作者: tehkd 時間: 2020-12-20 20:16 標題: 想玩cyberpunk ,用咩display card 好
本帖最後由 tehkd 於 2020-12-20 20:18 編輯
想玩cyberpunk ,用咩display card 好
1. 要求中級畫質及暢順
2. 要求高級畫質及暢順
作者: rockie577 時間: 2020-12-20 20:21
本帖最後由 rockie577 於 2020-12-20 20:24 編輯
Target 60fps, dlss performance, rt medium
2k-3060ti, 3070
4k-3080, 3090
作者: Pppk 時間: 2020-12-20 20:22
3090
4K玩先有感
作者: ericwpk 時間: 2020-12-21 14:08
搭單請教下, 我10700K + 3080, 玩2077 開1080P, 圖像光追揀晒最高, DLSS 揀品質, FPS 睇番都只係 70 到, 係大城入面跌到 5X, 一落雨仲得番 30, 係咪正常..............
作者: oo2oo299999 時間: 2020-12-21 14:09
咩resolution先
作者: Pppk 時間: 2020-12-21 14:12
搭單請教下, 我10700K + 3080, 玩2077 開1080P, 圖像光追揀晒最高, DLSS 揀品質, FPS 睇番都只係 70 到, 係 ...
ericwpk 發表於 2020-12-21 14:08
3080開4K喇
作者: ymlau0602 時間: 2020-12-21 14:37
搭單請教下, 我10700K + 3080, 玩2077 開1080P, 圖像光追揀晒最高, DLSS 揀品質, FPS 睇番都只係 70 到, 係 ...
ericwpk 發表於 2020-12-21 14:08
正常
作者: ymlau0602 時間: 2020-12-21 14:37
1. 3060TI
2. 3080 or 3090
作者: ericwpk 時間: 2020-12-21 15:28
個 mon 得1080..........
等緊部啱心水既電視
作者: ymlau0602 時間: 2020-12-21 15:34
隻GAME既優化系1.05之後更...
相比1.04 掉左1XFPS, 所以想高畫質唔理系唔系4K都建議上3080或以上

