Board logo

標題: 想玩cyberpunk ,用咩display card 好 [打印本頁]

作者: tehkd    時間: 2020-12-20 20:16     標題: 想玩cyberpunk ,用咩display card 好

本帖最後由 tehkd 於 2020-12-20 20:18 編輯

想玩cyberpunk ,用咩display card 好

求推介
1. 要求中級畫質及暢順
2. 要求高級畫質及暢順
作者: rockie577    時間: 2020-12-20 20:21

本帖最後由 rockie577 於 2020-12-20 20:24 編輯

Target 60fps, dlss performance, rt medium

2k-3060ti, 3070

4k-3080, 3090
作者: Pppk    時間: 2020-12-20 20:22

3090

4K玩先有感
作者: ericwpk    時間: 2020-12-21 14:08

搭單請教下, 我10700K + 3080, 玩2077 開1080P, 圖像光追揀晒最高, DLSS 揀品質, FPS 睇番都只係 70 到, 係大城入面跌到 5X, 一落雨仲得番 30, 係咪正常..............
作者: oo2oo299999    時間: 2020-12-21 14:09

咩resolution先
作者: Pppk    時間: 2020-12-21 14:12

搭單請教下, 我10700K + 3080, 玩2077 開1080P, 圖像光追揀晒最高, DLSS 揀品質, FPS 睇番都只係 70 到, 係 ...
ericwpk 發表於 2020-12-21 14:08


3080開4K喇
作者: ymlau0602    時間: 2020-12-21 14:37

搭單請教下, 我10700K + 3080, 玩2077 開1080P, 圖像光追揀晒最高, DLSS 揀品質, FPS 睇番都只係 70 到, 係 ...
ericwpk 發表於 2020-12-21 14:08


正常
作者: ymlau0602    時間: 2020-12-21 14:37

想玩cyberpunk ,用咩display card 好

求推介
1. 要求中級畫質及暢順
2. 要求高級畫質及暢順 ...
tehkd 發表於 2020-12-20 20:16


1. 3060TI
2. 3080 or 3090
作者: ericwpk    時間: 2020-12-21 15:28

3080開4K喇
Pppk 發表於 2020-12-21 14:12


個 mon 得1080..........
等緊部啱心水既電視
作者: ymlau0602    時間: 2020-12-21 15:34

個 mon 得1080..........
等緊部啱心水既電視
ericwpk 發表於 2020-12-21 15:28


隻GAME既優化系1.05之後更...
相比1.04 掉左1XFPS, 所以想高畫質唔理系唔系4K都建議上3080或以上





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2