Board logo

標題: DELL PERC 6I [打印本頁]

作者: pkenneth    時間: 2009-2-18 17:21     標題: DELL PERC 6I

平平地人仔680 玩唔玩得過
128MB 同 256MB分別大嗎?

http://item.taobao.com/auction/i ... 1ac3fa0.jhtml?pm1=2

謝謝各大師兄

[ 本帖最後由 pkenneth 於 2009-2-18 17:22 編輯 ]
作者: kimleung    時間: 2009-2-19 02:14

個價好OK,
玩得過下!
作者: c0t2d0    時間: 2009-2-19 14:56

有冇人攪團購   


作者: 阿寶尼爾    時間: 2009-2-19 16:05

運費咁平仲團購
作者: wai896    時間: 2009-2-19 16:09

唔係塊塊板都用到的

作者: kenchiuon    時間: 2009-2-19 16:10

唏, 我都問緊深圳另一間铺, 有時間就上彩田一轉! 因淘宝末充值....

[ 本帖最後由 kenchiuon 於 2009-2-19 16:12 編輯 ]
作者: c0t2d0    時間: 2009-2-19 16:28

原帖由 阿寶尼爾 於 2009-2-19 16:05 發表
運費咁平仲團購


唔識係淘寶買嘢, 又無大陸嘅銀行 a/c.


作者: c0t2d0    時間: 2009-2-19 16:30

原帖由 kenchiuon 於 2009-2-19 16:10 發表
唏, 我都問緊深圳另一間铺, 有時間就上彩田一轉! 因淘宝末充值....


可唔可以搭單  
作者: pkenneth    時間: 2009-2-19 16:34

原帖由 wai896 於 2009-2-19 16:09 發表
唔係塊塊板都用到的


用唔到放番出來都有價有市
XDDD
作者: 阿寶尼爾    時間: 2009-2-19 17:24     標題: 回覆 7# 的帖子

唔駛大陸銀行acc~
用信用卡買~
作者: inori    時間: 2009-2-19 23:31

同8888ELP同級!?
係咪真嫁?我張8344ELP都要買千蚊佢二手先$688....!?

原帖由 wai896 於 2009-2-19 04:09 PM 發表
唔係塊塊板都用到的


你意思係底板BIOS問題?

[ 本帖最後由 inori 於 2009-2-19 23:32 編輯 ]
作者: 阿寶尼爾    時間: 2009-2-20 00:11     標題: 回覆 11# 的帖子

佢用的U同8888ELP, 8708ELP係同一粒





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2