Board logo

標題: 硬碟溫度問題 [打印本頁]

作者: 唔識電腦人    時間: 2009-5-31 20:14     標題: 硬碟溫度問題

我有個westdigital 既hd
裝左os既
我用hd tune睇到佢正常行係58度
我開左機箱落手摸  發覺個hd底(唔係平個面)真係ok熱 (應該有40-45度到)

想問下咁會唔會死hd....  (我有時仲bt過夜)
作者: Victorychan2002    時間: 2009-5-31 20:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唔識電腦人    時間: 2009-5-31 22:32

我冇開bt 佢都係咁熱....
我已經用左前後fan....

如果真係overheat會點?
作者: Travis    時間: 2009-6-1 04:00

正常唔好過55度, 你似乎有d過熱...
作者: computer1975    時間: 2009-6-1 14:51

扎好機箱裏面的線
機箱加風扇
作者: 早早你    時間: 2009-6-1 17:33

夏天到,係時候買把勁d風扇
作者: 唔識電腦人    時間: 2009-6-2 15:24

其實已經前後扇......後面個把仲1900轉
我好驚佢會死hd...
作者: boxbox10    時間: 2009-6-2 15:25

i usually try keeping the temp below 45.
作者: boxbox10    時間: 2009-6-2 15:25

i usually try keeping the temp below 45.
作者: paulyau    時間: 2009-6-2 15:38

我D HDD 38-41 度咋
作者: willng911    時間: 2009-6-2 15:56

NAS system info show 41度
作者: hk-temp    時間: 2009-6-2 15:56

開冷氣之後係幾多度?
作者: 天魔傑    時間: 2009-6-2 16:01

你前面把fan係咪吹住個hd架 如果係無理由咁熱嫁bo
係咪detec錯左
作者: paulyau    時間: 2009-6-2 16:12

原帖由 hk-temp 於 2009-6-2 15:56 發表
開冷氣之後係幾多度?


熄冷氣後

ST380811AS 41度
WD740HLFS 40度
WD6400AAKS 42度
作者: 唔識電腦人    時間: 2009-6-2 18:04

開左冷氣  半idle狀態
WD :54度 (有os)
seagate:35度





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2