標題: 硬碟溫度問題 [打印本頁]
作者: 唔識電腦人 時間: 2009-5-31 20:14 標題: 硬碟溫度問題
我有個westdigital 既hd
裝左os既
我用hd tune睇到佢正常行係58度
我開左機箱落手摸 發覺個hd底(唔係平個面)真係ok熱 (應該有40-45度到)
想問下咁會唔會死hd.... (我有時仲bt過夜)
作者: Victorychan2002 時間: 2009-5-31 20:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唔識電腦人 時間: 2009-5-31 22:32
我冇開bt 佢都係咁熱....
我已經用左前後fan....
如果真係overheat會點?
作者: Travis 時間: 2009-6-1 04:00
正常唔好過55度, 你似乎有d過熱...
作者: computer1975 時間: 2009-6-1 14:51
扎好機箱裏面的線
機箱加風扇
作者: 早早你 時間: 2009-6-1 17:33
夏天到,係時候買把勁d風扇
作者: 唔識電腦人 時間: 2009-6-2 15:24
其實已經前後扇......後面個把仲1900轉
我好驚佢會死hd...
作者: boxbox10 時間: 2009-6-2 15:25
i usually try keeping the temp below 45.
作者: boxbox10 時間: 2009-6-2 15:25
i usually try keeping the temp below 45.
作者: paulyau 時間: 2009-6-2 15:38
我D HDD 38-41 度咋
作者: willng911 時間: 2009-6-2 15:56
NAS system info show 41度
作者: hk-temp 時間: 2009-6-2 15:56
開冷氣之後係幾多度?
作者: 天魔傑 時間: 2009-6-2 16:01
你前面把fan係咪吹住個hd架 如果係無理由咁熱嫁bo
係咪detec錯左
作者: paulyau 時間: 2009-6-2 16:12
熄冷氣後
ST380811AS 41度
WD740HLFS 40度
WD6400AAKS 42度
作者: 唔識電腦人 時間: 2009-6-2 18:04
開左冷氣 半idle狀態
WD :54度 (有os)
seagate:35度

