Board logo

標題: 隻WD640AAKS 今日發現有一點壞區........ [打印本頁]

作者: Jacky_Wong    時間: 2009-6-14 13:49     標題: 隻WD640AAKS 今日發現有一點壞區........

家陣好驚  驚用多幾日隻HDD會忽然死埋

係唔係可以拎去換?

[ 本帖最後由 Jacky_Wong 於 2009-6-14 14:13 編輯 ]
作者: asusB    時間: 2009-6-14 13:53

fast scan 都比你掃到BS真好彩,抄完data拎返去代理
作者: 田中‧莫杉    時間: 2009-6-14 13:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jacky_Wong    時間: 2009-6-14 13:55

原帖由 asusB 於 14/6/2009 01:53 PM 發表
fast scan 都比你掃到BS真好彩,抄完data拎返去代理

家陣唔用快速掃描掃多次

話唔定仲多
作者: asusB    時間: 2009-6-14 13:55

希望唔係VxT保!
作者: Jacky_Wong    時間: 2009-6-14 13:56

原帖由 asusB 於 14/6/2009 01:55 PM 發表
希望唔係VxT保!

放心 我唔會買VST既野..

呢隻係Xander保既

不過奇就奇在用左3-4個月就有壞區
作者: asusB    時間: 2009-6-14 13:58

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-6-14 13:55 發表

家陣唔用快速掃描掃多次

話唔定仲多


仲嘥時間去掃?快快抄完data聽日拎去代理好過啦
作者: Jacky_Wong    時間: 2009-6-14 13:59

原帖由 asusB 於 14/6/2009 01:58 PM 發表


仲嘥時間去掃?快快抄完data聽日拎去代理好過啦

幣在我家陣得呢隻hdd係手
作者: asusB    時間: 2009-6-14 14:04

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-6-14 13:59 發表

幣在我家陣得呢隻hdd係手


讓隻500GB比你應吓急
作者: Jacky_Wong    時間: 2009-6-14 14:06

原帖由 asusB 於 14/6/2009 02:04 PM 發表


讓隻500GB比你應吓急

先頭諗住過兩日走去買兩隻640gb黎做後備

依家唔買都唔得
作者: asusB    時間: 2009-6-14 14:10

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-6-14 14:06 發表

先頭諗住過兩日走去買兩隻640gb黎做後備

依家唔買都唔得


真係要快D,趁佢仲行得走得
作者: Jacky_Wong    時間: 2009-6-14 14:15

原帖由 asusB 於 14/6/2009 02:10 PM 發表


真係要快D,趁佢仲行得走得

upload左新圖

幫手睇下仲挨到幾耐

因為諗住過兩日先去買
作者: yth919    時間: 2009-6-14 14:19

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-6-14 14:15 發表

upload左新圖

幫手睇下仲挨到幾耐

因為諗住過兩日先去買

唔好等啦
過多兩日死多兩錢重,真係喊都無謂
作者: asusB    時間: 2009-6-14 14:22

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-6-14 14:15 發表

upload左新圖

幫手睇下仲挨到幾耐

因為諗住過兩日先去買


唔識睇佢幾時死啵
(C5) Current Pending Sector 71 check吓代表咩
作者: Jacky_Wong    時間: 2009-6-14 14:24

原帖由 yth919 於 14/6/2009 02:19 PM 發表

唔好等啦
過多兩日死多兩錢重,真係喊都無謂

未出糧嘛大佬

買左唔洗食飯咩
作者: asusB    時間: 2009-6-14 14:27

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-6-14 14:24 發表

未出糧嘛大佬

買左唔洗食飯咩


到隻hd死直時你有錢食飯都會食唔落

[ 本帖最後由 asusB 於 2009-6-14 14:29 編輯 ]
作者: Jacky_Wong    時間: 2009-6-14 14:33

原帖由 asusB 於 14/6/2009 02:27 PM 發表


到隻hd死直時你有錢食飯都會食唔落

點都要同我挨埋落去
作者: asusB    時間: 2009-6-14 14:38

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-6-14 14:33 發表

點都要同我挨埋落去


我同你交換隻hd, 一來可即時backup又唔洗錢買隻新hd, 亦可以慳返去代理既時間同車錢
作者: HK-Steven    時間: 2009-6-14 14:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: asusB    時間: 2009-6-14 14:48

原帖由 HK-Steven 於 2009-6-14 14:46 發表

你隻係乜黎
btw都好過d死雞講都唔講聲就壞埋


我隻500GB你又啱?
作者: HK-Steven    時間: 2009-6-14 14:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: asusB    時間: 2009-6-14 14:56

原帖由 HK-Steven 於 2009-6-14 14:50 發表

唔係
咁叫人點換
邊間保買左幾耐
咩model


我都係比多個選擇佢姐,佢都未必考慮
作者: chaser    時間: 2009-6-14 16:31

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-6-14 14:06 發表

先頭諗住過兩日走去買兩隻640gb黎做後備

依家唔買都唔得

同我一樣,不過我隻係640ls,唉﹗
真失望。
上個星期check到,即刻去買隻hitachi 1t,唔使600
而家重平﹗
作者: leotonch    時間: 2009-6-14 20:41

2 of my WD640AAKS bought in July 2008, one used 2 days, bad sector already   And then sold all of them within a week including the new replacement ! And will not buy WD new techlonogy anymore like those new 500G per platter disk model
作者: 煙神    時間: 2009-6-14 21:29

quick scan 係咪冇咁易發現bad sector?
作者: Kitty    時間: 2009-6-14 21:53

重映射扇區計數無動過
正常唔係應該會用後備磁區修好壞磁區咩?

公司都有隻係咁,難道要low format先識修
作者: 北金烈貓    時間: 2009-6-14 22:54

今日先買佐隻聯強貨

唔係咁兒戲易壞呀
作者: acheung48    時間: 2009-6-15 10:09

My 640AAK HD crashed. Can anyone provide the Vendor's info?
作者: WINGLESLIE    時間: 2009-6-15 10:15

原帖由 煙神 於 2009-6-14 21:29 發表
quick scan 係咪冇咁易發現bad sector?

最好就唔用quick scan 去掃
作者: 必敗仁    時間: 2009-6-15 10:19

做咩用quick scan
唔好用quick scan 再scan 一次





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2