作者: wiz123 時間: 2009-8-29 18:47 標題: 買X25-E or X25-M裝os?
X25-E 32G $2900
X25-M 80G $2500
用了幾年xp partition連application也不過20G, 只差400蚊用X25-E好像威一點是嗎

作者: Miipp 時間: 2009-8-29 23:44
原帖由 wiz123 於 2009-8-29 18:47 發表
X25-E 32G $2900
X25-M 80G $2500
用了幾年xp partition連application也不過20G, 只差400蚊用X25-E好像威一點是嗎![]()
係威好多
作者: billgatesion 時間: 2009-8-30 00:21
得32G ... 你真係夠用先好
作者: Young33333 時間: 2009-8-31 23:11
我X25-E同X25-M都有用過,E行OS係超班的,不過其實M都已經好好。如果你在notebook用,又要休眠的話,小心E唔夠位,因為4G Ram上落都好大,仲要vitual memory等。如果你用RAMdrive,咁又唔同。
作者: kimleung 時間: 2009-9-1 01:30
原帖由 Young33333 於 2009-8-31 23:11 發表
我X25-E同X25-M都有用過,E行OS係超班的,不過其實M都已經好好。如果你在notebook用,又要休眠的話,小心E唔夠位,因為4G Ram上落都好大,仲要vitual memory等。如果你用RAMdrive,咁又唔同。
你好,
我都正面對呢個問題,
現PC用 15K.6 146G RAID0 DELL PERC 6I行WIN 7,
心思思想換隻SSD嚟行WIN 7,
但唔知買X25-E好定係X25-M好,
現行DDR2 8G RAM,
聽你咁講用RAMDISK+X25-E應該夠用
WIN 7行32G是否OK呢?
作者: kimleung 時間: 2009-9-1 01:34
原帖由 wiz123 於 2009-8-29 18:47 發表
X25-E 32G $2900
X25-M 80G $2500
用了幾年xp partition連application也不過20G, 只差400蚊用X25-E好像威一點是嗎![]()
wiz123兄,
你的X25-E是哪裡的價呢?
幾好價!
作者: Young33333 時間: 2009-9-1 10:39
原帖由 kimleung 於 2009-9-1 01:30 發表
你好,
我都正面對呢個問題,
現PC用 15K.6 146G RAID0 DELL PERC 6I行WIN 7,
心思思想換隻SSD嚟行WIN 7,
但唔知買X25-E好定係X25-M好,
現行DDR2 8G RAM,
聽你咁講用RAMDISK+X25-E應該夠用
WIN 7行32G是否OK呢?
愧慚,我還未試過Win7哩... ,答不到你。但我聽人話win7唔算太大食。
作者: David Kirk 時間: 2009-9-1 10:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K_C_ 時間: 2009-9-1 11:05
CEO,你o下o下講o野去到咁盡,你又想俾人ban??
o下o下要放game入SSD, 80G當然未必夠.人o既慾望無止境,但金錢卻是有限~~~
你唔夠唔代表人o地唔夠......再唔係X25-E一定=32G? 64G再RAID佢得唔得??
[ 本帖最後由 K_C_ 於 2009-9-1 11:06 編輯 ]
作者: David Kirk 時間: 2009-9-1 11:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NX 時間: 2009-9-1 11:45
32G 裝 Vista,真係窄啲,裝 Win 7 而唔多 app、game..........的話,都叫做緊緊夠。係要用一隻 32G 的話,淨裝 OS,其他 app 放另一隻 disk 好啲,但又失去咗啲快感。而且,SSD 一定唔好用到噤盡,因為會影響復完能力。所以用 X25-M 80G 好過!
其實裝機入咗箱,有乜威唔威?三幾千蚊貨仔,掛喺頸行出街,都未必夠人隻錶...............條帶貴!
作者: K_C_ 時間: 2009-9-1 12:10
我意思係......今日可以買一隻先,第時唔夠再加囉~~~
作者: jycw 時間: 2009-9-1 12:47
買隻 Solidata K5 (64G) 試下...
都係 <$3800
仲要係 SLC
http://www.solidata.hk/onlineshopitems/k5.htm
作者: kimleung 時間: 2009-9-1 13:42
咁係未如果要買X25-E 64G,
就不如X25-E 32G RAID0 X2好過呢?
作者: Mitsume 時間: 2009-9-1 14:05
Just a friendly reminder that if you run RAID 0 on X-25M, TRIM is not supported through Win 7 at this moment.
作者: wiz123 時間: 2009-9-1 18:06
X25-E 32G ~$2600 HK 2ND HAND SYNNEX
X25-M 80G ~$1500 TAOBAO HP
其實如果計買入價差成千一, 玩完賣番邊隻出去好呢
作者: kimleung 時間: 2009-9-1 18:44
想想下,
X25-M RAID0 X2 會否勁過一隻X25-E呢?
作者: eric09236 時間: 2009-9-2 05:11
最大問題係WINSXS會係咁變大
作者: 3615 時間: 2009-9-2 18:29
請問聯強邊度有二手25-E買?
原帖由 wiz123 於 2009-9-1 18:06 發表
X25-E 32G ~$2600 HK 2ND HAND SYNNEX
X25-M 80G ~$1500 TAOBAO HP
其實如果計買入價差成千一, 玩完賣番邊隻出去好呢![]()
作者: Miipp 時間: 2009-9-2 20:19
you sure?
作者: mimichu 時間: 2009-9-3 13:56
X25-E 32G RAID0 X2好過

