Board logo

標題: [開箱] KingSpec 16GB MLC SSD (SATA及IDE各一) [打印本頁]

作者: kmb3av188    時間: 2010-12-3 13:41     標題: KingSpec 16GB MLC SSD (SATA及IDE各一)

[開箱]KingSpec 16GB MLC SSD (SATA及IDE)

因為香港代理沒有引入16GB 型號的KingSpec SSD
所以結果要經淘寶購入

型號分別是:
IDE:KSD-PA25.1-016MJ,controller:JMF602,
官網標示的讀速度66MB/S 寫速度51MB/S Random IOPS 6325
購入價格:人民幣259元

SATA:KSD-SA25.11-016MJ,controller:JMF601,4 Channel
官網標示的讀速度87MB/S 寫速度22MB/S Random IOPS 4688
購入價格:人民幣219元

一律保修2年(MLC系列)

我問店家,他說MLC跟SLC同一款的控制晶片,速度不會差很大?
我為了便宜才買,要買貴的市面有更多更好的品牌,不用考慮大陸牌子

這兩個SSD最大的特點當然是便宜
我純粹是為了好玩而購買,其實手上已用Intel X25-V 40G / OCZ 60GB Vertex 2E

PATA外盒,其實外盒都是一樣的,只是右上角的貼紙不同...
[attach]1109726[/attach]

普通包裝
[attach]1109727[/attach]

保用證、合格證及螺絲4粒

以為包裝就是這樣?你就錯了
[attach]1109729[/attach]

在IDE版本的盒底,竟然有一條不知道有甚麼用的IDE 2.5"線...
[attach]1109730[/attach]

SSD的靜電包裝貼紙,一開即會留有VOID的字樣,可以確保硬碟是一手未用過,算是不錯的設計
[attach]1109731[/attach]

SSD底有貼得不太好的Jumper 設定介紹
[attach]1109732[/attach]

硬碟沒有標示電壓跟電流等資料...右上角的4應該是指硬碟是4通道吧
[attach]1109733[/attach]

普通的IDE 44Pin 手提電腦用接口
[attach]1109734[/attach]

買之前已經知道了,這個SSD旁邊的螺絲孔竟然沒有螺絲紋,會很難安上...
[attach]1109735[/attach]

轉看另一盒16GB SATA MLC SSD

包裝基本一樣
[attach]1109736[/attach]


跟IDE版一樣有保修卡、合格證、螺絲4粒
[attach]1109737[/attach]

以為IDE版有IDE線,SATA版會有SATA線嗎? 對不起,是沒有線附送的,哈哈
[attach]1109738[/attach]

一樣有VOID的開封貼紙
[attach]1109739[/attach]

右上角也有4字圓圈貼紙,硬碟同樣沒有標示電壓跟電流等資料...很山寨...
[attach]1109740[/attach]

SSD底部沒有任何貼紙,是一面鏡子,SATA頭有塑膠保護...
[attach]1109741[/attach]

標準SATA頭,沒有甚麼特別的
[attach]1109742[/attach]

跟IDE版一樣,旁邊的螺絲也不知道要怎上,沒有坑紋喔!
[attach]1109743[/attach]
作者: kmb3av188    時間: 2010-12-3 13:43

本帖最後由 kmb3av188 於 2010-12-3 13:47 編輯

IDE版本的測試:

讀速度竟然有80MB/S !!
[attach]1109744[/attach]

寫測試,好奇怪,會由30去到0MB,換線都係咁
[attach]1109745[/attach]

4KB可以接受
[attach]1109747[/attach]

寫應該有~30MB的...
[attach]1109748[/attach]

[attach]1109761[/attach]
作者: kmb3av188    時間: 2010-12-3 13:45

SATA版測試:

寫有~90MB/S
[attach]1109751[/attach]

讀速度一樣奇怪,會降至1-0MB/S
[attach]1109752[/attach]


[attach]1109753[/attach]

[attach]1109754[/attach]

[attach]1109755[/attach]

[attach]1109756[/attach]
作者: bassfranky    時間: 2010-12-3 14:04

個ide出來個result仲好過我個32g slc:funk:
作者: 2046    時間: 2010-12-3 14:07

good...........thanks....
作者: happy_gemini    時間: 2010-12-3 14:23

ide有冇32 or 64gb版? 幾錢?
作者: KingSpec    時間: 2010-12-3 14:37

SATA版測試:

寫有~90MB/S


讀速度一樣奇怪,會降至1-0MB/S
kmb3av188 發表於 2010-12-3 13:45



你好!其實香港代理有引入。只是比較少量貨,原因16GB和32GB價格相差不太大。
本地購買的好處是有一換一服務。而國內有時會限制寄電腦產品回國內,壞件更換就會比較煩瑣。
作者: tonyau2348    時間: 2010-12-3 17:18

你好!其實香港代理有引入。只是比較少量貨,原因16GB和32GB價格相差不太大。
本地購買的好處是有一換一服 ...
KingSpec 發表於 2010-12-3 14:37



    ide32 or 64gb版,幾錢?
作者: ahllau    時間: 2010-12-3 17:48

本帖最後由 ahllau 於 2010-12-3 17:49 編輯
你好!其實香港代理有引入。只是比較少量貨,原因16GB和32GB價格相差不太大。
本地購買的好處是有一換一服 ...
KingSpec 發表於 2010-12-3 14:37


有舖頭賣, 同埋睇埋個價錢, 先有得傾市場上有無人有興趣

無貨既話講黎都多餘.  要訂貨的話同上網訂無分別
作者: kmb3av188    時間: 2010-12-3 23:26

你好!其實香港代理有引入。只是比較少量貨,原因16GB和32GB價格相差不太大。
本地購買的好處是有一換一服 ...
KingSpec 發表於 2010-12-3 14:37



你早講嘛,如果32GB MLC SSD賣HKD$300蚊,我即掃架
不過腦場都賣400蚊跳

呢款SSD硬碟寫入測試做唔到係唔係正常?
作者: denc    時間: 2010-12-4 12:53

THX kmb3av188兄終於出開箱文.^^

IDE個讀寫速度ok喎!寫有30MB已經快個我隻4200轉NB HDD.
個寫速由快變慢會唔會係因為用JMF602,多功Lag Lag哋做成?
有無時間試埋安Windows睇吓Lag唔Lag呀?
作者: kmb3av188    時間: 2010-12-4 16:43

THX kmb3av188兄終於出開箱文.^^

IDE個讀寫速度ok喎!寫有30MB已經快個我隻4200轉NB HDD.
個寫速由快變慢會 ...
denc 發表於 2010-12-4 12:53



起碼要下星期先做到
今個星期真係好忙...
作者: denc    時間: 2010-12-4 17:34

忙咪慢慢囉!耐唔緊要,最緊要有嘛!
Thankyou very much !
作者: truncate    時間: 2010-12-4 18:04

ide32 or 64gb版,幾錢?
tonyau2348 發表於 3/12/2010 17:18



    係囉, 幾錢呢??
作者: doraduck    時間: 2010-12-4 20:15

SATA版測試:
寫有~90MB/S
讀速度一樣奇怪,會降至1-0MB/S
kmb3av188 發表於 3-12-2010 13:45


"讀" "寫" 掉轉左喇
作者: kmb3av188    時間: 2010-12-5 19:59

係囉, 幾錢呢??
truncate 發表於 2010-12-4 18:04


http://518000ssd.taobao.com/?sea ... w=&baobei_type=
KingSpec金胜SSD:2.5寸 IDE PATA接口 32G MLC SSD 固态硬盘 一口价 395.00 元
1GB@$12.3

KingSpec金胜:2.5寸 IDE PATA接口64G MLC SSD固态硬盘 一口价 650.00 元
1GB@$10.15
作者: kan_hung    時間: 2010-12-5 20:58

請問呢舊野有冇TRIM?  
可以貼crystal disk info圖出黎嗎
作者: truncate    時間: 2010-12-7 09:49

回復 16# kmb3av188


    謝謝! 十分吸引!
作者: kmb3av188    時間: 2010-12-7 22:06

忙咪慢慢囉!耐唔緊要,最緊要有嘛!
Thankyou very much !
denc 發表於 2010-12-4 17:34



入Windows快左,我安左入同事一部HP TC4200度,暫時都OK唔Lag冇問題,聽日再試
作者: denc    時間: 2010-12-7 23:23

係?係就咁安Windows都唔Lag?
駛唔駛安啲乜野Software或更新新版Firmware?
如果唔Lag之餘以依個速度同價錢入夠兩隻一隻俾我部舊Notebook一隻俾舊機都抵喎!計返港幣連運費一隻先$350左右.

唔該晒kmb3av188兄,你聽日試完有乜新發現記住上黎分享吓!等你!
Thankyou very much !
作者: 超貧    時間: 2010-12-7 23:32

Oh great, I will buy 1 IDE ssd for the T42.

But the 32G version costs $890........

Do you think its worth to try to get the 64G version from TB?
作者: kmb3av188    時間: 2010-12-7 23:46

係?係就咁安Windows都唔Lag?
駛唔駛安啲乜野Software或更新新版Firmware?
如果唔Lag之餘以依個速度同價錢入 ...
denc 發表於 2010-12-7 23:23



就咁安WinXP,格式化FAT32快速,唔覺有Lag

應該好難搵Firmware up

經我本人測試發現,16GB係唔夠安XP + Office 03 + Adobe Design Premium CS5 + 以上軟件更新
32GB比較妥當
作者: kmb3av188    時間: 2010-12-7 23:47

Oh great, I will buy 1 IDE ssd for the T42.

But the 32G version costs $890........

Do you thi ...
超貧 發表於 2010-12-7 23:32



32G IDE 2.5" MLC都係395人仔(HKD$474),香港賣$890咪差唔多一倍? 咁和味?
http://item.taobao.com/item.htm?id=6777374685
作者: 超貧    時間: 2010-12-7 23:51

回復 23# kmb3av188

Yeah, therefore, I tends to buy the 64G version from TB.

Double the volume but pay for less.

BTW, how to maintain the speed of this kind of HD?

Any trim like software for it?
作者: denc    時間: 2010-12-8 03:35

就咁安WinXP,格式化FAT32快速,唔覺有Lag

應該好難搵Firmware up

經我本人測試發現,16GB係唔夠安XP  ...
kmb3av188 發表於 2010-12-7 23:46


Adobe Design Premium CS5 "side"埋遮!
我部舊Notebook安XP+Office2003+常用Program都用唔夠5GB,16GB夠我用有餘喇!

聽師兄你咁講唔Lag就無問題啦!一於聽日搵人幫我上淘寶買先!THX!
作者: 35ti    時間: 2010-12-8 08:40

請問此IDE SSD能否用在IBM X31舊機上?
作者: bobov    時間: 2010-12-8 09:13

回復 24# 超貧


    I don't think trim is supported on IDE SSD.
作者: 超貧    時間: 2010-12-8 09:37

回復 27# bobov

hmm...so, nothing to do for maintaining the speed?
作者: denc    時間: 2010-12-10 14:42

我隻IDE 16GB MLC今日到手喇!
叫朋友仔幫我定2日就到HK,連埋所有嘢只係HKD$357.5遮!

今晚換落去我部舊NB,整好晒再出文呀!
作者: maxbear    時間: 2010-12-10 16:42

好正和,我都想將我隻 2.5 5400 轉 500gb 換成呢隻
作者: maxbear    時間: 2010-12-10 17:01

不過32gb好似有D5夠.因 我有部 win7 無咩裝 apps 都用在 26gb.
作者: denc    時間: 2010-12-11 16:08

本帖最後由 denc 於 2010-12-11 23:10 編輯

安好Windows喇,短評吓.

本身係用Hitachi 4200RPM 30GB IDE HDD,
換上KingSpec 16GB MLC IDE SSD.

隻SSD好輕,仲輕過本身過HDD,我諗得佢一半重,邊位縲絲孔無啞,縲絲要用暴力上上去,同埋用佢送嗰四粒縲絲好難上(太長),最後要用部機本身嗰四粒縲絲(短啲)先得.

開機好靜,無咗以前HDD啲聲.

本身o黎已經Format咗FAT32,聽kmb3av188兄話NTFS會Lag,所以無轉直接用FAT32.

安裝過程順利,係我部舊Notebook(P3M 1.13@512MB Ram)用咗33分鐘就好順暢咁install好XP Sp3.

入到Windows,開始install返所有Driver同軟件,全程無感覺有Lag,但亦唔係感覺到好快,只係同平時桌面用7200RPM嘅感覺HDD差不多,但對比用以前隻4200RPM HDD感覺就快咗.

依家未為隻SSD做過任何優化,就咁用都覺得開機快咗,入到去Windows開Program明顯快咗小小,但又未到一開即刻彈出黎咁誇,但最明顯係我用FireFox以前開Program要1X秒(我多插件),依家6秒開到.

總結嚟講好滿意,HKD$350就對我部NB有明顯效能提升,如果好似我咁仲用緊IDE 4200RPM HDD又唔需要大容量就絕對值得推薦.
作者: denc    時間: 2010-12-11 23:16

本帖最後由 denc 於 2010-12-11 23:18 編輯

修正,原來只係因為心理作用,我再換返個舊HDD試過
(以下測試所有安裝軟件數量和Windows設定相同)

舊HDD開FireFox = 7秒
新SSD開FireFox = 6秒
舊HDD開PowerDVD 4 = 3秒
新SSD開PowerDVD 4 = 1秒

舊HDD開機 = 1分14秒
新SSD開機 = 35秒
(以按下Power製至到進入桌面後右下角所有icons彈出)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2