Board logo

標題: [開箱] ADATA128GB SSD[分享,簡測] [打印本頁]

作者: psfish    時間: 2011-1-17 06:38     標題: ADATA128GB SSD[分享,簡測]

本帖最後由 psfish 於 2012-6-16 12:09 編輯

陳日買佐隻ADATA128GB SSD ,有USB3.0 外置盒既版本.
原本念住買兩隻用來行Raid0,Win7U.......個外置盒就用在其他HDD之上.

怎知全場無貨,最後1隻比我納埋,仲要係炒價買佐(但都係可以接受既價 )
平$100無外置盒版本就大把貨.....

先來開箱看看:
[attach]1126301[/attach]
[attach]1126302[/attach]
[attach]1126303[/attach]

SSD正身:
[attach]1126304[/attach]

背面:
[attach]1126305[/attach]

附送既3.5"鋁製轉架:
[attach]1126306[/attach]

附送既膠製USB3.0外置盒,USB3.0接線:
[attach]1126307[/attach]
[attach]1126308[/attach]

外置盒使用免縲絲設計:
(要上下用力推先開到)
[attach]1126309[/attach]

外置盒內部:
[attach]1126310[/attach]

線路板:
[attach]1126311[/attach]
[attach]1126313[/attach]
[attach]1126312[/attach]

使用時發出藍光:
[attach]1126314[/attach]
[attach]1126315[/attach]

-----------------------------------

測試:
SSD資訊:
[attach]1126350[/attach]

用CrystalDiskInfo一看........得番88%壽命....... [attach]1126328[/attach]
[attach]1126349[/attach]

ADATA 128GB SSD +ADATA USB3.0外置盒 Test:
HD Tune Test (USB2.0 Test):
[attach]1126330[/attach]

HD Tune Test (USB3.0 Test):
[attach]1126336[/attach]

CrystalDiskMark 50MB Test:
[attach]1126331[/attach]

CrystalDiskMark 1000MB Test:
[attach]1126332[/attach]

CrystalDiskMark 4000MB Test:
[attach]1126333[/attach]

HD Tach,8mb Quick bench Test:
[attach]1126334[/attach]

HD Tach,32mb Long bench Test:
[attach]1126335[/attach]


-----------------------------------

ADATA 128GB SSD + OnBoard SATAII Test:
ATTO Test:
[attach]1126337[/attach]

HD Tune Test:(用來裝資料既Test)
[attach]1126343[/attach]

HD Tune Test:(用來裝Win7既Test)
[attach]1131991[/attach]

CrystalDiskMark 100MB Test:
[attach]1126338[/attach]

CrystalDiskMark 1000MB Test:
[attach]1126339[/attach]

CrystalDiskMark 4000MB Test:
[attach]1126340[/attach]

HD Tach,8mb Quick bench Test:
[attach]1126341[/attach]

HD Tach,32mb Long bench Test
[attach]1126342[/attach]

-----------------------------------
檔案抄寫實測:

8Files2.9GB (mkv檔):
用時"32s"
[attach]1126345[/attach]

8Files2.9GB (mkv檔):(SSD內部對抄)
用時"43s"
[attach]1126344[/attach]

463Files3.5GB (office setup檔):
用時"1min"
[attach]1126346[/attach]

463Files3.5GB (office setup檔):(SSD內部對抄)
用時"1min"
[attach]1126347[/attach]

12Files22GB (mdf檔):(SSD內部對抄)
用時"5min"
[attach]1126348[/attach]

----------------------------------
測後感:



唔講太多,因為以經太多了!

最後感覺:
有D頭痛

唔知係咪隻野太快,在SSD讀寫資料時,會不段發出高頻既"吱吱...吱..吱吱......"聲.....
之前用開既OCZ要擺在耳邊先聽到
作者: 44244434589    時間: 2011-1-17 08:40

感覺上系..
次貨的說
作者: psfish    時間: 2011-1-17 09:33

感覺上系..
次貨的說
44244434589 發表於 2011-1-17 08:40


看來是的...

見到D線條完全都沒有美感.;
完全沒有SSD既感覺...>.<

除佐個AccTime有感覺之外,就沒有了.,
好似仲慢個隻WD1TB黑魂版咁...
作者: grxgr    時間: 2011-1-17 09:35

看來是的...

見到D線條完全都沒有美感.;
完全沒有SSD既感覺...>.<

除佐個AccTime有感覺之外,就沒有了., ...
psfish 發表於 2011-1-17 09:33


其他唔知啦,
但睇d線就知道樓主test時做緊其他野
作者: psfish    時間: 2011-1-17 10:14

本帖最後由 psfish 於 2011-1-22 02:01 編輯
其他唔知啦,
但睇d線就知道樓主test時做緊其他野
grxgr 發表於 2011-1-17 09:35


...
我都無額外開其他軟件,...
想真D前幾日在微軟Down佐過免費版既AVG...可能都有D影嚮...

不過在同樣狀態下,再試番隻OCZ32GB來比較...
一比之下OCZ條線好靚.
[attach]1128202[/attach]

怎都好啦,今晚應該可以有Time淨係裝個Win7U落去個ADATA128GB SSD..
遲D再上圖睇睇係咩事LU        .>.<.
作者: kcb    時間: 2011-1-17 10:46

How much is it?
作者: psfish    時間: 2011-1-17 11:06

回復 6# kcb

BigOne貨
買棍柒發舊
   
刀仔賣緊棍綠死發貨多無外盒版
作者: kcb    時間: 2011-1-17 11:33

回復 7# psfish

THX. ching
作者: jycw    時間: 2011-1-17 11:41

SSD 會有聲都係第一次聽有人咁講...
作者: lidoracing302    時間: 2011-1-17 12:11

回復 9# jycw


有d ching 話尼d叫幻聽
作者: ee9861    時間: 2011-1-17 12:29

回復  jycw


有d ching 話尼d叫幻聽
lidoracing302 發表於 2011-1-17 12:11

任何電子野如果有問題都有機會出現高頻電流聲
作者: kazenorin    時間: 2011-1-17 12:41

回復 9# jycw


  唔係第一次聽人講話 SSD 會發電流聲,
真係有都唔定

話說呢 d 聲都唔一定 ssd 先有,
相信其他硬件都有機會有
作者: psfish    時間: 2011-1-17 13:22

SSD 會有聲都係第一次聽有人咁講...
jycw 發表於 2011-1-17 11:41

依D聲叫做"電子噪聲",係一種好正常既聲音來的.
所有電子產品都有的,
聽唔聽到就視乎個噪聲(聲頻)既頻率是否人耳接收範圍之內,

如果係入過電訊設備房或做UPS工作既師兄都會知我講既係咩聲,...

以前玩10仔搖控模型車,電槍...果D師兄都應該知...
(高速差電果時)
作者: k.sir    時間: 2011-1-17 13:32

速度有D灰下喔
作者: kathykelvin    時間: 2011-1-17 13:48

ching 你有幻聽炸?
作者: psfish    時間: 2011-1-17 13:52

回復 14# k.sir

係呀~~!
所以今晚會淨係裝個Win7U落去試下,遲些再上圖,睇下係咪隻野有病,...
作者: psfish    時間: 2011-1-17 14:01

ching 你有幻聽炸?
kathykelvin 發表於 2011-1-17 13:48


咁可能係因為我唔係來自地球既關係LU
作者: davisybw    時間: 2011-1-20 21:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: psfish    時間: 2011-1-21 04:21

用佐在另一個開箱
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=#pid24291142
作者: sonichkhk    時間: 2011-1-29 13:51

SSD 會有聲都係第一次聽有人咁講...
jycw 發表於 2011-1-17 11:41



    可能是電流的聲音
作者: horara    時間: 2011-1-30 17:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: choi2k    時間: 2011-1-30 18:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickrickchan    時間: 2011-1-30 22:00

我試過用USB3.0 外接SSD....結果SSD 死左
作者: psfish    時間: 2011-1-31 10:22

我試過用USB3.0 外接SSD....結果SSD 死左
rickrickchan 發表於 2011-1-30 22:00


如果特然插拔USB接頭係好大機會會咁

我以前都有隻32GB SSD用USB2.0.....就係咁唔見佐三十幾擊野

就在果時開始,
用趁USB儲存設備時,提提自已:一定要用"USB裝置安全退出項目".....

現到目前為止都無手指/SSD坯過
作者: psfish    時間: 2011-2-1 00:46

剛Up佐張HD Tune 既Test...
睇下用來裝資料和系統既分別
[attach]1131992[/attach]
作者: pppooo    時間: 2011-2-2 01:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: psfish    時間: 2011-2-2 13:55

回復 26# pppooo
如果依隻野不作刺貨論.....
我估係個廠定既"品質保證".......就好似買LCD mon咁,超過3粒死點就不可能比人見到..,
而依間SSD廠就可能定了"不會低過80%...既品質保證.等...   

致於可以用幾耐...就真係好難估計....最主要睇下個用家怎用....(BT~.....嗎?)
通常是三至五年(廠商既計算方法)

不過怎都好,依啲測試軟件既數值只能作參考就是了,不要太再意測試既結果
作者: raymondchan338    時間: 2011-2-2 15:23

本帖最後由 raymondchan338 於 2011-2-2 15:28 編輯

請睇清楚 SMART Data. E7 (SSD 壽命剩下) RAW DATA = 1, 即是全新啦. 邊個話 Value = 88 係 剩下 88% 呀.

有D Value 由 200 downcount (如 WD 既 Load Cycle). 唔通剩番200% 壽命呀.
作者: alancrh    時間: 2011-2-3 15:52

SSD有聲。。。
作者: pppooo    時間: 2011-2-3 22:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2011-2-3 23:18

我覺得非原廠軟件, 多數唔作得準
作者: psfish    時間: 2011-2-4 04:49

本帖最後由 psfish 於 2011-2-4 04:50 編輯

回復 30# pppooo

我都想知

理論歸理論...

實制用佐三五七年都未試過用到讀唔到或寫唔到,所以都唔知會怎





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2