作者: 呀韜130 時間: 2011-8-12 23:41 標題: 隻hdd爛左sata膠頭有無得救(有圖)
但針無斷...



拎去黃金有無得整?
作者: awinds 時間: 2011-8-12 23:49
回復 1# 呀韜130
我自己都試過 最後自己用AA膠 搞掂左
不過日後隻HDD 壞的話
送去代理整 肯定唔受理

作者: 呀韜130 時間: 2011-8-12 23:53
點痴?用AA膠痴番個膠頭?
個膠頭已經唔見左...
xander話就算RMA都唔保..
作者: 鴨仔 時間: 2011-8-13 00:24
Seagate?代理肯定唔收,日立仲有機....
作者: kmb3av188 時間: 2011-8-13 00:26
隻硬碟本身有冇壞?
冇壞唔好搞,唔洗上代理,買條一體線(SATA電+SATA數據線)用,唔怕用唔到
作者: 呀韜130 時間: 2011-8-13 13:55
裸族果D得唔得?
隻HDD應該無壊,
但我第一次插sata就唔小心整成咁
作者: kmb3av188 時間: 2011-8-13 13:58
當然得啦...
作者: 呀韜130 時間: 2011-8-13 16:32
咁我買隻試下先
其實我怕可能接觸不良會燒壞野
作者: KinChungE 時間: 2011-8-13 16:34
SATA Data插唔會既, 最多炒data o者
作者: oYueno 時間: 2011-8-13 17:28
回復 1# 呀韜130
你個SATA 個坐個膠9成在SATA 條線到 找番條線看
找番插返落好 TEST OK后再 加熱溶膠痴 (AA膠有機會BAD CONNECT 加痴唔因為AA膠 唔受力)
你沒咗插坐個膠你插咩裸族/XX坐都沒用
因為個HDD個SATA DATA插坐個膠用來壓D針腳去同SATA線D針腳接觸
作者: lawrencelau1 時間: 2011-8-13 18:19
我隻 maxtor 都係咁, 跟住原頭插返落去, 用膠紙固定左就算了
作者: oYueno 時間: 2011-8-13 18:58
回復 11# lawrencelau1
硬碟有價資料無價 小心小心
作者: lawrencelau1 時間: 2011-8-13 18:59
結果一直相案無事, 最後error 就退役了
作者: 呀韜130 時間: 2011-8-13 20:18
條線都唔見埋
作者: zoin0000 時間: 2011-8-13 20:27
無得救
重有代理唔比換
作者: zoin0000 時間: 2011-8-13 20:28
ST
日立
WD
Samsung
全部唔收,唔好點人

作者: 呀韜130 時間: 2011-8-13 20:30
如果搵隻二手壊hdd拆舊sata頭膠再痴去依加果隻可唔可行
作者: 鴨仔 時間: 2011-8-13 20:32
冇點你,之前呢個用日立的師兄成個sata頭斷左都肯換俾佢
作者: zoin0000 時間: 2011-8-13 21:03
我唔比換,加錢換都唔比
作者: 呀韜130 時間: 2011-8-14 14:45
咁我求其搵隻hdd sata膠頭痴落去算...
作者: kin1933 時間: 2011-8-14 19:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungdwk 時間: 2011-8-15 12:01
I have some issue before, I put it in QNAP 109.
After using ~ 1yr, it have error,the NAS cannot detect it.
I am not sure ,what is the reason, so I keep it now.
No time for checking.

