作者: happy_guy 時間: 2016-6-15 21:56 標題: 留意到有兩款企業級6TB硬碟劈價
來源: 網上價目表
1. HGST Helium He8 6TB SATA (HUH728060ALE600)
$2880 (之前見大約over $3000頭)
中央田
PS: HGST Ultrastar 7K6000 6TB SATA (HUS726060ALE610) 價錢大約 $2500
He8無係咁熱. 但係關於Substained Transfer Rate
He8 既8TB係205MB/s, Ultrastar 7K6 既6TB係227MB/s
2. Seagate Enterprise Capacity v4 6TB SATA (ST6000NM0024)
呢隻HDD幾間鋪大約賣$2800
中央田 而家賣$2450
Come的士 網上而家標$1860 (落場見張價目表都係減咗, 應該唔係標錯價吧)
可能受WD Gold影響, 要減價
但係好幾間鋪都係標3年保, 加上呢隻HDD唔係我目標, 無問保養年期同邊間保
可能呢兩款硬碟唔係各位既cup of tea, 但係減價係好事
可以促使競爭, 帶動其他型號來減價
作者: weastchan 時間: 2016-6-15 22:06
希望更多大容量硬碟能跟隨
作者: Victor168 時間: 2016-6-15 23:10
本帖最後由 Victor168 於 2016-6-15 23:11 編輯
WD My Book 8TB USB 3.0
$2250
忍唔住入左隻
作者: 970055 時間: 2016-6-16 08:07
在邊度買?
作者: Victor168 時間: 2016-6-16 09:01
中央田
作者: KinChungE 時間: 2016-6-16 09:02
知唔知入面係咪WD Red黎?
作者: susaad 時間: 2016-6-16 09:44
本帖最後由 susaad 於 2016-6-16 10:06 編輯
wa~$2250? 好似貴左d
我會揀 2隻 Mybook 4TB, $1040 x 2 = $2080
作者: susaad 時間: 2016-6-16 09:51
如果要 WD RED, 要揀 My Book Duo
8TB $2750.
[attach]1897884[/attach]
作者: tingcrab 時間: 2016-6-16 10:06
duo就唔係單隻8TB,而係兩隻4TB吧…
via HKEPC Reader for Android
作者: KinChungE 時間: 2016-6-16 11:52
咁MyBook 8TB入面係咩碟?
HGST HE8?
作者: evo4b 時間: 2016-6-16 13:56
wd80ezzx, 唔算熱,但好嘈
作者: des 時間: 2016-6-16 15:41
Duo 8TB 即是兩隻4TB行Raid 0?
一隻有事咪Hi Hi~~~
作者: pc1668 時間: 2016-6-16 15:48
HGST HE8
作者: tuyylihk 時間: 2016-6-16 15:51
本帖最後由 tuyylihk 於 2016-6-16 15:54 編輯
裝機版做緊2千6
你話有冇可能

企業版6TB降價正常
WD個黃金版做緊2千頭...
Red Pro仲貴過佢但仍然平過HG同死雞
而家揀個硬碟都咁難揀...
愈黎愈唔知道到底金係咩定位
作者: jason930 時間: 2016-6-16 19:05
初初就係,而家就唔係
作者: jason930 時間: 2016-6-16 19:29
拆左隻比你睇下
作者: simonlo 時間: 2016-6-16 20:04
搞到心郁郁想入
作者: GbE 時間: 2016-6-16 20:09
Too bad, 而家係乜 ?
作者: KinChungE 時間: 2016-6-16 20:16
+1, 走寶了
作者: KinChungE 時間: 2016-6-16 20:16
可以自己揀行RAID-1定RAID-0
作者: GbE 時間: 2016-6-16 20:21
本帖最後由 GbE 於 2016-6-16 20:33 編輯
http://www.pcper.com/reviews/Sto ... tail-8TB-WD-My-Book
WD80EZZX = 5400 Red 8TB 都 OK la, He 就
http://www.pcper.com/reviews/Sto ... ency-Percentile-and
作者: fatdog 時間: 2016-6-16 20:35
今日見到 gold 6TB $19xx
唔小心買左 ...
作者: dreambear 時間: 2016-6-16 21:52
係旺角定ssp ?
作者: fatdog 時間: 2016-6-16 23:39
ssp
作者: ClawHammer 時間: 2016-6-16 23:39
EZ應該係Green (即係新Blue), EF先係Red
作者: danny427 時間: 2016-6-17 04:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: des 時間: 2016-6-17 10:24
回覆 20# KinChungE
行RAID 1 得4TB~~~
作者: computer1975 時間: 2016-6-17 10:32
Toshiba 8G已出,唔知有貨未
作者: evo4b 時間: 2016-6-17 17:08
有人拆左隻16TB duo
裏面嘅係WD80EFZX
至於隻EZZX, 有人發現佢個enumber 仲係HGST He8嗰一組 E182115
作者: fireeye 時間: 2016-6-17 17:39
HGST喎,唔會係垃圾綠啩!
作者: fireeye 時間: 2016-6-17 17:43
睇下個pcb就知係龍定係蟲。。。
作者: evo4b 時間: 2016-6-17 18:35
Toshiba 8TB 係傳統非氦氣硬碟。
隻野好熱架喎
作者: polarhei 時間: 2016-6-18 12:34
回覆 6# KinChungE
8TB個樣, 有人拆過第一批, 話內有24/7 HE8. 第二批就唔知.
當然, 名稱一樣但內裡設定可能有別. 原版一定確保FE. 但WD RED 8TB 則如5分鐘閒置會休息. 但你可以控制它24/7運行都可以, 無需特殊軟件.
作者: jeffyifan 時間: 2016-6-19 21:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: polarhei 時間: 2016-6-20 11:11
回覆 32# evo4b
空氣做到6片, 但未必能持久. 況且隨越多人知道廠商陰謀, 相信市場按消費者需求,最後只會提供六類存取產品.
1. 1TB 2.5寸硬碟 (9.5mm, 4Kn, 但目前只有12.5mm版有4Kn)
2. 8TB PMR 或 10TB PMR (HE, 4Kn, 冇512E), 唔知幾時見到有16TB.
3. SSD (TLC), 它只會越來越大. 但容量目前最多只有2既 四分之一.
4. USB 手指 (用來開機用)
5. SD咭 (已經有1TB開賣)
6. CF咭(可能遲啲冇, 除非有更大容量例如超過2TB)
作者: danny427 時間: 2016-6-20 13:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: danny427 時間: 2016-6-20 13:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kclam 時間: 2016-6-21 10:44
回覆 22# fatdog
ching 請問邊到買到?
作者: polarhei 時間: 2016-6-21 10:56
回覆 36# danny427
主要睇佔用位置. 我知道三碟抵玩, 但據知部份型態易打柴, 我其中一個硬碟斷斷續續用左七年打柴. 目前睇緊日立既密封設計可以支撐幾耐, 因為出左一百萬台, 暫時冇漏氣報告.
作者: macis 時間: 2016-6-21 11:17
做咩咁唔小心。。。
作者: fatdog 時間: 2016-6-21 12:25
3C
作者: fatdog 時間: 2016-6-21 12:50
[attach]1899132[/attach]
經 usb3.0 都幾快!正~
作者: danny427 時間: 2016-6-21 15:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: polarhei 時間: 2016-6-21 16:52
回覆 43# danny427
睇你需要.
8TB主要係粗用或普通之分, 當然包括售後服務, 但唔係重點. 東芝, 死雞有六碟8TB PMR普通硬碟, 但東芝, 死雞版唔似WD,HGST真粗用. 至於粗用既定義, 係需要包括浸0係HFE或PAO 8呢啲認可溶液下操作時唔會因為入"水"搞壞部硬碟外, 更要係高原下都可以全速運作. HGST為證實所言非虛浸畀人睇. 日本出真粗用產品時, 可能睇完"虐待"秀後, 好多人認為無憂兼慳位,於是落訂.
至於香港, 唔係有好多人知道架生源於邊度. 如果係我, 我會講正名為HFE既"乾水". 據知香港有部份高級文憑生睇過, 佢地第一眼講,搞咩野, 係水黍既. 我自己曾經約個時間踢館查個究竟甚至連樣本攞埋再做後續分析. 表面係水兼無色, 冇標示係好易使人誤會. 不過一舉起, 當中有分別. 水銀分別更明顯, 細細樽重到阿媽都唔認得 (某日本網友分享一個樣本, 樣本標明重500克, 但倒去燒杯時只有20多毫升,
).http://f.hatena.ne.jp/Saitama-2000/20120516061255
2TB到6TB主要係售後服務之分.
至於1TB, 主要係大細之分, 售後服務之分
作者: danny427 時間: 2016-6-21 17:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: polarhei 時間: 2016-6-21 18:20
回覆 45# danny427
有兩個原因, 一係為粗用, 一係為速銷.
如果無法過PAO 6噉甚至高原既關, 基本上冇得做. 另外內裡按做數據回復既人所講,未必係純氦氣, 只係話氦氣密度比一般高.
作者: danny427 時間: 2016-6-21 18:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: polarhei 時間: 2016-6-21 22:19
本帖最後由 polarhei 於 2016-6-21 22:24 編輯
回覆 47# danny427
即使係太空同樣做唔到。目前高密度密封硬碟,多氦氣少氮氣。 有人拆過,知道係為對流有氣孔,但當中沒有特別禮包。
作者: diy-apprentice 時間: 2016-6-21 22:47
傳統的硬碟機內部唔係真空的!
作者: Brainstomer 時間: 2016-6-21 23:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: danny427 時間: 2016-6-22 00:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy-apprentice 時間: 2016-6-22 11:16
高階的傳統硬碟機內有filter控制RH的。
作者: danny427 時間: 2016-6-22 12:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy-apprentice 時間: 2016-6-22 15:44
非灌氦氣的都是傳統的,Server級的硬碟機都是高檔結構的多。
作者: danny427 時間: 2016-6-22 15:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy-apprentice 時間: 2016-6-22 16:00
SAS的一定係,也有些不是SAS但也屬於Server級的
作者: danny427 時間: 2016-6-22 16:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy-apprentice 時間: 2016-6-22 16:09
其實拆開個硬碟機,睇佢裡面的filter係乜料,或有幾多個filter,就知道真相。以前就算低階型號都好足料,但而家就只有高階型號的才會足料。

