作者: spike 時間: 2017-3-16 21:42 標題: 想買6TB ,唔知點揀好
如題,用黎BT,Emule 之類,而速度唔太在意,反而想要比較靜同唔好太熱。
依家睇中以下4隻
Toshiba Enterprise 6TB SATA3 /128MB HDD MG04ACA600E (7x24 企業版) HK$ 1630
Toshiba MD04ACA600 6TB 7200rpm SATA3 6Gb/s /128MB HDD HK$ 1430
WD Blue WD60EZRZ 6TB SATA3 6Gb/s /64MB HDD HK$ 1697
WD Red NAS Hard Drive WD60EFRX 6TB SATA3 6Gb/s /64MB HDD HK$ 1920
有諗過買Toshiba,但有人話好嘈吓。而自己手上有好幾隻Toshiba 3T 用落唔覺嘈,係唔知 Toshiba 6TB 比3TB 嘈幾多
不過睇完GbE 兄既開箱之後,又心郁郁想買(而且價錢平)
[開箱] Toshiba MG04ACA600E 簡單用後分享
[技術討論] MG04ACA600E MD04ACA600 研究發現
而Red 好似評價麻麻,而且Red 行單隻non-raid 好似冇咁好
定係買 Blue (Green) 版 ?
P.S. 死雞就唔諗,一死連bios 都認唔到。而HGST 同小弟八字唔多夾,壞率都有七八成。
作者: pc1668 時間: 2017-3-16 22:08
"HGST 同小弟八字唔多夾,壞率都有七八成" ...
What models of HGST are you using ?
作者: GbE 時間: 2017-3-16 22:41
暫時 6T 都只考慮 HGST / WD Gold / Toshiba, 再買可能 MD04, 因為平.
最耐個批 HGST ( 2 年), 一隻 degrade. 其餘時間尚短不能作準.
同 Green 比全部都嘈, 但擺係PC箱就全部都唔嘈.
最近留意到死雞 6TB , 有 256MB cache, 唔貴兼 5 年保, 等睇開箱.
作者: madebyp90 時間: 2017-3-16 23:01
1)6T 貴,c/P低
2) 行bt, emule 可能會Lag死
我反而建議買ssd來bt, hd用來儲野
作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-3-16 23:04
你通常同時間 BT 幾多粒seed? Total download speed 有幾多MB/s?
作者: spike 時間: 2017-3-16 23:05
回覆 2# pc1668
咩型號就唔記得啦, 總之係普通desktop 版, 再加上已經好幾年冇買HGST HDD
BTW, 依家主力都係入T記3T
作者: madebyp90 時間: 2017-3-16 23:08
如果純bt, hdd夠力
同時20seed ok, (30s以上就lag, 改用ssd就冇事)
emule就死心吧, 500gb 野share,快小小已jam到用不到
我自己己改用ssd 做bt 多年,極順
作者: spike 時間: 2017-3-16 23:18
回覆 4# madebyp90
真係唔知你入黎做咩
你BT 用SSD 關我咩事先
一係, 你搵到隻2千內6TB SSD 先回post, 好嗎 ?
作者: ClawHammer 時間: 2017-3-16 23:26
MG04啦,話晒都企業級,同wd blue(green)同價但應該有5年保
作者: madebyp90 時間: 2017-3-16 23:28
你要去中伏冇人阻你,不過如果買6T 之後主力bt,玩電盧
就祝你好運
因為個i/o頂唔順
作者: spike 時間: 2017-3-16 23:52
回覆 10# madebyp90
一直都用緊普通HDD (有隻仲係WD Green) 黎BT, emule, JDownload (有需要三套同時開), 都冇你講既IO 問題
所以, 你搵到隻2千內6TB SSD 先回post, 好嗎 ?
作者: spike 時間: 2017-3-17 00:01
回覆 3# GbE
先多謝你之前既開箱post
如你所言, 咁我就諗 MG 定 MD 好
作者: spike 時間: 2017-3-17 00:19
回覆 9# ClawHammer
好, 就買MG04
btw, enterprise class 既HDD 已經好多年冇買過, 對上一次係Maxtor MaxLine III
作者: pc1668 時間: 2017-3-17 09:27
本帖最後由 pc1668 於 2017-3-17 09:42 編輯
I've threeT記3T (DT01ACA300)
- 1st one died in 1 yr 11 months
- 2nd one died in 9 months
- 3rd is still alive (but no more warranty)
I will stay away from T記3T if the usage is 24/7.
作者: tphk98 時間: 2017-3-17 09:45
你的3隻 toshiba 3t 係NAS 24hours 長開定pc 8hours 用?
作者: pc1668 時間: 2017-3-17 09:51
24/7
作者: 無奈 時間: 2017-3-17 10:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tphk98 時間: 2017-3-17 12:02
24hours 用Toshiba 企業版 MG04
會好啲,但我check 過佢default enable 左Apm
(省電功能) 而hgst 係default disable 的。
作者: macis 時間: 2017-3-17 17:04
想買gold
作者: skywolf08 時間: 2017-3-17 17:08
不如用ram disk 玩BT
作者: computer1975 時間: 2017-3-17 17:29
如果純bt, hdd夠力
同時20seed ok, (30s以上就lag, 改用ssd就冇事)
emule就死心吧, 500gb 野shar ...
madebyp90 發表於 2017-3-16 23:08
emule調大個U/L size,同時間上傳少些user

