Board logo

標題: [技術討論] 系統SSD擺幾個月沒用就入唔得WINDOWS [打印本頁]

作者: SEIKO    時間: 2017-3-25 19:55     標題: 系統SSD擺幾個月沒用就入唔得WINDOWS

系統SSD擺幾個月沒用就入唔得WINDOWS

我個NB轉左用ADATA SP900,個NB擺左落電腦袋約3個月.
今日拎出黎打算當BT機用,一開個WINDOWS壞左入唔得.
雖然知道SSD斷電擺一段時間會唔見左部分資料
但估唔到咁短時間和咁巧俾我遇到左
作者: hpkpk123    時間: 2017-3-25 21:14

系統SSD擺幾個月沒用就入唔得WINDOWS

我個NB轉左用ADATA SP900,個NB擺左落電腦袋約3個月.
今日拎出黎打算 ...
SEIKO 發表於 2017-3-25 19:55

我部laptop隻UV400冇開半年好彩冇穿冇爛
作者: macis    時間: 2017-3-25 22:48

系統SSD擺幾個月沒用就入唔得WINDOWS

我個NB轉左用ADATA SP900,個NB擺左落電腦袋約3個月.
今日拎出黎打算 ...
SEIKO 發表於 2017-3-25 19:55


ADATA
作者: housing    時間: 2017-3-25 23:55

本帖最後由 housing 於 2017-3-26 00:05 編輯

唔好畀網上人誤導。

http://www.pcworld.com/article/2 ... gged-after-all.html

http://www.anandtech.com/show/92 ... -ssd-data-retention
作者: KinChungE    時間: 2017-3-25 23:56

SSD照計有error correction
就算TLC + 幾個月唔開, 都冇理由咁快出現data corruption
何況SP900用MLC
作者: 556556bt    時間: 2017-3-26 00:15

SSD照計有error correction
就算TLC + 幾個月唔開, 都冇理由咁快出現data corruption
何況SP900用MLC ...
KinChungE 發表於 2017-3-25 23:56


   
如果咁d 手指都好快死喎

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Windows Phone 10
作者: computer1975    時間: 2017-3-26 00:21

如果咁d 手指都好快死喎

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Windows Phone 10
556556bt 發表於 2017-3-26 00:15


通常我會用linux dd if=/dev/sdx obs=8M of=/dev/null去整隻USB Flash Drive讀一次,sdx自己改返drive letter
作者: 556556bt    時間: 2017-3-26 01:04

通常我會用linux dd if=/dev/sdx obs=8M of=/dev/null去整隻USB Flash Drive讀一次,sdx自己改返drive le ...
computer1975 發表於 2017-3-26 00:21



    咁搞法手指衰過DVD.
作者: macis    時間: 2017-3-26 11:12

下次識間牌字啦
作者: computer1975    時間: 2017-3-26 17:20

咁搞法手指衰過DVD.
556556bt 發表於 2017-3-26 01:04

我都係半年至一年把不常用USB手指掃,用開Linux時順掃
作者: myPC    時間: 2017-3-26 18:04

系統SSD擺幾個月沒用就入唔得WINDOWS

我個NB轉左用ADATA SP900,個NB擺左落電腦袋約3個月.
今日拎出黎打算 ...
SEIKO 發表於 2017-3-25 19:55



    開機出現什麼信息 ?
作者: fortresscar    時間: 2017-3-26 18:45

其實不正常關機都會整死隻SSD
作者: simon    時間: 2017-3-26 19:11

根本冇關係,否則放係舖頭未賣得出果d SSD 咪好危險 !
作者: SEIKO    時間: 2017-3-26 19:17

回覆 11# myPC


一開就啟動修復程序,但無法修復
無限一開就啟動
作者: SEIKO    時間: 2017-3-26 19:18

回覆 12# fortresscar


我記得係正常關機先放落袋
作者: SEIKO    時間: 2017-3-26 19:20

回覆 13# simon


有沒關係我唔肯定
格式化後再裝一次WINDOWS又正常番
作者: myPC    時間: 2017-3-26 19:37

Partition info 無咗 ?
我個 SP600也有這問題, 用了一年都無
作者: computer1975    時間: 2017-3-26 20:46

回覆  simon


有沒關係我唔肯定
格式化後再裝一次WINDOWS又正常番
SEIKO 發表於 2017-3-26 19:20


試過收過隻接近全新二手,賣家話裝Windows出BSOD,最近自己收返來行左兩次Security (secure) Erase 攪點左
作者: 臥雲    時間: 2017-4-2 22:33

回覆  myPC


一開就啟動修復程序,但無法修復
無限一開就啟動
SEIKO 發表於 2017-3-26 19:17


   
我SP900 之前都有呢個情況,之後重裝過window無事。

尋日都仲用緊,今日開機就入唔到window,黑屏,但個遊標閃閃下。boot多幾次機依家bios連隻ssd都唔見埋

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: myPC    時間: 2017-4-3 22:22

我SP900 之前都有呢個情況,之後重裝過window無事。

尋日都仲用緊,今日開機就入唔到window,黑屏 ...
臥雲 發表於 2017-4-2 22:33



    已攞去代理.  要 send 台灣, 等 4個星期
作者: gundam2000    時間: 2017-4-5 10:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2