Board logo

標題: [開箱] WD Gold 10TB [打印本頁]

作者: inori    時間: 2017-6-27 11:39     標題: WD Gold 10TB

本帖最後由 inori 於 2017-6-27 11:41 編輯

轉左新工人工高左就身痕
一口氣洗左半個月糧

未試過一次買8隻
[attach]1992916[/attach]
[attach]1992917[/attach]

VST啲包裝其實.......
[attach]1992918[/attach]

MIT
[attach]1992919[/attach]

外觀同平時D Harddisk唔同, he碟個樣幾新鮮
[attach]1992920[/attach]
[attach]1992921[/attach]
[attach]1992922[/attach]

受惠於大容量所以seq r/w過200 ?
[attach]1992923[/attach]

上RAID 6 前check一check
check左6個鐘都係50%
作者: diy-apprentice    時間: 2017-6-27 11:43

有埋個cushion紙盒俾你作保護仲想點呀!個別代理就咁得個防靜電膠袋架咋!
作者: zoin0000    時間: 2017-6-27 12:27

轉左新工人工高左就身痕
一口氣洗左半個月糧

未試過一次買8隻



VST啲包裝其實... ...
inori 發表於 2017-6-27 11:39


8萬/月Ching咩工
作者: sorry    時間: 2017-6-27 12:31

8隻都只係半個月人工...
作者: inori    時間: 2017-6-27 12:47

有埋個cushion紙盒俾你作保護仲想點呀!個別代理就咁得個防靜電膠袋架咋! ...
diy-apprentice 發表於 2017-6-27 11:43 AM


我覺得XANDER係做得最好,四面都有保護
聯強/VST如果正面跌落地下就898....
廣乜春, A Lexel果D就唔好講啦.......

作者: inori    時間: 2017-6-27 12:48

回覆 3# zoin0000

你計錯數啦
作者: ncdavid2560    時間: 2017-6-27 12:55

人同神既分別!
作者: diy-apprentice    時間: 2017-6-27 13:02

我覺得XANDER係做得最好,四面都有保護
聯強/VST如果正面跌落地下就898....
廣乜春, A Lexel果D就唔好講啦 ...
inori 發表於 2017-6-27 12:47


機械碰撞佢係做得好,但點解又無左個靜電保護袋?唔怕底板的電子零件易被電死咩?
作者: jchie    時間: 2017-6-27 13:07

你計錯數啦inori 發表於 2017-6-27 12:48

我剛買咗隻HGST 10TB都要$3900,買八隻點都要三皮褂...
作者: macis    時間: 2017-6-27 13:19

人工咁高
作者: pc1668    時間: 2017-6-27 13:54

回覆  zoin0000

你計錯數啦
inori 發表於 2017-6-27 12:48


So, what is the correct answer
作者: rabbit82047    時間: 2017-6-27 14:02

已知:
樓主用左半個月糧
樓主買左八隻 WD Gold 10T

如果以上兩件事有關聯, 即係
0.5W = 8 * WD Gold 10T price
P.S. Jumbo 網上價: 3, 699

我個人對樓主份人工感興趣多過 WD Gold 10T
作者: zoin0000    時間: 2017-6-27 14:24

我覺得XANDER係做得最好,四面都有保護
聯強/VST如果正面跌落地下就898....
廣乜春, A Lexel果D就唔好講啦 ...
inori 發表於 2017-6-27 12:47


好過Z記
作者: zoin0000    時間: 2017-6-27 14:25

So, what is the correct answer
pc1668 發表於 2017-6-27 13:54


8*36XX

5.7萬-6萬
作者: skydreamer888    時間: 2017-6-27 14:28

邊間買同幾錢?
作者: inone2    時間: 2017-6-27 14:43

回覆 6# inori


   是指你個價比PRICE 平定貴!!!!!

[attach]1992961[/attach]
作者: inone2    時間: 2017-6-27 14:46

回覆  inori


   是指你個價比PRICE 平定貴!!!!!
inone2 發表於 2017-6-27 14:43


[attach]1992962[/attach]
作者: ivanau    時間: 2017-6-27 15:07

呢嗰帖重點係師兄真係好高人工
作者: Wah On    時間: 2017-6-27 15:08

8bay NAS?
作者: bl2228    時間: 2017-6-27 15:56

咁大,裝D乜…?
作者: vv123    時間: 2017-6-27 16:06

行raid6, 即60T, 咁可能要使埋另外嗰半個月人工去攪offline backup
作者: 小強強    時間: 2017-6-27 16:33

咁大,裝D乜…?
bl2228 發表於 2017-6-27 15:56


動作片, 仲使問
作者: inori    時間: 2017-6-27 17:25

本帖最後由 inori 於 2017-6-27 17:35 編輯
邊間買同幾錢?
skydreamer888 發表於 2017-6-27 02:28 PM


中田, $3650 each
本來諗住買8TB,
但計過數8TB = $394/TB, 10TB = $365/TB
唔差在果少少
作者: inori    時間: 2017-6-27 17:26

inone2 發表於 2017-6-27 02:46 PM



4K8擺L到明水魚價啦你買埋我果份啦
作者: inori    時間: 2017-6-27 17:29

本帖最後由 inori 於 2017-6-27 17:30 編輯
呢嗰帖重點係師兄真係好高人工
ivanau 發表於 2017-6-27 03:07 PM


我呢D雞毛鴨蒜
EPC大把富豪有錢人,隔離版有人揸lamborghini, 有人住半山5層洋房
作者: 556556bt    時間: 2017-6-27 17:40

今年仲有無amazon 荀貨價??
不過樓主. 一次入咁大手貨. 應該對後巿睇好
作者: skydreamer888    時間: 2017-6-27 17:43

中田, $3650 each
本來諗住買8TB,
但計過數8TB = $394/TB, 10TB = $365/TB
唔差在果少少 ...
inori 發表於 2017-6-27 17:25



成個星期前係中田問話冇貨,留左電話到而家都未有回覆
作者: inori    時間: 2017-6-27 17:45

成個星期前係中田問話冇貨,留左電話到而家都未有回覆
skydreamer888 發表於 2017-6-27 05:43 PM


中田我識人 上星期5落訂, 今星期一有貨
可能你要再打去問問
作者: skydreamer888    時間: 2017-6-27 17:46

中田我識人 上星期5落訂, 今星期一有貨
可能你要再打去問問 ...
inori 發表於 2017-6-27 17:45



睇來我只要一隻佢冇咩興趣理我
作者: inori    時間: 2017-6-27 17:47

本帖最後由 inori 於 2017-6-27 18:10 編輯
今年仲有無amazon 荀貨價??
不過樓主. 一次入咁大手貨. 應該對後巿睇好
556556bt 發表於 2017-6-27 05:40 PM


amazon 10T Gold最低價 $34xx港紙未計運費
WD唔受香港直接RMA, 平百幾蚊無左5年保唔抵玩
作者: inori    時間: 2017-6-27 17:55

8bay NAS?
Wah On 發表於 2017-6-27 03:08 PM


我有隻SERVER行LSI 9361 RAID咭
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2347373
作者: inone2    時間: 2017-6-27 17:57

回覆 24# inori



平1千??? 定有開心價先!!!!
作者: inori    時間: 2017-6-27 18:05

咁大,裝D乜…?
bl2228 發表於 2017-6-27 03:56 PM


file server用
existing有25-30TB Data(1080p/4k電影, application, raw相, wav/flac歌...etc)會transfer落去
黎緊d hdr 4k 一套都講緊40-50GB起跳, 我目標係3-4年內唔需要再煩upgrade/extend storage
咩動作片睇完就del啦儲黎做乜
作者: skydreamer888    時間: 2017-6-27 18:06

本帖最後由 skydreamer888 於 2017-6-27 18:07 編輯
回覆  inori



平1千??? 定有開心價先!!!!
inone2 發表於 2017-6-27 17:57



中田個price list係3680,jumbo都係3699
作者: 556556bt    時間: 2017-6-27 18:08

amazon 10T Gold最低價 $34xx港紙未計運費
WD唔受香港直接RAM, 平百幾蚊無左5年保唔抵玩 ...
inori 發表於 2017-6-27 17:47



    WD 實左太衰.. 以前都有RMA... ~~
反而死雞仲可以
作者: 556556bt    時間: 2017-6-27 18:09

file server用
existing有25-30TB Data(1080p/4k電影, application, raw相, wav/flac歌...etc)會t ...
inori 發表於 2017-6-27 18:05



    果然睇好後巿既大動作.... 不小既投資黎..
作者: inori    時間: 2017-6-27 18:09

本帖最後由 inori 於 2017-6-27 18:10 編輯
回覆  inori



平1千??? 定有開心價先!!!!
inone2 發表於 2017-6-27 05:57 PM


price.com上面啲垃圾唔係水魚價黑店價就係無貨價, 真係清泉果幾間十隻手指數哂
作者: tingcrab    時間: 2017-6-27 18:10

前排吼新蛋減價,買左死雞ST08 8TB,不過無樓主咁豪,我只係買左五隻 (礙於order同sata bay所限)

前幾日先走雞呀,有HGST He 10TB減到$2200,我上到去網站時已經完全賣哂…… (不過有人話初代易壞,又只得三個月保)
作者: inori    時間: 2017-6-27 18:38

機械碰撞佢係做得好,但點解又無左個靜電保護袋?唔怕底板的電子零件易被電死咩? ...
diy-apprentice 發表於 2017-6-27 01:02 PM



果張我估係示範圖黎嫁者?
以前買XANDER D碟的確係有靜電保護袋+四邊保護膠
依家成日都買唔到XANDER D碟就真係唔知
作者: kobe2046    時間: 2017-6-27 21:09

8隻10TB 好壯觀
作者: qkuser    時間: 2017-6-27 22:14

ching 果然夠豪氣
作者: Deep Sea    時間: 2017-6-28 10:18

file server用
existing有25-30TB Data(1080p/4k電影, application, raw相, wav/flac歌...etc)會t ...
inori 發表於 27-6-2017 06:05 PM


師兄的動作片相信好快會爆。

2015AV女優產量排行榜的前30名如下:
第01名:2002部 風間ゆみ
第02名:1629部 つぼみ
第03名:1500部 澤村レイコ(高坂保奈美、高坂ますみ)
第04名:1487部 川上ゆう(森野雫)
第05名:1398部 結城みさ
第06名:1340部 波多野結衣
第07名:1248部 浜崎りお(森下えりか、篠原絵梨香)
第08名:1240部 成瀬心美(ここみ)
第09名:1193部 村上涼子(中村りかこ、黒木菜穂)
第10名:1169部 翔田千里
第11名:1128部 さとう遥希
第11名:1099部 大槻ひびき
第13名:1078部 北条麻妃
第14名:1055部 吉沢明歩
第15名:974部 堀口奈津美(恩田ほのか)
第16名:933部 新井エリー(晶エリー、大沢佑香)
第17名:918部 北川瞳
第18名:915部 有村千佳
第19名:912部 中森玲子
第20名:909部 水城奈緒
第21名:909部 羽月希
第22名:900部 妃乃ひかり
第23名:886部 友田真希
第24名:863部 上原亜衣
第25名:853部 仁科百華
第26名:825部 森ななこ
第27名:817部 麻美ゆま
第28名:786部 椎名ゆな
第29名:771部 JULIA
第30名:757部 横山みれい
作者: inori    時間: 2017-6-28 10:38

前排吼新蛋減價,買左死雞ST08 8TB,不過無樓主咁豪,我只係買左五隻 (礙於order同sata bay所限)

前幾 ...
tingcrab 發表於 2017-6-27 06:10 PM



死雞八字唔夾永久Blacklist

$2200 可惜限時
作者: pc1668    時間: 2017-6-28 18:22

8*36XX

5.7萬-6萬
zoin0000 發表於 2017-6-27 14:25


That's good!  And buy something to celebrate is okay.  

Anyway, not always be that 大洗.  Save more is always the best
作者: chiman83    時間: 2017-6-28 18:27

回覆 43# inori

用死雞要夾八字架.......
作者: jason930    時間: 2017-6-28 19:17

嘩,人工超高
作者: tingcrab    時間: 2017-6-29 01:12

回覆 43# inori

我都曾經有一段長時間都係同死雞唔夾八字,但後來覺得只要不買中低階既產品就無乜事。
作者: polarhei    時間: 2017-6-29 11:01

回覆 46# jason930

或者樓主主要從股息得番黍.
作者: polarhei    時間: 2017-6-29 11:06

回覆 47# tingcrab

同賤煙一樣. 賤煙一向"建議"買手提或E5系統. 我上一次買ES.3, 我問過商人, 話中過招, 一用平野, 未夠一年就叮左. 我自己, 一個WD GREEN(今稱WD BLUE),用左七年先至要報銷. 基本上, 商用用SEAGATE,日立或WD, 普通用WD就算. 因為WD最入門型號尚可以畀我選擇點樣行.  個張指南仲貼住. 當然, 因為某啲原因, 我目前盡可能用WD GOLD.
作者: polarhei    時間: 2017-6-29 11:08

回覆 42# Deep Sea

真係多到無法想像. 最近係度點算邊啲片準備轉碼之後棄置或直接棄置一啲片. 我自己有收清單. 但唔代表我會要.

依家既情況就係噉樣.
作者: macis    時間: 2017-6-29 12:59

樓主咁有米
作者: KinChungE    時間: 2017-6-29 15:51

回覆  tingcrab

同賤煙一樣. 賤煙一向"建議"買手提或E5系統. 我上一次買ES.3, 我問過商人, 話中過招, 一 ...
polarhei 發表於 2017-6-29 11:06


WD Gold 8TB/10TB唔係WD黎, 根本係Hitachi
平時WD既工具都唔岩駛
作者: polarhei    時間: 2017-6-29 16:00

回覆 52# KinChungE

最簡單既分別. 日立有加密, WD冇加密. 但核心係一樣既.

我自己有一個8TB硬碟, 經左試右試, 知道係日立底. 但6TB或以下, BLUE? 有可能仲係WD自己.
作者: KinChungE    時間: 2017-6-29 17:38

回覆  KinChungE

最簡單既分別. 日立有加密, WD冇加密. 但核心係一樣既.

我自己有一個8TB硬碟, 經左試 ...
polarhei 發表於 2017-6-29 16:00


唔止
連wdidle3都唔work
作者: pc1668    時間: 2017-6-29 17:42

本帖最後由 pc1668 於 2017-6-29 17:43 編輯
回覆  KinChungE
最簡單既分別. 日立有加密, WD冇加密. 但核心係一樣既.

我自己有一個8TB硬碟, 經左試右試, 知道係日立底. 但6TB或以下, BLUE? 有可能仲係WD自己.
polarhei 發表於 2017-6-29 16:00


As such, I would directly go for HGST ... is there any edge choosing WD, btw?

ps. HGST HDD is known for reliability / durability
作者: KinChungE    時間: 2017-6-29 21:10

As such, I would directly go for HGST ... is there any edge choosing WD, btw?

ps. HGST HDD is kno ...
pc1668 發表於 2017-6-29 17:42


冇好處, 只係買牌子
作者: pc1668    時間: 2017-6-29 21:31

本帖最後由 pc1668 於 2017-6-29 22:07 編輯
冇好處, 只係買牌子
KinChungE 發表於 2017-6-29 21:10


If it's only "只係買牌子", I will for sure go for HGST

I've 3 HGST hdds for home use
- 160GB 2.5", 8 yrs old, mainly for BT, still working
- 2TB 3.5" Deskstar, 7 yrs old, have been used for NAS and online backup, still working
- 4TB 3.5" NAS version, just a few months old

For reliability, I will go for HGST.  For higher (or highest) CP ratio, I will go for Toshiba MG04.

Anyway, WD Gold might still be good.  But we have to wait for years to tell.

ps.  The WD Red 3tb (not cheap at all!) incident is pretty scary
作者: KinChungE    時間: 2017-6-30 00:15

If it's only "只係買牌子", I will for sure go for HGST

I've 3 HGST hdds for home use
- 160GB 2. ...
pc1668 發表於 2017-6-29 21:31


WD Gold係同HGST He同一隻HDD黎, 只係換左包裝同label
所以耐用程度係冇分別
作者: doppelganger    時間: 2017-6-30 07:50

準備開業
EPC皇家家勒比
作者: polarhei    時間: 2017-6-30 09:44

回覆 55# pc1668

Depending your actual needs. If you need new functions such as Fast-Reset, You shall.
作者: polarhei    時間: 2017-6-30 09:45

回覆 58# KinChungE

不過, WD同HGST分局在於, HGST有加密功能而WD就冇.
作者: KwokAngus    時間: 2017-6-30 14:32

WD 事實真係唔係技術公司,係capital 公司:reface:
harddisk 買hitachi, flash storage 買sandisk
作者: pc1668    時間: 2017-6-30 14:57

本帖最後由 pc1668 於 2017-6-30 15:00 編輯
WD 事實真係唔係技術公司,係capital 公司:reface:
harddisk 買hitachi, flash storage 買sandisk  ...
KwokAngus 發表於 2017-6-30 14:32


HGST (HDD) and Sandisk (flash memory) are my favorite brands

For computer ram, Kingston is always on the top of my shopping list

ps.  Regarding HDD, there is a "後起之秀", Toshiba enterprise models
作者: polarhei    時間: 2017-6-30 15:05

回覆 62# KwokAngus

噉WD BLUE點樣睇? 每個品牌重點唔相同, 只有功能多少之分.

因為我用緊8TB WD RED同一啲WD BLUE. 我知道部份分別.
作者: 556556bt    時間: 2017-6-30 15:48

回覆  KwokAngus

噉WD BLUE點樣睇? 每個品牌重點唔相同, 只有功能多少之分.

因為我用緊8TB WD RED同一 ...
polarhei 發表於 2017-6-30 15:05



    WD RED 8TB 半年落黎都無平過...
作者: patrickmo    時間: 2017-7-1 12:52

哇, Ching 真有貨
作者: polarhei    時間: 2017-7-1 13:46

回覆 65# 556556bt

因為有用, 加上氣體有限(雖然講到用得比氣球少). 如果有新型號, 就會優先用係最新.

12TB出左街, 10TB就會買一個少一個. 8TB都唔會有分別.  當然, 呢啲人仍然尋求辦法. 畢竟氮氣又平又有效.

我自己用緊WD RED 8TB.  當然, 為左用得盡, 我目前使用一啲軟件, 睇下點樣用得盡啲.
作者: polarhei    時間: 2017-7-1 13:48

回覆 66# patrickmo

我最後會買. 但唔係依家.  況且有啲野未用得噉徹底又話要報銷.
作者: 556556bt    時間: 2017-7-1 14:57

回覆  556556bt

因為有用, 加上氣體有限(雖然講到用得比氣球少). 如果有新型號, 就會優先用係最新.

12T ...
polarhei 發表於 2017-7-1 13:46



    你意思demand 大, 所以難落價, ? 其實最正係舊年俾人發現WD 8TB external 係WD 8TB Red 黎. 英國賣1600HKD 不到
作者: polarhei    時間: 2017-7-1 15:35

回覆 69# 556556bt

兩睇. 一係需求大, 一係冇太多人問.  主要呢兩個結果.

當然, 每個位置情況唔一樣.  如果係我, 我盡可能用最新.

之前, 8TB係最新又合理. 所以選擇左佢. 當然有更加大.  但至於點樣就唔知. 我最近睇資源時. 發現有好多音樂檔, 影片比較少. 當中有啲連聽都未聽過.
作者: 556556bt    時間: 2017-7-1 15:47

回覆  556556bt

兩睇. 一係需求大, 一係冇太多人問.  主要呢兩個結果.

當然, 每個位置情況唔一樣.  如 ...
polarhei 發表於 2017-7-1 15:35



    WD Gold 10TB 比WD RED PRO 還平... 奇奇怪怪.
作者: polarhei    時間: 2017-7-1 16:07

回覆 71# 556556bt

數目多, 自然就會平. 好多野係好奇怪, WD 8TB RED可能只係試反應. 最後啲人跑去買日立加密版或WD冇加密版. GOLD係冇加密.  理論上, 可以賣去一啲美國政府認為政治唔正確既地方或對線路有隱憂人士. 因為有啲型號, 冇密碼就咩都冇. 如果唔係, 我唔會講買日立某啲型號時,記住要打孖.
作者: pomkon    時間: 2017-7-1 16:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt    時間: 2017-7-1 16:19

amazon?
pomkon 發表於 2017-7-1 16:10



   係, 舊年amazon.
作者: 556556bt    時間: 2017-7-1 16:20

回覆  556556bt

數目多, 自然就會平. 好多野係好奇怪, WD 8TB RED可能只係試反應. 最後啲人跑去買日立加 ...
polarhei 發表於 2017-7-1 16:07



    我就傾向無加密...
作者: KinChungE    時間: 2017-7-1 16:36

我就傾向無加密...
556556bt 發表於 2017-7-1 16:20


只係支援加密, 唔代表一定要開
作者: 556556bt    時間: 2017-7-1 16:39

只係支援加密, 唔代表一定要開
KinChungE 發表於 2017-7-1 16:36



    唔開唔用就無謂俾多D 錢. 除非話加密形號, 特別靚. 靚用就話je
作者: KinChungE    時間: 2017-7-1 16:49

唔開唔用就無謂俾多D 錢. 除非話加密形號, 特別靚. 靚用就話je
556556bt 發表於 2017-7-1 16:39


俾多D無謂錢?
Hitachi有加密得黎仲平少少
作者: 556556bt    時間: 2017-7-1 17:56

俾多D無謂錢?
Hitachi有加密得黎仲平少少
KinChungE 發表於 2017-7-1 16:49



    係? .... 有無價睇下?...
作者: KinChungE    時間: 2017-7-1 17:58

係? .... 有無價睇下?...
556556bt 發表於 2017-7-1 17:56


HGST Ultrastar He10 (Helium) 10TB SATA3 /256MB HDD HUH721010ALE600 (7x24 企業版)        HK$ 3900
WD Gold WD101KRYZ 10TB SATA3 6Gb/s /256MB Datacenter 7x24 HDD        HK$ 3620

HGST Ultrastar He8 (Helium Platform Enterprise) 8TB SATA3 /128MB HDD HUH728080ALE600 (7x24 企業版)        HK$ 2850
WD Gold WD8002FRYZ 8TB SATA3 6Gb/s /128MB Datacenter 7x24 HDD        HK$ 2980
   
10TB買WD平, 8TB買Hitachi平
作者: 556556bt    時間: 2017-7-1 18:03

本帖最後由 556556bt 於 2017-7-1 18:04 編輯
HGST Ultrastar He10 (Helium) 10TB SATA3 /256MB HDD HUH721010ALE600 (7x24 企業版)        HK$ 3900
WD Gold  ...
KinChungE 發表於 2017-7-1 17:58



    哦... 原來你講8TB .. 我都奇怪琴日先望過. WD GOLD 係平D .. hahahha

不過點都唔夠WD RED PRO 誇
WD Red Pro NAS Hard Drive WD8001FFWX 8TB SATA3 6Gb/s /128MB HDD
HK$ 3770

唔知個價係咪唔update

同埋external 仲未有10TB. 唔知係咪WD 唔肯拎D 靚野監平賣
作者: KinChungE    時間: 2017-7-1 18:19

哦... 原來你講8TB .. 我都奇怪琴日先望過. WD GOLD 係平D .. hahahha

不過點都唔夠WD RED PRO 誇 ...
556556bt 發表於 2017-7-1 18:03


印象中Red Pro效能好D
不過個人認為唔值
作者: 556556bt    時間: 2017-7-1 20:22

印象中Red Pro效能好D
不過個人認為唔值
KinChungE 發表於 2017-7-1 18:19


   
都係睇價錢做人

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Windows Phone 10
作者: polarhei    時間: 2017-7-1 21:54

回覆 75# 556556bt

你用WD 應該可減少問題.
作者: polarhei    時間: 2017-7-1 21:59

回覆 76# KinChungE

唔係, 一啲型號指出, 第一層強制開(通常叫ISE或附有PSID). 但第二層唔係.
作者: inori    時間: 2017-7-1 22:10

你意思demand 大, 所以難落價, ? 其實最正係舊年俾人發現WD 8TB external 係WD 8TB Red 黎. 英國賣1 ...
556556bt 發表於 2017-7-1 02:57 PM


上年我都買左兩隻, 不過入面隻唔係80FEZX(Red) , 係80EZZX, performance 同red唔同
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 66&pid=35173792
作者: 556556bt    時間: 2017-7-1 22:13

上年我都買左兩隻, 不過入面隻唔係80FEZX(Red) , 係80EZZX, performance 同red唔同
...
inori 發表於 2017-7-1 22:10



    80EZZX 係咪好過red?
作者: idolclub    時間: 2017-7-1 23:52

回覆  KinChungE

不過, WD同HGST分局在於, HGST有加密功能而WD就冇.
polarhei 發表於 2017-6-30 09:45

HGST HDD 同款也有細分不同的型號,有加密的也有不加密的,按Model No.選擇即可。
作者: idolclub    時間: 2017-7-1 23:56

WD Gold 10TB 比WD RED PRO 還平... 奇奇怪怪.
556556bt 發表於 2017-7-1 15:47

WD Red Pro出黎就係做陪襯的,規格比WD Gold和HGST差,但售價就比Gold貴
作者: idolclub    時間: 2017-7-2 00:00

印象中Red Pro效能好D
不過個人認為唔值
KinChungE 發表於 2017-7-1 18:19

WD Red Pro係7200rpm,Red就只得5400rpm。

以8TB為例,WD Red Pro 8TB就係HGST HE 8TB (WD Gold 8TB)的降級版,雖然同為7200rpm,但Spec就明顯比 HE 8TB (Gold 8TB) 低一級。

WD Red 8TB就更加唔使講,係HGST 8TB的降降級版,規格低一級,轉速又低一級,因為只得5400rpm。
作者: idolclub    時間: 2017-7-2 00:05

上年我都買左兩隻, 不過入面隻唔係80FEZX(Red) , 係80EZZX, performance 同red唔同
...
inori 發表於 2017-7-1 22:10

WD Red 5400rpm SATA (80EFZX) 同 WD 8TB USB 3.0 EXT 內面隻 5400rpm (80EZZX) 效能是一樣的,只係Firmware唔同,拆出黎插SATA port有可以會用唔到。
作者: KinChungE    時間: 2017-7-2 00:42

WD Red Pro係7200rpm,Red就只得5400rpm。

以8TB為例,WD Red Pro 8TB就係HGST HE 8TB (WD Gold 8TB)的降 ...
idolclub 發表於 2017-7-2 00:00


之前睇過RE4 4TB vs Red Pro 4TB
後者實際係快D
作者: inori    時間: 2017-7-2 01:43

WD Red 5400rpm SATA (80EFZX) 同 WD 8TB USB 3.0 EXT 內面隻 5400rpm (80EZZX) 效能是一樣的,只係Firmwa ...
idolclub 發表於 2017-7-2 12:05 AM


拆出黎插SATA 用到的,
我就係拆出黎用,
好後悔果時無入8隻
作者: 556556bt    時間: 2017-7-2 02:05

WD Red Pro係7200rpm,Red就只得5400rpm。

以8TB為例,WD Red Pro 8TB就係HGST HE 8TB (WD Gold 8TB)的降 ...
idolclub 發表於 2017-7-2 00:00



    我現時用緊8TB red 都OK, 無乜問題.
其實8TB Red Pro 真係雞筋. 貴過WD GOLD 同HGST.
作者: 556556bt    時間: 2017-7-2 02:06

拆出黎插SATA 用到的,
我就係拆出黎用,
好後悔果時無入8隻
inori 發表於 2017-7-2 01:43



    CHING 你果批得. 但新果批WD 8TB USB 唔同左盒. 係咪唔得? 入邊係咪唔係RED ? 係BLUE (即以前GREEN) ?
作者: sam1018    時間: 2017-7-2 08:18

本帖最後由 sam1018 於 2017-7-2 08:25 編輯

新果批 WD 8TB WD80EZZX 拆出黎插SATA 用到,我放咗 2 隻入 NAS。
作者: inori    時間: 2017-7-2 14:42

CHING 你果批得. 但新果批WD 8TB USB 唔同左盒. 係咪唔得? 入邊係咪唔係RED ? 係BLUE (即以前GREEN) ...
556556bt 發表於 2017-7-2 02:06 AM


8TB外置港行曾經有一排由藍色盒三年保改左做綠色盒兩年保
感覺上好大機會係轉左做BLUE/GREEN
但近期又好似轉番做藍色盒三年保
所以買既時候都係睇清楚,做定功課好
作者: 556556bt    時間: 2017-7-2 15:16

8TB外置港行曾經有一排由藍色盒三年保改左做綠色盒兩年保
感覺上好大機會係轉左做BLUE/GREEN
但近期又好 ...
inori 發表於 2017-7-2 14:42



    係??? 我舊年年尾真係green box 2 年保丫... 居然出番3年保. 有無搞錯....

呢隻個去年尾買既green box
           Model : WDC WD80EZZX-11CSGA0
        Firmware : 83.H0A03

咁CHING 係blue 定green ??
作者: 556556bt    時間: 2017-7-2 15:17

新果批 WD 8TB WD80EZZX 拆出黎插SATA 用到,我放咗 2 隻入 NAS。
sam1018 發表於 2017-7-2 08:18



    咁CHING 你係咩盒? green or blue box ?
作者: idolclub    時間: 2017-7-2 16:47

拆出黎插SATA 用到的,
我就係拆出黎用,
好後悔果時無入8隻
inori 發表於 2017-7-2 01:43

拆WD 8TB USB入面隻RED出黎用其實唔係咁著數,因為冇左保養

要拆可以考慮 WD My Book Duo 3.5" 16TB,內裡同樣係 2 隻 RED 8TB,但價格就平過買兩隻SATA RED 8TB,而且同樣有3年保養





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2