作者: dieago 時間: 2017-7-27 13:06 標題: 有05 c5,可以用咩sw救番生。
上張圖先。
[attach]1999891[/attach]
作者: jchie 時間: 2017-7-27 13:09
保用證
作者: Super169 時間: 2017-7-27 13:26
趁佢仲可以 reallocate, 應該仲可以抄得番走D野, 早早帶隊離場先.
呢隻自身就無得救架喇, 未過保既就攞去換, 過左保既, 就睇你願唔願意去解決了.
用 $ 解決到既問題, 就唔係問題了. 呢個當然唔係問題喇.
作者: -13- 時間: 2017-7-27 13:32
我都想知有冇辦法
將儲存空間放入備用空間
隻碟越用越細反而無乜所謂
作者: Once 時間: 2017-7-27 13:38
救就救唔到,止住血先就得
趁未死直換過隻啦
作者: hpdeskjet3325 時間: 2017-7-27 13:54
拾單問,
我有隻hitachi 2tb都出现05,c5黃燈,用了6年,只放相,共用得百多Gb.
咁我就low format, format完後只有05黃燈,
我都ok,重新搬番啲相片入去,照用。
但一日過後,在没有寫入情况下,c5黃燈又再出現,即又05 c5黃燈,咁是否隻hdd好危?
作者: macis 時間: 2017-7-27 14:14
拾單問,
我有隻hitachi 2tb都出现05,c5黃燈,用了6年,只放相,共用得百多Gb.
咁我就low format, format ...
hpdeskjet3325 發表於 2017-7-27 13:54
仲有保嗎??
作者: hpdeskjet3325 時間: 2017-7-27 14:15
用了6年, 点會有保......
作者: macis 時間: 2017-7-27 14:17
做定backup
作者: cal22cal 時間: 2017-7-27 14:33
拾單問,
我有隻hitachi 2tb都出现05,c5黃燈,用了6年,只放相,共用得百多Gb.
咁我就low format, format完後只有05黃燈,
我都ok,重新搬番啲相片入去,照用。
但一日過後,在没有寫入情况下,c5黃燈又再出現,即又05 c5黃燈,咁是否隻hdd好危?
hpdeskjet3325 發表於 2017-7-27 13:54
將頭嗰 200G 間開唔用,用得幾耐睇造化
作者: -13- 時間: 2017-7-27 14:43
拾單問,
我有隻hitachi 2tb都出现05,c5黃燈,用了6年,只放相,共用得百多Gb.
咁我就low format, format ...
hpdeskjet3325 發表於 2017-7-27 13:54
low lv format唔會重置備用區
如果唔係都唔會有我問既問題
所以format完無C5先係假像
唔...以我所知係咁XD
作者: hpdeskjet3325 時間: 2017-7-27 15:57
点樣將可能壞區的"頭嗰200GB"間出來, 就咁間出個新200GB partition就得?
作者: XexeX 時間: 2017-7-27 15:59
有得Mark Bad Sector唔用,但好快Bad Sector會愈嚟愈多,而Bad Secotr咗嘅Data亦會救唔番,所以通常我都唔會用,費時儲完第二朝就已經讀唔番。
作者: cal22cal 時間: 2017-7-27 16:48
個思路係咁:-
你發現有 c5,format 再抄返啲 file,c5 遲吓又出現,right?
format 再抄,啲 file 應該係响前面道,一路排落去,
估計係前面百零G有問題。
咁咪間一個响前面二百G partition 唔好用,
再間其餘嘅 free space 做 second partion 嚟用,
睇吓有冇 error。
作者: dieago 時間: 2017-7-27 19:28
我巳抄哂d野出泥,巳low lv format, 有無得mark &skip左d壞軌bad sector出泥,用住先㗎?放下d動作片都好
作者: computer1975 時間: 2017-7-27 23:28
05低過threshold 5,spare sectors快用盡無得救
作者: dieago 時間: 2017-7-27 23:36
甘…… 掉之前,行咩會erase all data, not recoverable, even it has already formatted, 拎到都無用呢?e十仲read 到,定系收埋十年八年先掉?
作者: -13- 時間: 2017-7-28 01:32
甘…… 掉之前,行咩會erase all data, not recoverable, even it has already formatted, 拎到都無用呢?e ...
dieago 發表於 2017-7-27 23:36
拆隻碟出黎受污染
作者: harryytm 時間: 2017-7-28 01:38
用Windows Vista或更新版本嘅Windows完整格式化一次就可以抹除所有Data。
作者: dieago 時間: 2017-7-28 01:43
回覆 18# -13-
都好渦,上utube睇下點拆先。
作者: harryytm 時間: 2017-7-28 01:44
我巳抄哂d野出泥,巳low lv format, 有無得mark &skip左d壞軌bad sector出泥,用住先㗎?放下d動作片都好:d ...
dieago 發表於 2017-7-27 19:28
屬性05即是等於硬碟Firmware已經幫你用後備磁區代替咗啲壞區,用界Partition嘅方式好隔離壞區係無用嘅,如果係磁頭變形劃花碟片表面,壞區只會愈來愈多,買過隻好過啦!
作者: harryytm 時間: 2017-7-28 01:48
本帖最後由 harryytm 於 2017-7-28 01:49 編輯
甘…… 掉之前,行咩會erase all data, not recoverable, even it has already formatted, 拎到都無用呢?e ...
dieago 發表於 2017-7-27 23:36
其實如果係放個人敏感檔案,最好係用免費嘅VeraCrypt做全碟加密,壞咗就咁掉就得,就算比人執咗復原到隻碟上面全部數據,無密碼係無辦法解密到啲加密咗嘅數據。
作者: dieago 時間: 2017-7-28 01:51
回覆 21# harryytm
甘又吾洗買住,今年己入左1t同3t了。現在d hdd都幾煩,壽命太短了,再甘搞法,up上cloud算。
作者: harryytm 時間: 2017-7-28 01:53
本帖最後由 harryytm 於 2017-7-28 02:26 編輯
你要有T5至T8嘅螺絲批先開到,我自己試過可以將塊玻璃碟片拆出喺。
作者: harryytm 時間: 2017-7-28 02:01
本帖最後由 harryytm 於 2017-7-28 02:03 編輯
意思係叫你放棄隻碟,搬Data落第二隻又好,買過隻搬Data過去又好,你喜歡啦,總之唔好再用嗰隻碟,唔好去諗點整得返,全新2TB $500有找,花啲時間同精神去做其他野好過。
作者: dieago 時間: 2017-7-28 02:14
回覆 24# harryytm
明白,physical破壞,谢謝。
作者: -13- 時間: 2017-7-28 04:24
要救就難姐~
拆就超簡單~
請問師兄全碟加密既話1tb大約要幾耐?
諗落你呢個方法比較簡單=.=
作者: harryytm 時間: 2017-7-28 12:09
本帖最後由 harryytm 於 2017-7-28 12:10 編輯
我係喺VeraCrypt用快速格式化開新加密Partition, 一分鐘內就完成,掛載咗個加密Partition之後,好似普通咁抄檔案入去就得,寫入速度無話特別慢咗,可能因為我粒U有AES加速掛。
作者: doggiestyle 時間: 2017-7-28 12:54
有 D 人話 BS 會擴大 ,所以 PARTITION 果時要隔開佢...
作者: ~Mars~ 時間: 2017-7-28 13:07
Encrypt 佢好過
美國國防部做過研究, 就算係磁場+physical都極難完全破壞data
作者: raym123 時間: 2017-7-28 13:15
use strong acid to dissolve magnetic layer
作者: jchie 時間: 2017-7-28 13:33
Exactly,呢啲地方冇得偷雞,到buffer用哂就會有data loss
作者: jchie 時間: 2017-7-28 13:35
Can't agree more,因小失大就士刁別

