Board logo

標題: [保養相關] Intel SSD 維修 (Synnex), INTEL換貨/退款 選擇一問 [打印本頁]

作者: kamcm    時間: 2017-10-11 15:45     標題: Intel SSD 維修 (Synnex), INTEL換貨/退款 選擇一問

本帖最後由 kamcm 於 2017-10-11 16:36 編輯

Intel SSD 維修 (Synnex), INTEL 真的會沒貨換嗎?

今個月初拿左隻 5年保用的 INTEL 535 240GB SSD 上SYNNEX 維修.(係咁DROP, 成日冇啦啦消失, 而且愈來愈密)
(只用左一年多幾個月, 總寫入剛好6.66TB ). 當日上去冇貨所以冇得即時做一換一.

剛剛收到電話, Synnex話INTEL廠果邊冇貨, 建議我揀退款,
但只能以支票形式退回$523 元 . 呢隻 MLC 256GB SSD 我係16年4月中田 購買, 當時SSD果價未炒起都要$620元
我嫌果價太低... 但synnex CS 表示呢個價冇得傾..因為會計折舊, 呢個Refund仲會係浮動的, 但呢刻就係呢個價 遲D可能折舊更多, 果價會更低 個人覺得不太合理, 所以同CS講話HOLD 住先..我寧願等有貨.

想問一下這裡有沒有版友有類似經驗可以分享, 是不是只要堅持肯等就會收到INTEL廠的SSD 換貨?
另問:  最近有沒有人自行做同一MODEL 的 INTEL 535 SSD RMA, 最後是否能取得更好的待遇? 升級之類的?

Thanks!
作者: zoin0000    時間: 2017-10-11 15:54

Intel SSD 維修 (Synnex), INTEL 真的會沒貨換嗎?

今個月初拿左隻 5年保用的 INTEL 535 256GB SSD 上SYNNE ...
kamcm 發表於 2017-10-11 15:45


你用左年幾個價好合理, 你唔信代理你做咩唔自己send Mail問intel
作者: kamcm    時間: 2017-10-11 16:08

本帖最後由 kamcm 於 2017-10-11 16:10 編輯
你用左年幾個價好合理, 你唔信代理你做咩唔自己send Mail問intel
zoin0000 發表於 2017-10-11 15:54


依家SSD 升左咁多, 若果你以市價去計, 唔算合理.
而且依家好難買得番MLC....
先問問這裡有沒有人有類似經驗可以參考先? 真係有必要時, 我會Sent e-mail 去問intel.
作者: KinChungE    時間: 2017-10-11 16:13

依家SSD 升左咁多, 若果你以市價去計, 唔算合理.
而且依家好難買得番MLC....
先問問這裡有沒有人有類似經 ...
kamcm 發表於 2017-10-11 16:08


留意, Intel而家已經冇再出SATA既MLC SSD
如果你搵Intel RMA, 只有兩個可能性
1. 搵到隻535 256GB俾你
2. 冇貨, 免費"升級"540/545s俾你

換PCI-e俾你唔使諗, 因為唔會換第二款根本唔compatible既野俾你
作者: zoin0000    時間: 2017-10-11 16:14

本帖最後由 zoin0000 於 2017-10-11 16:18 編輯
依家SSD 升左咁多, 若果你以市價去計, 唔算合理.
而且依家好難買得番MLC....
先問問這裡有沒有人有類似經 ...
kamcm 發表於 2017-10-11 16:08


你16年買,用16年買入個價計有咩問題,點會用17年市價去計,唔好玩la

535都好多年無貨唔出奇
作者: kamcm    時間: 2017-10-11 16:20

留意, Intel而家已經冇再出SATA既MLC SSD
如果你搵Intel RMA, 只有兩個可能性
1. 搵到隻535 256GB俾你
2. ...
KinChungE 發表於 2017-10-11 16:13


我都係咁諗, INTEL 應該點都會比到隻SSD 我..
我有問過SYNNEX 要相近MODEL. 但佢地唔肯
我睇過呢位CHING 做INTEL RMA 果POST, 佢做RMA的步驟 同我上次係NEWEGG 果張水貨 INTEL LAN CARD 一樣.., 跟本連家門都唔駛出.有人上門PICKUP.

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=210&tid=2386779
作者: zoin0000    時間: 2017-10-11 16:25

本帖最後由 zoin0000 於 2017-10-11 16:27 編輯

520個時係全退買入價,535退幾多定升級睇intel,唔信代理一定send email問,係度問無咩答案
作者: kamcm    時間: 2017-10-11 16:26

你16年買,用16年買入個價計有咩問題,點會用17年市價去計,唔好玩la

535都好多年無貨唔出奇 ...
zoin0000 發表於 2017-10-11 16:14


咁我真係好好奇果果價點得出來.. 唔通INTEL 報比代理果果價.. 日日更新... 仲要出埋matrix 有哂唔同時段購買的貨退到幾多$$$$
會唔會真係做到complicated ?  個人認為INTEL 比較大可能用現時的市價劃一去計比較正路.
作者: kamcm    時間: 2017-10-11 16:33

520個時係全退買入價,535退幾多定升級睇intel,唔信代理一定send email問,係度問無咩答案 ...
zoin0000 發表於 2017-10-11 16:25


全退買入價我以前都遇過, 好早期有隻80GB INTEL SSD就係咁處理的....但今次我有單佢都話做唔番全數退回買入價.
係INTEL 政策有改變定 SYNNEX 有改變... 真係要出e-mail 問INTEL 先知了 ...
作者: 孔明仔    時間: 2017-10-11 16:36

俾我就照等佢換貨, 同一時間我出去買過隻, 轉頭番EPC 放左隻INTEL SSD 算
作者: kamcm    時間: 2017-10-11 16:50

俾我就照等佢換貨, 同一時間我出去買過隻, 轉頭番EPC 放左隻INTEL SSD 算
孔明仔 發表於 2017-10-11 16:36


隻SSD 其實幾個月前已壞,當時就買左新的了...月初見得閒先拿隻壞 SSD 上SYNNEX. 所以一點也不急.
Anyway, 下次家中的INTEL SSD 再壞 (用緊10幾隻), 真係自己做RMA算, 等快遞上門收件方便過上代理.
作者: atkatk002    時間: 2017-10-11 16:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 孔明仔    時間: 2017-10-11 17:17

隻SSD 其實幾個月前已壞,當時就買左新的了...月初見得閒先拿隻壞 SSD 上SYNNEX. 所以一點也不急.
Any ...
kamcm 發表於 2017-10-11 04:50 PM

依家攬住堆MLC 黎用, 都好怕有一日壞到冇哂MLC 要硬食TLC
作者: macis    時間: 2017-10-11 17:45

依家攬住堆MLC 黎用, 都好怕有一日壞到冇哂MLC 要硬食TLC
孔明仔 發表於 2017-10-11 17:17


好似SLC咁, 已經唔見
作者: kobe2046    時間: 2017-10-11 20:43

我覺得佢用耗損計折舊算合理,有無補錢升級方案比你?

無咪等RMA,反正你唔急。
收完番黎上EPC賣左佢,一定比佢回收價高。
作者: java2    時間: 2017-10-11 20:55

唔信intel 冇貨, 就算冇佢點都會換另一隻model 比你, 比我就自己rma

回覆 1# kamcm
作者: 556556bt    時間: 2017-10-11 22:40

Intel SSD 維修 (Synnex), INTEL 真的會沒貨換嗎?

今個月初拿左隻 5年保用的 INTEL 535 240GB SSD 上SYNNE ...
kamcm 發表於 2017-10-11 15:45



    類似經驗試過. 不過唔係SSD 係HDD 都好耐之前. 一隻HDD 死左. VST 無貨換佢又係折舊退錢. 我堅持唔理佢. 你一係換HDD . 一係退錢我可以買番同級既HDD. 經過一輪, 佢問我咩價.. 我咪俾番出邊報咩價佢睇. 全退.
作者: 556556bt    時間: 2017-10-11 22:41

隻SSD 其實幾個月前已壞,當時就買左新的了...月初見得閒先拿隻壞 SSD 上SYNNEX. 所以一點也不急.
Any ...
kamcm 發表於 2017-10-11 16:50



    INTEL 可以RMA ? 仲可以上門收件? 咁去程運費邊個俾?
作者: MelonGx    時間: 2017-10-11 23:34

本帖最後由 MelonGx 於 2017-10-11 23:36 編輯
俾我就照等佢換貨, 同一時間我出去買過隻, 轉頭番EPC 放左隻INTEL SSD 算
孔明仔 發表於 2017-10-11 16:36

分分鐘成交價低過 refund
依家攬住堆MLC 黎用, 都好怕有一日壞到冇哂MLC 要硬食TLC
孔明仔 發表於 2017-10-11 17:17

買定有保嘅 intel S3500 儲住先(逃
作者: 孔明仔    時間: 2017-10-11 23:44

分分鐘成交價低過 refund

咁又唔會... 雖然係TLC 但點都值番個錢既尤其是全新

買定有保嘅 intel S3500 儲住先(逃
MelonGx 發表於 2017-10-11 11:34 PM

我仲有Extreme Pro (10年保) 同m8pe (5年保)
作者: kamcm    時間: 2017-10-12 01:11

INTEL 可以RMA ? 仲可以上門收件? 咁去程運費邊個俾?
556556bt 發表於 2017-10-11 22:41


INTEL 安排人上黎收件... 所以唔駛比任何錢..
作者: kamcm    時間: 2017-10-12 01:14

類似經驗試過. 不過唔係SSD 係HDD 都好耐之前. 一隻HDD 死左. VST 無貨換佢又係折舊退錢. 我堅持唔 ...
556556bt 發表於 2017-10-11 22:40


你果次係唔係 水浸, HDD 價暴升後的事情?

作者: 556556bt    時間: 2017-10-12 01:21

INTEL 安排人上黎收件... 所以唔駛比任何錢..
kamcm 發表於 2017-10-12 01:11



    呢個的確好service 喎.. 記住下次可以諗下INTEL 先. 其實sandisk 可以HK RMA 都已經不錯.
作者: 556556bt    時間: 2017-10-12 01:22

你果次係唔係 水浸, HDD 價暴升後的事情?
kamcm 發表於 2017-10-12 01:14



    唔係了.. 應該足有十年.. 有多. 250G HDD .. 哈哈. 你可以計下係幾耐前既事情.
作者: kamcm    時間: 2017-10-12 01:30

我覺得佢用耗損計折舊算合理,有無補錢升級方案比你?

無咪等RMA,反正你唔急。
收完番黎上EPC賣左佢,一定 ...
kobe2046 發表於 2017-10-11 20:43


我主動提 補錢升級佢都唔肯.. 佢果職責似係只係打電話叫人接受退款 的全職 退款 推銷員..
因為問佢除左退款以外的事情就十問九唔知
1)同佢講市價.. 佢話唔知市價.. 仲話出面果果炒價唔關佢地事... 係D 店鋪自己炒.. 實情係點大家有睇新聞都知咩事啦
2) 我講既然你話出面係炒價..而你地係代理而你又聲稱你地唔會理炒價... 咁我唔要退款.. 直接 補錢 同你地買..佢都話做唔到

結論: 非常HARDSELL 退款 OPTION..同以前的做法好唔同...
Btw, 呢間代理佢以前叫LASER 果時就已經一直幫襯...自從上年佢係旺角加左門市之後... 退換貨服務反而差左...
作者: 50144    時間: 2017-10-12 11:44

Why not take it back from synnex and do RMA yourself?
作者: macis    時間: 2017-10-12 12:32

Why not take it back from synnex and do RMA yourself?
50144 發表於 2017-10-12 11:44


自己RMA都要煩一煩
作者: 菜鳥甲    時間: 2017-10-12 12:44

退錢要以現時市價計? 我重以為你買咗層樓
作者: 556556bt    時間: 2017-10-12 13:00

我主動提 補錢升級佢都唔肯.. 佢果職責似係只係打電話叫人接受退款 的全職 退款 推銷員..
因為問佢除左 ...
kamcm 發表於 2017-10-12 01:30



    通常無A 呢隻MODEL 應該係同級或升一個級free up wor. 以前SYNNEX 都係咁做.
你有無直接鏟上去葵涌同佢傾?! ...

如果時間許何. 咪同佢玩一陣先囉.
作者: 556556bt    時間: 2017-10-12 13:02

退錢要以現時市價計? 我重以為你買咗層樓
菜鳥甲 發表於 2017-10-12 12:44



    退款係應該以保償你可以買番同一級產品. 因為你保架嗎. 我用唔到. 你點都死番件貨番黎.

我唔使你退款. 你用你有既resource 係合理時間內拎番件用得既貨番黎.  你夠膽心去二手執隻certified 既都得架喎.
作者: 556556bt    時間: 2017-10-12 13:04

自己RMA都要煩一煩
macis 發表於 2017-10-12 12:32



    但C HING 話INTEL RMA 有上門收件喎. 若仲有時間既, 咪同synnex 搞一段時間囉. 如果就黎expire 就唔係SIDE GAS. 攞番RAM
作者: lung510    時間: 2017-10-12 13:05

intel 咁大間廠UPGRADE 比你5係難事
synnex 咁細,緊係乜都話5得
作者: kamcm    時間: 2017-10-12 15:14

通常無A 呢隻MODEL 應該係同級或升一個級free up wor. 以前SYNNEX 都係咁做.
你有無直接鏟上去葵涌 ...
556556bt 發表於 2017-10-12 13:00


琴日係佢地主動CALL我的...
冇錯... 我記得以前不嬲都有得升級.... 而且電話已經可以做到confirm.. 即時確認到補幾多差價而且做到留貨..
所以我都唔明點解琴日果位CS 話冇得UPGRADE...
可能政策有所改變了....
作者: kamcm    時間: 2017-10-12 15:17

本帖最後由 kamcm 於 2017-10-12 15:19 編輯
但C HING 話INTEL RMA 有上門收件喎. 若仲有時間既, 咪同synnex 搞一段時間囉. 如果就黎expire 就唔 ...
556556bt 發表於 2017-10-12 13:04


5年保用. .. 去到2021年 ... 一點也不急

intel 咁大間廠UPGRADE 比你5係難事
synnex 咁細,緊係乜都話5得
lung510 發表於 2017-10-12 13:05


唔細啦...算數一數二大間...
佢係國內都有唔少生意
https://zh.wikipedia.org/wiki/%E ... 7%E5%9C%8B%E9%9A%9B
作者: 556556bt    時間: 2017-10-12 15:18

琴日係佢地主動CALL我的...
冇錯... 我記得以前不嬲都有得升級.... 而且電話已經可以做到confirm.. 即時 ...
kamcm 發表於 2017-10-12 15:14



    或者你再等一陣. 或者嘈多佢一輪. 我記得果時同VST 都係磨左一段時間.我堅決reject 佢個offer
作者: 556556bt    時間: 2017-10-12 15:18

5年保用. .. 去到2011年 ... 一點也不急



唔細啦... 佢好似國內都有唔少生意:shi ...
kamcm 發表於 2017-10-12 15:17


2021?
作者: kamcm    時間: 2017-10-12 15:20

2021?
556556bt 發表於 2017-10-12 15:18

沒錯..2021...

作者: 556556bt    時間: 2017-10-12 17:42

5年保用. .. 去到2021年 ... 一點也不急



唔細啦...算數一數二大間...
佢係國內 ...
kamcm 發表於 2017-10-12 15:17



    聯強點會係細野...
作者: java2    時間: 2017-10-12 18:26

如果市價跌左咪用市價計

退錢要以現時市價計? 我重以為你買咗層樓
菜鳥甲 發表於 2017-10-12 12:44

作者: macis    時間: 2017-10-12 20:33

其實差咁少,要錢好過
作者: KinChungE    時間: 2017-10-16 22:26

其實差咁少,要錢好過
macis 發表於 2017-10-12 20:33


問題係而家D SSD貴左咁多
要錢唔著數, 同樣價錢買翻隻cheap cheap 256GB都唔夠
就算唔想再用, 都搵Intel RMA換左先, 跟住再二手放售
作者: 大有仔    時間: 2017-10-17 08:25

係買intel 呢個大牌子先有退款服務,
你比第二d 牌子,真係冇得你選
作者: garylor    時間: 2017-10-17 09:16

如果市價跌左咪用市價計
java2 發表於 12/10/2017 18:26


到時樓主又會話點解唔係用當時買入價計架啦
作者: BenKewell    時間: 2017-10-22 19:02

本帖最後由 BenKewell 於 2017-10-22 19:08 編輯

之前都試過壞咗隻 520,一係收錢一係等貨,揀咗收錢算
不過個職員話換貨只會俾返隻 335,520 唔會再有,咁等嚟都無乜意思
當係 Intel 資助升級,本來已經想換

其實呢個政策幾好,用咗咁耐賣二手都無呢個價,收錢買新著數咗
作者: kamcm    時間: 2017-11-17 17:07

本帖最後由 kamcm 於 2017-11-17 18:31 編輯
我覺得佢用耗損計折舊算合理,有無補錢升級方案比你?

無咪等RMA,反正你唔急。
收完番黎上EPC賣左佢,一定 ...
kobe2046 發表於 2017-10-11 20:43


去拿番隻SSD 啦...全新的535 SSD
不過佢拖左我一個月先安排我上去拿.
睇番果盒上的LABEL 日期咁早.. 似有D玄機..
對此我表示理解, 因為當果客接受現金折舊價應該會有錢賺, 能產生第2次利潤... 如果一換一跟本冇利潤可言..
能夠把原來的基本售後服務變成一門新的賺錢生意真係好好諗頭..
大家如果唔急, 建議不要接受現金折舊價. 只要當大部份人都唔接受折舊價...  
即場一換一就好大機會重新出現




作者: 556556bt    時間: 2017-11-17 17:27

去拿番隻SSD 啦...全新的
不過佢拖左我一個月先安排我上去拿.
睇番果盒上的LABEL 日期咁早.. 似 ...
kamcm 發表於 2017-11-17 17:07



    MAY ?
D 貨根本一早係倉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2