Board logo

標題: [購買問題] 請問 WD 8TB Elements Desktop Hard Drive 係咪 helium 的呢? [打印本頁]

作者: dearkaki    時間: 2019-2-13 08:44     標題: 請問 WD 8TB Elements Desktop Hard Drive 係咪 helium 的呢?

請問 WD 8TB Elements Desktop Hard Drive(WDBWLG0080HBK-NESN)係咪 helium 的呢?

因見珍寶.....Elements 貴過My Book,唔知係咪好啲?
WD Elements Desktop 3.5" 8TB WDBBKG0080HBK-SESN USB3.0 External HDD        HK$ 1520
WD My Book 3.5" 8TB WDBBGB0080HBK-SESN USB3.0 External HDD        HK$ 1495

因為而家美森做緊特價 usd 139.99,唔知好唔好去馬
謝指教
作者: 林洋2    時間: 2019-2-13 10:09

如果係就畀人掃哂啦
作者: zoin0000    時間: 2019-2-13 11:05

請問 WD 8TB Elements Desktop Hard Drive(WDBWLG0080HBK-NESN)係咪 helium 的呢?

因見珍寶.....Elemen ...
dearkaki 發表於 2019-2-13 08:44


無人可以保證一定係helium
作者: kanzone    時間: 2019-2-13 11:09

前排拆左隻 Elements
比你參考下
[attach]2109918[/attach]
作者: dearkaki    時間: 2019-2-13 11:13

前排拆左隻 Elements
比你參考下
kanzone 發表於 2019-2-13 11:09



   

就咁睇,似傳統air 播,對嗎?


師兄,請問用落好用呢?
作者: kanzone    時間: 2019-2-13 11:15

回覆 5# dearkaki

我建議你 search 下 epc or google
epc 有好多個 topic 都有講 8TB Elements/My Book
作者: dearkaki    時間: 2019-2-13 11:33

回覆  dearkaki

我建議你 search 下 epc or google
epc 有好多個 topic 都有講 8TB Elements/My Book ...
kanzone 發表於 2019-2-13 11:15



   

謝賜教

留意到,8T 要睇運氣,10T 就一定係氦..... 但10T 的 $/GB 唔及 8T 抵
作者: zoin0000    時間: 2019-2-13 11:41

謝賜教

留意到,8T 要睇運氣,10T 就一定係氦..... 但10T 的 $/GB 唔及 8T 抵 ...
dearkaki 發表於 2019-2-13 11:33


你唔拆盒用可以買WD,拆盒用WD都係算把la
作者: dearkaki    時間: 2019-2-13 13:38

回覆 8# zoin0000


   

未必會拆(雖然拆都可以),但之前 seagate 有個smr 問題,好唔鍾意,先選wd,唔知wd 有咩問題呢?
作者: zoin0000    時間: 2019-2-13 13:44

回覆  zoin0000


   

未必會拆(雖然拆都可以),但之前 seagate 有個smr 問題,好唔鍾意,先選wd,唔 ...
dearkaki 發表於 2019-2-13 13:38


3.5大TB無SMR,早5-6年的WD我會用,現在送的都唔用全部代工做
作者: dearkaki    時間: 2019-2-13 13:57

3.5大TB無SMR,早5-6年的WD我會用,現在送的都唔用全部代工做
zoin0000 發表於 2019-2-13 13:44



   


之前買 seagate 8TB,就係  SMR 啦
作者: zoin0000    時間: 2019-2-13 14:10

本帖最後由 zoin0000 於 2019-2-13 14:12 編輯
之前買 seagate 8TB,就係  SMR 啦
dearkaki 發表於 2019-2-13 13:57


Archive HDD??呢隻香港有賣咩
作者: dearkaki    時間: 2019-2-13 14:18

Archive HDD??呢隻香港有賣咩
zoin0000 發表於 2019-2-13 14:10



   

美森買的外置 8TB
作者: zoin0000    時間: 2019-2-13 14:24

本帖最後由 zoin0000 於 2019-2-13 14:29 編輯
美森買的外置 8TB
dearkaki 發表於 2019-2-13 14:18




所以我呢幾年都係入T記HD/7200轉/Enterprise級

因為印象中香港無入SMR HD

ST08AS係SMR,你都中到招真係....

反而2.5間間都有SMR,平一定無好野

下次可以send email問官方,佢都會回答PMR/SMR
作者: frankiepoon    時間: 2019-2-13 16:57

本帖最後由 frankiepoon 於 2019-2-13 17:08 編輯
就咁睇,似傳統air 播,對嗎?


師兄,請問用落好用呢?
dearkaki 發表於 2019-2-13 11:13

唔係helium咩? mybook desktop都係咁既樣:
https://www.hkepc.com/forum/view ... p;extra=&page=1


https://www.hkepc.com/forum/redi ... 38&pid=37268133
WD80EMAZ (White label with metal strips) = US7SAL080 = Ultrastar He10-8 SATA (3.3v reset, source WDBCKA0080HBK)
WD80EZAZ (White label with metal strips) = US7SAL080 = Ultrastar He10-8 SATA (3.3v reset, source WDBBGB0080HBK)
作者: kanzone    時間: 2019-2-13 17:15

唔係helium咩? mybook desktop都係咁既樣:




WD80EMAZ (White label with metal strips) = US7SAL080 =  ...
frankiepoon 發表於 2019-2-13 16:57


我出完圖佢話係傳統我已經唔想再答
作者: dearkaki    時間: 2019-2-13 17:17

我出完圖佢話係傳統我已經唔想再答
kanzone 發表於 2019-2-13 17:15



   

下........其實我真係唔識,原來我認錯呀,SORRY
作者: tingcrab    時間: 2019-2-13 19:30

8TB外置自四五年前都不斷地買丶由死雞$229.99嘅SMR外置丶去前年劈屎buy BlackFriday/Xmas$129.99狂買Mybook嘅8TB…算係解決咗多年來大容量需求之餘又不會浪費金錢買貴但容量一樣的硬碟……

via HKEPC Reader for Android
作者: dearkaki    時間: 2019-2-13 22:40

8TB外置自四五年前都不斷地買丶由死雞$229.99嘅SMR外置丶去前年劈屎buy BlackFriday/Xmas$129.99狂買Mybook ...
tingcrab 發表於 2019-2-13 19:30



   


最緊要健康呀,早幾年,成日係同一期硬碟易出事、一係就唔知幾多TB 不良率勁高咁,好睇彩數
作者: tingcrab    時間: 2019-2-13 23:59

回復 19 #dearkaki

我就咁睇,高容量硬碟始終QC係好啲,大大話話買咗十幾隻8TB到而家都未出過事,反觀4TB以下嘅硬碟好多時都會見到各論壇報案成日中,尤其WD red 3/4TB為甚……

加上買隻正統8TB企業/NAS版本比我拆盒嘅貴近一倍,與其係咁倒不如買多幾隻平嘅實行self warranty,好過壞碟時要拎上保養等有時更未必即時一換一…

via HKEPC Reader for Android
作者: mcdull    時間: 2019-2-14 01:19

回復 dearkaki

我就咁睇,高容量硬碟始終QC係好啲,大大話話買咗十幾隻8TB到而家都未出過事,反觀4TB以下 ...
tingcrab 發表於 2019-2-13 23:59



    >反觀4TB以下嘅硬碟好多時都會見到各論壇報案成日中,尤其WD red 3/4TB為甚……

明顯係因為出貨量.
10個裡面都唔知有冇一個入8TB.
3-4T佔9成.
作者: Jackywongkk    時間: 2019-2-15 08:41

Element 以前係, 現在已經唔係了, 得MYBook 仲係
作者: dearkaki    時間: 2019-2-15 09:01

Element 以前係, 現在已經唔係了, 得MYBook 仲係
Jackywongkk 發表於 2019-2-15 08:41



   


下?!咁大件事,啱啱買了6個添
作者: Jackywongkk    時間: 2019-2-15 09:05

回覆 23# dearkaki


    只不過由enterprise grade 轉左做 consumer grade啫, 其實用落應該分別唔大
作者: Jackywongkk    時間: 2019-2-15 09:07

回覆 23# dearkaki


    Amazon服務好好, 可以cancel order,  如果已ship out就拒收OK, 但信用卡退款未必退手續費
作者: dearkaki    時間: 2019-2-15 09:54

回覆  dearkaki


    Amazon服務好好, 可以cancel order,  如果已ship out就拒收OK, 但信用卡退款未必 ...
Jackywongkk 發表於 2019-2-15 09:07



   


出了貨啦....... 但聽師兄話用落分別不大,咁都係算數照收貨啦,謝謝
作者: tickle    時間: 2019-2-15 12:05

下?!咁大件事,啱啱買了6個添
dearkaki 發表於 2019-2-15 09:01 AM


我都想買反兩隻, 急用,
請問邊到買?
可否PM
作者: dearkaki    時間: 2019-2-15 12:24

我都想買反兩隻, 急用,
請問邊到買?
可否PM
tickle 發表於 2019-2-15 12:05



   

喺美馬買呀
作者: foot    時間: 2019-2-15 18:56

我買了三隻my book 8T
全helium
不過一隻玩左三個月壞左
作者: dearkaki    時間: 2019-2-16 02:06

我買了三隻my book 8T
全helium
不過一隻玩左三個月壞左
foot 發表於 2019-2-15 18:56





請問師兄幾時買呢?有無拆開呢?
作者: Miipp    時間: 2019-2-16 09:19

想要 He 點解唔買 mybook 呢? 怪雞...
作者: pc1668    時間: 2019-2-16 09:42

我買了三隻my book 8T
全helium
不過一隻玩左三個月壞左
foot 發表於 2019-2-15 18:56


only got 3 months of life span !!  waste of time and money.
作者: foot    時間: 2019-2-16 09:58

回覆 30# dearkaki

上年四月左右買兩隻,全拆入NAS

壞一隻後上年black Friday 再買一隻
再入NAS

拆了才知是helium
作者: foot    時間: 2019-2-16 09:59

回覆 32# pc1668

空運咁遠,都真係靠運吧
作者: jackyyu    時間: 2019-2-17 16:01

回覆 23# dearkaki

CHING 可唔可以收貨後, CHECK 下係 helium 定係AIR
等大家都可以UPDATE下!
作者: anthonyko    時間: 2019-2-17 16:05

本帖最後由 anthonyko 於 2019-2-17 16:07 編輯
回覆  dearkaki

CHING 可唔可以收貨後, CHECK 下係 helium 定係AIR
等大家都可以UPDATE下! ...
jackyyu 發表於 2019-2-17 16:01


舊年Black friday 買既
https://www.hkepc.com/forum/view ... 129&tid=2471924
作者: ANWKLO    時間: 2019-2-17 17:07

我買了三隻my book 8T
全helium
不過一隻玩左三個月壞左
foot 發表於 2019-2-15 18:56


那麼快壞 是否RMA換全新
作者: foot    時間: 2019-2-17 18:40

回覆 37# ANWKLO


   沒有呀
拆盒有少爛...
作者: ANWKLO    時間: 2019-2-17 21:37

回覆  ANWKLO


   沒有呀
拆盒有少爛...
foot 發表於 2019-2-17 18:40


即是報廢, 拆盒爛左原來大風險
作者: foot    時間: 2019-2-17 23:50

回覆 39# ANWKLO


無計啦
估唔到咁兒戲

再買一次都係搏
作者: dearkaki    時間: 2019-2-18 10:27

訂了6隻,分3批貨,出貨次序: i-p、i-p、DHL
點知,DHL 今日將派到我手,頭兩隻i-p仲喺美國,預期 5/3 先送到....

同一時間訂,都唔明點解分3個倉出貨,仲要唔同運輸商
作者: dearkaki    時間: 2019-2-18 11:45

訂了6隻,分3批貨,出貨次序: i-p、i-p、DHL
點知,DHL 今日將派到我手,頭兩隻i-p仲喺美國,預期 5/3 先 ...
dearkaki 發表於 2019-2-18 10:27



   


啱啱發現,3個 order 都喺 14/2 落的,最快到手嗰個只需4日,點解咁大分別呢?
作者: dearkaki    時間: 2019-2-18 21:46

開彩~~~ yeah,首兩隻,係 helium~~

WD80EMAZ (White label with metal strips) = US7SAL080 = Ultrastar He10-8 SATA (3.3v reset, source WDBCKA0080HBK)
作者: Once    時間: 2019-2-18 22:06

我之前買過三隻MyBook 8T 全部都係He 碟
但月頭死雞SMR 中伏,又見8T Elements 減到139.99 所以買左隻
之前有ching 話Elements 轉左用air 碟, 但估唔到He 碟原來仲有貨
啱啱今日下晝送到,放工返去睇派彩
作者: dearkaki    時間: 2019-2-18 23:11

我之前買過三隻MyBook 8T 全部都係He 碟
但月頭死雞SMR 中伏,又見8T Elements 減到139.99 所以買左隻
之前 ...
Once 發表於 2019-2-18 22:06



   


我都係今日收貨,祝你好運

不過,我分3批貨、3個倉,希望同一批貨啦
作者: Once    時間: 2019-2-19 01:55

本帖最後由 Once 於 2019-2-19 06:29 編輯
我都係今日收貨,祝你好運

不過,我分3批貨、3個倉,希望同一批貨啦 ...
dearkaki 發表於 2019-2-18 23:11

希望係
雖然我9 號i-parcel 出貨
=======================================================
Update:
He 碟
[attach]2110767[/attach]
btw, 依家先知Elements 無果粒chips, 可以直接用個殼唔洗剪腳
作者: dearkaki    時間: 2019-2-19 09:03

希望係
雖然我9 號i-parcel 出貨
=======================================================
Upd ...
Once 發表於 2019-2-19 01:55




咦?即是可以直接拆盒、放入電腦?....... 咁樣又諗得過播,試用幾個月先再諗拆唔拆
作者: Miipp    時間: 2019-2-19 10:40

由頭到尾都唔明, 點解唔買 mybook, 價錢又唔係爭得多.

因為鐘意賭博贏左的興奮感覺所以拍 Elements?
作者: dearkaki    時間: 2019-2-19 11:04

由頭到尾都唔明, 點解唔買 mybook, 價錢又唔係爭得多.

因為鐘意賭博贏左的興奮感覺所以拍 Elements? ...
Miipp 發表於 2019-2-19 10:40



   


一嚟貴啲,二嚟無貨,三嚟 elements 已係歷新低價
作者: pc1668    時間: 2019-2-19 11:29

回覆  ANWKLO
無計啦
估唔到咁兒戲

再買一次都係搏
foot 發表於 2019-2-17 23:50


Getting one failure hdd (after disassembling), all the so-called 'jetso' were gone with the wind !!

Why using our money to participate in such kind of gambling activity
作者: foot    時間: 2019-2-19 12:24

回覆 50# pc1668


you are right
作者: ANWKLO    時間: 2019-2-19 12:35

回覆  ANWKLO


無計啦
估唔到咁兒戲

再買一次都係搏
foot 發表於 2019-2-17 23:50


一隻平三百, 三個月就玩完, 簡直係Total Loss 還要"再買一次都係搏" 搏唔過呢
作者: Hippo    時間: 2019-2-19 12:47

8TB Helium 唔止差幾百
如果計行貨 Mybook 拆盒, 拆爛一樣無保
無拆爛既水貨都可以寄返去 RMA
作者: dearkaki    時間: 2019-2-19 12:57

Getting one failure hdd (after disassembling), all the so-called 'jetso' were gone with the wind ! ...
pc1668 發表於 2019-2-19 11:29



   


佢用3個月先壞,咁應該唔關運輸問題,就算買香港行貨亦一樣會壞,而佢又買返嚟拆,係咪都無保養,所以唔存在買水貨反比行貨更唔抵
作者: rickywk    時間: 2019-2-19 13:39

8TB Helium 唔止差幾百
如果計行貨 Mybook 拆盒, 拆爛一樣無保
無拆爛既水貨都可以寄返去 RMA ...
Hippo 發表於 2019-2-19 12:47


其實有無辦法唔拆爛?
作者: Hippo    時間: 2019-2-19 13:40

回覆 55# rickywk

有, 2手區大把 ching 都無拆爛個盒
作者: rickywk    時間: 2019-2-19 14:00

回覆  rickywk

有, 2手區大把 ching 都無拆爛個盒
Hippo 發表於 2019-2-19 13:40



有無教學點拆先唔爛
作者: dearkaki    時間: 2019-2-19 14:09

有無教學點拆先唔爛
rickywk 發表於 2019-2-19 14:00



   


都幾難,佢係用扣「啪」死的,點都要啲暴力
作者: Savio    時間: 2019-2-19 15:24

溫柔D, 慢慢來, 就唔會咁易拆爛.

另外, 如上面C兄話有風險唔應該買, 更唔應該一買再買, 我就咁睇, E度起碼幾十個C兄買左可能幾百隻, 可能只係一部有問題, 風險唔算大吧? 而如果我話我已經買左10隻以上, 1隻都冇壞, 算唔算零風險呢?  各人有各人把尺, 唔需要太主觀.
作者: Hippo    時間: 2019-2-19 15:36

都係睇人品, HDD 做唔到零不良率, 內置外置行貨水貨都有風險, 只係行保同要寄返去RMA既分別
貨量咁多抽獎基本上實會有人中, 最緊要買之前做下功課唔買D特別多人中伏既型號就得
作者: pc1668    時間: 2019-2-19 16:39

本帖最後由 pc1668 於 2019-2-19 17:05 編輯
都幾難,佢係用扣「啪」死的,點都要啲暴力
dearkaki 發表於 2019-2-19 14:09


Yes, we should expect the chance of having obvious scratches is high.  And be well prepared the warranty is voided after disassembling the unit.  If warranty is important, we should not disassemble it (whether it's water or hong good).

ps.
I had disassembled the 1st generation WD MYBOOKLIVE 2TB (many years ago, after warranty period).  Not very difficult to do so, but minor scratches were still there.

Sample pic of 1st gen mybooklive for reference :
[attach]2110869[/attach]


In addition, someone claimed that ... he/she can disassemble the unit without leaving any trace.  Well, not everyone has such skillful hand
作者: pc1668    時間: 2019-2-19 16:49

本帖最後由 pc1668 於 2019-2-19 16:52 編輯
佢用3個月先壞,咁應該唔關運輸問題,就算買香港行貨亦一樣會壞,而佢又買返嚟拆,係咪都無保養,所以唔存在買水貨反比行貨更唔抵
dearkaki 發表於 2019-2-19 12:57


Yes, "而佢又買返嚟拆" is the cause of the problem
作者: Hippo    時間: 2019-2-19 16:58

回復 62 #pc1668

No problem 喎, 外置8TB美水最平HK$12xx
8TB helium 最平幾錢?

via HKEPC Reader for Android
作者: dan_dan    時間: 2019-2-19 17:16

用咗3個月就打柴? 我上年跟好多師兄一樣係美森一口氣買咗6個全拆盒入NAS,到呢一刻暫時無問題發生好健康
作者: ANWKLO    時間: 2019-2-19 17:28

水貨或者行貨, 冇盒 8TB Helium 幾錢隻
作者: dearkaki    時間: 2019-2-19 17:53

水貨或者行貨, 冇盒 8TB Helium 幾錢隻
ANWKLO 發表於 2019-2-19 17:28



   
希望無錯啦....

WD 8TB Enterprise Ultrastar DC HC320 (7K8) SATA3 /256MB 0B36404 HUS728T8TALE6L4 Data Center Drive        HK$ 1970

WD Red NAS Hard Drive WD80EFAX 8TB SATA3 6Gb/s /256MB HDD        HK$ 1745

WD Red Pro NAS Hard Drive 8TB WD8003FFBX 7200rpm SATA3 6Gb/s /256MB Cache HDD        HK$ 2710
作者: kazami    時間: 2019-2-20 00:55

希望無錯啦....

WD 8TB Enterprise Ultrastar DC HC320 (7K8) SATA3 /256MB 0B36404 HUS728T8TALE ...
dearkaki 發表於 2019-2-19 17:53


HUS728T8TALE6L4吾係helium的
作者: Kennn    時間: 2019-2-20 13:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc1668    時間: 2019-2-20 14:32

諗落買隻東豬8TB企業版都係千四有五年保,壞o左都有得換,又唔洗TOTAL LOST
點解要買隻千二冇保o既8TB?
Kennn 發表於 2019-2-20 13:54


Exactly! I have two T MG05 8TB and one T MG04 6TB, with 5 years of warranty.  Why should we take the risk to do something that is NOT supposed to do do ??
作者: sobong    時間: 2019-2-20 14:53

本帖最後由 sobong 於 2019-2-20 14:55 編輯

我一次過買8隻入DS1819+,
T記$1,415*8=$11,320
自已拆 $1,100*8 = $8,800
相差$2,520 夠我買多2隻有找,
當我自己保,
5年內壞2隻內我仲有賺
5年之後壞我慳足$2,520,
行唔值咁多錢保,
條數就係咁簡單
拆得好既寄返美國保又得,
拆出來個盒放出去又收返$100,
咁計條數夠買3隻添

至於7200轉同5400轉就各人喜愛啦,
放NAS 我鍾意5400轉

T記比較WD拆出來呢隻嘈亦係其中一個原因,
放NAS 8隻一齊交響樂唔係人人鍾意聽

以上都夠理由點解要咁做, 唔駛成日問既, 大家都有各自取捨
作者: kanzone    時間: 2019-2-20 15:00

我一次過買8隻入DS1819+,
T記$1,415*8=$11,320
自已拆 $1,100*8 = $8,800
相差$2,520 夠我買多2隻有找,
當 ...
sobong 發表於 2019-2-20 14:53


無錯買野最緊要自己岩

利申:7隻8TB水路過
作者: Hippo    時間: 2019-2-20 15:25

雖然樓上講 $1745 都有隻 8TB Helium 但都只係 RED NAS
打爆 8 bay 差價夠買多3幾隻呀, 而且水貨都有 US 保(3年?), 入返盒寄去RMA就得
當然, 錢多買行貨又有信心又方便D啦, 食得咸魚抵得渴, 又可能有人會話 RMA 運費都要錢
作者: kenchan86    時間: 2019-2-21 01:00

bought 2 WD 10tb easy store at 169 at best buy
作者: Jackywongkk    時間: 2019-2-21 10:50

東豬嘈真係大問題,helium 靜好多
作者: dearkaki    時間: 2019-2-21 10:54

其實保養對我無乜用....
1:最貴係資料,死咗、保養都救唔返資料
2:驚資料外洩,一向都唔想拎去維修或換
只要頭幾個月正常運作,確定無問題就ok,所以水貨行貨都無分別

如拆機的話,更加要水貨,行貨拆咗無保養、即畀多咗既錢都無意思,不如直接買水貨
作者: Kennn    時間: 2019-2-21 13:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sobong    時間: 2019-2-21 13:57

回覆 76# Kennn

入代運個地址改DD次序, 等佢DETECT唔到就OK,
不過要試多幾個地址, 唔得既佢2分鐘內會CUT單,
5分鐘唔CUT單應該就OK,
我分2個ACCOUNT, 買咗8隻,
到晒集運倉運緊返來
作者: ricoyoki    時間: 2019-2-21 14:23

回覆 77# sobong

想問BestBuy 開戶要入電話, 係咪入集運嗰個呢?
另CHING係用playpal 定乜卡付款?
作者: sobong    時間: 2019-2-21 14:39

回覆 78# ricoyoki

我打集運電話咋
信用卡就用香港卡, billing address 就跟佢入
https://www.bestbuy.com/site/hel ... 9&intl=nosplash
作者: ricoyoki    時間: 2019-2-21 14:46

回覆 79# sobong
billing address 入呢個?
10780 Kempwood Dr. Houston, TX 77043
作者: sobong    時間: 2019-2-21 14:48

回覆 80# ricoyoki

yes
作者: Kennn    時間: 2019-2-21 20:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 林洋2    時間: 2019-2-21 20:49

我都跟風入左3隻,慳左700幾蚊 等香港減等到蚊訓
作者: kenchan86    時間: 2019-2-21 21:47

師兄可以買到唔CUT單?
Kennn 發表於 2019-2-21 13:48



    go bestbuy ebay, just use paypal no cut order
作者: kenchan86    時間: 2019-2-21 21:56

i bought 2 but now it is back to 199 now. can keep an eye on it. Ebay bestbuy did not ban any freight forwarder. i use lotXXXX
作者: Kennn    時間: 2019-2-24 10:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2019-2-24 11:01

諗落買隻東豬8TB企業版都係千四有五年保,壞o左都有得換,又唔洗TOTAL LOST
點解要買隻千二冇保o既8 ...
Kennn 發表於 2019-2-20 13:54


呢 d 7200rpm 好嘈, 免費送比我都唔上機用
作者: kofz    時間: 2019-2-24 11:29

呢 d 7200rpm 好嘈, 免費送比我都唔上機用
Miipp 發表於 2019-2-24 11:01


    平要付出代價

有5年保算係咁
作者: Kennn    時間: 2019-2-24 11:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2019-2-24 13:23

平要付出代價

有5年保算係咁
kofz 發表於 2019-2-24 11:29


我個時拍 mybook 拆盒用,平與靜音兼備。

Enterprise 唔係預人家用,噪音再高也是正常。

平左唔要保養實際。

買保養等於買保險,貴太多不如唔買自己 take 個 risk, 兼且去維修請假成本隨時重貴。
作者: Hippo    時間: 2019-2-24 13:38

都唔係架, 係隻 TOSHIBA 特別嘈, HELIUM 靜好多
SEAGATE 8T, 10T, 12T ENTERPRISE 都好靜
作者: kofz    時間: 2019-2-24 14:04

我個時拍 mybook 拆盒用,平與靜音兼備。

Enterprise 唔係預人家用,噪音再高也是正常。

平左唔要保養 ...
Miipp 發表於 2019-2-24 13:23


    我部 nas 最少4隻行緊拆盒8t

仲有一隻未開箱做 spare
作者: charles_yung    時間: 2019-2-24 20:35

我BF嗰時買咗4隻8T My book 同4隻10T My elements, 全部係He
作者: tony1608    時間: 2019-2-24 20:55

HGST HE10 單隻都好靜,我用緊4x8T 4x10T 在NAS都會嘈,但接受到
作者: charles_yung    時間: 2019-2-24 21:43

回覆 94# tony1608

好過Toshiba好多
作者: dearkaki    時間: 2019-2-24 22:20

lotXXXX



唔敢用
Kennn 發表於 2019-2-24 10:49





我選直寄香港,因而家用間集運 bns 都 $22/磅,斷估一盒都3磅,即成 hkd 66/盒、兩合就 HKD $122

我美馬直寄香港,兩盒約 HKD $125 運費,肯定無問題(wd 發貨播,唔運得、都唔賣給我啦)

所以計落,直寄香港好過(其實我分 2x3 咁寄,若一次6個,郵費仲抵)
作者: charles_yung    時間: 2019-2-25 00:00

回覆 96# dearkaki

Yes, ship directly





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2