標題: [技術討論] SAS 硬盤問題 [打印本頁]
作者: hkmix 時間: 2019-4-15 12:55 標題: SAS 硬盤問題
公司有幾隻舊既SAS 硬盤....容量唔算大...但我覺得SAS 速度...點都快過7200轉既HDD 掛?
如果我想係自己PC用度SAS 硬盤, 要買D咩硬件, 才可以讀得到?
作者: zoin0000 時間: 2019-4-15 14:17
你都係算把la....
你要買張SAS卡+SAS Cable個成本貴到一個極點
直接換SSD仲好
作者: KinChungE 時間: 2019-4-15 15:33
你有冇諗過, D舊SAS HDD內部運作原理同SATA HDD其實一樣, 都係有固定轉速?
就算俾盡你係15000rpm SAS都冇用, 幾百蚊隻SSD已經效能秒殺
作者: hkmix 時間: 2019-4-15 16:36
咁我都係算了, THANKS 上面2位建議
作者: kawa_bank 時間: 2019-4-15 22:47
除非您有舊sas controller card
否則您要計清楚條數
作者: Savio 時間: 2019-4-16 11:09
容量唔算大, 即係有幾大呢?
作者: lnchu 時間: 2019-4-16 14:48
就像當年scsi碟,無謂花時間。
作者: ee9861 時間: 2019-4-16 16:14
SAS碟嘈+熱, 屋企唔多岩用

