Board logo

標題: [操作疑難] 想買2TB M.2+外置盒, 暫時無GEN4配件, THX 謝謝 [打印本頁]

作者: taiman708    時間: 2023-6-3 14:43     標題: 想買2TB M.2+外置盒, 暫時無GEN4配件, THX 謝謝

本帖最後由 taiman708 於 2023-6-3 14:46 編輯

想買2TB M.2+外置盒, 暫時無GEN4配件

國內淘M.2
1)KC3000  PCIe 4.0 ¥ 699.00 ;
2)Kioxia  RC20 PCIe 3.0  ¥ 599.00 ;
3)HP  FX900PRO  PCIe 4.0 ;¥ 599.00
4)HP  EX950  ¥ 479.00 ;
5) ACER PREDATOR GM3500  ¥ 479.00

哪C/p   高???   謝謝
作者: Miipp    時間: 2023-6-3 14:48

4 或 5,差唔多的野 bw 野,smi 主控 ok 的,usb 都未跟到 gen3 速度
作者: taiman708    時間: 2023-6-3 15:54

回覆 2# Miipp

ok. 4/5
4)HP  EX950  ¥ 479.00 ;
5) ACER PREDATOR GM3500  ¥ 479.00

TYPE C 外置盒有勿平價推薦?,
https://item.jd.com/100015801178.html

绿联 M.2 NVMe移动硬盘盒 Type-C3.2接口SSD固态---89

thx
作者: lyjhf2006    時間: 2023-6-3 20:32

本帖最後由 lyjhf2006 於 2023-6-3 20:34 編輯

回覆 3# taiman708

[youtube]VH82HQ5AJ98[/youtube]

7:17
作者: taiman708    時間: 2023-6-3 21:51

回覆 4# lyjhf2006


    cm400沒有散熱膠的
作者: TEKKHG    時間: 2023-6-3 22:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2023-6-3 22:41

回覆  Miipp

ok. 4/5
4)HP  EX950  ¥ 479.00 ;
5) ACER PREDATOR GM3500  ¥ 479.00

TYPE C 外置盒有勿 ...
taiman708 發表於 2023-6-3 15:54


我上年拍左呢個牌子 (最平/細的 2230 RTL9210B), 包 2 條短線 (AC, CC)

絕大部份, 如非全部, 用 RTL9210B 的都係同一款公版


[attach]2375492[/attach]
作者: ???    時間: 2023-6-3 23:04

外置盒好多時連gen 3 速度都去唔盡
作者: happychanbb    時間: 2023-6-4 12:40

外置盒好多時連gen 3 速度都去唔盡
??? 發表於 2023-6-3 23:04


其實要去到USB4.0 先去到40Gbps = 3.2GB /s   
先岩岩好凡等於Gen3
作者: fishing_tonny    時間: 2023-6-4 13:03

我上年拍左呢個牌子 (最平/細的 2230 RTL9210B), 包 2 條短線 (AC, CC)

絕大部份, 如非全部, 用 RTL9210 ...
Miipp 發表於 2023-6-3 22:41


睇完d價淘淘上晒$80以上無平過
作者: mlyu    時間: 2023-6-5 09:08

我都搵緊外置盒, 但見有話用唔到部分 PCIe 4.0 嘅 SSD, 而家唔知邊隻用唔到, 亦唔知係咪供電唔夠影響
作者: lyjhf2006    時間: 2023-6-5 11:48

回覆 11# mlyu

https://item.taobao.com/item.htm ... p;abbucket=0#detail

買呢個儸,夠直觀了 還有大電容添 等你開箱文
作者: lyjhf2006    時間: 2023-6-5 11:59

回覆 11# mlyu 2

https://detail.tmall.com/item.ht ... .0.0.416b523cnTU4DO

呢個額外供電 ,去碼啦, 再五買就加價了
作者: rhk101    時間: 2023-6-9 15:29

本帖最後由 rhk101 於 2023-6-9 16:44 編輯
回覆  taiman708



7:17
lyjhf2006 發表於 2023-6-3 20:32

睇完, 落單 ITGZ (RTL9210) $62 人仔, 等下星期集運返香港。

via HKEPC Reader for Android
作者: lyjhf2006    時間: 2023-6-9 17:19

回覆 14# rhk101

綫額外買了未? 比2條係垃圾
作者: rhk101    時間: 2023-6-9 23:06

回覆  rhk101

綫額外買了未? 比2條係垃圾
lyjhf2006 發表於 2023-6-9 17:19

有 購買 link ?

via HKEPC Reader for Android
作者: itpeanut    時間: 2023-6-9 23:36

如果放盒用,買gen3 ssd已經夠,平D同無咁熱,
想散熱好D,搵返D盒形大D或有風扇個D款
作者: 池池    時間: 2023-6-10 22:39

搭單問,香港買有咩性價比型號推薦?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Miipp    時間: 2023-6-10 23:27

我條 ITGZ 跟盒線完全無問題, 唔使使錢額外買線.


https://www.hkepc.com/forum/redi ... 00&pid=41533959
作者: 池池    時間: 2023-6-11 00:18

我條 ITGZ 跟盒線完全無問題, 唔使使錢額外買線.
Miipp 發表於 2023-6-10 23:27

買左邊隻m.2? hp 同acer 係咪都係雙顆粒?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Miipp    時間: 2023-6-11 00:59

買左邊隻m.2? hp 同acer 係咪都係雙顆粒?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
池池 發表於 2023-6-11 00:18


bc711

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 41&pid=41585198
作者: lyjhf2006    時間: 2023-6-14 09:39

本帖最後由 lyjhf2006 於 2023-6-14 10:12 編輯

回覆 19# Miipp

你早買當然5同啦,前面貼樓層還寫售價58呢,後面買已經升價同梗係有少少次貨係度,吾係的話點賣佳翼

睇下係米有個C9 空焊 ,自己補上一串68uF陶瓷电容补上C9焊盘。
作者: lyjhf2006    時間: 2023-6-14 10:20

再== 国内没有asm2464的盒子,目前最强的nvme盒子主控就是asm2464单主控全兼容所有接口包括雷电4 和usb4
作者: kofz    時間: 2023-6-14 15:18

本帖最後由 kofz 於 2023-6-14 15:21 編輯
再== 国内没有asm2464的盒子,目前最强的nvme盒子主控就是asm2464单主控全兼容所有接口包括雷电4 和usb4 ...
lyjhf2006 發表於 2023-6-14 10:20

我覺得係芯片產能問題

啱啱出供貨唔多

ZikeDrive 眾籌價$109 美金

相對大陸賣緊既 JHL7440+RTL9210B 賣緊 6百幾人百

差大約百幾蚊

阿卡西斯雷电3硬盘盒m2固态硬盘盒nvme外置移动硬盘盒雷电4硬盘盒

[attach]2377241[/attach]
[attach]2377242[/attach]


via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2