作者: laubong 時間: 2008-10-11 21:37 標題: 終於搵到隻靜音 mouse 啦.
一直以來, 都想搵一隻無聲的 mouse, 因為唔想夜晚用電腦時嘈到屋企人, 之前睇過隻 philips, 但都只係細聲d, 唔係完全冇聲, 估唔到國內牌子先搵得到我想要的東西.
我買的就係雙飛燕的靜音鼠, 以下有介紹:
http://hardware.mydrivers.com/2/107/107238.htm
如果想找靜音 mouse 的朋友, 不防試下呢隻, 真係唔錯呢.
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744308&k=a4f3c43d0ec6f7a59310307c8bf2eaf0&t=1782257468&sid=Q2ivLMNiGq

作者: bobocar 時間: 2008-10-12 00:16
雙飛燕? 香港邊度有得賣?
聽講呢隻牌子都唔差.
作者: mycomputer 時間: 2008-10-12 00:38
幾$?
之前有試過團購無聲滑鼠
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1006606&extra=page%3D2
作者: laubong 時間: 2008-10-12 00:50 標題: 回復 3# 的帖子
我係淘寶買呢, 50 人仔, 咁岩我有2個朋友都想要, 3個人 share 左個運費 30, 所以 total 係 60 人仔呢.
作者: diovang 時間: 2008-10-12 02:08 標題: 回復 4# 的帖子
"靜"音 mouse
作者: coxpoli 時間: 2008-10-12 02:13
作者: 邪惡的化身 時間: 2008-10-12 02:24
好唔好渣?
中間個wheel 轉時感覺實唔實在?
作者: louis10022hk 時間: 2008-10-12 10:03
雙飛燕 ok ga
cheap in price
作者: 恭喜發財 時間: 2008-10-12 10:45
不如搵人開團啦
我都想買
作者: prowede 時間: 2008-10-12 14:05
人仔都要$50
不如59港銀咪隻elephant靜音mouse
作者: lastphoenix 時間: 2008-10-12 14:26
where to buy?
作者: prowede 時間: 2008-10-12 14:56
星際
作者: lastphoenix 時間: 2008-10-12 14:58
你用緊?
好靜ga?
有無樣,網上只seach到真正的象
作者: CC 時間: 2008-10-12 15:08
請問一下 elephant 是香港公司假裝日本公司
還是?
作者: prowede 時間: 2008-10-12 15:11
無
但幫人買過同試過
呢張相已經係第三次係度post
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744593&k=4187c5f90b28cb864c04b736d0172065&t=1782257468&sid=Q2ivLMNiGq

作者: 9600GT 時間: 2008-10-12 18:26
ED大陸牌人感唔多好...我想MS出有人體工學的靜音鼠多D
作者: gnf 時間: 2008-10-12 18:38
mouse好嘈咩?
作者: 9600GT 時間: 2008-10-12 19:20
平時唔覺, 不過晚黑個個瞓哂時真係會覺得好嘈
作者: 9600GT 時間: 2008-10-12 21:09
http://www.expreview.com/news/ha ... 508493d10106_1.html
主要的两颗按键(鼠标左键/右键)的手感还好,一体化的左右键点击力度大小稍微紧了点,不过非常安静,感觉比欧姆龙微动声音要小。
有佢E句, 掂哂
作者: lastphoenix 時間: 2008-10-12 23:39
我上第二層近電梯個間見有這隻牌子
但唔係咁樣
似乎要再去多次找
旺電ssp個d無賣的嗎?
作者: 阿Gong 時間: 2008-10-13 15:09
睇落幾靚仔,但…有官網、代理網站嗎?
作者: cokeman 時間: 2008-10-13 16:08
邊到出架..china?
作者: lewisfai 時間: 2008-10-13 22:53
ok呀,咁既價都好低用!!
作者: sausageboy 時間: 2008-10-14 03:37
真係可以無click click 聲?
打機好唔好用?
作者: prowede 時間: 2008-10-14 07:58
SSP未見過有
作者: terryno1hk 時間: 2008-10-14 09:51
完全無DIK DIK聲??
會唔會比普通MOUSE無甘好用/手感?
作者: lastphoenix 時間: 2008-10-14 09:54
初頭先唔習慣
但之後覺得無問題
如果你用開入耳式耳筒就更快上手
作者: s108186 時間: 2008-10-14 21:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AlaNYip~ 時間: 2008-10-14 21:50
我都覺得好..咁有冇靜音KEYBOARD的@@"
作者: 百萬傻炳 時間: 2008-10-15 00:52
click o個時咪有聲lor

作者: 曼加拉 時間: 2008-10-15 01:27
其實A4 D野都唔錯,又平,但E家市面好少見倒。
作者: 阿華田 時間: 2008-10-15 02:07
有~用軟膠做,可以卷埋果隻算唔算?
作者: gn00235434 時間: 2008-10-15 07:48
剛剛想買一隻~~~~有時間即出去買先~~
感謝大家~~
不過想問多一句...o果隻elephant 有冇人買過?
係咪100% 冇kick kick 聲? thx
作者: 百萬傻炳 時間: 2008-10-15 22:35
Agree. I'm using X-718-F now. So far so good. BTW, have u guys seen this b4? It looks cool.
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=746025&k=27bb0f616a3a0ed59447155cdf5d8271&t=1782257468&sid=Q2ivLMNiGq

作者: terryno1hk 時間: 2008-10-17 07:21
A4
要搵A4都唔難,SSP都見過好多次
作者: andywinky 時間: 2008-10-19 00:27
咁有冇靜音keyboard
作者: RoY2 時間: 2008-10-19 00:36
團講預埋我
作者: 阿Gong 時間: 2008-10-19 03:25
http://www.wega-hk.com/
代理個網,SSP有,但我試過…唔夠靜,好似飛利浦果隻仲靜d
作者: 阿Gong 時間: 2008-10-19 03:26
http://www.elephant.ne.jp/
所謂既官網…
作者: 阿Gong 時間: 2008-10-19 03:28
我太太琴日買左隻平野EagleTec 鼠仔…$40…點知今日見到一隻一樣既…就係Elephant!!!
作者: ways 時間: 2008-10-19 04:29
雙飛燕,國內名牌,又平又襟用,唔少IT人都用呢個牌
作者: 9600GT 時間: 2008-10-19 08:36
原帖由 阿Gong 於 2008-10-19 03:26 發表
http://www.elephant.ne.jp/
所謂既官網…![]()
點解係日本啊, 唔係大陸牌咩
作者: 9600GT 時間: 2008-10-19 08:37
原帖由 阿Gong 於 2008-10-19 03:25 發表
http://www.wega-hk.com/
代理個網,SSP有,但我試過…唔夠靜,好似飛利浦果隻仲靜d
飛仔果隻係好靜, 但係好難渣手又扁過頭
作者: mdws2001 時間: 2008-10-19 09:20
大陸的雙飛燕,咪即係香港的Genius。
應該係同一間廠的。
作者: lastphoenix 時間: 2008-10-19 09:22
原帖由 阿Gong 於 2008-10-19 03:25 發表
http://www.wega-hk.com/
代理個網,SSP有,但我試過…唔夠靜,好似飛利浦果隻仲靜d
唔見有
飛利浦邊隻?
我買過隻無線mouse
返到來試都係噪
作者: CC 時間: 2008-10-19 09:40
去超卓想買 X6-600 又沒有了
平價中又好用的滑鼠
只是中國地區用上 "雙飛燕" 就被人看小了
作者: prowede 時間: 2008-10-19 12:36
飛仔係好靜
因為禁落去個下係軟拉拉, 無咩力咁
作者: 9600GT 時間: 2008-10-20 09:25
靜音係咁架啦, 畢法洛果隻都係咁
作者: a_guy 時間: 2008-10-20 10:17
禁落去個下軟拉拉個D Mouse好易click咗唔覺~
上ebank就最好玩個個mouse~~
作者: gec 時間: 2008-10-21 09:43
支持!



