作者: kimleung 時間: 2009-8-20 04:14 標題: 1mm Teflon Mouse Keeper 用後感覺.
已經開團啦!
多謝支持!!!
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age%3D1#pid21371285
找了很久Logitech MX-R 的 Mouse Keeper,
不知為何很少地方有售,
好像無MX-R 的 Mouse Keeper 市場一樣,
幾經辛苦終於找到了較好的Mouse Keeper,
標準是0.5mm , 現買到的是1mm Teflon,
形狀比原裝的較細了一點,
使用後感覺比原裝的更加順暢,
現配合Steelpad SX 使用感覺十分滿意.
[ 本帖最後由 kimleung 於 2009-9-7 02:35 編輯 ]
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=930127&k=f28adbb5d68fd1bce16b28edb154311e&t=1782518711&sid=3sPcDkkUpe

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=930128&k=a39efeb60d1824bf7a7c6f2085a7e3de&t=1782518711&sid=3sPcDkkUpe

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=930129&k=fedf887d5755d570b1a91336aed581c2&t=1782518711&sid=3sPcDkkUpe

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=930130&k=a165f7b2492164a9b2baa57a5421e1ea&t=1782518711&sid=3sPcDkkUpe

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=930131&k=037e128bdc0e9e3709757a14ecde5cac&t=1782518711&sid=3sPcDkkUpe

作者: chris1234567 時間: 2009-8-20 04:16
c hing where入手~
作者: ★杰☆仔★ 時間: 2009-8-20 04:17
你起邊度買mousekeeper?
作者: terence0103 時間: 2009-8-20 09:19
1mm...
作者: sniperbb 時間: 2009-8-20 09:21
請問師兄幾錢呢?
作者: Qookei 時間: 2009-8-20 10:36
邊度有得買?MX-R mouse keeper我搵左好耐
作者: 傻瓜 時間: 2009-8-20 12:57
有冇係比 mx 610/620 用 ga???
邊度有得賣???
作者: kimleung 時間: 2009-8-20 14:57
我拿回以前用剩的TELFON 膠紙來比較,
這次的 1mm Teflon (德國制高純度)真的比較順暢和耐磨.
今次都算無入錯貨,
過兩日重有樣正嘢返嚟玩,
大家有無聽過"封釉"(表面處理)?
作者: terence0103 時間: 2009-8-20 15:00
原帖由 kimleung 於 2009-8-20 14:57 發表
我拿回以前用剩的TELFON 膠紙來比較,
這次的 1mm Teflon (德國制高純度)真的比較順暢和耐磨.
今次都算無入錯貨,
過兩日重有樣正嘢返嚟玩,
大家有無聽過"封釉"(表面處理)?
u completely ignored those guy who asked u questions...
作者: kimleung 時間: 2009-8-20 16:03
佢地知道架啦, THANK YOU.
作者: terence0103 時間: 2009-8-20 16:16
u r welcome
不過我都有問題
呢隻牌子既mousekeeper有冇for razer架?
作者: Travis 時間: 2009-8-20 16:27
師兄響邊度入手呀? 我未知ga....
作者: kimleung 時間: 2009-8-20 16:34
好像有 Razer DeathAdder 的
作者: terence0103 時間: 2009-8-20 16:52
pm地址得唔得師兄?
作者: singvskin 時間: 2009-8-20 16:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimleung 時間: 2009-8-20 17:39
起初重想整返塊5mm * 150mm * 200mm既telfon mouse pad玩下, 問一問物料供應商報價同意見後, 立即打消呢個念頭, 你地估下係乜嘢理由, 唔關錢事.重有佢答咗我一個估唔到既消息(for我都唔知係未喜訊,佢做果行應該都唔會吹水)
[ 本帖最後由 kimleung 於 2009-8-20 17:41 編輯 ]
作者: ea11-R 時間: 2009-8-20 17:57
師兄響邊度入手呀?
作者: DC 時間: 2009-8-20 18:14
ching 邊度買...?
請pm 地址比我....
thx!!!
作者: passion3s 時間: 2009-8-20 18:39
師兄, pm埋我, 3q~
作者: sony_eng 時間: 2009-8-20 23:30
CHing, 響邊度入手呀?

作者: theoc 時間: 2009-8-20 23:46
師兄, pm埋我邊度入手 , thx
作者: Tea-Back 時間: 2009-8-21 01:21
地址呀c兄ths
作者: ustoysoldier 時間: 2009-8-21 01:22
煩請pm埋我,唔該晒
作者: siupy 時間: 2009-8-21 01:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: littletiger 時間: 2009-8-21 01:58
原帖由 kimleung 於 2009-8-20 17:39 發表
起初重想整返塊5mm * 150mm * 200mm既telfon mouse pad玩下, 問一問物料供應商報價同意見後, 立即打消呢個念頭, 你地估下係乜嘢理由, 唔關錢事.重有佢答咗我一個估唔到既消息(for我都唔知係未喜訊,佢做果行應該都唔會吹水)
咩理由
咩消息
作者: belleville 時間: 2009-8-21 03:19
where to buy? thx u!
作者: Grusin 時間: 2009-8-21 07:03
Where to buy ar ? Thx
作者: wa2000 時間: 2009-8-21 10:17
唔該pm埋我,麻煩曬
作者: lawhun0083 時間: 2009-8-21 10:27
煩請pm埋我,唔該晒
作者: Rex 時間: 2009-8-21 14:03
師兄, pm埋我邊度入手 , thank you
作者: Rolf 時間: 2009-8-21 14:13
pm埋我呀thx
作者: hkkenchoi 時間: 2009-8-21 15:51
Could you please pm me the address and price
many thanks
[ 本帖最後由 hkkenchoi 於 2009-8-21 15:51 編輯 ]
作者: cal 時間: 2009-8-21 20:20
pm
thanks
作者: eh 時間: 2009-8-21 20:32
開團la
作者: 大魚兒 時間: 2009-8-21 20:43
我都好想知係邊買....pm 埋 thx^^
作者: onetoend 時間: 2009-8-21 21:00
ching 有無Mx1100賣呀?
pls pm me...
作者: POKeDOLL 時間: 2009-8-21 22:02
會唔會聽日就賣晒
pls pm
thx
作者: lorenzo 時間: 2009-8-21 23:22
原帖由 kimleung 於 2009-8-20 17:39 發表
起初重想整返塊5mm * 150mm * 200mm既telfon mouse pad玩下, 問一問物料供應商報價同意見後, 立即打消呢個念頭, 你地估下係乜嘢理由, 唔關錢事.重有佢答咗我一個估唔到既消息(for我都唔知係未喜訊,佢做果行應該都唔會吹水)
telfon 致癌?
好似有唔同處理及級別的 telfon, 不過唔知mouse pad用何級數
放心用啦, D_Pont造毒氣發死人財起家
[ 本帖最後由 lorenzo 於 2009-8-21 23:23 編輯 ]
作者: kimleung 時間: 2009-8-22 02:46
原帖由 kimleung 於 2009-8-20 17:39 發表
起初重想整返塊5mm * 150mm * 200mm既telfon mouse pad玩下, 問一問物料供應商報價同意見後, 立即打消呢個念頭, 你地估下係乜嘢理由, 唔關錢事.重有佢答咗我一個估唔到既消息(for我都唔知係未喜訊,佢做果行應該都唔會吹水)
佢話料佢有,但唔建議有來做mouse pad,
1.整平度低,
2.佢話唔知點解telfon同telfon互相磨擦係無想像中的滑+滑,
比起telfon和其他物料磨擦的效果差,
佢既解釋用咗一個"澀"字(唔知有無睇錯),
佢試過,我無試過,無得駁咀.
我問佢下次整有無得平d呀,
跟住佢同我講,"你有排都唔洗換啦",
我問返佢點解,佢答"你一粒都用到幾年啦"(我想係兩三年掛),
我心想有無咁堅呀,跟住問"你呢d料平時要嚟做乜嘢架",
佢既答案係"馬達墊",
如果真係咁堅,又幾抵!!!
不過可能要過一兩年後先知佢有無吹水.
[ 本帖最後由 kimleung 於 2009-8-22 02:47 編輯 ]
作者: kimleung 時間: 2009-8-22 02:58
我又未試過, 唔知要乜嘢資格呢?
作者: 197879 時間: 2009-8-22 11:07
師兄邊度入手
作者: mygchan 時間: 2009-8-22 12:41
邊度買架
作者: geoffrey 時間: 2009-8-22 13:03
麻煩你話我比我知係邊度買~
作者: lumscmp 時間: 2009-8-22 13:26
pm埋我呀thx
作者: panpanoscar 時間: 2009-8-22 20:08
師兄.....跪求請告知一下邊到買..
我諗好多MX用家都好想知道
THX
作者: SCCH 時間: 2009-8-23 12:46
可唔可以PM埋我知邊到可以買到 ?
thx
作者: gnuek 時間: 2009-8-23 14:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madcc 時間: 2009-8-23 16:11
麻煩可以告訴一下在哪買到的嗎? 謝謝
作者: manz 時間: 2009-8-23 19:19
請pm我地址 thx
作者: kimleung 時間: 2009-8-24 11:59
剛剛同物料供應商傾咗兩咀,
我問佢有無得厚D,
佢話最厚係1MM,
根本唔需要再厚,
1MM都夠你玩幾年啦,
1MM就要更換原裝的,
0.5MM可以貼在原裝上,
原來呢隻料重有其他用途,
就係"設計立交橋用於橋墩與橋面之間緩衝震動使用",
咁可能真係用到幾年.
作者: kimleung 時間: 2009-8-24 12:39
原來條友仔既"秘魯"都有返咁上下,佢現有既模,
LOGITECH:
G1,G3,G5,G7,G9
V320,V450,V470
LX7
MX300,
MX500,MX510,MX518
MX600,MX610,MX620
MX700
MX1000,MX1100
MX Revolution
VX Revolution,VX Nano
MICROSOFT:
IE 3.0,IE 4
IO 1.1
HABU
SiderWinder
STEELSERIES:
Steel ikari
RAZER:
DeathAdder
佢話無模可以比圖佢都得,
重有長條形DIY條.
作者: kimleung 時間: 2009-8-24 16:53
現正準備開團的資料,
因要定價後才能進行團購審批,
如兄弟們對此MOUSE KEEPER有興趣,
可PM我,請註明型號&數量&厚度(1mm,0.5mm),
因定價根據數量而定,
請各位幫忙,
謝謝.
作者: terence0103 時間: 2009-8-25 13:38
其實Teflon用係mouse keeper上面有咩咁特別?
滑d 耐磨d?
[ 本帖最後由 terence0103 於 2009-8-25 13:39 編輯 ]
作者: RCHK 時間: 2009-8-25 15:15
就係順滑同耐磨
作者: 062477032 時間: 2009-8-25 16:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leofong2022 時間: 2009-8-25 17:09
師兄, 請pm告訴小弟在where入手
in addition, teflon係chemically inert, teflon唔係有毒, 而係唔環保

作者: terence0103 時間: 2009-8-25 17:56
其實我用緊布pad
就係唔知布pad用mousekeeper有冇用
作者: Jazz 時間: 2009-8-25 17:59
我隻samsung mouse都係用Teflon
不過佢係白色
同新填地價甘X記果D一樣
作者: kimleung 時間: 2009-8-25 18:39
我隻mx610更換咗1mm貼腳,
順過之前,唔之係未升高咗,隻mouse反應好咗好多,
唔之同有既mousepad係軟身有關呢?
作者: beawer2323 時間: 2009-8-25 18:50
pm埋我邊度入手 , thank you

作者: silverheart 時間: 2009-8-25 19:07
師兄, 請pm告訴小弟在where入手
thx a lot!
作者: kimleung 時間: 2009-8-27 08:56
Grusin兄,
你的MOUSE 係未咁既樣呀?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=934154&k=6704fc1683313d720927d5494682a40e&t=1782518711&sid=3sPcDkkUpe

作者: Grusin 時間: 2009-8-28 20:04 標題: 回覆 62# 的帖子
Shape looks alike
The distance between the longest side of the oval shape is ~17mm
作者: kimleung 時間: 2009-8-29 02:13
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
多謝各位參與支持

