作者: leeyanyuet 時間: 2010-8-10 02:05 標題: 黃金中心地庫 Bfivetwo Computer 店出售 已刮花光碟
本帖最後由 leeyanyuet 於 2010-8-10 21:32 編輯
今天,我在黃金電腦中心的地庫"Bfivetwo Computer Co" 買一盒DVD - RW光碟 。然後,我去地鐵站。在路上,我打開該盒光碟檢查,我發現了10 塊光碟有7塊已經刮花。我立即回到 "Bfivetwo Computer Co" 退還光盤。 但該店鋪拒絕退還光碟。
請問有沒有人同樣的經歷?
作者: georgekei 時間: 2010-8-10 02:51
oh,,,,it so sad , thanks ching details address
作者: momo4321 時間: 2010-8-10 08:19
咁最後點呢?錢,就一定唔退架啦,問題係有冇換番俾你。
作者: hinhinc 時間: 2010-8-10 12:21
回復 3# momo4321
樓主咁慶~ 應該無啦~
作者: fire889 時間: 2010-8-10 19:12
影張相睇下....
作者: kmb3av188 時間: 2010-8-10 19:15
散裝定係盒裝?
咩牌子?
作者: majai214 時間: 2010-8-10 20:17
no photo no talk
show invoice pls
作者: ych19840406 時間: 2010-8-10 20:30
有冇相片為証呀?咁奸?唔投訴佢?
作者: cmcvista 時間: 2010-8-10 23:34
我試就冇試過,不過理應佢地就冇責任。
當然,佢換比你佢唔會蝕本,因為係有得換既 ...
可能只係佢地覺得佢地冇責任,就索性唔換掛,
不過... 咁都教訓你 : 記住買DVD都係買大牌子啦 ~
作者: chiushing01 時間: 2010-8-11 00:39
本帖最後由 chiushing01 於 2010-8-11 00:41 編輯
唔好淨係信哂樓主一面之詞, 生意既野, 真係同行如敵國架! MAJA咁講就理智D, 有相有單就會信, 齋TALK搵鬼信
幾隻光碟值乜錢? 出完POST仲即刻潛水 ....有可疑
作者: 19wong 時間: 2010-8-12 15:44
No photos No Talk
作者: 人中之龍 時間: 2010-8-12 15:53
B52賣光碟差唔多係全場最平,幫襯買光碟幾年都無任何問題
作者: ronaldandy 時間: 2010-8-12 16:07
潛左水喎
十成有9成都係打手啦
作者: 19wong 時間: 2010-8-12 19:29
LOL ... AGREE
作者: chun232939472 時間: 2010-8-12 21:04
我淨係試過頭尾2隻透明碟花哂
作者: DarkHero 時間: 2010-8-12 21:09
貴野全部包晒袋
無可能resell
平野本身製造問題唔奇
作者: dennix 時間: 2010-8-12 21:15
十隻dvd+rw如果無盒散裝就有機會有樓主的情況
就算係筒裝都可以再吹熱縮膠
作者: tszyan29 時間: 2010-8-13 01:55
好耐之前試過
換得番
作者: lai131411 時間: 2010-8-13 15:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

