Board logo

標題: 黃金中心地庫 Bfivetwo Computer 店出售 已刮花光碟 [打印本頁]

作者: leeyanyuet    時間: 2010-8-10 02:05     標題: 黃金中心地庫 Bfivetwo Computer 店出售 已刮花光碟

本帖最後由 leeyanyuet 於 2010-8-10 21:32 編輯

今天,我在黃金電腦中心的地庫"Bfivetwo Computer Co" 買一盒DVD - RW光碟 。然後,我去地鐵站。在路上,我打開該盒光碟檢查,我發現了10 塊光碟有7塊已經刮花。我立即回到 "Bfivetwo Computer Co" 退還光盤。 但該店鋪拒絕退還光碟。


請問有沒有人同樣的經歷?
作者: georgekei    時間: 2010-8-10 02:51

oh,,,,it so sad , thanks ching details address
作者: momo4321    時間: 2010-8-10 08:19

今天,我在黃金電腦中心的地庫"B52 Computer Co" 買一盒DVD - RW光碟 。然後,我去地鐵站。在路上,我打開 ...
leeyanyuet 發表於 2010-8-10 02:05


咁最後點呢?錢,就一定唔退架啦,問題係有冇換番俾你。
作者: hinhinc    時間: 2010-8-10 12:21

回復 3# momo4321

樓主咁慶~ 應該無啦~
作者: fire889    時間: 2010-8-10 19:12

影張相睇下....
作者: kmb3av188    時間: 2010-8-10 19:15

散裝定係盒裝?

咩牌子?
作者: majai214    時間: 2010-8-10 20:17

no photo no talk
show invoice pls
作者: ych19840406    時間: 2010-8-10 20:30

今天,我在黃金電腦中心的地庫"B52 Computer Co" 買一盒DVD - RW光碟 。然後,我去地鐵站。在路上,我打開 ...
leeyanyuet 發表於 2010-8-10 02:05

有冇相片為証呀?咁奸?唔投訴佢?
作者: cmcvista    時間: 2010-8-10 23:34

我試就冇試過,不過理應佢地就冇責任。
當然,佢換比你佢唔會蝕本,因為係有得換既 ...

可能只係佢地覺得佢地冇責任,就索性唔換掛,
不過... 咁都教訓你 : 記住買DVD都係買大牌子啦 ~
作者: chiushing01    時間: 2010-8-11 00:39

本帖最後由 chiushing01 於 2010-8-11 00:41 編輯

唔好淨係信哂樓主一面之詞, 生意既野, 真係同行如敵國架! MAJA咁講就理智D, 有相有單就會信, 齋TALK搵鬼信
幾隻光碟值乜錢? 出完POST仲即刻潛水 ....有可疑
作者: 19wong    時間: 2010-8-12 15:44

有冇相片?
No photos No Talk
作者: 人中之龍    時間: 2010-8-12 15:53

B52賣光碟差唔多係全場最平,幫襯買光碟幾年都無任何問題
作者: ronaldandy    時間: 2010-8-12 16:07

潛左水喎
十成有9成都係打手啦
作者: 19wong    時間: 2010-8-12 19:29

潛左水喎
十成有9成都係打手啦
ronaldandy 發表於 2010-8-12 04:07 PM


LOL ... AGREE
作者: chun232939472    時間: 2010-8-12 21:04

我淨係試過頭尾2隻透明碟花哂
作者: DarkHero    時間: 2010-8-12 21:09

貴野全部包晒袋
無可能resell
平野本身製造問題唔奇
作者: dennix    時間: 2010-8-12 21:15

貴野全部包晒袋
無可能resell
平野本身製造問題唔奇
DarkHero 發表於 2010-8-12 21:09



    十隻dvd+rw如果無盒散裝就有機會有樓主的情況
就算係筒裝都可以再吹熱縮膠
作者: tszyan29    時間: 2010-8-13 01:55

好耐之前試過
換得番
作者: lai131411    時間: 2010-8-13 15:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2