Board logo

標題: keyboard一問... [打印本頁]

作者: wongchuncheung    時間: 2010-11-13 22:46     標題: keyboard一問...

論壇見到好多分唔同軸KEYBOARD
黑 軸
紅軸

等等 其實有咩分別??
作者: doxam    時間: 2010-11-13 22:50

好似仲有茶軸
作者: hihihellohihi    時間: 2010-11-14 02:20

主流有 紅 黑 青 茶 四款軸
係觸發點同力度需求方面都有分別
作者: cccccctt    時間: 2010-11-14 07:07

本帖最後由 cccccctt 於 2010-11-15 22:02 編輯

舊POST~

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1514386
作者: sv_sti    時間: 2010-11-14 12:01

回復 1# wongchuncheung


    CHING~ 睇論壇D相片同其他CHING 評語, 點都5夠親身試下甘實在, 正常打字用青/茶軸, 但好似我D 重手打字GE 人, 要用黑軸, 所以睇數據同自己要乜係2回事,

紅軸係CHERRY先有現成, 5係週圍有貨, 其他牌子黑/青/茶軸就正常週圍都有貨
作者: yin219    時間: 2010-11-15 20:34

仲有青軸囉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2