Board logo

標題: 【討論】無接點靜電容量式鍵盤問題@ [打印本頁]

作者: jasonfoknxu    時間: 2010-11-22 00:57     標題: 【討論】無接點靜電容量式鍵盤問題@

本帖最後由 jasonfoknxu 於 2010-11-23 07:26 編輯

我想問無接點靜電容量式鍵盤點解咁貴??重貴過機械鍵盤...0_0  例如HHKB要$2xxxHKD=,=咁貴orz
作者: porkchopron    時間: 2010-11-22 09:23

本帖最後由 porkchopron 於 2010-11-22 09:24 編輯
我想問無接點靜電容式鍵盤點解咁貴??重貴過機械鍵盤...0_0  例如HHKB要$2xxxHKD=,=咁貴orz ...
jasonfoknxu 發表於 2010-11-22 00:57



    淨係佢塊pcb都靚過人啦...

其他方面例如用料, 做工, qc, 人體工學topre都係做到一流
同埋多數80%以下都係玩家用, full size一向都係平幾百
作者: pang0011    時間: 2010-11-22 09:24

我想問無接點靜電容式鍵盤點解咁貴??重貴過機械鍵盤...0_0  例如HHKB要$2xxxHKD=,=咁貴orz ...
jasonfoknxu 發表於 2010-11-22 00:57


佢地既鍵盤都係響日本由自己廠做返, 用料同品質比較好, 再加上日元近排係咁升... 應該都好難會平.
建議樓主唔好考慮HHKB住, 以Realforce103/87作為起點穩陣好多. 咁貴既鍵盤買左唔啱用就大件事.
作者: porkchopron    時間: 2010-11-22 10:07

佢地既鍵盤都係響日本由自己廠做返, 用料同品質比較好, 再加上日元近排係咁升... 應該都好難會平.
建議 ...
pang0011 發表於 2010-11-22 09:24



    HHKB冇用嘅話應該會有好多人接手
作者: pang0011    時間: 2010-11-22 10:53

如果第一次入手RF而以前又直情連80%鍵盤都少用既, 一步就直接入手HHKB改變可能太大.  就好似玩萬寶龍咁, 綱筆當然係最靚但用途就未必夠原子筆咁多, 好多時最後都係落得變成長放衫袋既飾物既下場.  其實如果唔帶出街, RF86/87咪重好玩. RF103實用性同性價比就最高.
作者: porkchopron    時間: 2010-11-22 10:58

如果第一次入手RF而以前又直情連80%鍵盤都少用既, 一步就直接入手HHKB改變可能太大.  就好似玩萬寶龍咁, 綱 ...
pang0011 發表於 2010-11-22 10:53



    所以我放棄咗87u
而家諗住買套白cap返嚟dye
作者: pang0011    時間: 2010-11-22 11:31

所以我放棄咗87u
而家諗住買套白cap返嚟dye
porkchopron 發表於 2010-11-22 10:58

加油呀師兄, 到時記得比我地開下眼界長下知識
作者: sv_sti    時間: 2010-11-22 16:16

回復 1# jasonfoknxu


    其實CHNG有冇反找過電容式鍵盤到底係D乜~~ 本身電容式鍵盤造出來比D乜人用~ 5好踗住貴就等于好, 自已用鍵盤GE 方向係"打机"/ "打字" ??

RF 由設計,造工, 功能, 外觀都係用最好, 佢貴係有理由, 但只單單睇外表係5値得甘貴, 我只可講, RF 電容式鍵盤 係日本人不停改良而成先出產, 每一次出產都改良到最好先賣比你用, 當你用左之後法覺RF 係好正, 但係又為乜要甘貴, 値5値得甘貴就見人見至, 如果你玩到上身~ RF 就要死一次
作者: Comhk    時間: 2010-11-22 16:41

回復  jasonfoknxu


    其實CHNG有冇反找過電容式鍵盤到底係D乜~~ 本身電容式鍵盤造出來比D乜人用~ ...
sv_sti 發表於 2010-11-22 16:16



如果用HHKB來打機就算吧啦...

HHKB本身就唔係俾正常人用...
作者: 東_StM    時間: 2010-11-22 17:17

如果用HHKB來打機就算吧啦...

HHKB本身就唔係俾正常人用...
Comhk 發表於 2010-11-22 16:41



    咁係比咩人用
作者: Comhk    時間: 2010-11-22 17:37

咁係比咩人用
東_StM 發表於 2010-11-22 17:17



第一類, 對生活有要求ge人, 果d人係追求HHKB果種高品質ge生活態度。

另一類, 對on the home row有要求ge人, 好似話會打字同edit會順手/快手d~(呢個有錯請各位師兄更正)
作者: 東_StM    時間: 2010-11-22 17:39

回復 11# Comhk


    仲有無咩KEYBOARD係MIJ
作者: pang0011    時間: 2010-11-22 18:06

本帖最後由 pang0011 於 2010-11-22 18:07 編輯

如果而家有幾隻鍵盤響度, 一隻係realforce103, 一隻filco, 一隻ducky, 一隻HHKB, 唔洗錢任練一隻, 亦只可以揀一隻, 我估多數人都會揀realforce103.  少數人可能會揀filco都唔要realforce, 但可能都只係因為佢地唔識topre而已.  不過如果要錢的話呢, 結果就可能會完全唔同.  

至於HHKB, 我自己認為必定要等到香港人對$2000+呢個價位既鍵盤都可以完全消化到既時候至有機會流行, 客觀條件未成熟, 如果只係個別玩家因為好奇而入手其實並唔適合
作者: porkchopron    時間: 2010-11-22 19:01

本帖最後由 porkchopron 於 2010-11-22 19:05 編輯
第一類, 對生活有要求ge人, 果d人係追求HHKB果種高品質ge生活態度。

另一類, 對on the home row有要求g ...
Comhk 發表於 2010-11-22 17:37



    大佬...唔係喎
佢個Layout係俾programmer用架喎,
你講嗰兩類係貪佢貴, 屎忽痕又唔做research, 買完又話物非所值嘅人
作者: neochiu    時間: 2010-11-22 19:50

小弟有 RF103UB 同 HHKB, HHKB for working use.
以本人感覺, 一般人會較容易接受 RF打感.....
作者: jason930    時間: 2010-11-22 21:20

果種打字既感覺真係
簡直係愛不惜手
作者: Comhk    時間: 2010-11-22 22:38

大佬...唔係喎
佢個Layout係俾programmer用架喎,
你講嗰兩類係貪佢貴, 屎忽痕又唔做research, 買完 ...
porkchopron 發表於 2010-11-22 19:01



我諗呢度d師兄有HHKB應該唔係個個係programmer吧>.<?

佢地都對HHKB好滿意吧~
作者: porkchopron    時間: 2010-11-22 22:49

我諗呢度d師兄有HHKB應該唔係個個係programmer吧>.
Comhk 發表於 2010-11-22 22:38



    我見有幾位都係買嚟收藏, 至少我知嘅一定係同時有86/87U or 103U
真係正式用得著真係唔係有幾多個, 始終習慣咗佢嘅layout就好難用返普通kb
作者: Comhk    時間: 2010-11-22 22:56

我見有幾位都係買嚟收藏, 至少我知嘅一定係同時有86/87U or 103U
真係正式用得著真係唔係有幾多個,  ...
porkchopron 發表於 2010-11-22 22:49



真正用得著佢ge, 一早就識貨買左唔會響度問>.<"
作者: pang0011    時間: 2010-11-22 23:10

本帖最後由 pang0011 於 2010-11-22 23:12 編輯
我諗呢度d師兄有HHKB應該唔係個個係programmer吧>.
Comhk 發表於 2010-11-22 22:38

當然係鐘意啦其實市場上既60%keyboard唔只HHKB一隻, Miniguru, OTD365mini, KBC40%/KBTpure … etc, 都係HHKB同類(具備打字區,沒有編輯鍵區(通常會以另外加數個按鍵或是用複合鍵處理)、數字鍵區,稱為60%鍵盤), 只不過佢地唔係電容軸啫. 台灣有人相信佢地既設計意念或多或少都有受HHKB影響.  不過呢類始終都係非主流野, 唔係個個啱.

我諗日元升值真係對Realforce呢類MIJ既product有好大影響, 記得兩年幾前我開始接觸Realforce時一隻RF101都係大約$15XX, 後來到我響台灣買一隻RF時已經要$17XX, 後來跟日本團再買RF103要$18XX, 而家行貨價一隻RF103已經過二千. 如果重係好似以前咁日元六算計20000yen一隻 RF103都唔洗$1500, 電容鍵盤真係好有殺傷力, 但而家九算十算都來緊, 越來越貴, 聽講而家連Eizo都話要加價.
作者: porkchopron    時間: 2010-11-22 23:15

當然係鐘意啦其實市場上既60%keyboard唔只HHKB一隻, Miniguru, OTD365mini, KBC40%/KBTpure … etc, 都 ...
pang0011 發表於 2010-11-22 23:10



    好在我隻103UB 1700入
你知唔知邊度有白色有刻KC買?不過唔想要HHKB ver
作者: pang0011    時間: 2010-11-22 23:22

本帖最後由 pang0011 於 2010-11-22 23:42 編輯

令人懷念既Miniguru, 實用與否但真係好靚, 如果miniguru唔係60%而係fullsize我估一定無咁靚, 但最終都係因為無市場而無疾而終. Miniguru唔知會唔會係Realforce目前處境既寫照? 叫好但唔叫坐.

有一點我比較感慨既係, 唔係話貴或者MIJ一定就好, 台灣/大陸野亦唔一定唔好, 但點解我地大中華地區唔可以好似人地miniguru咁抄都抄得靚過人, 抄都抄得high class D呢?  呢個世界係須要有high end, 呢個segment既野雖然唔係最賣得但大部份既創新其實都係由high end產品去推動然後至慢慢去到main stream同low end, 如果一個市場無high end並唔係一件好事.

modMini_camCC_colBsilmSblueKblas.jpg
modMini_camCC_colBsilmSblueKbros.jpg
modMini_camCC_colBsilmSblueKcres.jpg
modMini_camCC_colBsilmSblueKwhis.jpg

圖片附件: modMini_camCC_colBsilmSblueKblas.jpg (2010-11-22 23:21, 32.53 KB) / 下載次數 16
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1106205&k=3d48a7bcc7ae9f89a89b5d16ce051c1d&t=1782164945&sid=9q07OPmeAwV



圖片附件: modMini_camCC_colBsilmSblueKbros.jpg (2010-11-22 23:22, 32.71 KB) / 下載次數 26
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1106206&k=19759541191375eec2b22cad3f210708&t=1782164945&sid=9q07OPmeAwV



圖片附件: modMini_camCC_colBsilmSblueKcres.jpg (2010-11-22 23:22, 39.86 KB) / 下載次數 26
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1106207&k=2c20e7ec65e4a3029a2c5eb78de4aec1&t=1782164945&sid=9q07OPmeAwV



圖片附件: modMini_camCC_colBsilmSblueKwhis.jpg (2010-11-22 23:22, 38.85 KB) / 下載次數 17
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1106208&k=af9fd713f47638152663fd3923b05fb5&t=1782164945&sid=9q07OPmeAwV


作者: pang0011    時間: 2010-11-22 23:26

好在我隻103UB 1700入
你知唔知邊度有白色有刻KC買?不過唔想要HHKB ver ...
porkchopron 發表於 2010-11-22 23:15


以我所知應該無, 不過唔知其他師兄會唔會有門路...
作者: porkchopron    時間: 2010-11-22 23:32

本帖最後由 porkchopron 於 2010-11-22 23:33 編輯
令人懷念既, 實用與否但真係好靚, 如果miniguru唔係60%而係fullsize我估一定無咁靚, 但最終都係因為無市場 ...
pang0011 發表於 2010-11-22 23:22



    忽發其想, 唔要粒嘢改為右邊底部拉出多觸Touchpad+背光(類M$X6底透)
夠哂惡, 可惜真係得個諗字

以我所知應該無, 不過唔知其他師兄會唔會有門路...
pang0011 發表於 2010-11-22 23:26



    買多隻全白- -
作者: pang0011    時間: 2010-11-22 23:45

本帖最後由 pang0011 於 2010-11-22 23:46 編輯
忽發其想, 唔要粒嘢改為右邊底部拉出多觸Touchpad+背光(類M$X6底透)
夠哂惡, 可惜真係得個諗字




...
porkchopron 發表於 2010-11-22 23:32

市場有限, 除非可以賣$500一隻

買多隻全白- -
...
porkchopron 發表於 2010-11-22 23:32

全白Realforce KC 都係有字既喎.
作者: Comhk    時間: 2010-11-22 23:50

令人懷念既, 實用與否但真係好靚, 如果miniguru唔係60%而係fullsize我估一定無咁靚, 但最終都係因為無市場 ...
pang0011 發表於 2010-11-22 23:22



Hi xxx,

sorry for the late answer.

There are no samples beside the initial prototype (which was hand-made).

Regards,
Steff

呢隻keyboard的availability... 呢個係個回覆 :p
作者: majai214    時間: 2010-11-22 23:53

本帖最後由 majai214 於 2010-11-23 00:23 編輯
令人懷念既, 實用與否但真係好靚, 如果miniguru唔係60%而係fullsize我估一定無咁靚, 但最終都係因為無市場 ...
pang0011 發表於 2010-11-22 23:22


琴日都有同魔鬼兄傾過下隻客製既情況
現時我地會揾KBC果隻40%黎再OEM(其實我覺得果隻都只係60%)
我地好有機會會用返同一個型再加入一D我地想要既原素, eg.鋁殼, 顏色, KC, 嘜頭等
相信衣隻野個型都會有少少似MINIGURU, 而點玩衣D原素遲D再約你地同魔鬼傾傾
如果真係用鋁殼, 個價都幾驚人, 會between HHKB同OTD果隻中間
不過如果係做得到既衣隻真係必入, 話曬都係HK客製WOR
作者: majai214    時間: 2010-11-23 00:14

Hi xxx,

sorry for the late answer.

There are no samples beside the initial prototype (which was ...
Comhk 發表於 2010-11-22 23:50


我唔介意比錢買隻PROTOTYPE架
作者: Comhk    時間: 2010-11-23 00:18

我唔介意比錢買隻PROTOTYPE架
majai214 發表於 2010-11-23 00:14



費事要埋人地最後一隻啦>.<"

俾人地留個紀念都好
作者: pang0011    時間: 2010-11-23 00:22

琴日都有同魔鬼兄傾過下隻客製既情況
現時我地合作伙伴係DUCKY, 而咁岩佢地又幫KBC搞緊隻40% (其實我覺得 ...
majai214 發表於 2010-11-22 23:53


40%/60%都無所謂既, 有鋁殼就當然更好啦, 一定支持, 但如果呢隻Keyboard唔係只係諗住賣比幾個人既就真係要考慮下到底要80%定係60%/40%, 目前本地市場對60%既接受程度始終有限.  我自己當然鐘意60%, OTDmini, Miniguru都係呢個尺碼.

如果可以成功其實係win win, 玩家有野玩而KBC既鋁殼鍵盤可以真正面世. 結果與否, 呢種義無反顧其實本身都可以算係一種浪漫既行為
作者: Mitsume    時間: 2010-11-23 00:24

回復 27# majai214

Definitely support!
作者: majai214    時間: 2010-11-23 00:27

40%/60%都無所謂既, 有鋁殼就當然更好啦, 一定支持, 但如果呢隻Keyboard唔係只係諗住賣比幾個人既就真係 ...
pang0011 發表於 2010-11-23 00:22

而家咁樣可以利用到人地現有模具, MOQ可以大減到數十隻都受我地玩, 咁樣又玩到客製+60%我覺得都係一個幾完滿既結果
作者: sv_sti    時間: 2010-11-23 00:36

其實 40% 鍵盤個市場一定5系初用GE CHING, 主要對像係高級 & 收藏 玩家, 所以應該最多只係有20隻香港版本,
大約會甘樣
1) 銀/紅/藍 鋁殼,
2) 黃/橙/白/黑 顏色 KEYCAP
3) 魔鬼嘜頭+打上自己個名
要睇睇各CHING 需要方向而改做
作者: majai214    時間: 2010-11-23 00:39

其實 40% 鍵盤個市場一定5系初用GE CHING, 主要對像係高級 & 收藏 玩家, 所以應該最多只係有20隻香港 ...
sv_sti 發表於 2010-11-23 00:36


我會想要紅殼+白CAP/黑CAP
作者: sv_sti    時間: 2010-11-23 00:44

回復 30# pang0011


    大CHING~ 我份人好簡單, 死就死~ 有D野好似5去試下做, 我5會心死, 我已經有心理準備自已食曬佢,

但係我GE立場, 我冇踗過名流千古, 現在係我面前有能力有機會又點解5去傻一次,
作者: cccccctt    時間: 2010-11-23 02:10

佢地既鍵盤都係響日本由自己廠做返, 用料同品質比較好, 再加上日元近排係咁升... 應該都好難會平.
建議 ...
pang0011 發表於 2010-11-22 09:24



    ....................................
正是買左唔0岩用的人之一
作者: sv_sti    時間: 2010-11-23 04:44

回復 36# cccccctt


   買左邊隻RF 唔0岩用呀
作者: jasonfoknxu    時間: 2010-11-23 07:24

綜合大家的意見 REALFORCE (RF)好似好D,但係點解要用USB1.1?!?
產品介面
USB1.1

重有,日本好似分左35g, 45g, 55g,但係台灣好似冇分?
技術規格
KEY SWITCH :
        無接點靜電容量方式 (35g, 45g 55g soft-touch feeling)

作者: porkchopron    時間: 2010-11-23 08:20

市場有限, 除非可以賣$500一隻


全白Realforce KC 都係有字既喎.
pang0011 發表於 2010-11-22 23:45



    有刻冇所謂, 係唔想要HHKB嗰隻有FN key刻...但係單買KC得佢呢套



我唔介意比錢買隻PROTOTYPE架
majai214 發表於 2010-11-23 00:14



     40%冇愛
作者: cccccctt    時間: 2010-11-23 08:26

回復 37# sv_sti


    hhkb
作者: pang0011    時間: 2010-11-23 10:57

回復  sv_sti


    hhkb
cccccctt 發表於 2010-11-23 08:26

我記得之前師兄好似本來話打算入手Realforce103, 記得當時都有同師兄討論過買RF既問題, 跟住又見師兄出過一個post話入手左HHKB for 一部細notebook用.  HHKB使用上的確係有唔少限制 但當時點解唔考慮RF103/87?
作者: pang0011    時間: 2010-11-23 11:01

有刻冇所謂, 係唔想要HHKB嗰隻有FN key刻...但係單買KC得佢呢套

porkchopron 發表於 2010-11-23 08:20

真係好似無見過有得賣呢種.
作者: cccccctt    時間: 2010-11-23 11:01

回復 41# pang0011


    其實都係抱住一試無妨的心態
作者: majai214    時間: 2010-11-23 11:43

....................................
正是買左唔0岩用的人之一
cccccctt 發表於 2010-11-23 02:10

ching果時唔係話一試就中毒之後先買架咩?
做咩而家又唔岩用既?
作者: hoihoi_san    時間: 2010-11-23 12:28

其實 40% 鍵盤個市場一定5系初用GE CHING, 主要對像係高級 & 收藏 玩家, 所以應該最多只係有20隻香港 ...
sv_sti 發表於 2010-11-23 00:36



    I am interest but can I Skip this 3) "魔鬼嘜頭" & Keep this "+打上自己個名".  I do not want to get a XO on my keyboard
作者: pang0011    時間: 2010-11-23 13:08

回復  pang0011


    其實都係抱住一試無妨的心態
cccccctt 發表於 2010-11-23 11:01


我諗從師兄既經驗睇起碼有一點可以肯定既係, 如果打算買一隻keyboard來做主打既daily driver, 打機又好打字又好, HHKB呢類細keyboard並唔係首選.

不過我而家既心態就啱啱相反 反而係對OTD365mini/鋁殼80%, 又或者係Miniguru呢類金字塔頂端既鍵盤較有興趣. 造工用料同開發既認真程度會係首要考慮, 只要唔好太過唔實用就得. 對我來講呢D咁貴同咁難買得番既keyboard就算真係買左其實都未必會捨得攞來粗用, 呢點都可以理解. 平日真正要來操既會係另外一隻.

其實我都有反思過咁樣算唔算太過obsessive呢 但我都堅持就算點少用都好但買左返來既keyboard都一定會經常攞出來用, 只係唔會粗用要來操啫.
作者: cccccctt    時間: 2010-11-23 16:41

ching果時唔係話一試就中毒之後先買架咩?
做咩而家又唔岩用既?
majai214 發表於 2010-11-23 11:43



    中0既係RF的鍵入感

但用唔慣HHKB的layout....
早知買RF87u
作者: K_C_    時間: 2010-11-23 16:50

回復 47# cccccctt

RF87U......ching諗住邊度入手呢?
作者: majai214    時間: 2010-11-23 16:52

中0既係RF的鍵入感

但用唔慣HHKB的layout....
早知買RF87u
cccccctt 發表於 2010-11-23 16:41


icic, 佢個layout真係幾煩, 我而家用佢黎上網都仲ok, 返工用真係搞唔掂....
作者: pang0011    時間: 2010-11-23 21:18

好耐無上去小北度, 嘩而家D Realforce貴到呢,,,, RF104有貨啦,


作者: jason930    時間: 2010-11-23 22:02

好耐無上去小北度, 嘩而家D Realforce貴到呢,,,, RF104有貨啦,
pang0011 發表於 2010-11-23 09:18 PM
2199
作者: 煙神    時間: 2010-11-23 22:07

2199
jason930 發表於 2010-11-23 22:02


係得嗰隻先2199, 其他103 都係1600
作者: GXDD    時間: 2010-11-23 22:11

係得嗰隻先2199, 其他103 都係1600
煙神 發表於 2010-11-23 22:07



全區55g果隻要RMB1999
作者: pang0011    時間: 2010-11-24 00:22

本帖最後由 pang0011 於 2010-11-24 00:23 編輯
2199
jason930 發表於 2010-11-23 22:02


樂天賣21,714円, 【東プレ】Realforce104UB 英語ASCII 104配列 (黒) 昇華印刷 変荷重 DIP付 XF01B0我發覺我真係幾鐘意日本野, 由機箱到keyboard, LCD都係


重有呢隻I-T Thuch都好似幾好咁, 樂天賣7,600円
as-kb87.jpg
87_doukon.jpg

圖片附件: as-kb87.jpg (2010-11-24 00:22, 62.36 KB) / 下載次數 20
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1106456&k=14ca4d972496d1060050b305c8e4f177&t=1782164945&sid=9q07OPmeAwV



圖片附件: 87_doukon.jpg (2010-11-24 00:23, 31.28 KB) / 下載次數 35
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1106457&k=d82d77060337fa2790c708c037cc7d7f&t=1782164945&sid=9q07OPmeAwV


作者: K_C_    時間: 2010-11-24 00:38

回復 54# pang0011

I-T Touch looks exactly like Filco x Ducky~~

But I think it is ABS keycap again.......
作者: pang0011    時間: 2010-11-24 01:00

本帖最後由 pang0011 於 2010-11-24 01:07 編輯
中0既係RF的鍵入感

但用唔慣HHKB的layout....
早知買RF87u
cccccctt 發表於 2010-11-23 16:41
回復  cccccctt

RF87U......ching諗住邊度入手呢?
K_C_ 發表於 2010-11-23 16:50


RF87U又重見江湖啦,
【東プレ】Realforce87UB 英語ASCII 87配列 黒モデル テンキーレス 昇華印刷 変荷重 DIP付 SE1700
作者: pang0011    時間: 2010-11-24 01:06

回復  pang0011

I-T Touch looks exactly like Filco x Ducky~~

But I think it is ABS keycap agai ...
K_C_ 發表於 2010-11-24 00:38

you get what you pay for
If it has Filco's quality for 8000yen, I think it has a good value of price.
作者: Impure    時間: 2010-11-24 03:12

樂天賣21,714円, 我發覺我真係幾鐘意日本野, 由機箱到keyboard, LCD都係


重有呢隻I-T Thuch都好似幾 ...
pang0011 發表於 2010-11-24 00:22


我自己都好鐘意日本產品﹐特別係 d 女
不過話時話﹐隻 I-T Touch 都唔錯﹐個價都唔錯
不過最衰我唔係太鐘意 Tenkeyless
"上下左右" 之後右手邊乜都無唔係好順眼
作者: K_C_    時間: 2010-11-24 09:11

you get what you pay for
If it has Filco's quality for 8000yen, I think it has a good value of p ...
pang0011 發表於 2010-11-24 01:06


Yup, but I have Filco Tenkeyless x 2 already..... so.....
作者: K_C_    時間: 2010-11-24 09:13

回復 56# pang0011

I know there is but it is very expensive indeed.
作者: pang0011    時間: 2010-11-24 10:11

回復  pang0011

I know there is but it is very expensive indeed.
K_C_ 發表於 2010-11-24 09:13

Not only us, I think Topre also wants to lower their price for more sales, but in view of the strong Japanese Yen in recent I don't think it's likely somehow  

As a keyboard lover, I really hope Japan can pull out of recession soonest so they can keep producing high quality keyboards for us; I hope Topre, Windy and HHKB... they all can be able to survive and straddle the difficult times ahead.
作者: Mitsume    時間: 2010-11-24 13:27

回復 61# pang0011

Better buy before they go out of business.
作者: pang0011    時間: 2010-11-24 13:40

回復  pang0011

Better buy before they go out of business.
Mitsume 發表於 2010-11-24 13:27


Maybe you are right.  As told, Windy had once been on verge of bankruptcy...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2