作者: Impure 時間: 2011-7-1 02:28 標題: Razer Diamondback 3G Earth Green @ Mouse/Mousepad 我愛簡單測 #5
本帖最後由 Impure 於 2011-7-1 03:01 編輯
歡迎來到我的Mouse/Mousepad 我愛簡單測的第五集
這是小弟的開箱文及用後感
以下只是我自己的感覺﹐請不要對我的感覺說對或錯
每個人感覺也是不同﹐請尊重
首先多謝所有之前睇過我前四集的人
終於離到第五集了﹐其實我今次無諗住講呢一隻 Mouse
因為係 6 個鐘前﹐我都仲未擁有呢隻野
其實我係早幾星期之前﹐已經開始收集 Razer 舊的 Mouse
原因係因為我自己想儲而儲
呢幾個星期都不斷去找尋其他 Model
上個星期已經好彩地入手左隻 Boomslang 2007 CE
但之後走晒 SSP/MK/WanChai 所有地都找唔到比較舊的 Mouse
所以開始向內地 Taobao, 美國等其他地方入手
但所有比較有信譽的 Taobao 店都無晒貨
得番以私人身份買的人有﹐美國 Amazon/Ebay 亦唔肯送離香港
所以都諗住托我個朋友係美國幫我買
但今日離開魔鬼鋪頭的時候﹐行左過去其他地方食野
點之去到一間鋪的門後就裝下入面
遙遠見到一隻 Razer Mouse, 但係隻 Model 係綠色燈的
心諗 Razer 近幾年都無乜出過綠燈的 Mouse
就衝左入去睇﹐就比我發現左呢一隻開始絕種的東東
官方 Specification: http://store.razerzone.com/store ... roductID.169416400/
1800dpi Razer Precision 3G infrared sensor
Seven independently programmable Hyperesponse buttons
On-The-Fly Sensitivity adjustment
Always-On mode
Ultra-large non-slip buttons
16-bit ultra-wide data path
6400 frames per second (5.8 megapixels per second)
60-120 inches per second and 15g of acceleration
Scroll wheel with 24 individual click positions
Zero-acoustic Ultraslick mouse feet
Gold-plated USB connector
Seven-foot, lightweight, non-tangle cord
Approximate size: 129mm (length) x 63mm (width) x 38.5mm (height)

一見到個包裝就好興奮﹐係 "全新的" !! 真的是全新的 !!

翻一翻後面就會見到 "Easco" 代理的
唔知仲有無保養呢
隻野 2007 年出~ 唔知店主擺左幾耐呢?

幫拒除完衫之後﹐見到的﹐就同其他 Razer 包裝無乜分別

當原全拎左出離之後﹐就打開個盒望一望
"Venomous. Dangerous. Lethal"
驚驚

生仔的時候﹐心情又緊張﹐又帶點兒興奮

出世了!! 係仔來的~ 做女兒的 IO 1.1 死開~
(其實我絕對不重男輕女的﹐睇劇睇得多的關係吧~
再來~ Razer 例牌贈品
不過唔拆了﹐因為對我離講無咩用

好到睇下隻 Mouse 了~ :curse: E~ 隻 Mouse 呢?

Oh.... shxt~
原來痴住左個膠頂
正身照一張~

離到呢一到可以開始講下隻 Mouse 了
用隻手摸一摸已經會有第一種感覺
就係呢一隻野唔應該長用
因為個面又係 Razer 以往的 Matte Plasted, 姐係個隻甩皮膠
拎出離﹐個感覺都幾輕下﹐應該大約 100g 到~
同我隻 IO1.1 差不多﹐重過我平時係鋪頭用開的 Kinzu

以上可以睇得到﹐呢一隻 Diamondback 3G 當年仲未用呢家 Razer 常用的 Braided Cable
如果有留意開以前 Razer 的評語﹐好多人都會講出條 Cable 同其他幾十蚊買到的 Mouse 一樣 Cheap
但呢家 Razer 因為想撇除呢一 d 副面評語﹐所以呢家所見到的﹐全部都用上 Braided Cables

開燈~﹐呢一隻綠色燈我覺得唔錯﹐比起 Boomslang﹐呢一隻更加光
我諗 UK-BBOY 應該會鐘意
呢一隻 Mouse 我唔會寫好處/壞處﹐因為呢一隻野係市面上真係好難買到
所以亦唔會特別推薦比大家
第一樣留意到的係
Diamondback 呢一隻 Mouse 只得 800/1800 Dpi
我個 400 Dpi 呢???!??!?!!?!??!!!
唉~ 唯有降低 Sensitivity 吧
亦有一個問題存在﹐就係個 Side Buttons
拒呢一隻 Side Buttons 係一舊膠過的
個製又比較細﹐所以好大機會會成日按錯的
另外可以提一提的就係﹐呢一隻 Diamondback 3G 左右鍵是不同感覺的
右鍵係正常內地 Omron 的 "Tick Tick" 聲
但左鍵是一種較 "爽脆" 的感覺 + "Took Took" 聲
到底的時間亦比正常微動長
以呢一 d 特質﹐我記得係日制紅點 Omron 先有
我十分肯定是另一種微動﹐但係我唔清楚係邊一隻
我又唔舍得拆開離睇
所以~ 都是算了吧﹐但個左鍵真係好爽皮

我有點意明白點解當年 Diamondback 3G, Krait, Copperhead
到呢一刻為止﹐都有好多人鐘意
第一當然係拒 d 燈啦~
但最緊要我覺得拒拎上手都好舒服
比起呢家好多隻所謂的 Gaming Mouse 舒服
有點兒似 Logitech 以前的初代 Ball Mouse, 直直地又易拎起
加上係以前只有呢一隻 Mouse 同 Logitech MX518 有 1800 那麼高的 Dpi
但好可惜係早幾年前﹐以上 Razer 個 d 已經停左產
但唯獨是 MX518 仲有得買﹐不過 G400 已經 Announce 左會係 7-8月代替拒
亦送上 Razer Diamonback + BoomSlang 的合照

不過呢一隻野係買離儲﹐所以好快就要將拒 Pack 番埋
好啦~ 打左好多﹐手指開始累
希望你地今次睇得開心啦
第一集 Razer IronClad 係呢度:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1575566
第二集 Steelseries 4HD 係呢度
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1579371
第三集 ARTISAN KAI.g2 U-2 [改] 係呢度
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1580419
第四集 Razer BoomSlang 2007 CE 係呢度
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1630112
未睇過的人如果有興趣的話可以去回去看看
喜歡呢個 Post 的﹐可以留個言推動下小弟再寫多一點類似的 Review
謝謝大家
作者: siufaiping 時間: 2011-7-1 02:37
好耐之前見過呢隻野A_A
作者: UK-BBOY 時間: 2011-7-1 04:18
支持Impure兄分享
尼隻綠我真係好鍾意
見到你隻手果幅圖,個碌碌燈位真係異常地光
作者: 小煩仔 時間: 2011-7-1 11:04
我之前用果隻係紅色 2g @@
作者: Impure 時間: 2011-7-1 12:06
對~ 四年前出的東西
作者: Impure 時間: 2011-7-1 12:07
其實 Razer 以前 d 燈不嬲都好光
但係因為有好多用家投訴話刺眼
所以呢家好新款燈都調低了光度~
(但我就係鐘意拒夠光)
作者: Impure 時間: 2011-7-1 12:08
有機會的話﹐我都想買番隻 Original Diamondback
不過呢家非常之難找到一隻
作者: madcc 時間: 2011-7-1 14:50
我都係比較鍾愛 MX518...
作者: CZDice 時間: 2011-7-1 15:39
呢隻mouse睇上去好似好長
作者: 小煩仔 時間: 2011-7-1 15:43
之前見到有得賣2g 不過唔係透明果隻.
作者: SmileBoy_r 時間: 2011-7-1 15:54
作者: pang0011 時間: 2011-7-1 23:37
nice write up! I figure people with such a mice collection like yours never have to bother themselves about pointing device in the rest of life anymore
作者: KT9507 時間: 2011-7-1 23:47
我都系鍾意光啲!
如果有黃色/紅色就更好了

作者: ufrufr 時間: 2011-7-1 23:51
支持 CHING 出多0的珍藏 POST
作者: Impure 時間: 2011-7-2 00:08
其實我都好鐘意 MX518 的
加上他的價錢唔算貴
可能就離要買一隻儲
作者: Impure 時間: 2011-7-2 00:08
邊到有得賣?
作者: Impure 時間: 2011-7-2 00:09
對對﹐Last One, 如果仲有的話﹐我應該會掃埋拒 ga la~
作者: Impure 時間: 2011-7-2 00:09
nice write up! I figure people with such a mice collection like yours never have to bother themselv ...
pang0011 發表於 2011-7-1 23:37
Haha~ I could say the same to your keyboard collection
作者: Impure 時間: 2011-7-2 00:10
黃色的 Krait / 紅色的 Diamondback / Copperhead 我仲找緊
希望有機會買番 la
作者: Impure 時間: 2011-7-2 00:13
其實我呢類 Post 係想帶給大家一 d 可以買到的 Mouse 的 Review
不過我本人唔係開金礦的﹐要一隻一隻自己買番離寫 Review
再擺係鋪頭到比人試
間唔中插一些呢類的舊鼠 Post 可以輕鬆一點
作者: KT9507 時間: 2011-7-2 00:14
回復 19# Impure
紅色的 Diamondback <--- 正呀
作者: Impure 時間: 2011-7-2 00:15
其實我自己都好想買到一隻 Diamondback Salamander Red
但係暫時未有緣買到
作者: SmileBoy_r 時間: 2011-7-2 00:28
我都幾鍾意3g既size(係krait同copperhead中間) 同全類膚既手感
3g既燈都算光 但集中左係個滾輪度 膠條亮度一般
膠條鼠講最光 實非copperhead莫屬
不過左右側鍵 有細細粒凸起既設計 唔係太鍾意
雖然了解佢係設計黎易d感受到側鍵 以及避免誤按
但我都係覺得握起黎唔舒服&好難禁
應該係鼠標太細 唔太適宜放2個側鍵
copperhead我本來都想收藏多d
但個sensor實在令我卻步

作者: Impure 時間: 2011-7-2 02:25
對對~ 我都好鐘意個種質地
對我呢 d 手汗較重的人唔會滑手
但我甩皮﹐痴立立應該遲早會發生
凹凸的 Side buttons 我也不太喜歡﹐感覺有點兒刮手
同埋都幾難按
不過其實我覺得拒應該 Design 到好似 IO1.1 那樣
左右每邊一個制﹐那樣呢一隻野應該會更加舒服
作者: SmileBoy_r 時間: 2011-7-2 11:25
回復 24# Impure
同埋部份3g既微動有d問題
應該話個"制"有d問題
禁起黎會有"嗄吱"既聲 大概係個模有瑕疵 個分體式鍵離得太開
我有隻有呢個問題 上網睇返都有同類個案

作者: 99hk.biz 時間: 2011-7-2 15:51
呢隻好野來架,常年 razer 就係出左 diamondback 2G plasma
令到之前出果隻比人爸聲 4 起嘅 Viper ,贏返晒 d 面子返來
之後出果隻 copperhead,更加係果個時期最好而又係第一個出嘅 laser mouse
Impu 仔,比 d 我嘅好野你睇,唔好話比人知喎 XD
http://www.facebook.com/media/se ... 117648.167874069526
作者: SmileBoy_r 時間: 2011-7-2 19:01
回復 26# 99hk.biz
作者: Impure 時間: 2011-7-2 19:48
呢隻好野來架,常年 razer 就係出左 diamondback 2G plasma
令到之前出果隻比人爸聲 4 起嘅 Viper ,贏返 ...
99hk.biz 發表於 2011-7-2 15:51
Logitech Wingman 都有 hahaha
隻金色 Mod 也非常吸引~
作者: Impure 時間: 2011-7-2 19:57
我都覺得正
作者: 小煩仔 時間: 2011-7-2 23:24
本帖最後由 小煩仔 於 2011-7-2 23:26 編輯
回復 16# Impure
星光行. 果到有間好大間既電腦店.不過唔知e加仲有冇賣lu $2xx
我隻透明db 呢排個左click有d問題 有時變左兩下 有時click唔到..不過都用左好多年啦,4年以上掛.
db我覺得麻麻地..用耐左之後條邊d膠

作者: Impure 時間: 2011-7-3 01:56
謝謝~ 聽日會去睇睇~
作者: 7T. 時間: 2011-7-3 02:03
唔錯唔錯
好耐之前曾經想買呢隻
不過用左咁耐ie3真係唔捨得換
作者: Impure 時間: 2011-7-3 18:21
今日上左去睇了~ 已經無了~ 得番 d 新款
都唔該晒你先
作者: 99hk.biz 時間: 2011-7-3 19:13
2C 之前係有買過 db 2g 變色龍架
作者: 招搖仔 時間: 2011-7-3 19:45
我之前都用過Diamondback
隻鼠比較扁長 唔係咁好揸手
之後轉左DA FIT晒手型

