Board logo

標題: [開箱] 另類開箱(GUNNAR) [打印本頁]

作者: Steven    時間: 2011-7-4 14:07     標題: 另類開箱(GUNNAR)

本帖最後由 Steven 於 2011-7-4 14:08 編輯

因為要長期對住電腦, 為眼睛著想(其實都係藉口黎)所以就搵美國朋友幫手運過黎
運費大約HK$60
眼鏡大約HK$7XX
戴左之後最明顯既分別係....
影像放大左...d字好似大左一個size一樣...仲有d字望上去無咁駙散...
雖然我訂既已經係Crystalline....但戴左幅眼鏡之後mon既顏色仍有少少偏紅左

郵差的掛號物品
04072011036.jpg

開箱就見到有宣傳單
04072011039.jpg

箱入面有兩張宣傳單, 一張15% coupon同眼鏡本體
04072011042.jpg

附送一個絨布袋
04072011046.jpg

小弟揀既款式為Phenom - Crystalline
04072011050.jpg

04072011057.jpg

圖片附件: 04072011036.jpg (2011-7-4 13:36, 167.93 KB) / 下載次數 125
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1210766&k=274c8eab32e59141509eb6fc76804dca&t=1782185210&sid=2sWzhORCck



圖片附件: 04072011039.jpg (2011-7-4 13:36, 153.5 KB) / 下載次數 123
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1210767&k=dd92cf3ac0a9ef3d406380e88d8443a2&t=1782185210&sid=2sWzhORCck



圖片附件: 04072011042.jpg (2011-7-4 13:36, 147.54 KB) / 下載次數 110
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1210768&k=081aba05a0d926970a1b393caff06c3b&t=1782185210&sid=2sWzhORCck



圖片附件: 04072011046.jpg (2011-7-4 13:36, 177.8 KB) / 下載次數 120
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1210769&k=678cb425709a002ef3ac0e59ac9a0c08&t=1782185210&sid=2sWzhORCck



圖片附件: 04072011050.jpg (2011-7-4 13:36, 99.69 KB) / 下載次數 106
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1210770&k=c0dbb35868f0b978ebab71ffd003bf4d&t=1782185210&sid=2sWzhORCck



圖片附件: 04072011057.jpg (2011-7-4 14:08, 157.41 KB) / 下載次數 123
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1210784&k=582c8a17ec8669eac220f2440fa13054&t=1782185210&sid=2sWzhORCck


作者: hihihellohihi    時間: 2011-7-4 14:22

個框係未膠嚟
作者: fai103    時間: 2011-7-4 14:26

個框係未膠嚟
hihihellohihi 發表於 2011-7-4 14:22



    有D似碳"簽"喎?
作者: hihihellohihi    時間: 2011-7-4 14:26

有D似碳"簽"喎?
fai103 發表於 2011-7-4 14:26

都有d似
作者: fai103    時間: 2011-7-4 14:27

都有d似
hihihellohihi 發表於 2011-7-4 14:26



    我依家用緊果副都同佢差唔多樣A0A"
但我呢副係碳"簽"~
作者: Steven    時間: 2011-7-4 14:31

個框係未膠嚟
hihihellohihi 發表於 2011-7-4 14:22


成個架都係碳纖黎
作者: Steven    時間: 2011-7-4 14:33

我依家用緊果副都同佢差唔多樣A0A"
但我呢副係碳"簽"~
fai103 發表於 2011-7-4 14:27


佢d款其實好多都差唔多樣
最大分別都係個耳托位
作者: blindfaith    時間: 2011-7-4 15:00

有咩用ga?
作者: Steven    時間: 2011-7-4 16:17

有咩用ga?
blindfaith 發表於 2011-7-4 15:00


簡單黎講係可以幫助對眼睇電腦字無咁辛苦..
適合需要長時間對住電腦既人戴
作者: blindfaith    時間: 2011-7-4 16:27

簡單黎講係可以幫助對眼睇電腦字無咁辛苦..
適合需要長時間對住電腦既人戴 ...
Steven 發表於 2011-7-4 16:17

你faster give us report XD wanna know if its work
作者: nickychan    時間: 2011-7-4 17:00

簡單黎講係可以幫助對眼睇電腦字無咁辛苦..
適合需要長時間對住電腦既人戴 ...
Steven 發表於 2011-7-4 04:17 PM



    系咪幅眼睛鏡片 同普通眼睛鏡片 有吾同 所以先幫助對眼睇電腦字無咁辛苦?
作者: Steven    時間: 2011-7-4 18:49

你faster give us report XD wanna know if its work
blindfaith 發表於 2011-7-4 16:27


之前就咁對住部腦大約3個鐘..對眼已經好乾..要休息下
暫時連續戴左5個鐘..對眼真係比以往無咁乾...
作者: 『魂』    時間: 2011-7-4 18:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Steven    時間: 2011-7-4 19:01

系咪幅眼睛鏡片 同普通眼睛鏡片 有吾同 所以先幫助對眼睇電腦字無咁辛苦? ...
nickychan 發表於 2011-7-4 17:00


咁當然係同普通眼鏡鏡片唔同
詳情: http://www.gunnars.com/benefits.php
作者: bakamono    時間: 2011-7-4 19:21

有無人開團?
作者: nickychan    時間: 2011-7-4 19:47

有無人開團?
bakamono 發表於 2011-7-4 07:21 PM



    我都有點興趣
作者: nickychan    時間: 2011-7-4 19:50

係唔係無近視度數架???
『魂』 發表於 2011-7-4 06:52 PM



    同問..如果本身有近視咁點
作者: Man X 690    時間: 2011-7-4 20:04

同問..如果本身有近視咁點
nickychan 發表於 2011-7-4 19:50

係囉,有無得配度數
返工由朝對到晚.. 如果有用又唔錯啊
作者: Steven    時間: 2011-7-4 20:08

之前好似有師兄問過
如果要配有度數鏡片好似要幾千蚊
呢副眼鏡應該只岩d近視同散光較淺既人戴

p.s小弟有近視大約250度..散光75度 -100度
平時唔係必需要戴眼鏡
作者: nickychan    時間: 2011-7-4 20:29

之前好似有師兄問過
如果要配有度數鏡片好似要幾千蚊
呢副眼鏡應該只岩d近視同散光較淺既人戴

p.s小 ...
Steven 發表於 2011-7-4 08:08 PM



哦...咁我呢D 左右眼 都幾百度近視  就沒法啦
作者: Steven    時間: 2011-7-4 22:32

哦...咁我呢D 左右眼 都幾百度近視  就沒法啦
nickychan 發表於 2011-7-4 20:29


你可以試下e-mail問下佢地
http://www.gunnars.com/rx/
作者: nickychan    時間: 2011-7-4 22:34

你可以試下e-mail問下佢地
Steven 發表於 2011-7-4 10:32 PM



    OK I TRY ^^ THANKS
作者: blindfaith    時間: 2011-7-5 11:27

有無人開團?
bakamono 發表於 2011-7-4 19:21


有無人開團x2
作者: snoopy11hk    時間: 2011-7-7 00:56

唔該, 可唔可以影一張經眼鏡睇 mon 同唔經的睇 mon
作者: zoin0000    時間: 2011-7-7 09:35

哦...咁我呢D 左右眼 都幾百度近視  就沒法啦
nickychan 發表於 2011-7-4 20:29



我左右眼過千
作者: zoin0000    時間: 2011-7-7 09:37

本帖最後由 zoin0000 於 2011-7-7 09:40 編輯
因為要長期對住電腦, 為眼睛著想(其實都係藉口黎)所以就搵美國朋友幫手運過黎
運費大約HK$60
眼鏡大約HK ...
Steven 發表於 2011-7-4 14:07


其實你去視光中心問,佢只是對電腦用近視眼鏡,一般大約25度度數左右
我之前都問過
作者: BenYou    時間: 2011-7-7 10:02

本帖最後由 BenYou 於 2011-7-7 10:05 編輯

唔好講笑
小弟好有興趣
講真有無ching 開團 ?!!!
佢地台灣都有專門店

上網搵到個review 大家可以睇吓:
http://l_y_yeung.mysinablog.com/ ... e&articleId=3073857

小弟都係office 工
左右眼都深近視
帶con 長期望住電腦好傷眼....
作者: D.Cancel    時間: 2011-7-7 11:00

唔好講笑
小弟好有興趣
講真有無ching 開團 ?!!!
佢地台灣都有專門店

上網搵到個review 大家可以睇吓:


...
BenYou 發表於 2011-7-7 10:02

未必比開團架WO
作者: BenYou    時間: 2011-7-7 11:08

未必比開團架WO
D.Cancel 發表於 7/7/2011 11:00



無所謂
有興趣嘅ching 咪一齊share 運費
啱啱上gunnars 官網check 過
international shippings 要差唔多 USD60 ...

除咗上官網買,
我check 過可以去台灣yahoo auction 搵呢個賣家代購

http://tw.page.bid.yahoo.com/tw/auction/f23465713?u=Y7286548801
運費會更平

我就買緊㗎了
睇吓有無ching搞
作者: Steven    時間: 2011-7-7 11:27

唔該, 可唔可以影一張經眼鏡睇 mon 同唔經的睇 mon
snoopy11hk 發表於 2011-7-7 00:56


轉頭試下影唔影到個效果
但係最大效果要長時間戴落你先可以fee到個效用
作者: Steven    時間: 2011-7-7 11:29

其實你去視光中心問,佢只是對電腦用近視眼鏡,一般大約25度度數左右
我之前都問過 ...
zoin0000 發表於 2011-7-7 09:37


我之前都覺得會唔會誇大左..
之後上網search下..發覺台灣果面都幾多開箱文
睇完之後先決定入手試試

http://www.xfastest.com/viewthread.php?tid=48775
http://www.armygroup.com.tw/shop/article.php?id=350
作者: Steven    時間: 2011-7-7 11:35

無所謂
有興趣嘅ching 咪一齊share 運費
啱啱上gunnars 官網check 過
international shippings 要差唔多 ...
BenYou 發表於 2011-7-7 11:08


如有需要張15% off coupon可以pm我
最好你地可以搵幾個人夾運費...
因為運費一副又係us$59.95(唔知係咪加左價).....10副都係us$59.95
作者: BenYou    時間: 2011-7-7 11:38

如有需要張15% off coupon可以pm我
最好你地可以搵幾個人夾運費...
因為運費一副又係us$59.95(唔 ...
Steven 發表於 7/7/2011 11:35



ching 你可唔可以幫我哋訂
俾返些少水腳你我都無所謂...
作者: K_C_    時間: 2011-7-7 11:56

因為要長期對住電腦, 為眼睛著想(其實都係藉口黎)所以就搵美國朋友幫手運過黎
運費大約HK$60
眼鏡大約HK ...
Steven 發表於 2011-7-4 14:07

如有需要張15% off coupon可以pm我
最好你地可以搵幾個人夾運費...
因為運費一副又係us$59.95(唔 ...
Steven 發表於 2011-7-7 11:35


Ching, 運費究竟係HK$60定US$60呀??
作者: snoopy11hk    時間: 2011-7-7 12:01

Ching, 運費究竟係HK$60定US$60呀??
K_C_ 發表於 2011-7-7 11:56



    美國朋友: $60 HKD
同公司直接買: $60 USD
作者: blindfaith    時間: 2011-7-7 12:14

同公司直接買: $60 USD @@ 大家share la....
我都想買
作者: Steven    時間: 2011-7-7 12:24

ching 你可唔可以幫我哋訂
俾返些少水腳你我都無所謂...
BenYou 發表於 2011-7-7 11:38


不如你地睇下搵到幾多人先..
我再問我朋友幫唔幫到你地
但佢可能會收返你地水腳費都唔定
作者: nickychan    時間: 2011-7-7 12:43

我都有興趣買樓主果隻款... 不過都系要問問佢地如果有度數既 點計法.
作者: snoopy11hk    時間: 2011-7-7 12:45

我都有興趣買樓主果隻款... 不過都系要問問佢地如果有度數既 點計法.
nickychan 發表於 2011-7-7 12:43



    有度數的貴幾倍
作者: nickychan    時間: 2011-7-7 12:52

有度數的貴幾倍
snoopy11hk 發表於 2011-7-7 12:45 PM



        都估到....
作者: BenYou    時間: 2011-7-7 13:05

我堅有興趣,
深近視, 又帶con, 坐office 成日對住部電腦, 所以買嚟主要返工用
最近諗過買部machanical keybroad 用嚟打字
但諗諗吓眼睛呢啲唔保養老咗真係好大鑊...
希望搞得成, 最緊要平過自己上官網買

1. BenYou
作者: Lacgz    時間: 2011-7-7 13:35

有興趣試下~
作者: blindfaith    時間: 2011-7-7 16:46

我打fps game 好短時間就好乾
作者: kason3000hk    時間: 2011-7-8 10:55

有興趣試下
成團記得通知聲
作者: D.Cancel    時間: 2011-7-8 11:59

魔鬼有賣過
作者: ronaldhui    時間: 2011-7-8 13:18

保護眼要緊....有興趣!!!!!
作者: zoin0000    時間: 2011-7-8 20:31

2XXX-3XXX太2貴買唔起
作者: SamuelNSH    時間: 2011-7-8 22:10

幾得意喎
不過禁貴唔買 -_-
作者: epcbbboy    時間: 2011-7-8 22:47

係咪冇男裝???
作者: chiu108    時間: 2011-7-9 01:34

本帖最後由 chiu108 於 2011-7-9 01:36 編輯

我都有興趣, 我覺得夠六個就OK(當然愈多人愈好啦^_^) . 我見amber最平 USD 79 就有交易, 仲有15% off !
1. BenYou
2. chiu108

我堅有興趣,
深近視, 又帶con, 坐office 成日對住部電腦, 所以買嚟主要返工用
最近諗過買部machanical key ...
BenYou 發表於 2011-7-7 13:05

作者: 1989813    時間: 2011-7-9 23:54

我想問一問有度數既gunnar要係邊度買?我見官網好似無度數呢個option....
thx
作者: Midnighteye    時間: 2011-7-9 23:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiu108    時間: 2011-7-10 00:54

蔡司自己有出埋呢類眼鏡?

回復 52# Midnighteye
作者: chiu108    時間: 2011-7-10 00:58

btw, 係taobao 見到都有類似的眼鏡, 其他牌子平很多.
作者: Steven    時間: 2011-7-10 17:28

本帖最後由 Steven 於 2011-7-10 17:29 編輯
蔡司自己有出埋呢類眼鏡?

回復  Midnighteye
chiu108 發表於 2011-7-10 00:54


的確係有
http://www.gunnars.com/rx/

岩岩發現原來有中國既官網
http://www.gunnars.com.cn/index.html
但佢個聯繫我們按制係無function
作者: Steven    時間: 2011-7-10 17:44

戴左幾日
總結一下先

係閱讀文字上真係幫助好大....有配戴果陣, d字就好似由9px變左10px..而且字既銳利度好左好多.....就算係d筆劃多既字睇上去都唔洗好辛苦咁去望....
以往如果專注係mon前面大約2小時.....對眼就開始變得好乾..雙眼都開始好累要休息下先可以繼續, 但戴左之後可能係副眼鏡既鏡片技術幫助, 令雙眼唔洗咁(用力)去睇個mon....而家就算專注係電腦前面3小時雙眼都唔會好似以前咁唔舒服

所以小弟會推介比需要長時間專注電腦既人仕使用
作者: chiu108    時間: 2011-7-10 17:48

哦, 原來係講prescription eyewear.
我冇近視的 ^^

回復 56# Steven
作者: chiu108    時間: 2011-7-10 17:51

Thanks!
真係想買, 不過呢到似乎唔多hit , 諗緊其他途徑買了.

戴左幾日
總結一下先

係閱讀文字上真係幫助好大....有配戴果陣, d字就好似由9px變左10px..而且字既銳利度 ...
Steven 發表於 2011-7-10 17:44

作者: Steven    時間: 2011-7-10 17:59

Thanks!
真係想買, 不過呢到似乎唔多hit , 諗緊其他途徑買了.
chiu108 發表於 2011-7-10 17:51


你試下pm之前有興趣果幾位ching一齊夾
如果有6個人..一人都係夾US$10運費

再唔係走去台灣旅行..順便去買可以即場揀款..唔會後悔買錯款
作者: chiu108    時間: 2011-7-10 18:29

我岩岩有個frd 去tw 玩, 不過最後都冇叫佢買.
因為台灣標價都幾貴, TWD 3400 (最平果款) , 當然唔知實際係咩價錢啦.
作者: 1989813    時間: 2011-7-10 23:19

我都有興趣同人夾運費……
作者: 1989813    時間: 2011-7-11 10:52

我都有興趣, 我覺得夠六個就OK(當然愈多人愈好啦^_^) . 我見amber最平 USD 79 就有交易, 仲有15% off !
1. BenYou
2. chiu108
chiu108 發表於 2011-7-9 01:34

預埋我!!
3.1989813
作者: kason3000hk    時間: 2011-7-11 11:07

預埋我!!
3.1989813
1989813 發表於 2011-7-11 10:52


4. kason3000hk
差2個
作者: D.Cancel    時間: 2011-7-11 11:25

4. kason3000hk
差2個
kason3000hk 發表於 2011-7-11 11:07

+1
作者: chiu108    時間: 2011-7-11 13:03

睇黎都就夠人啦
有冇人負責買呀?? 我可以負責買的.
作者: snoopy11hk    時間: 2011-7-11 13:04

+1
作者: chiu108    時間: 2011-7-11 13:17

大家(BenYou, 1989813, kason3000hk, D.Cancel, snoopy11hk)請check PM , 漏了說.
如果成事, 到貨後我再約大家交收及收尾數啦.
作者: chiu108    時間: 2011-7-11 13:22

再補充, 我試過online store 入coupon code "ThankU11" 係有15% off 的.
作者: chiu108    時間: 2011-7-11 13:30

snoopy11hk冇問題, 已回覆了我想買的款式及數量.
等大家都覆左我, 就可以去馬了. Thanks
作者: chiu108    時間: 2011-7-11 14:03

kason3000hk 及 D.Cancel 也回覆了~
作者: kyh99058    時間: 2011-7-11 16:21

請問仲有無得+ 人, 得既話+ 埋小弟
作者: chiu108    時間: 2011-7-11 16:22

PMed you.

回復 72# kyh99058
作者: K_C_    時間: 2011-7-11 16:28

仲有我呀~~~
作者: chiu108    時間: 2011-7-11 16:31

收到收到!

回復 74# K_C_
作者: M生    時間: 2011-7-11 17:42

收到收到!
请问仲有冇得加?
回復  K_C_
chiu108 發表於 2011-7-11 16:31



请问仲有冇得加?
作者: chiu108    時間: 2011-7-11 17:44

Please check PM

回復 76# M生
作者: ioptional    時間: 2011-7-12 10:39

度數散光鏡片咁貴, 買唔落手
作者: inori    時間: 2011-7-12 14:41

pls count me in
作者: inori    時間: 2011-7-12 14:46

因為要長期對住電腦, 為眼睛著想(其實都係藉口黎)所以就搵美國朋友幫手運過黎
運費大約HK$60
眼鏡大約HK ...
Steven 發表於 2011-7-4 02:07 PM



點解你果副係紫紫地色?我見上網D review多數係黃色,有咩分別?
作者: Steven    時間: 2011-7-12 14:55

點解你果副係紫紫地色?我見上網D review多數係黃色,有咩分別?
inori 發表於 2011-7-12 14:46


我果副唔係gaming,
黃色鏡片望落個mon到會好明顯有顏色上既改變...
但Crystalline影響就比較少
作者: inori    時間: 2011-7-12 14:59

我果副唔係gaming,
黃色鏡片望落個mon到會好明顯有顏色上既改變...
但Crystalline影響就比較少 ...
Steven 發表於 2011-7-12 02:55 PM



但係Crystalline既效果會唔會冇黃色鏡片既Computer/Gaming冇咁好??(我指保護性)
我個人都比較buy Crystalline
作者: Steven    時間: 2011-7-12 15:07

但係Crystalline既效果會唔會冇黃色鏡片既Computer/Gaming冇咁好??(我指保護性)
我個人都比較buy Crysta ...
inori 發表於 2011-7-12 14:59


根據官網介紹
However, if your profession does not require you to perform many daily tasks in true color, then AMBeR is the most effective lens choice

黃色鏡片既最有效
作者: kason3000hk    時間: 2011-7-12 15:17

回復 83# Steven

雖然係咁
個人覺得無咩理由office戴有色鏡片
作者: Steven    時間: 2011-7-12 15:41

回復 84# kason3000hk

戴有色感覺會: 洗唔洗喧誇呀
作者: kason3000hk    時間: 2011-7-12 15:45

回復 85# Steven

我驚係D同事唔識野以為我戴緊太陽眼鏡
作者: Steven    時間: 2011-7-12 15:48

回復  Steven

我驚係D同事唔識野以為我戴緊太陽眼鏡
kason3000hk 發表於 2011-7-12 15:45


似打war game多
作者: kason3000hk    時間: 2011-7-12 15:59

回復 87# Steven

哈哈, 又真係幾似wor
作者: ioptional    時間: 2011-7-13 07:40

尋日配左幅眼鏡, 眼鏡鋪幫我打去問蔡司佢地話有黃色filter鏡, 防炫光, 型號係560
唔知有無分別, 不過我配蔡司防炫光幅射, 要$1500, 配鈦金屬鏡框total $2180

間眼鏡鋪仲問我 Gunnar 網址, 好似會入貨
作者: Steven    時間: 2011-7-13 11:55

尋日配左幅眼鏡, 眼鏡鋪幫我打去問蔡司佢地話有黃色filter鏡, 防炫光, 型號係560
唔知有無分別, 不過我配蔡 ...
ioptional 發表於 2011-7-13 07:40


係唔係近視鏡?
防炫光好似係防太陽(即有時見人影相有個光圈果種)
最好搵間眼鏡鋪, 直接上果個網比佢望下有無類近既眼鏡
作者: ioptional    時間: 2011-7-13 12:49

係唔係近視鏡?
防炫光好似係防太陽(即有時見人影相有個光圈果種)
最好搵間眼鏡鋪, 直接上果個網比佢望下 ...
Steven 發表於 2011-7-13 11:55



    近視+散光, 防電腦放出既藍炫光, 我比左佢睇佢都話無, 直接打蔡司問, 蔡司話有類似鏡片, 就係no.560
作者: Steven    時間: 2011-7-13 12:59

近視+散光, 防電腦放出既藍炫光, 我比左佢睇佢都話無, 直接打蔡司問, 蔡司話有類似鏡片, 就係no.560 ...
ioptional 發表於 2011-7-13 12:49


其實我估Gunnar賣最平7xx...可能貴就貴在個框係Optiks, 鏡片反而係其次
如果搵返個Optiks框配蔡司近視眼片, 要$2000 - $3000的確係正常價
p.s 最近有朋友訂左副散光鏡..只係個Optiks框已經要$2xxx:funk:
作者: chiu108    時間: 2011-7-14 14:57

http://www.gunnars.com/shop/Phenom-Crystalline.html
又有貨了, 唔知幾時又會Out of Stock.
大家快手少少啦. Thanks !!!!

希望今個weekend可以落Order啦
作者: chiu108    時間: 2011-7-14 23:59

星期六中午十二點之後會行動了.
未入的請快入. Thanks ^^
作者: alan0ice    時間: 2011-7-20 19:50

仲可唔可以加單? 好想買!
作者: hoholau    時間: 2011-7-20 19:53

好產品~~不過已經有近視~~ 可以點用呢~~
作者: nickychan    時間: 2011-7-20 21:48

又有貨了, 唔知幾時又會Out of Stock.
大家快手少少啦. Thanks !!!!

希望今個weekend可以落Order啦 ...
chiu108 發表於 2011-7-14 02:57 PM



    Phenom-Crystalline 好似又冇貨啦...
作者: nickychan    時間: 2011-7-20 21:49

好產品~~不過已經有近視~~ 可以點用呢~~
hoholau 發表於 2011-7-20 07:53 PM



    我send 左 email (連埋近視的資料) 比佢地   睇下要加幾錢..
如果價錢OK 我都JOIN   +1
作者: 超貧    時間: 2011-7-21 00:07

回復 92# Steven

My degree of short sight is similar as yours.

I would like to know what is the longest distance that you can see clearly after wearing Gunnar without wearing a pair of contact lens?
作者: Steven    時間: 2011-7-21 14:25

回復  Steven

My degree of short sight is similar as yours.

I would like to know what is the longe ...
超貧 發表於 2011-7-21 00:07


That's not a big different from with / without the lens on the longest distance
let's say, you don't have to face to the monitor more closely after  couple hours
作者: 超貧    時間: 2011-7-21 22:20

回復 100# Steven

So you can see the words on monitor when wearing the Gunnar only, right?

That means this glasses can correct low degree of short sight?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2