作者: Steven 時間: 2011-7-4 14:07 標題: 另類開箱(GUNNAR)
本帖最後由 Steven 於 2011-7-4 14:08 編輯
因為要長期對住電腦, 為眼睛著想(其實都係藉口黎
運費大約HK$60
眼鏡大約HK$7XX
戴左之後最明顯既分別係....
影像放大左...d字好似大左一個size一樣...仲有d字望上去無咁駙散...
雖然我訂既已經係Crystalline....但戴左幅眼鏡之後mon既顏色仍有少少偏紅左
郵差的掛號物品
開箱就見到有宣傳單
箱入面有兩張宣傳單, 一張15% coupon同眼鏡本體
附送一個絨布袋
小弟揀既款式為Phenom - Crystalline
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1210766&k=274c8eab32e59141509eb6fc76804dca&t=1782185210&sid=2sWzhORCck

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1210767&k=dd92cf3ac0a9ef3d406380e88d8443a2&t=1782185210&sid=2sWzhORCck

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1210768&k=081aba05a0d926970a1b393caff06c3b&t=1782185210&sid=2sWzhORCck

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1210769&k=678cb425709a002ef3ac0e59ac9a0c08&t=1782185210&sid=2sWzhORCck

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1210770&k=c0dbb35868f0b978ebab71ffd003bf4d&t=1782185210&sid=2sWzhORCck

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1210784&k=582c8a17ec8669eac220f2440fa13054&t=1782185210&sid=2sWzhORCck

作者: hihihellohihi 時間: 2011-7-4 14:22
個框係未膠嚟
作者: fai103 時間: 2011-7-4 14:26
有D似碳"簽"喎?
作者: hihihellohihi 時間: 2011-7-4 14:26
都有d似

作者: fai103 時間: 2011-7-4 14:27
我依家用緊果副都同佢差唔多樣A0A"
但我呢副係碳"簽"~
作者: Steven 時間: 2011-7-4 14:31
成個架都係碳纖黎
作者: Steven 時間: 2011-7-4 14:33
佢d款其實好多都差唔多樣
最大分別都係個耳托位
作者: blindfaith 時間: 2011-7-4 15:00
有咩用ga?
作者: Steven 時間: 2011-7-4 16:17
簡單黎講係可以幫助對眼睇電腦字無咁辛苦..
適合需要長時間對住電腦既人戴
作者: blindfaith 時間: 2011-7-4 16:27
你faster give us report XD wanna know if its work
作者: nickychan 時間: 2011-7-4 17:00
系咪幅眼睛鏡片 同普通眼睛鏡片 有吾同 所以先幫助對眼睇電腦字無咁辛苦?
作者: Steven 時間: 2011-7-4 18:49
之前就咁對住部腦大約3個鐘..對眼已經好乾..要休息下
暫時連續戴左5個鐘..對眼真係比以往無咁乾...
作者: 『魂』 時間: 2011-7-4 18:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Steven 時間: 2011-7-4 19:01
咁當然係同普通眼鏡鏡片唔同
詳情: http://www.gunnars.com/benefits.php
作者: bakamono 時間: 2011-7-4 19:21
有無人開團?
作者: nickychan 時間: 2011-7-4 19:47
我都有點興趣

作者: nickychan 時間: 2011-7-4 19:50
同問..如果本身有近視咁點
作者: Man X 690 時間: 2011-7-4 20:04
係囉,有無得配度數
返工由朝對到晚.. 如果有用又唔錯啊
作者: Steven 時間: 2011-7-4 20:08
之前好似有師兄問過
如果要配有度數鏡片好似要幾千蚊
呢副眼鏡應該只岩d近視同散光較淺既人戴
p.s小弟有近視大約250度..散光75度 -100度
平時唔係必需要戴眼鏡
作者: nickychan 時間: 2011-7-4 20:29
哦...咁我呢D 左右眼 都幾百度近視 就沒法啦

作者: Steven 時間: 2011-7-4 22:32
你可以試下e-mail問下佢地
http://www.gunnars.com/rx/
作者: nickychan 時間: 2011-7-4 22:34
OK I TRY ^^ THANKS

作者: blindfaith 時間: 2011-7-5 11:27
有無人開團x2
作者: snoopy11hk 時間: 2011-7-7 00:56
唔該, 可唔可以影一張經眼鏡睇 mon 同唔經的睇 mon
作者: zoin0000 時間: 2011-7-7 09:35
我左右眼過千

作者: zoin0000 時間: 2011-7-7 09:37
本帖最後由 zoin0000 於 2011-7-7 09:40 編輯
其實你去視光中心問,佢只是對電腦用近視眼鏡,一般大約25度度數左右
我之前都問過
作者: BenYou 時間: 2011-7-7 10:02
本帖最後由 BenYou 於 2011-7-7 10:05 編輯
唔好講笑
小弟好有興趣
講真有無ching 開團 ?!!!
佢地台灣都有專門店
上網搵到個review 大家可以睇吓:
http://l_y_yeung.mysinablog.com/ ... e&articleId=3073857
小弟都係office 工
左右眼都深近視
帶con 長期望住電腦好傷眼....
作者: D.Cancel 時間: 2011-7-7 11:00
未必比開團架WO

作者: BenYou 時間: 2011-7-7 11:08
無所謂
有興趣嘅ching 咪一齊share 運費
啱啱上gunnars 官網check 過
international shippings 要差唔多 USD60 ...
除咗上官網買,
我check 過可以去台灣yahoo auction 搵呢個賣家代購
http://tw.page.bid.yahoo.com/tw/auction/f23465713?u=Y7286548801運費會更平
我就買緊㗎了
睇吓有無ching搞
作者: Steven 時間: 2011-7-7 11:27
轉頭試下影唔影到個效果
但係最大效果要長時間戴落你先可以fee到個效用
作者: Steven 時間: 2011-7-7 11:29
我之前都覺得會唔會誇大左..
之後上網search下..發覺台灣果面都幾多開箱文
睇完之後先決定入手試試
http://www.xfastest.com/viewthread.php?tid=48775
http://www.armygroup.com.tw/shop/article.php?id=350
作者: Steven 時間: 2011-7-7 11:35
無所謂
有興趣嘅ching 咪一齊share 運費
啱啱上gunnars 官網check 過
international shippings 要差唔多 ...
BenYou 發表於 2011-7-7 11:08
如有需要張15% off coupon可以pm我
最好你地可以搵幾個人夾運費...
因為運費一副又係us$59.95(唔知係咪加左價
).....10副都係us$59.95作者: BenYou 時間: 2011-7-7 11:38
ching 你可唔可以幫我哋訂
俾返些少水腳你我都無所謂...
作者: K_C_ 時間: 2011-7-7 11:56
Ching, 運費究竟係HK$60定US$60呀??
作者: snoopy11hk 時間: 2011-7-7 12:01
美國朋友: $60 HKD
同公司直接買: $60 USD
作者: blindfaith 時間: 2011-7-7 12:14
同公司直接買: $60 USD @@ 大家share la....
我都想買
作者: Steven 時間: 2011-7-7 12:24
不如你地睇下搵到幾多人先..
我再問我朋友幫唔幫到你地
但佢可能會收返你地水腳費都唔定

作者: nickychan 時間: 2011-7-7 12:43
我都有興趣買樓主果隻款... 不過都系要問問佢地如果有度數既 點計法.

作者: snoopy11hk 時間: 2011-7-7 12:45
有度數的貴幾倍
作者: nickychan 時間: 2011-7-7 12:52
作者: BenYou 時間: 2011-7-7 13:05
我堅有興趣,
深近視, 又帶con, 坐office 成日對住部電腦, 所以買嚟主要返工用
最近諗過買部machanical keybroad 用嚟打字
但諗諗吓眼睛呢啲唔保養老咗真係好大鑊...
希望搞得成, 最緊要平過自己上官網買
1. BenYou
作者: Lacgz 時間: 2011-7-7 13:35
有興趣試下~
作者: blindfaith 時間: 2011-7-7 16:46
我打fps game 好短時間就好乾
作者: kason3000hk 時間: 2011-7-8 10:55
有興趣試下
成團記得通知聲
作者: D.Cancel 時間: 2011-7-8 11:59
作者: ronaldhui 時間: 2011-7-8 13:18
保護眼要緊....有興趣!!!!!
作者: zoin0000 時間: 2011-7-8 20:31
2XXX-3XXX太2貴買唔起

作者: SamuelNSH 時間: 2011-7-8 22:10
幾得意喎
不過禁貴唔買 -_-
作者: epcbbboy 時間: 2011-7-8 22:47
係咪冇男裝???
作者: chiu108 時間: 2011-7-9 01:34
本帖最後由 chiu108 於 2011-7-9 01:36 編輯
我都有興趣, 我覺得夠六個就OK(當然愈多人愈好啦^_^) . 我見amber最平 USD 79 就有交易, 仲有15% off !
1. BenYou
2. chiu108
作者: 1989813 時間: 2011-7-9 23:54
我想問一問有度數既gunnar要係邊度買?我見官網好似無度數呢個option....
thx
作者: Midnighteye 時間: 2011-7-9 23:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiu108 時間: 2011-7-10 00:54
蔡司自己有出埋呢類眼鏡?
回復 52# Midnighteye
作者: chiu108 時間: 2011-7-10 00:58
btw, 係taobao 見到都有類似的眼鏡, 其他牌子平很多.
作者: Steven 時間: 2011-7-10 17:28
本帖最後由 Steven 於 2011-7-10 17:29 編輯
的確係有
http://www.gunnars.com/rx/
岩岩發現原來有中國既官網
http://www.gunnars.com.cn/index.html
但佢個聯繫我們按制係無function
作者: Steven 時間: 2011-7-10 17:44
戴左幾日
總結一下先
係閱讀文字上真係幫助好大....有配戴果陣, d字就好似由9px變左10px..而且字既銳利度好左好多.....就算係d筆劃多既字睇上去都唔洗好辛苦咁去望....
以往如果專注係mon前面大約2小時.....對眼就開始變得好乾..雙眼都開始好累要休息下先可以繼續, 但戴左之後可能係副眼鏡既鏡片技術幫助, 令雙眼唔洗咁(用力)去睇個mon....而家就算專注係電腦前面3小時雙眼都唔會好似以前咁唔舒服
所以小弟會推介比需要長時間專注電腦既人仕使用
作者: chiu108 時間: 2011-7-10 17:48
哦, 原來係講prescription eyewear.
我冇近視的 ^^
回復 56# Steven
作者: chiu108 時間: 2011-7-10 17:51
Thanks!
真係想買, 不過呢到似乎唔多hit , 諗緊其他途徑買了.
作者: Steven 時間: 2011-7-10 17:59
你試下pm之前有興趣果幾位ching一齊夾
如果有6個人..一人都係夾US$10運費
再唔係走去台灣旅行..順便去買可以即場揀款..唔會後悔買錯款
作者: chiu108 時間: 2011-7-10 18:29
我岩岩有個frd 去tw 玩, 不過最後都冇叫佢買.
因為台灣標價都幾貴, TWD 3400 (最平果款) , 當然唔知實際係咩價錢啦.
作者: 1989813 時間: 2011-7-10 23:19
我都有興趣同人夾運費……
作者: 1989813 時間: 2011-7-11 10:52
我都有興趣, 我覺得夠六個就OK(當然愈多人愈好啦^_^) . 我見amber最平 USD 79 就有交易, 仲有15% off !
1. BenYou
2. chiu108
chiu108 發表於 2011-7-9 01:34
預埋我!!
3.1989813
作者: kason3000hk 時間: 2011-7-11 11:07
4. kason3000hk
差2個
作者: D.Cancel 時間: 2011-7-11 11:25
+1

作者: chiu108 時間: 2011-7-11 13:03
睇黎都就夠人啦
有冇人負責買呀?? 我可以負責買的.
作者: snoopy11hk 時間: 2011-7-11 13:04
+1
作者: chiu108 時間: 2011-7-11 13:17
大家(BenYou, 1989813, kason3000hk, D.Cancel, snoopy11hk)請check PM , 漏了說.
如果成事, 到貨後我再約大家交收及收尾數啦.
作者: chiu108 時間: 2011-7-11 13:22
再補充, 我試過online store 入coupon code "ThankU11" 係有15% off 的.
作者: chiu108 時間: 2011-7-11 13:30
snoopy11hk冇問題, 已回覆了我想買的款式及數量.
等大家都覆左我, 就可以去馬了. Thanks
作者: chiu108 時間: 2011-7-11 14:03
kason3000hk 及 D.Cancel 也回覆了~
作者: kyh99058 時間: 2011-7-11 16:21
請問仲有無得+ 人, 得既話+ 埋小弟
作者: chiu108 時間: 2011-7-11 16:22
PMed you.
回復 72# kyh99058
作者: K_C_ 時間: 2011-7-11 16:28
仲有我呀~~~
作者: chiu108 時間: 2011-7-11 16:31
收到收到!
回復 74# K_C_
作者: M生 時間: 2011-7-11 17:42
请问仲有冇得加?
作者: chiu108 時間: 2011-7-11 17:44
Please check PM
回復 76# M生
作者: ioptional 時間: 2011-7-12 10:39
度數散光鏡片咁貴, 買唔落手
作者: inori 時間: 2011-7-12 14:41
pls count me in
作者: inori 時間: 2011-7-12 14:46
點解你果副係紫紫地色?我見上網D review多數係黃色,有咩分別?
作者: Steven 時間: 2011-7-12 14:55
我果副唔係gaming,
黃色鏡片望落個mon到會好明顯有顏色上既改變...
但Crystalline影響就比較少
作者: inori 時間: 2011-7-12 14:59
但係Crystalline既效果會唔會冇黃色鏡片既Computer/Gaming冇咁好??(我指保護性)
我個人都比較buy Crystalline
作者: Steven 時間: 2011-7-12 15:07
根據官網介紹
However, if your profession does not require you to perform many daily tasks in true color, then AMBeR is the most effective lens choice
黃色鏡片既最有效
作者: kason3000hk 時間: 2011-7-12 15:17
回復 83# Steven
雖然係咁
個人覺得無咩理由office戴有色鏡片
作者: Steven 時間: 2011-7-12 15:41
回復 84# kason3000hk
戴有色感覺會: 洗唔洗喧誇呀
作者: kason3000hk 時間: 2011-7-12 15:45
回復 85# Steven
我驚係D同事唔識野以為我戴緊太陽眼鏡
作者: Steven 時間: 2011-7-12 15:48
似打war game多
作者: kason3000hk 時間: 2011-7-12 15:59
回復 87# Steven
哈哈, 又真係幾似wor
作者: ioptional 時間: 2011-7-13 07:40
尋日配左幅眼鏡, 眼鏡鋪幫我打去問蔡司佢地話有黃色filter鏡, 防炫光, 型號係560
唔知有無分別, 不過我配蔡司防炫光幅射, 要$1500, 配鈦金屬鏡框total $2180
間眼鏡鋪仲問我 Gunnar 網址, 好似會入貨
作者: Steven 時間: 2011-7-13 11:55
係唔係近視鏡?
防炫光好似係防太陽(即有時見人影相有個光圈果種)
最好搵間眼鏡鋪, 直接上果個網比佢望下有無類近既眼鏡
作者: ioptional 時間: 2011-7-13 12:49
近視+散光, 防電腦放出既藍炫光, 我比左佢睇佢都話無, 直接打蔡司問, 蔡司話有類似鏡片, 就係no.560
作者: Steven 時間: 2011-7-13 12:59
其實我估Gunnar賣最平7xx...可能貴就貴在個框係Optiks, 鏡片反而係其次
如果搵返個Optiks框配蔡司近視眼片, 要$2000 - $3000的確係正常價
p.s 最近有朋友訂左副散光鏡..只係個Optiks框已經要$2xxx:funk:
作者: chiu108 時間: 2011-7-14 14:57
http://www.gunnars.com/shop/Phenom-Crystalline.html
又有貨了, 唔知幾時又會Out of Stock.
大家快手少少啦. Thanks !!!!
希望今個weekend可以落Order啦
作者: chiu108 時間: 2011-7-14 23:59
星期六中午十二點之後會行動了.
未入的請快入. Thanks ^^
作者: alan0ice 時間: 2011-7-20 19:50
仲可唔可以加單? 好想買!
作者: hoholau 時間: 2011-7-20 19:53
好產品~~不過已經有近視~~ 可以點用呢~~
作者: nickychan 時間: 2011-7-20 21:48
又有貨了, 唔知幾時又會Out of Stock.
大家快手少少啦. Thanks !!!!
希望今個weekend可以落Order啦 ...
chiu108 發表於 2011-7-14 02:57 PM
Phenom-Crystalline 好似又冇貨啦...
作者: nickychan 時間: 2011-7-20 21:49
我send 左 email (連埋近視的資料) 比佢地 睇下要加幾錢..
如果價錢OK 我都JOIN
+1作者: 超貧 時間: 2011-7-21 00:07
回復 92# Steven
My degree of short sight is similar as yours.
I would like to know what is the longest distance that you can see clearly after wearing Gunnar without wearing a pair of contact lens?
作者: Steven 時間: 2011-7-21 14:25
回復 Steven
My degree of short sight is similar as yours.
I would like to know what is the longe ...
超貧 發表於 2011-7-21 00:07
That's not a big different from with / without the lens on the longest distance
let's say, you don't have to face to the monitor more closely after couple hours
作者: 超貧 時間: 2011-7-21 22:20
回復 100# Steven
So you can see the words on monitor when wearing the Gunnar only, right?
That means this glasses can correct low degree of short sight?


