作者: Impure 時間: 2011-9-29 19:43 標題: Steelseries Sensei @ Mouse/Mousepad 我愛簡單測 #8
本帖最後由 Impure 於 2011-9-29 20:47 編輯
歡迎來到我的Mouse/Mousepad 我愛簡單測的第八集
例牌開場白:
這是小弟的開箱文及用後感
以下只是我自己的感覺﹐請不要對我的感覺說對或錯
每個人感覺也是不同﹐請尊重
亦多謝每位看過前七集的人
今次帶來比大家的就係 Steelseries 近期出品的新 Mouse
亦都因為呢一隻 Mouse 新出﹐所以我今次會比較詳盡一點
希望可以令大家更加明白呢一隻 Mouse
因為呢一隻個 Driver 都有點唔係太過 User Friendly
好啦﹐廢話講完~ 開始
Steelseries Sensei

首先離個開箱先
盒的前面

盒的後面

官方 Specification:
http://steelseries.com/products/mice/steelseries-sensei
Weight: 102 grams (0.22 lbs)
Height: 38,7 mm (1.5 in)
Width: 68,3 mm (2.7 in)
Length: 125,5 mm (4.9 in)
Features:
Macro
Exact Tech
32 Bit ARM Processor
8 Buttons
燈!!!
正式開箱, 暗暗地的銀色﹐初望感覺唔錯~

付送的東東:

Product Catalog
說明書
Steelseries 貼紙
Steelseries Sensei 寫真:
外形徐左個表面之外﹐係同 Xai 一樣的

亮燈儀式, 好鬼死靚

離到呢到可以開始講下隻 Mouse 啦
那當然第一時間係裝番個 Driver 啦
因為如果唔裝的話﹐係玩唔晒 d Setting 的
係呢一度就想開始講解下個 Driver, 因為第一次用的話﹐係會有小小阻滯的
係 Driver 的左手邊會見到 "Profiles"

可以見到入面係已經 Preset 左某幾個 Profile
但都係自己整個啦 "New Profile"
按完之後可以 Right Click 個 Profile 名再 Rename
我就原用自己的稱呼 Impure

係 Buttons 呢個 Tab 入面﹐可以自定義你想要的件或姐 Macro
因為我自己唔會用 Mouse 右手邊的制﹐所以會 Disable 左拒

只要按下想改變的 Button, 再係下面選擇 Action Type﹐再選 Disable
就會係右手邊 Under "Custom Actions" 出現

去到第二個 Tab "On Board Profiles"
只要係左手邊的 Profiles 拉你自己想要的 Profile 落去中間的位置
就會變成你自行定義的 Profile
轉 Profile 其實好簡單的
有兩個選擇﹐第一就係係呢個 Driver 入面轉
如果你部電腦無裝 Driver
就可以係按下 Mouse 的 "DPI Switch" 5 秒﹐再放手
Sensei 低部的 LCD 就會入 Menu, 就可以用 Scroll Wheel 碌上碌下轉 Profile
亦都可以用呢一個辦法轉 Mouse 的 Setting 的
按下 Scroll Wheel 制係 "Select", CPI Switch 係 "Back"
調較完之後按番 CPI Swtich 出番出去就 ok ga 啦

離到下一個 Tab "Settings"
就係 Set 你自己的 CPI, LED 顏色
呢一度唔同大家多講啦~ 比你地自己玩
不過呢一度有野需要留意的就係轉 CPI 的時候
例如 Set 1800 CPI, 係一定要按 "Enter" 先可以轉到的
如果你隻 Mouse 按左去第二度﹐拒係會 Default 番
顏色唔洗多講 ga la
Scroll Wheel, Dpi Switch 同 Logo 也可轉色
之後就係 LCD Setup
只要你係小畫家 or PhotoShop 開一個相 File 係 128x32bit
就可以自定你的 LCD 圖像
惡搞 Razer x Steelseries

中文也可以的

最後個兩個 Tab 我覺得無用的﹐所以唔會講啦
但最緊要的一點係其實呢個 Driver Program 係有點 Bug 的
每次開機入到 Windows 都會 Default 番原廠設定
你只要開番之前講個個 Steelseries Engine Driver Program
就會用番你自行的設定
如果你唔想次次都開個 Program 的話
暫時只有一個 Work Around 可以解決到

首先按下左下角的 Windows 制
再搜尋 msconfig 按 Enter
就會出現呢一頁

再按 "啟動" 的呢一個 Tab
最後停用/Untick "Steelseries Engine" 再確定
之後從新開機就可以的了
其實呢一隻 Mouse 我自己都很鐘意的
因為我不嬲都覺得 Xai 係一隻值得推介的 Mouse
呢家 Xai + 燈﹐已經對我離講係賣點﹐加上個 LCD 好好玩
唯一要留意的就係用 Mouse 的時候﹐介指或尖的物體就盡量離開一點
因為個面係一層 Metallic Coating, 係會花的
我今次無特別點講手感
因為 Size 係同 Xai 一樣的﹐如果有上過魔鬼個度試過隻 Xai
或者買過 Xai 的人﹐呢一隻除左個面之外﹐手感係一樣的
唔計價錢﹐種種因素夾埋離講我都係會推薦呢一隻 Mouse 的

但係大都知啦﹐行貨的價錢唔係小弟呢一刻願意比得起的價錢
但係!!! 呢一個係一個好大的但係
魔鬼呢條XX, 番左一大批 Sensei, 仲要有即刻心動的價錢
我包聒魔鬼自己都有新玩具玩啦~
最後﹐亦都要多謝每一位睇完呢一個 Post 的人
今次真係比較長﹐但係希望各位各得有用吧, 謝謝
如果有問題的話﹐請隨便發問~
第一集 Razer IronClad 係呢度:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1575566
第二集 Steelseries 4HD 係呢度
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1579371
第三集 ARTISAN KAI.g2 U-2 [改] 係呢度
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1580419
第四集 Razer BoomSlang 2007 CE 係呢度
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1630112
第五集 Diamondback 3G 係呢度
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1635064
第六集 Steelseries Kinzu Pro RED 係呢度
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1644209
第七集 Razer Imperator 係呢度
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1648685
有興趣想試試 Sensei 或者想比較下Mouse 的手感
可以落去魔鬼間鋪﹐因為擺左隻 Sample 係度~
呵呵~ 好累了~ 再次謝謝大家
作者: 1234qweasd 時間: 2011-9-29 19:54
搞到我突然好想買反隻XD
(被毒到了XD)
作者: Impure 時間: 2011-9-29 19:55
絕對無放毒
作者: hihihellohihi 時間: 2011-9-29 19:56
ching的評測幾時都咁咩盡
作者: RX-8 時間: 2011-9-29 20:15
用落隻MOUSE真係唔錯......好FIT我手型

作者: CZDice 時間: 2011-9-29 20:15
又係度放毒

作者: Impure 時間: 2011-9-29 20:17
都只係小許分享﹐算不上詳盡~
作者: Impure 時間: 2011-9-29 20:19
雖然大 Mouse 唔係好岩我
但係手感上 Xai 一路以離我都係好鐘意的﹐前前後後亦都買左 3-4 隻 (原價 $799 買
)所以呢家 Sensei 我都覺得非常好用
作者: Impure 時間: 2011-9-29 20:21
這絕對是開箱+教學文~放毒呢 d 衰野我係唔識做的
作者: ken93816505 時間: 2011-9-29 20:35
回復 9# Impure
如果睇完咁貼心既介紹+教學+滑鼠本身既外型都沒有感覺的話.哪這一篇真的不是毒文!
作者: hdyebx 時間: 2011-9-29 20:37
錯字:line 8 "長"盡-->"詳"畫
------------------------
impure ching ,,攪到我好想換左隻habu 去~~
作者: pang0011 時間: 2011-9-29 20:46
好鐘意呢隻mouse呀, 真係好靚
作者: Impure 時間: 2011-9-29 20:47
哈哈~ 跨張了吧
作者: Impure 時間: 2011-9-29 20:50
錯字:line 8 "長"盡-->"詳"畫
------------------------
impure ching ,,攪到我好想換左隻habu 去~~ ...
hdyebx 發表於 2011-9-29 20:37
以魔鬼開的價錢﹐姐係美國價﹐係值得入的
也謝謝你﹐錯字已改
作者: Impure 時間: 2011-9-29 20:50
連 Pang Ching 都話靚的話﹐應該無死的
作者: sv_sti 時間: 2011-9-29 20:54
回復 1# Impure
作者: tc3335 時間: 2011-9-29 22:00
有display嘛??
作者: sv_sti 時間: 2011-9-29 22:09
回復 17# tc3335
作者: mthfker 時間: 2011-9-29 22:18
支持SS
作者: -=NiCeGuY=- 時間: 2011-9-29 23:12
依隻我都想買 , 諗緊買依隻定rat 7 , 鍾意 rat 7 個型特別 , 但 sensei 個 logo灯 , 好難揀

作者: kainamkxp 時間: 2011-9-29 23:56
個LCD好正
不過個Driver似乎唔係好User Friendly
我個人就唔係太鍾意咁反光既表面 不過it looks good
作者: billyduck 時間: 2011-9-30 01:53
本帖最後由 billyduck 於 2011-9-30 01:55 編輯
Steelseries的鼠鼠多數個款需然平實普通,但用落真係有一個温暖的家感覺.....自然舒適.....e方面感覺上係蛇蛇比唔到我的
作者: i_djinn 時間: 2011-9-30 03:07
本帖最後由 i_djinn 於 2011-9-30 03:16 編輯
師兄, 如果唔想每次開機load 去default setting...
還有一個方法唔使到msconfig, 改untick 開機啟動..
就是在mouse 中間既programme 制按住兩秒, 按完後反轉mouse, 你就可見到led 位可選擇 profile 1-5(之後前如唔SET, 永遠會開機load default), 選完profile 後, 按一下save as current , 以後開機就唔會去default. 隻mouse 去到邊都唔會撞....
當然雙管齊下就更好啦..
作者: tc3335 時間: 2011-9-30 07:42
本帖最後由 tc3335 於 2011-9-30 07:50 編輯
回復 18# sv_sti
好啊~~10月頭黎嘗毒~~
請問可唔可以PM埋價錢喔~?
作者: ioptional 時間: 2011-9-30 08:54
Sensei 我用左1個月, 左右CLICK個邊已經崩左, 用料太薄
作者: hkd 時間: 2011-9-30 09:03
我想問佢有LCD ??
但個LCD 在底下有乜用.....
作者: Impure 時間: 2011-9-30 09:30
師兄, 如果唔想每次開機load 去default setting...
還有一個方法唔使到msconfig, 改untick 開機啟動..
...
i_djinn 發表於 2011-9-30 03:07
謝謝﹐其實我之前係用呢個辦法
但係有次隻 Mouse Reset 晒我 d Profile, 轉機後都係 Default 番
所以我都係建議 Disable 左個 Software 好一點﹐因為比較 Predictable
但也謝謝 Ching 你
最好更係原藏廠出番個 Update 搞掂唔洗煩
作者: Impure 時間: 2011-9-30 09:31
建議兩隻手感都試一試先
因為 R.A.T 系列個手感我個人覺得怪怪的
作者: Impure 時間: 2011-9-30 09:50
正常個 LCD 可以顯示自己定義的圖案
亦可以用 LCD 轉 Mouse 的 Setting
作者: 天下無雙 時間: 2011-9-30 16:33
RAT系列既PROFILE真係好睇人,佢個重心係較前既,用落係有機會搞到老鼠頭升起.......
所以,真係要試清楚先好買.......
作者: i_djinn 時間: 2011-9-30 16:47
唔係麻...咁堅?? 那裡崩了..師兄影張相來看看, 等我小心使用..哈哈
作者: i_djinn 時間: 2011-9-30 16:49
咦...有無在左欄set 完 profile , 再拉去..on board profile 那邊copy and paste 呢??
因為我無那情況..拿去第二部機用都係用我既save..
作者: Impure 時間: 2011-9-30 16:53
本帖最後由 Impure 於 2011-9-30 16:56 編輯
咦...有無在左欄set 完 profile , 再拉去..on board profile 那邊copy and paste 呢??
因為我無那情況.. ...
i_djinn 發表於 2011-9-30 16:49
只要第二部電腦無裝 Driver 或者無開 Driver 就無問題~
但如果第二部電腦 Set 左唔同 Profile, 你開番個 Driver Program 的話
就會跟番你插住個部電腦的 Profile~
不過呢一 d 都係小問題﹐識得點去避就可以了~
作者: dev.f 時間: 2011-9-30 18:10
可唔可以p一pm我話我知魔鬼賣緊隻sensei幾錢a_a?
作者: i_djinn 時間: 2011-9-30 18:34
可能msconfig 開機時, 與mouse drive 撞吧..
anyway...恭喜有新mouse 玩..@@
作者: Impure 時間: 2011-9-30 18:39
也恭喜你也入手一隻~
作者: swcwy 時間: 2011-9-30 19:54
好詳細的教學文

作者: ioptional 時間: 2011-9-30 20:26
http://imgur.com/6f16i
http://imgur.com/b2vmS
作者: ioptional 時間: 2011-9-30 20:26
http://imgur.com/6f16i
http://imgur.com/b2vmS
作者: i_djinn 時間: 2011-9-30 20:58
哇..你點攪到咁??
作者: ioptional 時間: 2011-9-30 22:52
好細力撞到KEYBOARD, 咁崩左, 同XAI比D料真係太軟啦
作者: mchowcwc 時間: 2011-9-30 23:05
Ching可以考慮"補油"(銀色油)便冇咁覺個位崩左。
作者: i_djinn 時間: 2011-10-1 00:11
攪到我即時望一望....
@@ 我會小心..THX
作者: 死海文書 時間: 2011-10-1 05:23
魔鬼有合理價,咁我好合理地應該要入返隻
作者: chanyikcheung 時間: 2011-10-1 12:53
CHING 想問呢.. STEELS RAZER 同RAT 7 你覺得邊隻比較好用? ...
作者: JackShit 時間: 2011-10-2 12:15
其實想問下, 個面係全真金屬, 定係只係膠質上銀色物架?
作者: wch922 時間: 2011-10-2 12:16
膠質上銀色物
作者: JackShit 時間: 2011-10-2 12:18
咁甩色既話都幾會核突

