Board logo

標題: [開箱] 韓國DSP帝雅雙背人體工學電腦椅 (低budget人事適合) [打印本頁]

作者: yeungemil    時間: 2011-11-15 21:45     標題: 韓國DSP帝雅雙背人體工學電腦椅 (低budget人事適合)

小弟本來都好想等master_yoda 師兄再搞人體工學椅團購, 可惜一直都等唔到,
加上自己個budget又 減左, 唯有退而求其次,
自己個budget 大約 $1500 到, 之前都睇過dxracer, 本來都ok 諗住買,
不過奇蹟出現了,
個日經過荃灣一間傢私鋪, 見到有張雙背型人體工學椅, 都好似靚仔, 咁就二話不說試下坐啦, 因為之前冇試過呢種款, 只係試個Ergohuman ...因為同事有一張..........恨唔到, 太貴啦

一坐落去, 嘩勁舒服(純個人觀感), 個個雙背設計包晒條腰, 好貼, 好正, 之後發現張野原來係sinomax 出,
仲要成$3500, 心諗我俾得呢個價我唔駛買佢啦..... 所以即走,

番到屋企第一時間淘一淘啦, 點知俾我搵到一款一模一樣既人體工學椅,
心諗sinomax 都有山寨版, 點知睇下睇下我先發覺sinomax 係用呢個韓國版子去oem, 頂仲要貴成3 倍
張椅係935rmb, 所以立即搵下有冇邊間平d啦, 最後咁啱做限時優惠, 840人仔ko, 同老闆再講埋運去香港,因為張野都ok重架, 所以 用一間不知明公司快遞, 佢話total 人仔1000就ok, 計番hkd足足平左3分2啦個老闆都幾好人, 仲話如果團購可以平多
我上個禮拜尾訂, 星期四or五, 開頭老闆話要等10日到先收貨, 無計啦, 因為佢話如果改用順風要多幾舊水,
所以都冇辦法, 點知星期一朝早就送到, 勁

唔好講咁多立即睇相, 可能影得唔係幾好, 唔好見怪


運到既packing, 盒上面有韓國dsp字樣  


packing 上面既簡易安裝說明, 但係內裡就冇安裝說明書, 不過都睇得明, 因為實在太易裝


開箱後見到既packing, 裡面包得好好, 完全冇問題


unpack 後, 首先左上係5 星腳, 右上係隻背連椅背, 左下頭枕, 右面係老闆多送既轆,  上面係氣杆, 右面係坐墊位,坐墊位上面係有w型設計, 即有波浪位可以貼住個pat pat


5 星腳近鏡


outfoucus 唔好意思


氣杆近鏡


dsp 合格証


坐位下面有兩樣野可以校,右面係高低,


左面係lock 坐位角度


櫈底,


完成圖, total 用左太約10分鍾攪掂, 全張櫈只係得2 粒6 角鏍絲要上, 就係椅背同坐墊位連接位 , 仲有係頭枕位


背部, 有兩個掣可以扭, 係用黎上實雙背墊


側面


調校到最盡既角度

總結,
雙背既作用真係好正架, 因為係活動式設計, 佢會跟住你既動作而貼住你個背
用hkd1200 買到呢張人體工學電腦椅我覺得係一個不錯既選擇, cp值都好高, 另外佢有6隻色可以揀(只限雙背位置, 坐墊同頭枕位),
包括深紅色, 青綠, 藍, 橙, 黑同灰色,, 自己覺得  青綠同灰色夾得好睇d, 可惜老婆話黑色冇咁易污穢, 唯有係咁啦
千其唔好用Ergohuman個d standard去比呢張櫈, 始終4,5千一張點都好d, 同事個張Ergohuman b01 d 料係好d,又多d野可以校, 同埋坐既感覺都唔同, Ergohuman d 銀網會林d, 而我呢張個賣點係個雙背墊
用1200黎講對一d冇咁多budget 又想坐好少少既ching 都算唔錯架啦,起碼唔駛俾sinomax 昆先呀,  , 始終由朝係office 坐到晚, 真係好辛苦,

不過佢都有少少唔好太好既地方, 不過只怪自已太心急買冇係sinomax 試清楚
1) 儘管佢背部真係好貼好正, 不過去到賻頭頂部會有唔貼既情況, 可能因為個雙背設計升高左既關係,
2) 頸枕個高低冇得固定, , 角度就有, 不過我覺得唔係太大問題, 因為我個頭啱啱好貼到, 本人175cm高,

其實都係得呢兩個要注意既地方, 有興趣既朋友充記得去試清楚先, 可能我鍾意唔代表你會鍾意,

不過小心如果上網淘既時侯可能會搵到一款差不多既椅, 不過多左個腰墊, 但係又平過呢張300rmb 到, 我問過老闆佢話個張係內地收改良版, 即係dsp正貨冇出個款既, 所以大家留意啦!!
作者: manandpen    時間: 2011-11-16 08:19

睇起呢靚仔又舒服,讚
作者: Midnighteye    時間: 2011-11-16 12:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mojoe    時間: 2011-11-16 13:17

我都有留意過呢張, 但見評價有人話質素唔好所以放棄咗.
唔知DSP香港有無得賣, 我想試坐.
作者: ricky6076    時間: 2011-11-16 13:19

安唔安全?驚爆
作者: yeungemil    時間: 2011-11-16 13:28

我覺得SINOMAX都係OEM 咁拎張椅番黎再貼自己個名上去, 賣3500會唔會太過份呀, 食水太深啦
作者: yy1234    時間: 2011-11-16 14:31

看來不差, thx report ,   我買了實惠的>..
作者: NHG    時間: 2011-11-16 15:34

好吸引v_v!
作者: TeraBytes    時間: 2011-11-16 15:48

咁大張凳用膠腳, 隨時躂到攤攤腰....
作者: yeungemil    時間: 2011-11-16 17:32

回復 4# Mojoe
我諗香港冇DSP 呢個版子, 要試唯有去SINOMAX
作者: yeungemil    時間: 2011-11-16 17:33

回復 5# ricky6076
CHING 所只既係氣扞?, 應該冇咩問題
作者: yeungemil    時間: 2011-11-16 17:35

回復 9# TeraBytes
CHING 點解呢, 你指係唔夠力?, 就算係鋁腳都有可能係D 渣料, OR 電鍍鋁面
作者: TeraBytes    時間: 2011-11-16 18:04

金屬tension係好過膠, D料點差都唔會一野爆開....
張凳咁大張, 又可以向後斜, 底盤中間個圈好食力... D膠老化左就...
作者: georgekei    時間: 2011-11-16 18:59

THX sharing
作者: heliar    時間: 2011-11-16 19:09

... and enjoy your new chair.
作者: la12la34    時間: 2011-11-16 21:41

呢張櫈最原始設計應該源自德國, 叫Duorest, 其他應該都係參考
香港Freemax都賣緊款差唔多嘅
最重要真係坐得幾舒服~~小弟都坐緊!
作者: TeraBytes    時間: 2011-11-16 21:42

... and enjoy your new chair.
heliar 發表於 2011-11-16 07:09 PM


同一個post唔好呃兩次分啦....
作者: yeungemil    時間: 2011-11-18 18:00

回復 16# la12la34
同道中人, 最鍾意佢個雙背位, 香港FREEMAX 賣幾 多錢呀
作者: yeungemil    時間: 2011-11-18 18:02

回復 13# TeraBytes
喔, 因為第一次買, 所以都冇諗過呢個問題, 希望唔會爆開啦
作者: la12la34    時間: 2011-11-18 20:41

本帖最後由 la12la34 於 2011-11-18 20:45 編輯

回復 19# yeungemil
FREEMAX個隻無頸枕就1.5牛, 要頸枕就2.2牛
價錢都差幾遠
睇個人習慣喇, 有枕係舒服D, 不過我好少枕後坐
作者: yeungemil    時間: 2011-11-18 21:07

回復 20# la12la34
香港d奸商食水真糸深,一個枕要7舊......
freemax張dxracer都貴過人 最basic個張都係800人仔,夠膽死賣成千幾一張
作者: silver    時間: 2011-11-23 14:15

我係sinomax 到試過真的超㊣
尤其是背部但一問幾$..........不太值
一千左右我都認為合理
試過叫FD幫我在淘宝買嘢(送東莞)送來的竟然是垃圾!!!!
所以真的信心不大....成千銀更加冇信心
樓主可否给淘一淘的資料同埋你是怎付款的?
作者: w64k    時間: 2011-11-23 14:51

有興趣,樓主可唔可以share淘一淘條link比我呀?
tks
作者: bbsfor    時間: 2011-11-23 23:46

同一張?
http://item.taobao.com/item.htm?id=8088226325
人地皮來都只係賣480.00喎
作者: nickychan    時間: 2011-11-25 00:04

同一張?

人地皮來都只係賣480.00喎
bbsfor 發表於 2011-11-23 11:46 PM



      市场价:800元以上,欢迎比价格   佢系咪真系賣到咁平呀....
有D興趣
作者: scottie    時間: 2011-11-25 01:26

樓主可唔可以 PM TAOBAO LINK 比我呀~THX
作者: silver    時間: 2011-11-25 15:21

同一張?

人地皮來都只係賣480.00喎
bbsfor 發表於 2011-11-23 23:46


只有↑↓不可躺下
作者: bbsfor    時間: 2011-11-26 02:53

邊度有得試?
作者: king333    時間: 2011-11-26 06:19

同一張?

人地皮來都只係賣480.00喎
bbsfor 發表於 2011-11-23 23:46

好有中伏feel
作者: ming_3000    時間: 2011-11-26 10:00

之前睇新聞話D 油壓椅會爆,有D驚
作者: yeungemil    時間: 2011-11-28 12:52

咁多位, 唔好意思, 因為啱啱旅遊返黎先睇到post
silver ching , 已pm 你賣家商店
作者: yeungemil    時間: 2011-11-28 12:54

回復 23# w64k
ching 你check pm 啦
作者: yeungemil    時間: 2011-11-28 12:58

本帖最後由 yeungemil 於 2011-11-28 12:59 編輯

回復 24# bbsfor
bbsfor ching, 佢呢張同我買個張個款係差不多, 不過唔係我個張, 佢係冇牌的(自家牌子), 我買個張估韓國dsp, 而佢都係寫全係韓國風,
另外我個背部係冇橫孔, 而呢張係有,
當然呢張有鋼腳呢 好似都幾正, 之前我都有睇過呢張既
作者: yeungemil    時間: 2011-11-28 13:03

好有中伏feel
king333 發表於 2011-11-26 06:19

唔可以咁講既, 唔同價格適合唔同朋友麻,
始終有d分別, 所以可以做得平d啦
作者: yeungemil    時間: 2011-11-28 13:06

之前睇新聞話D 油壓椅會爆,有D驚
ming_3000 發表於 2011-11-26 10:00

冇得諗咁多啦, nokia 都會爆啦, 豐田車都會回收,
鬼叫自己得千零蚊, 又想坐好d咩, EUROHUMAN
作者: silver    時間: 2011-11-28 14:59

問一下yeungemil ching 你是怎樣比$
visa... or ...??
作者: yeungemil    時間: 2011-11-28 16:25

我係用支付寶, 其實用淘點都好方便啦, 又方便充值
作者: lemoncall    時間: 2011-11-28 18:13

DSP 是否是真正工廠. 因為在上面買野最怕是買到山寨版本, 個樣完全是一樣,不過最怕是不知幾時會爆炸那一下慘情.
作者: richardx    時間: 2011-11-28 18:15

DSP 是否是真正工廠. 因為在上面買野最怕是買到山寨版本, 個樣完全是一樣,不過最怕是不知幾時會爆炸那一下 ...
lemoncall 發表於 2011-11-28 18:13


電腦椅會爆炸.....
作者: yeungemil    時間: 2011-11-28 18:48

回復 38# lemoncall
DSP 係 taobao商城係有官網, 所以可以去tmall search 下, 唔一定要幫襯我買個間架, 價格應該係一樣
作者: lemoncall    時間: 2011-11-28 19:20

電腦椅會爆炸.....
richardx 發表於 2011-11-28 18:15


經常在網上找到國產椅壓力爆炸 炸到PAtPAT
作者: richardx    時間: 2011-11-28 19:26

經常在網上找到國產椅壓力爆炸 炸到PAtPAT
lemoncall 發表於 2011-11-28 19:20



    正宗屎忽開花......XDXD
作者: yeungemil    時間: 2011-11-28 19:42

回復 41# lemoncall
咁ching 勸你唔好諗啦, 費時夜長夢多
作者: Pennylau    時間: 2011-11-29 00:48

本帖最後由 Pennylau 於 2011-11-29 00:56 編輯

價錢由4xx-10xx!
請問師兄,邊到係真正既DSP呢?
同埋可否share張櫈最闊既位係幾多?我想睇下我擺唔擺得落, 謝謝
同埋唔裝扶手可以嗎? 穩嗎?
作者: silver    時間: 2011-11-29 12:27

回復 44# Pennylau


作者: pk1667    時間: 2011-11-29 12:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dandanhk    時間: 2011-11-29 13:15

最衰係d腳用膠...唔耐用..
坐咁多張電腦椅,爛都係爛D腳位....其他位係完全沒問題。
作者: yeungemil    時間: 2011-11-29 14:36

本帖最後由 yeungemil 於 2011-11-29 14:44 編輯

回復 44# Pennylau
CHING 4xx 個d唔係DSP 啦, 應該只係自己品牌, 我個張個價大約係9XX
當然有可能係4XX 都唔出奇, 因為我只係買家唔係賣家呢, 所以我都唔清楚,
不過如如4XX 都有真係超抵呀
作者: silver    時間: 2011-11-29 15:14

回復  Pennylau
CHING 4xx 個d唔係DSP 啦, 應該只係自己品牌, 我個張個價大約係9XX
當然有可能係4XX 都唔 ...
yeungemil 發表於 2011-11-29 14:36

yeungemil ching 你買果張是否可以把椅背躺下?
4xx 果張是不能躺下
作者: yeungemil    時間: 2011-11-29 16:56

回復 49# silver silver 師兄,
我個張個背係可以躺下, 你見我D圖可以睇到,不過幅度唔係好大,大大約45-50度
作者: 有種的男人    時間: 2011-11-30 17:31

千二蚊又幾抵
作者: yeungemil    時間: 2011-11-30 17:33

低budget人事適合
作者: panny    時間: 2011-11-30 19:07

岩我budget buy
作者: idevil    時間: 2011-11-30 22:11

各方面都好似做得不錯喎 耐用度又唔知得唔得呢
作者: yeungemil    時間: 2011-12-1 14:14

回復 54# idevil
ching,咁你要等我坐得一年半載先答到你wor
作者: bbsfor    時間: 2011-12-2 17:46

taobao d評唔錯喎 個個都話好
作者: 白賴仁    時間: 2011-12-2 20:49

+1 搵朋友團購
作者: oo120    時間: 2011-12-3 02:23

http://item.taobao.com/item.htm?id=8088226325 $480 真係玩得過喎





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2