Board logo

標題: 請問GENIUS deathtaker gaming如何? [打印本頁]

作者: 168Sum    時間: 2013-1-5 20:57     標題: 請問GENIUS deathtaker gaming如何?

請問GENIUS deathtaker gaming如何? 睇落好似幾好咁!
不過唔平, 要400舊水一隻!
http://www.geniusnet.com/wSite/ct?xItem=51772&ctNode=3605
作者: bbqaaq    時間: 2013-1-5 21:41

個人對genius 真係冇乜信心
作者: 168Sum    時間: 2013-1-5 22:08

個人對genius 真係冇乜信心
bbqaaq 發表於 2013-1-5 21:41



   
有乜咁差, 講黎聽聽!
作者: bbqaaq    時間: 2013-1-5 22:49

有乜咁差, 講黎聽聽!
168Sum 發表於 2013-1-5 22:08



    幾年前貪平買過隻100$多dd既genius 既細notebook mouse, 手感超唔得, 最後都係dum左買過隻差唔多價既logitech, 真係冇得比, logitech mouse

從此就對genius 冇左信心
作者: 168Sum    時間: 2013-1-5 23:03

幾年前貪平買過隻100$多dd既genius 既細notebook mouse, 手感超唔得, 最後都係dum左買過隻差唔多價 ...
bbqaaq 發表於 2013-1-5 22:49



   
原來係咁, 以前都用過羅技, 都無咩唔好, 岩岩睇左隻m950, 但請問知唔知有無有線, 我鐘意有線多d!
作者: bbqaaq    時間: 2013-1-5 23:22

http://www.logitech.com/zh-hk/product/5845?crid=7
M950係無線的

個人覺得文書黎講無線會方便d, 起碼冇條線fing黎fing去, 文書mouse logitech真係冇得輸
不過我宜家都係玩razer 都係用有線mouse 自從用左gaming mouse就番唔到轉頭
作者: raisin    時間: 2013-1-6 07:40

原來係咁, 以前都用過羅技, 都無咩唔好, 岩岩睇左隻m950, 但請問知唔知有無有線, 我鐘意有線多d! ...
168Sum 發表於 5-1-2013 23:03


想要有線.... 可以買G700插住線黎用
作者: 168Sum    時間: 2013-1-6 10:06

想要有線.... 可以買G700插住線黎用
raisin 發表於 2013-1-6 07:40



   
哩個都唔錯咁, 不過要一百蚊美金, 真係唔平呀! 香港有得買嗎?
作者: raisin    時間: 2013-1-6 11:29

哩個都唔錯咁, 不過要一百蚊美金, 真係唔平呀! 香港有得買嗎? ...
168Sum 發表於 6-1-2013 10:06


當然有啦... 官方價好似$599
作者: bbqaaq    時間: 2013-1-6 13:10

想要有線.... 可以買G700插住線黎用
raisin 發表於 2013-1-6 07:40



    但...唔係聽呢到d 朋友話 g700有唔少問題嫁咩...?
作者: powershing    時間: 2013-1-6 20:23

佢隻Gila幾吸引,
按鍵擺位同G300差吾多,重要多2粒側鍵
作者: promixmatch12    時間: 2013-1-12 10:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zxcvbnm9394    時間: 2013-1-16 19:12

呢個牌子,呢個價錢,我買番razer/ss果D好過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2