標題: 無線trackball插咗kvm出問題 [打印本頁]
作者: TKEN0405 時間: 2013-1-6 21:12 標題: 無線trackball插咗kvm出問題
是咁的,
有兩部電腦,
一部用WinXP,一部用Win 7,
用了一個iogear嘅kvm兩部電腦共用一套鍵盤/無線trackball/螢光幕,
win xp個部完全無問題,
不過win 7個部個無線trackball就成日失靈,
行吓停吓,
點解會咁????

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |