Board logo

標題: 請刪帖 [打印本頁]

作者: tomtomtompk    時間: 2013-1-9 16:34     標題: 請刪帖

本帖最後由 tomtomtompk 於 2013-1-9 20:13 編輯

請刪帖
作者: 雲一0一    時間: 2013-1-9 16:57

隻mouse會知道隻game入面枝槍後座力有幾大?
作者: lemoncall    時間: 2013-1-9 17:03

有些廠商做Driver 如CS 有壓槍的功能吧. 聽過未有用過.
作者: damner    時間: 2013-1-9 17:56

其實…點解唔直接問你個FD?
或者同佢打機嗰陣,覺唔覺佢勁咗?
作者: tomtomtompk    時間: 2013-1-9 19:30

其實…點解唔直接問你個FD?
或者同佢打機嗰陣,覺唔覺佢勁咗?
damner 發表於 2013-1-9 17:56
頭先買未試,仲要買收音機. . .所以想問一問呢到有無師兄用緊. . .





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2