作者: kuching 時間: 2013-4-30 22:58 標題: 想買HP LaserJet Pro M1212!!
有無brother用過或用緊, 希望提供吓意見, 因為想買部有print, scan & copy功能的黑白 laser printer, thanks!
作者: t302 時間: 2013-5-1 11:52
意見: 平、部機幾"膠"下、個TRAY唔係包住D紙(長時間唔用時可以先收起D紙費事整污糟)
作者: nicholas2 時間: 2013-5-2 12:26
本帖最後由 nicholas2 於 2013-5-2 12:28 編輯
只用print, scan & copy
hp m1132就ok了
m1212nf 多咗fax
作者: kuching 時間: 2013-5-2 14:08
回復 3# nicholas2
謝謝ching! 請問hp m1132 質素OK嗎?
之前用緊EPSON ME 530 唔夠一年就壞 線路版, c 府話換版要$4xx-500.-, 不如買過部新重好喎!
作者: nicholas2 時間: 2013-5-2 15:34
回復 nicholas2
謝謝ching! 請問hp m1132 質素OK嗎?
之前用緊EPSON ME 530 唔夠一年就壞 線路版, c 府話 ...
kuching 發表於 2013-5-2 14:08
質素ok.....最緊要佢有一年上門保...同埋現在只系賣$9xx咋
http://www.price.com.hk/product.php?p=117153
作者: Fish! 時間: 2013-5-3 11:41
果個feeder 食唔到紙, 成日要人手推入去
作者: kuching 時間: 2013-5-5 12:43
回復 5# nicholas2
其實有否需要內置wifi or lan 頭? 我就好少用!
請問如果內置wifi, 即係話手機可以透過wifi 傳檔案給printer 列印? (不需駁線?)
作者: 炎冬 時間: 2013-5-6 18:05
我剛剛都換了Printer, 不過用了***隻SCX-3405W, 好處是有Wifi, 同USB $(((
作者: faat 時間: 2013-5-6 23:21
我上年都轉左你講果部,經常想印野果陣windows 就話部機offline ,插線同wifi 都一樣,幾部電腦都一樣,印唔到野但可以去到部機既website
解決方法係reboot
作者: goldfish 時間: 2013-5-6 23:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 炎冬 時間: 2013-5-7 09:13
剛剛用了唔夠1星期, 裝好試機果陣沒問題, 裝了個easy printer manager仲有scan to pc 功能, 不過只可以登記一部PC. 我都是用wifi駁only
如果未過保.有1年上門維修.
作者: 炎冬 時間: 2013-5-7 09:16
本帖最後由 炎冬 於 2013-5-7 09:18 編輯
用左5年.捲紙個橡膠麓, 乜都老化啦. 最怕是壞底板, 因為公司以前有部M1522NF, 用左唔夠一年壞左fax果part, 換左板之後, total唔夠2年又是壞fax, 不過已經過左保便沒再整同..換了機.....
作者: Kitto 時間: 2013-5-14 12:48
有無brother用過或用緊, 希望提供吓意見, 因為想買部有print, scan & copy功能的黑白 laser printer, thank ...
kuching 發表於 2013-4-30 22:58
How about Brother MFC-7860DW? 我兩部都有.
MFC-7860DW > HP m1212nf
Brother 質量好 D and 代用 toner 平D
作者: nicholas2 時間: 2013-5-15 15:51
回復 13# Kitto
BORTHER ...外形大部d.....
作者: thomasc5 時間: 2013-5-15 16:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: moliuguy 時間: 2013-5-15 17:38
我都要買一部size最細既wifi scanner/copier/laser printer
見呢部平平地唔知ok唔ok
有無其他suggestion?
明天就要買了
thanks
作者: ininin 時間: 2013-5-15 18:28
我都要買一部size最細既wifi scanner/copier/laser printer
見呢部平平地唔知ok唔ok
有無其他suggestion? ...
moliuguy 發表於 2013-5-15 17:38
唔好慳果幾舊
HP Canon 賣緊二千幾既野你信三星千幾蚊可以俾到一樣既野你??

要平不如brother 噴墨算啦, 用代用墨唔貴得幾多, 不過係慢之嘛
作者: moliuguy 時間: 2013-5-15 22:57
本帖最後由 moliuguy 於 2013-5-15 23:26 編輯
for work, 唔會買inkjet
況且check過hp無合我要求又o岩budget既野 (wifi, b/w laser, scan/print/copy, <$2000)
似乎只有***
請問ssp邊間買printer平d? 因明天要去買, 但唔太多時間格價
作者: 炎冬 時間: 2013-5-15 23:52
我都要買一部size最細既wifi scanner/copier/laser printer
見呢部平平地唔知ok唔ok
有無其他suggestion? ...
moliuguy 發表於 2013-5-15 17:38
用了2個星期左右, 暫時都okay, 因為我是會copy多過print野...佢D software都okay既, 我覺得偏向SOHO/SMALL OFFICE用, 因為可以獨立裝 Printer or Scanner driver, 另外佢個Easy Printer Manager都幾好用, 同佢有web UI比你做config, 不過入wifi key要用PC 經USB 做config, 因為佢個面版實在太楊春了
買可以在高登上層, 有2間有得賣..

