標題: [操作疑難] [疑問] 無線mouse [打印本頁]
作者: motang 時間: 2013-8-28 09:35 標題: [疑問] 無線mouse
買2隻無線mouse .
將2個 usb接收器 分別接在 2部電腦上.
只用一隻mouse. 可以同時控制2部電腦嗎??
作者: SilentAged 時間: 2013-8-28 10:16
如果你唔介意每次都重做一次配對的話,係有機會得嘅。
作者: linggo 時間: 2013-8-28 10:35
回復 1# motang
如果得...會唔會好亂.....
可以裝個 Synergy 軟件, 就可以一套 kb/mouse , 選擇控制兩台機...我都係兩部 nb 上咁用.
作者: hanley3000 時間: 2013-8-28 11:22
買兩隻mouse不如買一隻無線mouse + KVM switch好過啦
作者: motang 時間: 2013-8-28 11:30
講漏少少.
係一部windows 一部android
所以kvm唔得.
作者: raisin 時間: 2013-8-28 14:24
呢D device識自動選channel, 兩個接收器係唔會互相干擾的, 所以師兄咁做應該達唔到目的...
作者: motang 時間: 2013-8-28 15:05
咁有冇好似KVM既,
但係用USB既呢
即係一個IN PORT 插MOUSE.
2個OUT PORT 去2個USB DEVICES?
作者: motang 時間: 2013-8-28 15:24
本帖最後由 motang 於 2013-8-28 15:25 編輯
搵倒, 叫做 usb switch.
不過唔知android個邊用唔用倒.

