作者: grxgr 時間: 2013-9-13 10:46 標題: [開箱]CREATIVE Sound Blaster Recon3D Omega
本帖最後由 grxgr 於 2013-9-13 11:58 編輯
前日入手的CREATIVE Sound Blaster Recon3D Omega
遲來的開箱
事源家中的藍芽JABRA HALO 1.0被接藍芽搞到壞了以後,狠下心腸買個貴野GAMING耳機來打FF14
事先聲明,本人並非金耳,只能以凡人的感覺來表達,所以深入的問題可能無法評論
先來一下盒照
拆開
其配件
由於是早已1年多至2年前的產品,係MK無法直接於一般店面DISPLAY度搵到
好彩有個熱心老闆幫手,唔洗左搵右搵(其實都行左幾層><)
相中呢件HEADSET既原因是貪方便跟無線
佢內附USB外置音效咭,方便我不用在機後插,本身內置的SOUND CARD就插住喇叭毋須交替插
加上,呢隻USB音效咭仲可以用係PS3,XBOX360上,真係一物多用,以!(%)買入,若能無事無幹的話,都算值回票價
無線方面
盒面上沒有注明電池的續航性,但看評測指能用十個小時
暫時我因工作關係沒能連續使用這個程度
目前最長只能測試5小時依然無損電力
而且,即使無電,仍可連接USB充電使用
配戴方面
造型上其實沒甚麼特別,同一般headset相差無幾
我沒用過其他gaming headset,無法對比性地評論
配戴上算舒適,但有點兒重的感覺
而且,我發現連續使用一陣子使耳朵出汗,這兩天太熱的關係吧,冬天會好一些
入正題,音質方面
這headset稱有4核,其實我也不明所意
只知這是2.0的(還是2.1?),能模擬7.1聲道
BASS是及不上喇叭的重
在前後左右方面是能夠模擬出來,但空間感略感不足,畢竟只是頭戴式,無法實現真實的7個喇叭
遊戲
玩FF14時,聽到周邊的SE音效真是相當的分明
距離感分明,經RECON3D USB音效咭有THX模式跟SCOUT模式(for fps用)切換,切換成SCOUT模式SE音效明顯偏重,即大家所謂聽到明顯腳步聲
聽歌
本來就是2.0的設置,聽歌加上有thx pro的軟件加成,聽歌多了一種清脆感(其實有點像改了EQ的感覺)
聽歌的感覺是略偏向監聽式,樂器人聲前後都分明,音質不錯,高中低是高級,但高級再細分我就唔識><
總結:
優點
多用途,打機佳品,PS3/XBOX360/PC三用,無線,可聽歌
咪可以變聲wwwwwwwwwww
缺點:
戴耐左唔舒服,因為出汗,唔知其他頭戴式是否一樣
個咪同FD用SKYPE,聽說無咁清,有種混濁感覺,相比我用MICROSOT既眼仔咪,就同真人原聲一樣
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1579746&k=2dd344a9954fb0d1abdb5d2c9017b254&t=1782537532&sid=kLp9CLGWYD

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1579747&k=36a55c3f912a0604484103c7a02302cc&t=1782537532&sid=kLp9CLGWYD

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1579748&k=c99dbb1111ec34b76940158f2b7f11c5&t=1782537532&sid=kLp9CLGWYD

作者: 大和雅也 時間: 2013-9-13 18:55
作者: benng1hk 時間: 2013-9-13 19:26
不過我覺得會太大舊...
SKYPE 個MIC到可以SET到..去返控制台->聲音果到
作者: grxgr 時間: 2013-9-13 19:33
I KNOW~不過得物可用時都用住耳機個咪先~有時間再試下可否微調下個音質
作者: benng1hk 時間: 2013-9-13 19:42
佢係內置EXT. SOUND CARD 定原用你自己果個?
作者: grxgr 時間: 2013-9-13 19:59
當然係用USB外置佢個個
作者: benng1hk 時間: 2013-9-13 20:30
回復 6# grxgr
咁咪好大舊野插住個USB位0.0
作者: grxgr 時間: 2013-9-13 21:43
回復 7# benng1hk
係,當多多隻MOUSE隻咁
作者: sasuke 時間: 2013-9-14 00:45
正野...終於有人開箱....
作者: benng1hk 時間: 2013-9-14 10:42
回復 8# grxgr
咁你就好啦...聽歌打機多隻MOUSE用

作者: grxgr 時間: 2013-9-14 17:10
有位擺就OKXD
另外測試後証實能連續運作約9小時,朝早7點半至下午4點9度閃住無電
另外有一個缺點,就係指示燈係無顥示充電完成,真係唔用就插住黎叉,呢點唔係咁好...
作者: benng1hk 時間: 2013-9-16 13:08
回復 11# grxgr
佢唔似d 手機d 藍牙耳機咁?.?
作者: grxgr 時間: 2013-9-16 14:24
NO,唔係藍芽,佢行2.4Ghz既頻,毋須搞無線既設定,一開就連住,似無線MOUSE咁


