Board logo

標題: 想請教Ducky S3 同 Cosair K70 邊個好d ? [打印本頁]

作者: spcvf123    時間: 2013-10-22 17:58     標題: 想請教Ducky S3 同 Cosair K70 邊個好d ?

手感 > 質量 > 燈 的情況下
邊個會好d ?
價錢一樣
作者: raisin    時間: 2013-10-22 18:10

紅軸嗎?

K70的大鍵位 (spacebar, enter, shift etc) 手感較S3順少少

質量我覺得K70好好, 一來塊鋁版造工固然好, 底下個膠殼都好實淨... 我無S3, 對S3質量無乜深刻體會

燈... K70無上蓋既燈光效果好過S3好多 (霸氣側漏 - 銀色藍光漏得仲勁D)
S3比較多燈光模式, 如兩種走馬燈, "單點亮", "漣漪模式"等, 但有私心的我 (K70擁有者) 認為基本上唔會用到呢D模式
S3可以儲存兩組自訂背光, K70只可存一組, S3彈性較大
作者: spcvf123    時間: 2013-10-22 19:10

回復 2# raisin


    可惜k70無茶軸。。 我覺得紅軸太軟了
作者: raisin    時間: 2013-10-22 19:10

回復  raisin


    可惜k70無茶軸。。 我覺得紅軸太軟了
spcvf123 發表於 22-10-2013 19:10


那已經不用選K70了吧
作者: bbqaaq    時間: 2013-10-23 00:50

本帖最後由 bbqaaq 於 2013-10-23 00:55 編輯
回復  raisin


    可惜k70無茶軸。。 我覺得紅軸太軟了
spcvf123 發表於 2013-10-22 19:10



    茶軸應該買max, 同樣係背光, 有茶軸
如果你真係咁鐘意k70, 可以等多排, 因為其實k70 已經出左青軸/茶軸版, 只係hk冇(唔信可以上taobao睇)

小弟自己冇s3, 但s2 我用過半年, 手感真係差到爆

總之打死都唔好買s3, 如果你要求手感好, 保證你玩一排就會二手區見
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-23 09:35

老實講買紅軸,不如用番薄膜,打機都係建議黑軸.
作者: raisin    時間: 2013-10-23 10:13

本帖最後由 raisin 於 2013-10-23 10:16 編輯
老實講買紅軸,不如用番薄膜,打機都係建議黑軸.
大和雅也 發表於 23-10-2013 09:35


師兄此言差矣... 你當一眾紅軸fans (我) 傻的嗎?
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-23 10:14

回復 7# raisin
嘿,又唔係師兄,紅軸手感的確係類似薄膜,呢點係事實..
作者: raisin    時間: 2013-10-23 10:16

回復  raisin
嘿,又唔係師兄,紅軸手感的確係類似薄膜,呢點係事實..
大和雅也 發表於 23-10-2013 10:14


紅軸係最清爽既軸, 由頂至底無阻力, 但到底係好實在咁啪一聲
邊同薄膜咁一開始林滋滋, 但去到中間 "突" 一聲然後落到底卻好似踩落泥漿咁....
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-23 10:21

回復 9# raisin
但係如果既岩岩入門玩由薄膜轉機械既人如果落場禁基本上紅軸同薄膜兩者係禁唔出咩分別,可能會有你講既啪一聲,但係整體上都唔會吸引到個買家買紅軸,因為要爽快可以買青軸,手指大力既可以買黑軸/白軸,再唔係可以買茶軸,所以你都睇到樓主講 紅軸太軟就證明佢落腦場禁過.
作者: raisin    時間: 2013-10-23 10:29

本帖最後由 raisin 於 2013-10-23 10:38 編輯
回復  raisin
但係如果既岩岩入門玩由薄膜轉機械既人如果落場禁基本上紅軸同薄膜兩者係禁唔出咩分別,可能 ...
大和雅也 發表於 23-10-2013 10:21


紅軸係好軟, 但唔似薄膜... 鍾意硬D就買其他軸, 無問題的

唔會吸引到個買家買紅軸? 我第一隻機械就係俾紅軸吸引咗
你咁講會令好多鍾意紅軸既用家 (我) 汗顏
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-23 11:48

回復 11# raisin
師兄你有道理既,蘿白青菜各有人愛.
作者: raisin    時間: 2013-10-23 12:13

回復  raisin
師兄你有道理既,蘿白青菜各有人愛.
大和雅也 發表於 23-10-2013 11:48


各有所好是當然的吧... 但重點係:

紅軸邊度似薄膜?

紅軸係輕, 咁唔通薄膜好輕?
有說薄膜觸發力度係65-80g, 而根據實際測試 - 薄膜似乎通常都係65-80g... 好明顯重過紅軸, 茶軸 同 青軸... 同黑軸/白軸有得比

紅軸係直上直落, 但薄膜係有段式...

仲有就係機械軸觸底係硬的, 薄膜係打落塊軟膠度的...

我明白紅軸無乜特點, 打落去可能無乜特別感覺, 但真係同薄膜唔同囉
完全唔明 "紅軸類似薄膜" 甚至係 "感受唔到紅軸同薄膜既分別" 呢個說法係點黎
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-23 12:18

本帖最後由 大和雅也 於 2013-10-23 12:24 編輯

回復 13# raisin
就算你放一大堆數據出泥,人只係睇手感作準,再者紅軸係好容易觸發,我諗大部份Game隻手係好有機會長期係個鍵盤上面,所以禁錯既機會好大.
而且我諗玩得深入既人,係唔會買鋼板紅軸,最好既紅軸永遠係cherry自家既產品.
作者: raisin    時間: 2013-10-23 12:25

回復  raisin
就算你放一大堆數據出泥,人只係睇手感作準.
而且我諗玩得深入既人,係唔會買鋼板紅軸,最好既 ...
大和雅也 發表於 23-10-2013 12:18


嘛, 手感我已經寫咗出黎, E+補充番D數據啫支持下我講既手感啫...

同埋講緊新手試, 通常都係有鋼板model吧, 做乜又拉埋Cherry黎講 不過就算無鋼板, 打落PCB同打落軟膠都係差天共地...

我只係諗唔明, 咁清爽既紅軸手感, 究竟有邊忽同拖泥帶水既薄膜似?
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-23 12:27

回復 15# raisin
不如我同師兄做個路人測試,睇下紅軸多唔多人買,我諗9成未玩過機械鍵盤既人會答你,嘩咁似薄膜既.
作者: jonathanyu    時間: 2013-10-23 12:29

回復 14# 大和雅也
好似全部薄膜都係有段落感架啵 最少我用過嘅薄膜都係有段落感
紅軸用黑軸都係直上直落冇段落感 咁又點會似呢?
茶軸同青軸都有段落感 茶軸係"bump" 青軸係"click"

其實紅軸青軸茶軸條彈弓係一樣 觸發個力度係唔一樣 不過佢地打到落低係要用一樣嘅力
作者: raisin    時間: 2013-10-23 12:31

回復  raisin
不如我同師兄做個路人測試,睇下紅軸多唔多人買,我諗9成未玩過機械鍵盤既人會答你,嘩咁似薄膜 ...
大和雅也 發表於 23-10-2013 12:27


最好放多隻白軸同茶軸, 睇下邊隻似薄膜D

同埋多唔多人買唔係重點.... 我無話紅軸一定多人鍾意...
我係想講個分別....
作者: raisin    時間: 2013-10-23 12:32

回復  raisin
不如我同師兄做個路人測試,睇下紅軸多唔多人買,我諗9成未玩過機械鍵盤既人會答你,嘩咁似薄膜 ...
大和雅也 發表於 23-10-2013 12:27


如果師兄有心搞個路人測試, 小弟當然歡迎 我諗有潛力做雜誌專題添
作者: raisin    時間: 2013-10-23 12:34

回復  大和雅也
好似全部薄膜都係有段落感架啵 最少我用過嘅薄膜都係有段落感
紅軸用黑軸都係直上直落冇段 ...
jonathanyu 發表於 23-10-2013 12:29


同感呀師兄
作者: jonathanyu    時間: 2013-10-23 12:56

回復 16# 大和雅也
我諗師兄你搞亂左紅軸同茶軸
作者: monsterz    時間: 2013-10-23 13:03

回復  raisin
嘿,又唔係師兄,紅軸手感的確係類似薄膜,呢點係事實..
大和雅也 發表於 2013-10-23 10:14



    照你咁講, 茶軸情何以堪
作者: monsterz    時間: 2013-10-23 13:06

回復  raisin
就算你放一大堆數據出泥,人只係睇手感作準,再者紅軸係好容易觸發,我諗大部份Game隻手係好有機會長期係個鍵盤上面,所以禁錯既機會好大.
而且我諗玩得深入既人,係唔會買鋼板紅軸,最好既紅軸永遠係cherry自家既產品.
大和雅也 發表於 2013-10-23 12:18



    反對 我最愛把鋼板紅軸平衡桿CM Storm rapid
作者: monsterz    時間: 2013-10-23 13:15

回復  raisin
不如我同師兄做個路人測試,睇下紅軸多唔多人買,我諗9成未玩過機械鍵盤既人會答你,嘩咁似薄膜 ...
大和雅也 發表於 2013-10-23 12:27


    上年拉我屋企老虎去friend度試keyboard...

    紅軸 : "咁松嘅?"

    青軸 : "哇卡卡聲喎好得意!"

    黑軸: "好難禁" 跟住推開

    茶軸: "同公司keyboard差唔多"

    白軸: "好怪, 打字唔舒服"

    灰軸: skipped
作者: jonathanyu    時間: 2013-10-23 13:20

回復 24# monsterz
咁多keyboard?
作者: kenny^^    時間: 2013-10-23 14:47

冇蓋咪好易入污穢?
作者: raisin    時間: 2013-10-23 14:51

冇蓋咪好易入污穢?
kenny^^ 發表於 23-10-2013 14:47


污穢點都走到入去, 無蓋可能會多少少, 但鍵與鍵之間有空間的
不過無蓋易清理D~
作者: bbqaaq    時間: 2013-10-23 21:14

上年拉我屋企老虎去friend度試keyboard...

    紅軸 : "咁松嘅?"

    青軸 : "哇卡 ...
monsterz 發表於 2013-10-23 13:15



    其實茶軸係"最易入口"既keyboard, 因為由薄膜->機械軸黎講, 個手感改變最少
當然啦, 你地又會話"冇特別, 換機械軸黎托啊?"

紅軸真係好蝦人用, 我第一隻shine2 紅軸, 用左好耐都覺得手感好唔得, 係慢慢先覺得又幾特別幾舒服
但宜家換左做f-104紅軸, 反而又覺得紅軸幾好用幾爽

青軸既話, 永遠都係機械軸既表表者, 因為唔識機械軸既, 一click 過青軸就會記得佢高頻既click click聲
作者: bbqaaq    時間: 2013-10-23 21:19

回復  大和雅也
我諗師兄你搞亂左紅軸同茶軸
jonathanyu 發表於 2013-10-23 12:56



    我同意, 紅軸絕對唔似簿膜
你話茶軸似, 我都覺得情有可願, 紅軸既話, 我俾d 同事玩過, 佢地冇人話似
反而茶軸佢地話最似
作者: spcvf123    時間: 2013-10-24 21:26

回復 5# bbqaaq


    :o  2年 ..
我仲打算買一隻可以用10年8年 ..
咩機械鍵盤唔系以耐用為賣點咩=  =
換KC黨除外 = =
作者: spcvf123    時間: 2013-10-24 21:27

回復 5# bbqaaq


    唔知要等幾耐呢 。。 想買一只玩bf4
同埋而家做緊特價唔洗$1000
作者: bbqaaq    時間: 2013-10-24 22:24

回復  bbqaaq


    唔知要等幾耐呢 。。 想買一只玩bf4
同埋而家做緊特價唔洗$1000 ...
spcvf123 發表於 2013-10-24 21:27



    真係唔知等幾耐啦, 我諗問d 專業人事, 魔鬼/lemon 好d

其實咁既, 玩耐左, 對keyboard有要求既, 自然會換手感更好, 用料更正既keyboard
當然你可以一野就買deck/filco呢d, 買完唔洗諗再換
作者: manlung803    時間: 2013-10-25 00:46

又在玩軸大戰了嗎
青軸最毒到我
不過公司打就好,順便毒下d同事,又比老闆聽下你打到啪啪聲好勤力做野
係屋企用太吵
作者: jonathanyu    時間: 2013-10-25 05:21

回復 32# bbqaaq
一野就買filco絕對冇做錯 不過之後就唔好再手痕上網睇keyboard
作者: spcvf123    時間: 2013-10-25 12:20

回復 33# manlung803


    =_=  相反,一聽唔到聲就知道你系度偷懶
作者: spcvf123    時間: 2013-10-25 12:22

回復 32# bbqaaq



[K] Filco Majestouch 2 Ninja Cherry MX 紅軸 104 Key
HK$1,050


你講個Filco 系咪呢個 ..
差$70 渣wor ..
Filco 好好多?
其實我想一步到位的 ._.
作者: bbqaaq    時間: 2013-10-25 12:26

回復  bbqaaq



[K] Filco Majestouch 2 Ninja Cherry MX 紅軸 104 Key
HK$1,050


你講個Filco 系咪呢個 ...
spcvf123 發表於 2013-10-25 12:22



    filco係無背光機械軸中公認最頂級既牌子, 但缺點就真係無背光囉(如果你要燈)
ninja 呢個係側刻, 唔知你岩唔岩, 普通 Majestouch 2 先係正刻
同埋, 我所知好似filco 香港賣都唔會<1100....(唔知係咪有地方做緊特價啦)
作者: spcvf123    時間: 2013-10-25 13:31

回復 37# bbqaaq


真系好難抉擇.. K70個拉絲面板同個手托太靚了   
Filco 香港代理系咩 ?
我PM左你網址,幫我睇下系咪假野 =.=
作者: kwok132002    時間: 2013-10-28 17:58

等緊K70青軸
作者: tsuitikfei    時間: 2013-10-29 17:00

K70 型好多~!
作者: 森林之王    時間: 2013-10-31 12:52

手感 > 質量 > 燈 的情況下
邊個會好d ?
價錢一樣
spcvf123 發表於 2013-10-22 05:58 PM


Cosair K70 ......
作者: marcoooo    時間: 2013-10-31 23:01

黃金有冇得賣?
作者: Inty    時間: 2013-11-3 12:36

我早2個用都想買K70, 但手感真係同其他KB 唔差大遠所以冇買, 如果會有青/茶, 我就好大機會會買.
作者: michaelyiu10    時間: 2013-11-3 15:38

回復 43# Inty


    K70 HK好似仲未見到有青同茶
作者: weihang980    時間: 2013-11-3 19:26

如果青軸 budget around $1000 要背光有邊幾隻可以揀??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2