Board logo

標題: Logitech G29 軚盤 [打印本頁]

作者: thxdtsdd    時間: 2015-6-11 19:11     標題: Logitech G29 軚盤

Logitech 終於出新軚盤,而家用緊 G27,甚有興趣轉用 G29。
http://gaming.logitech.com/zh-hk/product/g29-driving-force


波棍要另購?


https://www.youtube.com/watch?v=IKJ4k8QA4Hk
作者: PatrickJaiv3v    時間: 2015-6-11 20:36

佢個波棍可以係XBOX ONE用但軚盤唔得?
作者: 戀人未滿    時間: 2015-6-11 20:38

港行定價如何?
作者: BB_HON    時間: 2015-6-11 21:14

有興趣,因為support PS4
應該會放走套 G27
作者: thxdtsdd    時間: 2015-6-11 21:56

港行定價如何?
戀人未滿 發表於 2015-6-11 20:38


$2990
作者: thxdtsdd    時間: 2015-6-11 21:58

回覆 4# BB_HON

其實網頁都冇寫明 PC VERSION,但規格咁樣寫,應該 PC 用到卦!

系統需求
Playstation®4 或 Playstation®3
USB 供電連接埠或者
Windows® 8.1、Windows 8 或 Windows 7
USB 供電連接埠
作者: benny8888    時間: 2015-6-11 22:17

本帖最後由 benny8888 於 2015-6-11 22:19 編輯
Logitech 終於出新軚盤,而家用緊 G27,甚有興趣轉用 G29。



波棍要另購?


...
thxdtsdd 發表於 2015-6-11 19:11



    包裝內容

    方向盤
    踏板
    電源轉接器
    使用者文件

適用於 G29 和 G920 Driving Force 賽車方向盤?? G920??

作者: benny8888    時間: 2015-6-11 22:20

本帖最後由 benny8888 於 2015-6-11 22:25 編輯
佢個波棍可以係XBOX ONE用但軚盤唔得?
PatrickJaiv3v 發表於 2015-6-11 20:36



    G920?? for xbox ?
"today that the Logitech G29 Driving Force Racing Wheel for Playstation 3 and Playstation 4 will be available in July, and the Logitech G920 Driving Force Racing Wheel for Xbox One and PC will be available in October."


作者: lays    時間: 2015-6-11 22:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DUP    時間: 2015-6-11 23:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thxdtsdd    時間: 2015-6-11 23:26

回覆 10# DUP

如果 G29 唔可以係 PC 用,我用返 G27 算了,G920 睇樣都已經覺得次一級。
作者: tsuitikfei    時間: 2015-6-11 23:56

佢個波棍可以係XBOX ONE用但軚盤唔得?
PatrickJaiv3v 發表於 2015-6-11 20:36



    http://gaming.logitech.com/en-us/product/g920-driving-force

XBox/PC個SET叫G920 = =" 一樣樣但Support唔同~
作者: thxdtsdd    時間: 2015-6-12 00:24

回覆 12# tsuitikfei

G920 冇 LED 燈已經爭左一截了。
作者: garnett_v    時間: 2015-6-12 12:50

但係官方資料話G29 support win7, 8/8.1

from HKEPC Reader for Android
作者: KoBe@Lakers    時間: 2015-6-12 13:01

會唔會係玩PS4同PC 要買兩set 咁變態呀?
作者: KoBe@Lakers    時間: 2015-6-12 13:03

G29

系統需求
Playstation®4 或 Playstation®3
USB 供電連接埠

或者

Windows® 8.1、Windows 8 或 Windows 7

USB 供電連接埠
網際網路連線和 150MB 硬碟空間(用於下載選用軟體)
支援羅技® 力回饋賽車方向盤的遊戲

咁應該無問題喎
作者: benny8888    時間: 2015-6-12 13:57

G920支持PC同XBOX系

G29只屬PS3 PS4

現時說明係咁,無左支棍仲少左個中控堆制,即時覺得最好賣 ...
DUP 發表於 2015-6-11 23:13


xbox 有forza 但無正wheel , now hv G920
作者: DUP    時間: 2015-6-12 20:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HighLamb    時間: 2015-6-12 20:51

唔知係唔係 key mapping 唔同嘅關係?
因為XBox 賽車Game 通常 油門/Brake 係 RT/LT;而PS3/PS4 賽車Game(GT5/6),油門/Brake 係 X/ █ 或者係右 analog stick。
所以就要分開兩個型號出。
我覺得兩隻都應該可以用在PC上面,只要個Game可以自定Control 就得。
作者: kaijinx1    時間: 2015-6-12 20:59

冇波棍又唔可以係 PC用,仲要加價
作者: DUP    時間: 2015-6-12 21:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nkygaiin0    時間: 2015-6-12 21:38

成串post點解好似唔係講緊同一樣野咁

G29 PS3/PS4/PC都用得
G27 PS3/PC得 , PS4據講唔得?
利申:用緊GT force pro PS2+PS3+PC都用得
作者: jt9862    時間: 2015-6-12 22:39

7月有G29 諗緊個波箱架去"淘"定去"apiga"
作者: nissin    時間: 2015-6-15 00:24

7月有G29 諗緊個波箱架去"淘"定去"apiga"買
jt9862 發表於 2015-6-12 22:39



可唔可以配個 Thrustmaster TH8A Gearshifter 一齊用呢
作者: lays    時間: 2015-6-15 00:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kalun103    時間: 2015-6-15 01:09

軚盤波棍分開賣, 食水都好深下= =
作者: funghanyue    時間: 2015-6-15 03:01

波棍分開賣真係好反智的行為
作者: thxdtsdd    時間: 2015-6-15 22:19

軚盤波棍分開賣, 食水都好深下= =
kalun103 發表於 2015-6-15 01:09


分明 CAP 水。
作者: lays    時間: 2015-6-15 22:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: r-yht    時間: 2015-6-16 00:43

有興趣,因為support PS4
應該會放走套 G27
BB_HON 發表於 2015-6-11 21:14



如果有放G27 可唔可以平D放比我 一直都係用手制玩
作者: fungking712    時間: 2015-6-17 18:08

G29甘PRO
連G27都未有既人都會先買二手G27先吧
作者: thxdtsdd    時間: 2015-6-18 16:17

回覆 31# fungking712

今日發現羅記個網唔同左,係 G29 一頁中寫明: "G29 Driving Force 也可在使用羅技遊戲軟體的 PC 上使用。" 即係 PC 用冇問題了!

題外話: 大家有冇玩 Project cars? 我覺得 Project cars D 車好難控制,成日跣呔鎖死軚盤而炒車,玩到冇心機。

http://gaming.logitech.com/zh-hk ... ing-force?wt.ac=g29
作者: PatrickJaiv3v    時間: 2015-6-18 21:11

回覆 32# thxdtsdd


    下..有鎖軚盤咩?ching用緊咩軚盤?
可能我手車屎 連鎖軚盤都唔知
作者: thxdtsdd    時間: 2015-6-18 21:32

回覆  thxdtsdd


    下..有鎖軚盤咩?ching用緊咩軚盤?
可能我手車屎 連鎖軚盤都唔知 ...
PatrickJaiv3v 發表於 2015-6-18 21:11


我講得衰,應該係架車失控後,就算我向右轉彎,架車都繼續向前去。
作者: PatrickJaiv3v    時間: 2015-6-18 23:18

回覆 34# thxdtsdd


   試下轉彎盡量唔好踩油
作者: 6seven    時間: 2015-6-19 08:05

回覆  fungking712

今日發現羅記個網唔同左,係 G29 一頁中寫明: "G29 Driving Force 也可在使用羅技遊戲 ...
thxdtsdd 發表於 2015-6-18 16:17



太真實會係咁,一出錯就"推頭"轉唔到彎,再產埋上沙地草地就加難控制.

試一試轉彎前直路先break 落埋波後轉軚加速入彎.
作者: thxdtsdd    時間: 2015-6-19 13:45

回覆 36# 6seven

明白,一於試下大家提議的方法。因為之前玩 GRID 2 同 GRID AUTOSPORT 都冇咁易失控,所以請教一下大家。
作者: hirotoosaki    時間: 2015-6-24 20:31

軚盤波棍分開賣, 食水都好深下= =
kalun103 發表於 2015-6-15 01:09


仲好啦
我諗新波棍同G27一樣冇手感
索性用Thrustmaster個支仲正
幫屋企慳返個位
作者: DUP    時間: 2015-6-25 16:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thxdtsdd    時間: 2015-6-25 23:00

我買左支2手Fanatec SQ shifter...th8rs好似又加價.....


   

Gird黎D中心轉向既,係咁隨便......

Pc ...
DUP 發表於 2015-6-25 16:42


唔怪之得啦,原來同 GRID 完全唔同,我快少少轉彎架車已經甩尾。謝謝!
作者: hirotoosaki    時間: 2015-6-28 00:41

回覆 39# DUP

Fanatec SQ shifter可以用係G27度架?_?
收返黎幾錢呀ching
作者: thxdtsdd    時間: 2015-6-28 12:58

昨日先去旺角睇波鞋,見到一位師兄抬住 G27 去火車站,之後去黃金地庫見到標價 $19XX,有現貨,相信店舖想清 G27。如果唔係玩 PS4 既師兄可以考慮上 G27 尾班車。
作者: DUP    時間: 2015-6-29 00:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thxdtsdd    時間: 2015-7-5 09:28

Logitech 網頁 update 左 G29 同波棍價錢,係 $3299 +499,真係貴!

http://gaming.logitech.com/zh-hk/gaming-controllers





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2