作者: avarex 時間: 2015-6-13 00:28 標題: 鍵帽一問
一個月前買左隻corsair k70 rgb,發覺鍵帽上啲字係歪嘅,歪少少都算,仲要係歪得好嚴重下,本來要係正中上方飛左去左上方,身為一隻賣外觀嘅鍵盤,咁樣真係好影響美觀,所以想請問下鍵帽歪字保養保唔保
作者: 鱷魚 時間: 2015-6-13 08:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: avarex 時間: 2015-6-13 12:05
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1799971&k=c677b4b0335503ec5ff00f125b54a4c4&t=1782508168&sid=2sWFft3bl2

作者: 鱷魚 時間: 2015-6-13 12:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature 時間: 2015-6-13 13:16
可以買套鴨仔雙色ptb都係3舊度!
作者: chrislovejill91 時間: 2015-6-13 13:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: avarex 時間: 2015-6-13 23:04
個代理要星期一先開工,唯有PM佢地,不過覆唔覆又係一回事._.
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1800148&k=ce7c136ebe6fb345ea9a0a115b4e7430&t=1782508168&sid=2sWFft3bl2

作者: avarex 時間: 2015-6-13 23:38
個代理覆左我
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1800163&k=4ce9cb85a75e90dc23cb5e0c705b220c&t=1782508168&sid=2sWFft3bl2

作者: leave 時間: 2015-6-14 00:45
我覺得張圖片無你描述得咁誇張,上到代理可能唔保。
作者: avarex 時間: 2015-6-14 00:56
回覆 9# leave
可能張圖影得唔夠正同唔夠清,但係如果你開埋燈睇實物,你就會覺得好唔舒服,有種好怪嘅感覺
作者: leave 時間: 2015-6-14 01:04
我見到網上其他K70 RGB既圖片好似都有類似情況
作者: avarex 時間: 2015-6-17 17:45
換左,今次altech真係抵讚,我以為佢剩係會換鍵帽比我,點知佢成個鍵盤換比我
個staff服務同態度都唔錯,仲冒住比人省嘅風險幫我換左佢
唯一美中不足嘅係個維修中心實在太遠,今日先得閒過去
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1801224&k=4444b15afb436fa78e0f8e51b4c38d3b&t=1782508168&sid=2sWFft3bl2

作者: lays 時間: 2015-6-19 22:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


