作者: matthew66 時間: 2016-12-9 21:14 標題: Xerox DocuPrint CM225fw Scanner 問題
最近發現個4合1個Scanner 有問題,scan 一半正常一半全黑,打去Fuji Xerox 要$600檢查費零件另計因為過左保養,但屋企人好少用,跟機碳粉都未用完就已經壞,下次都唔買Xerox, 重以為大廠有保證,想問下有冇c hing知道點整又或者可以攞去邊度整。唔該各位c hing 。????
作者: tomchen 時間: 2016-12-9 21:39
$600

聽到都即刻打退堂鼓
作者: test012345678 時間: 2016-12-10 11:15
吾常用先至容易壞,一係買过部,一係攞出去scan, 無谓整。
作者: garnett_v 時間: 2016-12-10 11:37
你個scanner 有問題, 同跟機碳粉未用完就壞有咩關係?
而且你自己都話少用, scanner 同printer 都係唔用唔代表唔會壞
相反好多機械, 光感部機, 太耐唔用先易出問題
既然你都覺得xerox 唔好, 咁仲做乜要整?

