作者: lous 時間: 2017-5-2 19:44 標題: 有無邊間可以買printer連上門安裝
因小弟人在大陸,但香港屋企printer跌得爛左,買過部新都無人識攪。請問各位有無得上門攪架?或者我買左部brother printer返去,再叫佢地師父上門安裝(扮連唔到線)咁得唔得?
作者: hkshit 時間: 2017-5-2 20:24
上門裝 icq
作者: andychu1995 時間: 2017-5-3 01:28
試下叫屋企人插好D線,然後你用teamviewer幫佢裝返driver?
作者: jimmytsui 時間: 2017-5-3 09:25
應該會有,都是收費問題。
作者: skywolf08 時間: 2017-5-3 16:21
e 家插隻碟按setup, click(repeat),插usb 就得。
windows 10就一插就得
作者: KinChungE 時間: 2017-5-3 17:50
裝一裝應該都起碼收500-600蚊, 你肯俾?
作者: ccchhhuuunnn 時間: 2017-5-3 18:04
屋企樓下果間電腦鋪可能加少少就得
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2017-5-3 20:49
買番同一型號唔駛攪,插番線就得
作者: tsehung 時間: 2017-5-4 03:33
回覆 6# KinChungE
搶錢麼!唔洗咁貴吓
作者: KinChungE 時間: 2017-5-4 09:12
USB就係
Lan一定唔得
作者: KinChungE 時間: 2017-5-4 09:15
+1
最多可能只係一二百就得
不過樓下電腦舖隨時機價都貴一二百
作者: 小子 時間: 2017-5-9 00:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chaumf 時間: 2017-5-9 09:26
現在上門簡易服務無$300以上都免問
作者: skywolf08 時間: 2017-5-9 16:37
本帖最後由 skywolf08 於 2017-5-9 18:23 編輯
上門最少$300(就算同區)
不如你post 自己住邊區,睇下有冇師兄幫到(maybe Windows /Mac)?
點到要卑水腳費.
作者: meowmi 時間: 2017-5-9 18:16
本帖最後由 meowmi 於 2017-5-9 18:19 編輯
免費送貨就好多,BROTHER/CANON/EPSON官網都免費送貨,但裝就一定冇,你要去電腦舖買,但我估最少最少都要收你200+
送貨唔同裝機,裝機要搵師傅,送貨唔洗
你人在大陸,呢個時候,最好搵朋友幫你XD

