Board logo

標題: [所有會員請取貨] 音響產品, 高清,電腦配件, 接線團 第4 團 [打印本頁]

作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-30 23:57     標題: [所有會員請取貨] 音響產品, 高清,電腦配件, 接線團 第4 團

本帖最後由 yingwai_chow 於 2010-1-17 00:04 編輯

未入數的會員, 請儘快入數
交收方式:
所有準備前往取貨的會員, 請到訂購表查看資料是否正確, 由於部份資料因server down流失並不及更新, 如有任何問題, 請通知更正,不便之處, 敬請原諒
1.)ASHOP 請儘快取貨, 多謝合作
2.)指定時間指定地點交收
(已更新) 如閣下未能前往, 請pm 通知

不包AFEE 指在ASHOP 交收的會員將需加收$5 作手續費
不設郵寄

指定時間及地點
a.)港鐵旺角站客務中心
18 Jan 2010 6:15PM-6:45PM


b.)港鐵灣仔站客務中心  18 Jan 2010 7:00pm-7:30pm

如最後無出現者將會向A SIR 報告及永久blacklist!

多謝大家對小弟的支持,音響產品, 高清,電腦配件, 接線團已經進入第4團啦!


本人已在ASHOP 登記, 請放心!


在此澄清:

有會員表示我們的[E2] SIM 卡讀卡器未能讀取16GB 卡, 經廠方及我們測試後, 實屬可支援16GB 的SDHC 卡及Micro SDHC 卡, 現特此聲明以正視聽, 敬請留意!

本團分類如下: (可按下表跳至分類)
A.) HDMI 接線 #2 新產品!
B.) DVI 接線 #3
C.) Display Port 接線 #4
D.) 電腦接線 #5
E.) 電腦小配件 #6

F.) 高清小配件及轉頭 #7

G.) 高清HDMI 放大/分線器 #8
H.) 流動/家用音響 #9 大量新品及優惠價發售!

J.) 萬用數碼產品充電器 #10 新產品!



請按所需分類瀏覽產品! 

所有產品會於4-6日到貨,請經常回本帖查看交收及到貨日期!多謝!


團購者請依照格式下單, 多謝合作



[ 本帖最後由 yingwai_chow 於 2010-1-10 22:50 編輯 ]
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-30 23:58

A.) HDMI 接線
大家除左支持[A1] [A2] 之外,其他包網系列亦屬佳品,請多多支持!!

A1/A2 兩款差別只在插頭款式及A2 有磁環
[A1] 2米 DON SCORPIO MIPS F380HD 鍍金頭線內包網屏閉HDMI線 $58



美國牌子
採用靚銅料制造

24k 鍍金插頭 線身包網

畫質有保證

1.3B Support

線身粗達8mm
如圖:


[A2] 2米 DON SCORPIO MIPS F330HD 鍍金頭線內包網屏閉HDMI線 $58


美國牌子
採用靚銅料制造
24k 鍍金插頭 線身包網有磁環

畫質有保證

1.3B Support
線身粗達8mm

如圖:


[A3] 1.8米鍍金頭HDMI 線 $20



HDMI 1.3b 支持

線粗達7mm 線身較軟可轉彎
鍍金頭 有兩個磁環

[A4] 1.8米鍍金頭包網HDMI 線 $36




線粗達7mm 線身軟硬中等包網皮
鍍金頭 有兩個磁環
HDMI 1.3b 支持
高清訊號更清晰


[A5] 1.5米內包網屏閉HDMI線 $36



唔好睇佢麻麻地樣, 係一條勁線黎

線粗達10mm 線身較硬內包金屬網皮
有兩個磁環
HDMI 1.3b 支持
高清訊號更清晰


[A6] 1.8米扁身包網屏閉HDMI線 $40 (兩色任選)
對於覺得HDMI 線太硬既你  
呢款一定唔可以錯過
按HDMI 標準而造既扁線登場
  
放便你屈上屈落, 又唔怕會屈爆個頭
   

採用純銅線芯, 質素有保證

外皮包網, 隔絕雜訊  
有兩色選擇
橙色:




黑色:




[A7] 1.8米鍍金原身曲頭包網屏閉HDMI線 $40 (兩色任選)





原身曲頭既HDMI 線出場啦
一邊曲一邊直, 係買曲頭之外既另一好選擇
線身粗達7mm
鍍金頭 有兩個磁環, 讓你隔絕雜訊
HDMI 1.3b 支持
高清訊號更清晰

[ 本帖最後由 yingwai_chow 於 2009-12-31 01:26 編輯 ]
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-30 23:58

B.) DVI 接線

[B1]1.8米包網鍍金頭DVI轉 HDMI 線 $36





線粗達10mm 線身較硬線包網皮
有兩個磁環
HDMI 1.3b 支持
高清訊號更清晰


[B2]1.8米包網鍍金頭DVI線 $36






線粗達10mm 線身較硬線包網皮
有兩個磁環
HDMI 1.3b 支持
高清訊號更清晰



[ 本帖最後由 yingwai_chow 於 2009-12-30 23:59 編輯 ]
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-30 23:58

C.) Display Port 接線#4



[C1]1.5米
鍍金頭包網
Display Port 線 $98





用緊5870/ 5850 既用家有福啦



DISPLAY PORT 線終於登場!

有晒包網, SHIELD 晒雜訊, 保障畫質
重有金屬插頭連扣, 唔會甩頭引致燒, SHIELD 晒雜訊


作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-30 23:59

D.) 電腦接線

[D1]與MSI 同廠OEM 反頭SATA 短線 $10


今次呢款唔同在連接底板一邊係直頭,一定唔會阻你其他SATA 頭用唔到!  
~15CM 最適合External HDD Case, HP ITX CASE 等細箱用
反頭, 即使HDD 返轉左條線都可以可下伸延  
如圖




[D2]SATA 反頭長線 $12


照顧埋用大機箱既用家!
今次呢款唔同在連接底板一邊係直頭,一定唔會阻你其他SATA 頭用唔到!  
~50CM 最適合External HDD Case, ATX CASE 等細箱用
反頭, 即使HDD 返轉左條線都可以可下伸延


如圖



[D3]與ASUS 同廠OEM 原裝有扣SATA 線 $10



~50CM 長, 靚線!
有扣, 不易掉下, 金黃色線身, 線身較硬
適合一般機ATX, MATX箱使用

[D4]反頭SATA 短線 $10



~15CM 最適合HP ITX CASE 等細箱用
反頭, 即使HDD 返轉左條線都可以可下伸延
如圖:


[D5]短身USB 線仔(1條/藍/透明雙色任選) $10

透明包膠內包網/透藍內包網線身
~15CM 長
唔再撞爆USB 手指!  
有時高清手指太大, 亦可以用呢個延長接口!
使用前:

使用後:


作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 00:01

E.) 電腦小配件


[E1]USB 多功能讀卡器 $15 (5色任選/1件 (紫/藍/橙/黃/黑))





5色任選/1件 (紫/藍/橙/黃/黑)
可讀多款卡, SDHC Support
SD/MINI SD/MICRO SD 直插
MEMORY STICK直插
Size 迷你方便攜帶

[E2]USB SD/MMC/Micro-SD/SIM 卡讀卡器 $30 (雙色任選/1件 (黑/白))



可讀SD, SDHC, MMC, T-F 直插, 最緊要係SIM 卡support
有埋driver 同software support 你copy sim 卡聯絡人

SIZE 細, 方便攜帶

[E3]一體式一開四 USB HUBS 連時鐘及溫度計 $48 (雙色任選/件: 黃/藍)

有埋時鐘顯示, 檯面從此多件好用Gadgets!

1開4 USB 2.0 HUBS 有埋時間同溫度顯示, 從此唔洗再上天文台都check 到溫度啦

可以直立及立體擺放, 實屬HUBS 首選


[E4]USB SD/SDHC/RS-MMC/MMC讀卡器 $10



MMC/RS-MMC/SDHC/SD 卡可讀
5色任選(紫/黑/藍/黃/橙)
SIZE 細, 方便攜帶

直插即用, 放卡當card reader 最方便


[E5]USB SD/SDHC/RS-MMC/MMC讀卡器 $10




T-F 卡直讀
色任選(透明/黑/綠/紫)
SIZE 超細, 方便攜帶

直插即用, 放卡當card reader 最方便



[ 本帖最後由 yingwai_chow 於 2009-12-31 01:33 編輯 ]
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 00:02

F.) 高清小配件及轉頭

[F1] HDMI 曲接頭 $18



唔再令你屈爆HDMI 頭  

可以令HDMI 線向下/向上伸延
使用前:

使用後:


[F2] DISPLAY PORT(公) 轉 HDMI(母) 轉頭 $98
只限單向轉換!!




玩5870/585 既朋友, 今次又幫到你地啦

如果你想玩6 mon 輸出, 而display 又無DP 既, 呢個就好適合你啦, 可以將個頭轉返做HDMI, 好方便架!
呢款內置晶片, 非一般可比


[F3] DISPLAY PORT(公) 轉 DVI(母) 轉頭 $98
只限單向轉換!!


如果你想玩6 mon 輸出, 而display 又無DP 既, 呢個就好適合你啦, 可以將個頭轉返做DVI, 好方便架!
呢款內置晶片, 非一般可比

[F3A] HDMI(母)轉MINI HDMI(公) 轉頭 $20




將DVI 轉成MINI HDMI 用, apple user 就好適合啦

鍍金頭, loss 少畫面品質有保證


size 細, 唔會屈爆個頭


[F4] HDMI(公)/HDMI(公) 接頭 $20



用黎connect 埋兩個HDMI母頭
街外少有

鍍金頭, loss 少畫面品質有保證


[F5] DVI(母)轉HDMI(母)轉頭 $20




用於將DVI 母頭轉成hdmi 的母頭
鍍金頭, loss 少畫面品質有保證


[F6] DVI(公)轉HDMI(母)轉頭 $20
[img]



用於將DVI 公頭轉成hdmi 的母頭
鍍金頭, loss 少畫面品質有保證


[F7] HDMI(母)/HDMI(母)曲接頭 $20



又再返曲頭系列!
今次呢個係For 你地放便將線轉彎用既, 有時線太硬, 就可以方便咁轉彎啦

唔再屈爆d插頭


作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 00:02

G.) 高清HDMI 放大/分線器

[G1] HDMI 3 Port Switch 連Remote $180



3入一出, 有remote 同火牛
質量一流, 畫面唔會變差


最適合多hdmi devices 既你

8仔stb 亦可用


[G2] HDMI 5 Port Switch 連Remote $280




5入一出, 有remote 同火牛
質量一流, 畫面唔會變差


最適合多hdmi devices 既你

8仔stb 亦可用



[G3] HDMI 4 Port Splitter $480



1入4出, 有火牛
內置放大器, 一定夠signal


質量一流, 畫面唔會變差


可以多屏output!
8仔stb 亦可用


作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 00:03

H.) 流動/家用音響
全部均經千挑萬選, 音質均在水準上!


[H1] 德國 MUVID MC907-1 2.1 一體式家庭音響系統$390 (不連讀卡器及內存卡)







德國品牌, 優質首選

音色細滑, 高低得宜
2.1 一體式喇叭系統, 可獨立調較高低音
設有FM 收音機, 雙鬧鐘, 時間顯示, USB輸入, SD/SDHC 播放, 耳筒輸出及3.5 MM 輸入

*支持U盤和SD卡播放
*FM調頻立體聲收音
*AUX外接音源輸入,Bass、treble高、低音調節
*一體化2.1音響播放系統
*圓形LCD液晶顯示介面醒目時鐘顯示
*雙鬧鐘功能,可選擇不同鬧鈴模式
*小睡/睡眠/偷懶功能設計

http://www.m3-electronic.de/en/mc907_1.html

Technical specifications

Stereo FM Clock radio
MP3 Playback
High-grade 2.1 Stereo speakers
Large LED-display (with 3-stepped dimmer)
2 alarm settings
Snooze- and Nap-function
Battery-power reserve for current interruption
Connections: Line In, headphone jack, USB and 3-1 cardreader
Dimension: 323 x 140 x 174 m
Weight: 1,7 kg
VPE: 4
EAN: 4047069002237




[H2]DOSS DS-981木箱內置收音機家庭一體式音響 $360
(不連讀卡器及內存卡)


*支持U盤和SD卡播放
*FM調頻立體聲收音
*AUX外接音源輸入
*主體為木質音腔設計
*LCD液晶顯示器介面
*時鐘顯示功能
*雙鬧鐘功能,可選鬧鈴模式
*小睡/睡眠/偷懶功能設計
*仿古木紋款式時尚


[H3] SU35小型內置收音機流動音樂喇叭 $88 (白/黑/粉紅, 3色任選)
(不連讀卡器及內存卡)








3色任選 (白/黑/粉紅)
雙喇叭設計, 支持立體聲
內置LCD 播放狀態及操控一目了然!
有 FM 收音機, 去度邊聽到邊
附隨 Remote, 遙距操作更容易!
Remote 可以更改EQ 等高級操作
支持USB, SD, SDHC, 及3.5 Audio In 輸入
支持連續播放高達4.5 小時
支持格式: MP3
配件:


[H4] 超小型流動音樂喇叭 $48
(不連讀卡器及內存卡)




3色任選
支持MicroSD 音樂播放
支持 Audio In 輸入
支持連續播放高達4.5 小時
支持格式: MP3
可當作MP3 機及喇叭使用

[H5] 可伸縮超小型流動音樂喇叭 $48
(不連讀卡器及內存卡)



雙色任選
支持MicroSD 音樂播放
支持 Audio In 輸入
支持連續播放高達4.5 小時
支持格式: MP3
可當作MP3 機及喇叭使用

[H6] AL-101 小型內置收音機及時鐘流動音樂喇叭 $118
(不連讀卡器及內存卡)




雙喇叭設計, 支持立體聲
內置時鐘, 溫度計, 放係檯頭一流!
有 FM 收音機, 去度邊聽到邊
附隨 Remote, 遙距操作更容易!
Remote 可以更改EQ 等高級操作
支持USB, SD, SDHC, 及3.5 Audio In 輸入
支持連續播放高達4.5 小時
支持格式: MP3
附送: SE, 3.5MM 轉插讓你隨心傾聽! MusicEverywhere!

[H7] DA-16 流動達人!小型內置收音機流動音樂喇叭 $118
(不連讀卡器及內存卡)





闊140mm 深95mm 高95mm
雙喇叭設計, 支持立體聲
內置LCD 播放狀態及操控一目了然!

有 FM 收音機, 去度邊聽到邊

附隨 Remote, 遙距操作更容易!

Remote 可以更改EQ 等高級操作
支持USB, SD, SDHC, 及3.5 Audio In 輸入
支持連續播放高達4.5 小時
支持格式: MP3
附送: SE, NOKIA, 3.5MM 轉插讓你隨心傾聽! MusicEverywhere!


[H8] DA-18 兩用最強!中型內置收音機流動音樂喇叭 $118
(不連讀卡器及內存卡)





闊160mm 深140mm 高130mm
雙喇叭設計, 支持立體聲
內置LCD 播放狀態及操控一目了然!

有 FM 收音機, 去度邊聽到邊

附隨 Remote, 遙距操作更容易!

Remote 可以更改EQ 等高級操作
支持USB, SD, SDHC, 及3.5 Audio In 輸入
支持連續播放高達4.5 小時
支持格式: MP3
附送: SE, NOKIA, 3.5MM 轉插讓你隨心傾聽! MusicEverywhere!


[H9] SU-28 音效最強!內置收音機流動音樂喇叭 $168
(不連讀卡器及內存卡)





闊260mm 深140mm 高120mm
三喇叭設計, 支持立體聲
雙中低音單元, 一個高音單元 完美流動設計!
內置LCD 播放狀態及操控一目了然!

有 FM 收音機, 去度邊聽到邊

附隨 Remote, 遙距操作更容易!

Remote 可以更改EQ 等高級操作
支持USB, SD, SDHC, 及3.5 Audio In 輸入
支持連續播放高達4.5 小時
支持格式: MP3
附送: SE, 3.5MM 轉插讓你隨心傾聽! MusicEverywhere!



[ 本帖最後由 yingwai_chow 於 2009-12-31 02:38 編輯 ]
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 00:11

J.) 萬用數碼產品充電器
DEMO


[J1] 10合1 USB 萬能充電線 $23



有10 款不同的充電線, 可充不同的數碼產品
例如各大品牌數碼相機, 各大品牌手機, PSP, iPod, iPhone, 等等
主流支持品牌及任何有Micro-usb 產品
Nokia, Samsung, Motorola,HTC, SE, LG, SONY, APPLE, 甚至Huawei, ZTE 等等


[J2] 10合1 USB 萬能充電線連車充 $33



有10 款不同的充電線, 可充不同的數碼產品
例如各大品牌數碼相機, 各大品牌手機, PSP, iPod, iPhone, 等等
主流支持品牌及任何有Micro-usb 產品
Nokia, Samsung, Motorola,HTC, SE, LG, SONY, APPLE, 甚至Huawei, ZTE 等等


[J3] 10合1 USB 萬能充電線連車充及濕電火牛 $43



足料1A 火牛, 火力十足
有10 款不同的充電線, 可充不同的數碼產品
例如各大品牌數碼相機, 各大品牌手機, PSP, iPod, iPhone, 等等
主流支持品牌及任何有Micro-usb 產品
Nokia, Samsung, Motorola,HTC, SE, LG, SONY, APPLE, 甚至Huawei, ZTE 等等


[ 本帖最後由 yingwai_chow 於 2009-12-31 10:31 編輯 ]
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 00:11

訂購表:

ASHOP:



http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AronLC1KsbpmdFl4TURYazNBZFN3bmJQamJTWk5mSlE&hl=en


旺角站:

http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AronLC1KsbpmdHdveUwxdGpMUGM2eDlndE1IR0pnYnc&hl=en


灣仔站:

http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AronLC1KsbpmdDFPOGhBZERXZ0QwbVlQMHNIT0hPWEE&hl=en




下單方法:
[會員名稱] [產品代號] [件數] [顏色] [交收方式]

如同款想要兩款色
請分兩項下單


例:
[yingwai_chow] [A1] [3] [ASHOP]
[yingwai_chow] [A6] [1] [橙] [港鐵旺角站]

[yingwai_chow] [A6] [1] [黑] [港鐵灣仔站]

繳費方法:


全部貨品下50% 訂金

購買後我會主動聯絡買家


1.) ASHOP 付款 (不包Afee)
2.) 現場即時到付(不設找續)

不包AFEE 指在ASHOP 交收的會員將需加收$5 作手續費

交收方式:
1.)ASHOP(不包Afee) 14 Jan 2010 3時後
2.)指定時間指定地點交收

不包AFEE 指在ASHOP 交收的會員將需加收$5 作手續費
不設郵寄

指定時間及地點
a.)港鐵旺角站客務中心  14 Jan 2010 6:30PM-7:00PM


b.)港鐵灣仔站客務中心  15 Jan 2010 6:30pm-7:00pm

如最後無出現者將會向A SIR 報告
及永久Blacklist!


產品保固:
1.) 參加團購者即代表無條件接受產品保固條款
2.) 不論交收日期,一切保固至2010年1月17日止(以通知日起計)
3.) 不包括人為損壞及一切因不當使用而引致的損壞
4.) 所有最終決定權由團購發起人所有,不得異議
5.) 如發現產品出現先天性缺陷,請於HKEPC 以PM 聯絡本人
     5A.)請於PM 中列明以下資料:
  5Ai.)網名;
        5Aii.)有先天性缺陷產品名稱
        5Aiii.)聯繫電話
6.)本人收到後會儘快聯繫  閣下進行產品更換程序

產品最終式樣:
1.) 參加團購者即代表無條件接受產品最終式樣條款
2.) 產品顏色以實際產品為準,相片色差及生產批號不同(有顏色選擇者除外)可能導致出入
3.) 產品圖片與實際產品有差別,這是因生產批號不同而引致的偏差, 但 本人保證產品性能一致
4.) 產品盡量力求盡善盡美, 但並不保證並無先天性缺陷, 如產品有先天性缺陷, 請按產品保固的程序處理
5.) 所有最終決定權由團購發起人所有,不得異議

[ 本帖最後由 yingwai_chow 於 2010-1-10 22:48 編輯 ]
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 00:12

下訂方式:
存入50%訂金至以下銀行戶口:
恒生銀行
766-124259-882  CHOW YING WAI

請於入數後將入數紙副本
入數時間, 會員名稱PM 給本人
並留下聯絡電話
本人會以電話確定收款



本團客戶服務熱線 (11am-7pm)
92160636


作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 00:12

交收程序:

會員請到訂購表查看 閣下的取貨編號,以得知是否符合取貨資格


如圖:


訂購表:



所有貨品必須於離開前點算有否缺漏,如有缺漏請即時通知,否則恕不補回!


作者: soloman124    時間: 2009-12-31 00:49

J1 有冇圖?
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 00:55

原帖由 soloman124 於 2009-12-31 00:49 發表
J1 有冇圖?


圖已ok

[ 本帖最後由 yingwai_chow 於 2009-12-31 01:25 編輯 ]
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 02:40

已全面上傳, 請支持
作者: xdarrenx    時間: 2009-12-31 02:50

樓主
我想買個收音機鬧鐘
即係定時會開著收音機既
請問上面邊(幾)款有呢個功能??
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 02:57

原帖由 xdarrenx 於 2009-12-31 02:50 發表
樓主
我想買個收音機鬧鐘
即係定時會開著收音機既
請問上面邊(幾)款有呢個功能??


H1/ H2 有收音機鬧鐘
一般時間如果唔想聽既呢, 就可以stand-by mode
鐘既設計係無全熄既
作者: littleprincerik    時間: 2009-12-31 04:05

師兄
邊隻收音機鬧鐘可以長插濕電用家?
我見有張label寫住"do not charge while using"既!
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 04:07

原帖由 littleprincerik 於 2009-12-31 04:05 發表
師兄
邊隻收音機鬧鐘可以長插濕電用家?
我見有張label寫住"do not charge while using"既!


H1, H2 係要長插無呢個問題
其他無alarm 架
得h1, h2 有
作者: littleprincerik    時間: 2009-12-31 04:34

其實係想買隻長插濕電聽fm姐
即係要h1 or h2先得?
作者: doctor27hk    時間: 2009-12-31 04:53

[doctor27hk] [A1] [1] [港鐵旺角站]
[doctor27hk] [E1] [1] [黑] [港鐵旺角站]
作者: 7600scsi    時間: 2009-12-31 07:11

[E4] $10 USB 讀卡器 supports 4G SDHC card 嗎?
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 09:18

原帖由 littleprincerik 於 2009-12-31 04:34 發表
其實係想買隻長插濕電聽fm姐
即係要h1 or h2先得?


無錯
H1, H2 為首選
H1, H2 不設充電, 要長插濕先方可運作

[ 本帖最後由 yingwai_chow 於 2009-12-31 09:21 編輯 ]
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 09:19

原帖由 7600scsi 於 2009-12-31 07:11 發表
[E4] $10 USB 讀卡器 supports 4G SDHC card 嗎?


全系列讀卡器支援SDHC

[ 本帖最後由 yingwai_chow 於 2009-12-31 09:20 編輯 ]
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 09:22

原帖由 doctor27hk 於 2009-12-31 04:53 發表
[doctor27hk] [A1] [1] [港鐵旺角站]
[doctor27hk] [E1] [1] [黑] [港鐵旺角站]


多謝, 將於稍後新增於訂單中
作者: pure_water    時間: 2009-12-31 09:47

有二個[J1] 喎
[J1] 10合1 USB 萬能充電線 $23
[J1] 10合1 USB 萬能充電線連車充及濕電火牛 $43
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 10:36

原帖由 pure_water 於 2009-12-31 09:47 發表
有二個[J1] 喎
[J1] 10合1 USB 萬能充電線 $23
[J1] 10合1 USB 萬能充電線連車充及濕電火牛 $43

已更改,不好意思
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 10:39

另外補充一下,H1及H2的LCD有三層背光,
一個係關閉
一個係暗
一個係全亮
作者: happy_gemini    時間: 2009-12-31 10:55

音樂播放器(H6 - H9)係用什麼電源?
只用DC? 是否可用火牛? 包唔包火牛?
另外, 個packing係點? 彩盒定係普通牛皮紙盒?

唔好意思, 咁多問題, 因為考慮買嚟做禮物.
作者: loverstar    時間: 2009-12-31 11:06

[loverstar] [A2] [1] [港鐵旺角站]
[loverstar] [A6] [1] [黑] [港鐵旺角站]
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 11:45

原帖由 happy_gemini 於 2009-12-31 10:55 發表
音樂播放器(H6 - H9)係用什麼電源?
只用DC? 是否可用火牛? 包唔包火牛?
另外, 個packing係點? 彩盒定係普通牛皮紙盒?

唔好意思, 咁多問題, 因為考慮買嚟做禮物.

H3-H9 均用鋰電作電力
叉電為usb 線
另可配備火牛叉電
所有均為彩盒色裝
作者: 170402    時間: 2009-12-31 14:15

[170402][j1][1][aSHOP]
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 20:02

原帖由 170402 於 2009-12-31 14:15 發表
[170402][j1][1][aSHOP]


多謝, 並會於稍後時間更新
作者: Tea-Back    時間: 2009-12-31 20:13

[Tea-Back][E3][1][黃][灣仔站]
作者: 成    時間: 2009-12-31 20:16

[成] [H3] [1] [黑] [A Shop]
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-31 20:26

多謝, 將於稍後更新
作者: bigpen    時間: 2010-1-1 09:44

請問流動/家用音響那一個有鬧鐘功能?謝
作者: pure_water    時間: 2010-1-1 12:09

[pure_water][j3][1][ASHOP]
作者: simon1980    時間: 2010-1-1 12:39

[simon1980] [A2] [2] [A SHOP]
[simon1980] [E2] [1] [黑色] [A SHOP]

[ 本帖最後由 simon1980 於 2010-1-7 12:06 編輯 ]
作者: yanliu    時間: 2010-1-1 12:42

[yanliu][E2] [1] [白] [ASHOP]
[yanliu][F3A] [1] [ASHOP]
[yanliu][A7]  [1] [黑] [ASHOP]

[ 本帖最後由 yanliu 於 2010-1-1 14:00 編輯 ]
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-1 13:04

原帖由 yanliu 於 2010-1-1 12:42 發表
[E2]USB SD/MMC/Micro-SD/SIM 卡讀卡器 $30 白
[F3A] HDMI(母)轉MINI HDMI(公) 轉頭 $20
[A7] 1.8米鍍金原身曲頭包網屏閉HDMI線 $40 (兩色任選)

[ASHOP]


請按格式下單
多謝
將於稍後更新, 多謝
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-1 13:09

原帖由 bigpen 於 2010-1-1 09:44 發表
請問流動/家用音響那一個有鬧鐘功能?謝


H1/H2 有此功能
其他均沒有的
敬請留意

[ 本帖最後由 yingwai_chow 於 2010-1-1 13:10 編輯 ]
作者: songkeung    時間: 2010-1-1 13:25

cable, 可以郵寄交收嗎?
作者: t2950486    時間: 2010-1-1 13:34

係咪除左h1,h2特別好音質之外
其他都只係一般?
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-1 13:44

原帖由 t2950486 於 2010-1-1 13:34 發表
係咪除左h1,h2特別好音質之外
其他都只係一般?


因為H1, H2係設計室內定位使用, 音效以室內音響為標準
而其他均為流動喇叭, 在用電量及體積上的考慮, 可能有些微差別, 但音效及quality 均在水準之上
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-1 13:44

原帖由 songkeung 於 2010-1-1 13:25 發表
cable, 可以郵寄交收嗎?


不設郵寄
作者: yanliu    時間: 2010-1-1 13:57

原帖由 yingwai_chow 於 2010-1-1 13:04 發表


請按格式下單
多謝
將於稍後更新, 多謝


格式已改
作者: hk654321    時間: 2010-1-1 14:13

H2 有無遙控? 有無得儲存電台?
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-1 14:42

原帖由 hk654321 於 2010-1-1 14:13 發表
H2 有無遙控? 有無得儲存電台?


有得save 電台, 但無remote 既
作者: hks3000    時間: 2010-1-1 17:41

[hks3000][E1][1] [黑] [ASHOP]
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-2 01:06

原帖由 hks3000 於 2010-1-1 17:41 發表
[hks3000][E1][1] [黑] [ASHOP]


多謝支持
作者: clicker    時間: 2010-1-2 01:20

[clicker] [e2] [1] [黑] [港鐵灣仔站]
[clicker] [e3] [1] [黃] [港鐵灣仔站]
作者: derekbeckham    時間: 2010-1-2 01:39

樓主我有問題
請問[E3]一體式一開四 USB HUBS 連時鐘及溫度計
個鐘同埋溫度計係另外入電池定係要插住usb先會著?
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-2 04:08

原帖由 derekbeckham 於 2010-1-2 01:39 發表
樓主我有問題
請問[E3]一體式一開四 USB HUBS 連時鐘及溫度計
個鐘同埋溫度計係另外入電池定係要插住usb先會著?


係另入電的
作者: mig33    時間: 2010-1-2 12:22

[mig33][A2][2][A shop]
[mig33][G1][1][A shop]
作者: mig33    時間: 2010-1-2 12:23

如果可以,請pack在一起,thx
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-2 13:02

原帖由 mig33 於 2010-1-2 12:23 發表
如果可以,請pack在一起,thx


一向都是pack 在一起的
多謝
作者: Inspire    時間: 2010-1-2 13:31

[Inspire] [A3] [1] [A SHOP]
[Inspire] [D5] [1] [透明] [A SHOP]
[Inspire] [E4] [1] [黑] [A SHOP]
thx

[ 本帖最後由 Inspire 於 2010-1-2 17:29 編輯 ]
作者: Suncall    時間: 2010-1-2 14:02

[Suncall][E3][1][藍][ASHOP]
[Suncall][J3][1][ASHOP]
作者: smallcar88    時間: 2010-1-2 16:04

[smallcar88][J3][1][ASHOP]
作者: psplam    時間: 2010-1-2 18:26

[psplam] [A7] [1] [港鐵灣仔站]
[psplam] [A3] [1] [港鐵灣仔站]

[ 本帖最後由 psplam 於 2010-1-2 22:40 編輯 ]
作者: mig33    時間: 2010-1-2 19:35

巳入訂金
作者: h2210    時間: 2010-1-2 20:04

團主,我上次和你換了一個白色的讀咭機 ($30) 但始終不能讀取16G SD咭。請問可否補差額換其他貨品呢?我已經幫襯了數次,算得上是熟客仔呀!
作者: joeywong.swing    時間: 2010-1-2 20:42

[joeywong.swing] [J1] [1] [港鐵灣仔站]

是否而家即刻過數給你?
我可否過全數給你? (因為$23.... )
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-2 23:07

原帖由 mig33 於 2010-1-2 19:35 發表
巳入訂金


OK...轉頭一次個入埋落list 度
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-2 23:07

原帖由 joeywong.swing 於 2010-1-2 20:42 發表
[joeywong.swing] [J1] [1] [港鐵灣仔站]

是否而家即刻過數給你?
我可否過全數給你? (因為$23.... )



可以的
作者: 小平    時間: 2010-1-2 23:08

[小平][H1][1][港鐵旺角站]
[小平][J3][1][港鐵旺角站]
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-2 23:12

原帖由 h2210 於 2010-1-2 20:04 發表
團主,我上次和你換了一個白色的讀咭機 ($30) 但始終不能讀取16G SD咭。請問可否補差額換其他貨品呢?我已經幫襯了數次,算得上是熟客仔呀!


PM 留電話, thx
作者: LoushBB    時間: 2010-1-2 23:26

[loushbb] [A1] [1] [ASHOP]
[loushbb] [A2] [1] [ASHOP]
[loushbb] [E1] [1] [藍] [ASHOP]
[loushbb] [J1] [1] [ASHOP]

Thank you very much.
作者: tkc_pc    時間: 2010-1-2 23:38

[tkc_pc][G1][1][ASHOP]
[tkc_pc][F1][3][ASHOP]

[ 本帖最後由 tkc_pc 於 2010-1-2 23:42 編輯 ]
作者: a886    時間: 2010-1-3 12:41

[J1] 10合1 USB 萬能充電線 $23
可以同時插曬所有頭一齊差?
會唔會拖慢差電時間?
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-3 12:45

原帖由 a886 於 2010-1-3 12:41 發表
[J1] 10合1 USB 萬能充電線 $23
可以同時插曬所有頭一齊差?
會唔會拖慢差電時間?


如果你供電既牛夠A 數, 可以既
但係平均插得越多就要用比較多既時間
作者: a886    時間: 2010-1-3 14:06     標題: 回覆 73# 的帖子

THX~考慮吓先~
作者: gundamdxhk    時間: 2010-1-3 15:07

[gundamdxhk][G1][1][A shop]
[gundamdxhk][F1][1][A shop]
作者: madcc    時間: 2010-1-3 15:54

[madcc] [A3] [5] [ASHOP]
[madcc] [E1] [2] [黑] [ASHOP]

謝謝了
作者: 無法識別    時間: 2010-1-3 16:36

[無法識別] [B2] [1] [港鐵灣仔站]
[無法識別] [E1] [1] [藍] [港鐵灣仔站]
[無法識別] [J1] [2] [港鐵灣仔站]
麻煩哂!

[ 本帖最後由 無法識別 於 2010-1-3 16:36 編輯 ]
作者: mig33    時間: 2010-1-3 17:21

仲未有訂購表?
作者: clicker    時間: 2010-1-3 18:01

[clicker] [A2] [1] [] [港鐵灣仔站]
作者: urcly0    時間: 2010-1-3 18:09

[urcly0] [B1] [1] [ASHOP]
[urcly0] [B2] [1] [ASHOP]
[urcly0] [D1] [2] [ASHOP]
[urcly0] [J1] [1] [ASHOP]
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-4 03:22

原帖由 mig33 於 2010-1-3 17:21 發表
仲未有訂購表?


已更新
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-4 14:24

原帖由 urcly0 於 2010-1-3 18:09 發表
  [1] [ASHOP]
  [1] [ASHOP]
[D1] [2] [ASHOP]
[J1] [1] [ASHOP]


多謝, 已更新
作者: ccck2004    時間: 2010-1-4 14:33

[ccck2004] [A3] [1] [港鐵旺角站]

我會一次過過晒$20俾你
作者: Memories    時間: 2010-1-4 17:45

[Memories] [J1] [1] [港鐵旺角站]
作者: 1409    時間: 2010-1-4 19:51

[1409] [G1] [1][ A Shop ]
            [F1]  [1][ A Shop ]
            [A1]  [1][ A Shop ]

唔好意另想問若果3件貨品是否只扣一次a fee  total $5,謝謝!!

[ 本帖最後由 1409 於 2010-1-4 21:03 編輯 ]
作者: h2210    時間: 2010-1-4 20:47

[h2210] [J1] [1] [港鐵旺角站]

Can I pay during transaction?
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-4 22:00

原帖由 h2210 於 2010-1-2 20:04 發表
團主,我上次和你換了一個白色的讀咭機 ($30) 但始終不能讀取16G SD咭。請問可否補差額換其他貨品呢?我已經幫襯了數次,算得上是熟客仔呀!


在此澄清:

有會員表示我們的[E2] SIM 卡讀卡器未能讀取16GB 卡, 經廠方及我們測試後, 實屬可支援16GB 的SDHC 卡及Micro SDHC 卡, 現特此聲明以正視聽, 敬請留意!



[ 本帖最後由 yingwai_chow 於 2010-1-4 22:11 編輯 ]
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-4 22:00

原帖由 1409 於 2010-1-4 19:51 發表
[1409] [G1] [1][ A Shop ]
            [F1]  [1][ A Shop ]
            [A1]  [1][ A Shop ]

唔好意另想問若果3件貨品是否只扣一次a fee  total $5,謝謝!!


係, 只扣一次AFEE
作者: man0000    時間: 2010-1-4 22:15

[man0000] [j1] [2] [a shop]
作者: 1409    時間: 2010-1-4 22:57

原帖由 yingwai_chow 於 2010-1-4 22:00 發表


係, 只扣一次AFEE


THKS

另想問個訂購表係唔係要我入左錢先會顯示架。因暫未見有,謝謝。
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-5 00:20

原帖由 1409 於 2010-1-4 22:57 發表


THKS

另想問個訂購表係唔係要我入左錢先會顯示架。因暫未見有,謝謝。


我地會晚上盡行更新的
可能要下一日先見到
唔好意思
作者: atupal    時間: 2010-1-5 01:26

[atupal] [A1] [2] [ASHOP]
[atupal] [A3] [1] [ASHOP]

thanks!!!
作者: atupal    時間: 2010-1-5 01:31

唔好意思, 想加多一件
[atupa] [D5] [1] 透明 [ASHOP]
作者: 7600scsi    時間: 2010-1-5 05:56

[7600scsi] [E4] [1] [黑] [港鐵旺角站]
作者: gugugugu    時間: 2010-1-5 16:36

[gugugugu] [J1] [1] [港鐵旺角站]
作者: h2210    時間: 2010-1-5 20:12

原帖由 yingwai_chow 於 2010-1-2 23:12 發表


PM 留電話, thx


I have left you a message but didn't get your call nor voice message.
作者: 超貧    時間: 2010-1-5 20:40

F380HD和F330HD有咩分別?
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-5 20:47

原帖由 超貧 於 2010-1-5 20:40 發表
F380HD和F330HD有咩分別?


請到簡介中留意當中的分別, 多謝
作者: yingwai_chow    時間: 2010-1-5 20:49

原帖由 gugugugu 於 2010-1-5 16:36 發表
[gugugugu] [J1] [1] [港鐵旺角站]


多謝!
以上的均已pm 及更新

[ 本帖最後由 yingwai_chow 於 2010-1-5 21:22 編輯 ]
作者: mig33    時間: 2010-1-5 22:26

巳存入$156





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2