作者: 長勝飛龍 時間: 2013-7-30 00:13 標題: Leap Motion(是團完滿結束)
本帖最後由 長勝飛龍 於 2013-9-2 14:21 編輯
是團完滿結束,候補但遲左覆or 冇上到黎既唔緊要可以pm 我會再約你地交收,多謝支持
全部由美國訂購

價錢
$705 包A費
10隻起
保養方面:
會俾返soft copy 單團友自行寄回美國一年有限硬件保養
訂金:(歡迎全數落訂)
$355,尾數取貨時付
由於反應熱烈,希望可以加快進度等各位快d 收貨,將會提前截止並進行訂購
截止訂購時間:
1-Aug 23:00
最遲 2-Aug 23:00 前入訂金
未填資料既團友請盡快補回
下面條Link 係入數戶口資料及填寫會員聯絡方法
入數後,請將入數紙連同會員名以下列方式通知本人,以作紀錄
●Email : 個別PM 通知
●WhatsApp : 個別PM 通知
參加者落單後不設退團,訂金將會沒收及永久被 blacklist!
預計落單後14天內到貨
到貨後會通知團友上A shop 取貨.
作者: marller 時間: 2013-7-30 00:37
回復 1# 長勝飛龍
Leap motion x 1 please~
Thanks!
作者: 武非凡 時間: 2013-7-30 00:46
Leap motion x 1 please~
Thanks!
作者: airwaves 時間: 2013-7-30 00:47
Leap motion x 1
作者: wktanget 時間: 2013-7-30 01:12
Leap motion x 1 please~
Thanks!
作者: HKZonda 時間: 2013-7-30 05:49
第一次想圑購,但俾唔俾討論價錢上既野?
作者: Xtranova 時間: 2013-7-30 06:15
其實佢可以當mouse用未
定係一定要用airstore d app作者: 劍客一名 時間: 2013-7-30 07:20
Leap motion X1
感謝師兄開團
作者: hahahon 時間: 2013-7-30 08:55
Leap motion x 1
Thanks!
作者: nsltommy09 時間: 2013-7-30 09:00
Leap motion x 1
感謝師兄開團
作者: mfai 時間: 2013-7-30 09:04
Leap motion x 1...
作者: domeso 時間: 2013-7-30 09:21
Leap motion x 1 thanks!
作者: st2001hk 時間: 2013-7-30 09:31
Leap motion X1
作者: tlshum 時間: 2013-7-30 09:32
本帖最後由 tlshum 於 2013-7-30 09:33 編輯
Leap motion x 1
Thx!
作者: PNB 時間: 2013-7-30 09:44
Leap motion x 1 please~
Thanks!
作者: thomasckau 時間: 2013-7-30 09:52
Leap motion x 1 Thx
作者: anthony0517 時間: 2013-7-30 10:00
Leap motion X 1
Thanks!
作者: hozaizai 時間: 2013-7-30 10:01
Leap motion x 1
thx
作者: dcmon 時間: 2013-7-30 10:05
Leap motion x 1 Thx
作者: winsonyee 時間: 2013-7-30 10:16
Leap motion x 1
thx
作者: leung008 時間: 2013-7-30 10:18
Leap motion x 1 please !
第一次在 HKEPC 團購, Thanks.

作者: zero1992 時間: 2013-7-30 10:21
Leap motion x 1 please~
Thanks!
作者: 望海 時間: 2013-7-30 10:48
Leap Motion x 1
thanks
作者: shaojiayi 時間: 2013-7-30 11:39
Leap motion x 1
謝謝飛龍哥!
作者: hkwebsphere 時間: 2013-7-30 11:58
Leap Motion x 1
Thx!
作者: homtin 時間: 2013-7-30 12:13
Leap motion x 1
Thx!!
作者: HKZonda 時間: 2013-7-30 13:04
本帖最後由 HKZonda 於 2013-7-30 13:12 編輯
Leap Motion Controller X1 = HK$ 753.98
Leap Motion Controller X2 = HK$ 1,428.97 (avg $714.485)加埋答車錢落A SHOP都差唔多係呢條數
Leap Motion Controller X3 = HK$ 2,050.96 (avg $683.653)
Leap Motion Controller X4 = HK$ 2,672.95 (avg $668.237)
Leap Motion Controller X5 = HK$ 3,294.94 (avg $658.988)
Leap Motion Controller X6 = HK$ 3,972.93 (avg $662.155)
Leap Motion Controller X7 = HK$ 4,594.92 (avg $656.417)
Leap Motion Controller X8 = HK$ 5,216.91 (avg $652.113)
Leap Motion Controller X9 = HK$ 5,838.90 (avg $648.766)
Leap Motion Controller X10 = HK$ 6,460.89 (avg $646.089)
FIXED PRICE $705 其實冇乜SO
盒野咁細盒A FEE肯定唔會貴得去邊
最多 $15
就當 $15 盒
($705-$15)X10- $6460.89 = $439
十盒就 $439 手續費真係幾識做生意
有廿個人買($705-$15)X20- $ 12,801.79 = $998
咁就賺成千, 免費送一隻俾搞手仲有錢賺
三十個人買($705-$15)X30- $ 19,202.69 = $1497
賺左兩隻嚕~~
P.S. 所有價格直接從官網報價
作者: 372366 時間: 2013-7-30 13:29
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 李察斯 時間: 2013-7-30 13:41
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: A君 時間: 2013-7-30 14:03
Leap Motion Controller X1 = HK$ 753.98
Leap Motion Controller X2 = HK$ 1,428.97 (avg $714.485)加埋答 ...
HKZonda 發表於 30/7/2013 13:04
每個人都識計數,認為唔值的可以自行訂購...
作者: 炎冬 時間: 2013-7-30 14:46
Leap Motion Controller X1 = HK$ 753.98
Leap Motion Controller X2 = HK$ 1,428.97 (avg $714.485)加埋答 ...
HKZonda 發表於 2013-7-30 13:04
你仲要預走數風險, 同你自己一次訂10隻. 散唔散到貨先~
賣10隻先賺你果6.79%, 仲要hold起你6千幾蚊, 又怕人走數唔要找地方散貨...
如果搞咁多野連10% profit都沒...我自問就沒興趣搞了.
作者: 長勝飛龍 時間: 2013-7-30 14:50
係,其實我仲想補充,仲未計海外簽卡既手續費,同運去A Shop 到既運費
作者: PNB 時間: 2013-7-30 15:43
Leap Motion Controller X1 = HK$ 753.98
Leap Motion Controller X2 = HK$ 1,428.97 (avg $714.485)加埋答 ...
HKZonda 發表於 2013-7-30 13:04
CHING,甘你平時米唔搭車?唔食野?唔返工??

作者: hkalphonse 時間: 2013-7-30 15:56
等到喇~~!!
Leap motion x 1
作者: winsonyee 時間: 2013-7-30 16:59
本帖最後由 winsonyee 於 2013-7-30 17:02 編輯
講真join團購都預左人地賺多少架喇!!!無錢賺搵鬼做咩??但求明買明賣,咁比人賺有咩所謂?人地幫你訂返來都要做野架,不要跟跟計教吧!
加多句: 真係吾該開團既師兄!!!
作者: HKZonda 時間: 2013-7-30 17:14
本帖最後由 HKZonda 於 2013-7-30 17:29 編輯
訂都落左一半
有人走數既你一半價錢上網賣實有人要囉~~
而且而家唔係我一次訂十隻
係有十筆訂先訂十隻~
有三十三個訂既就訂三十三隻
官網冇限死你 ORDER 限5既倍數10既倍數喎, 唔會有死貨
我份人好"君"真
有著數既齊齊賺
我唔會自己一個人獨大
如果你條 FORMULA 係 (AVG +手續+A FEE) 會好過 FIXED PRICE
我搞既話 5 隻 $660 隻算
9隻 $650 隻算
ROUND UP 到十位數就算~
要唔要 SHIP A SHOP 就會員自己決定
作者: HKZonda 時間: 2013-7-30 17:20
1. LEAPMOTION 寫明計港紙
2. Q&A 有寫明係計 LOCAL CURRENCY, 唔係計美金
3. 即使係收美金都唔會有你講既手續費, 只係貴少少既兌換率, O岩O岩七月我有成百幾次美金交易銀行都係計 $7.9X, 我幫人買野都係計 $8 算
4. 你都話會運去 A SHOP 又點解唔直接俾 A SIR 收件? 你由收件地址再拎去A SHOP答程特別既車係你既選擇喎
作者: 肥矢 時間: 2013-7-30 17:33
回復 37# HKZonda
ching, 你好似有d眼紅喎
作者: 長勝飛龍 時間: 2013-7-30 17:34
本帖最後由 長勝飛龍 於 2013-7-30 17:36 編輯
樓上呢位HKZonda師兄,我唔會再回應你任何野,正如A sir 所講買家自己識計數既,我唔需要同你纏落去,覺得唔抵既自然唔會join ,至於你幫幾多人訂幾多美金野我諗都冇咩人有興趣知,我呢個post 亦唔歡迎你Thanks!
作者: 炎冬 時間: 2013-7-30 17:34
你都好像有好多貨喎~
作者: idiotricky 時間: 2013-7-30 17:37
300入一隻Leapmotion.. 大路野要走唔難
如果大家想方便既可以團購買, 鍾意身體力行既可以自己搵FRD組
A SIR話齋, CHING們自己識計架啦
作者: 肥矢 時間: 2013-7-30 17:39
回復 40# 炎冬
我笑而不語

作者: kezzini 時間: 2013-7-30 17:43
交易廣場有大把ching放得平過呢個價, 其實洗乜咁勞氣
作者: HKZonda 時間: 2013-7-30 17:44
你堆貨起碼叫合理先~
咦, 但師兄你唔驚賣唔出咩? (聽其他師兄既意見....)
作者: HKZonda 時間: 2013-7-30 17:49
本帖最後由 HKZonda 於 2013-7-30 18:30 編輯
數係識計但會唔會計係另一件事
人一見到團購就會覺得平左一大截
係你既主題避開曬好多計算結果, $705係點計出黎你冇講過
你又用一堆手續費又運費加上去但統統都冇睇過 Q&A, 全部都係唔成立
既然係唔成立咁即係你當初計錯數啦, 但你又唔肯計返O岩條數
當你冇得再用任何理據支持自己呢 $705 時就用「唔會回應」去解決事件
會員的眼睛係雪亮的~
我都講完~
作者: domeso 時間: 2013-7-30 17:50
First of all, thanks 長勝飛龍
I too have experience with arranging group orders, for those who think this is a money making plan, why don't you try start one?
How much is he/she earning even there are 50~100 buyers? how long, how much time, how much effort is to be deploy to make this order going smooth?
Sitting at home counting finger say other earns is very easy, getting the job done is not something that easy, and a reward should be given.
Once again, thanks for the effort of 長勝飛龍.
作者: dragonlion 時間: 2013-7-30 18:22
Leap motion x 1 please~
Thanks!
作者: judiochu 時間: 2013-7-30 18:59
Leap motion X1
作者: 小zz 時間: 2013-7-30 20:15
Leap motion X1
作者: 赤上少伍 時間: 2013-7-30 20:27
Leap motion x 1
感謝師兄開團
作者: ayasetom 時間: 2013-7-30 21:39
Leap motion x 1
作者: andylo 時間: 2013-7-30 22:07
Leap motion x1
Thx
作者: kkepic 時間: 2013-7-30 22:49
Leap motion x 1
Thanks!
作者: 長勝飛龍 時間: 2013-7-30 22:57
大家報左名後請係第1頁張form 到填返資料同睇返入數户口
作者: berserklo 時間: 2013-7-30 23:12
Leap motion X1
感謝師兄開團
作者: Sartre 時間: 2013-7-30 23:15
Leap motion x 1
感謝師兄開團!
作者: mkid 時間: 2013-7-30 23:15
Leap motion x1
thx
.
作者: jaxyan 時間: 2013-7-30 23:24
Leap Motion x 1
thx
作者: wanpaul 時間: 2013-7-30 23:28
Leap motion X1
作者: MobyDick 時間: 2013-7-31 00:24
Leap motion X1
Thanks
作者: wa2000 時間: 2013-7-31 00:27
Leap motion x 1
Thanks!!!!!
作者: marcochanyc 時間: 2013-7-31 00:44
Leap motion X 1
Thanks!
作者: 子龍 時間: 2013-7-31 10:21
本帖最後由 子龍 於 2013-8-1 09:56 編輯
Leap motion x 5
Thanks!
作者: bobofish300 時間: 2013-7-31 11:12
本帖最後由 bobofish300 於 2013-7-31 11:12 編輯
Leap Motion x1
作者: ops 時間: 2013-7-31 11:24
Leap motion x 1 please.
Thank you.
作者: MobyDick 時間: 2013-7-31 14:27
本帖最後由 MobyDick 於 2013-7-31 16:27 編輯
Receipt emailed to you.
Please acknowledge.
作者: reggme 時間: 2013-7-31 15:56
Leap motion x 1, Thank you!
作者: genwch 時間: 2013-7-31 21:44
Leap motion x 1
thanks
作者: 長勝飛龍 時間: 2013-7-31 21:51
入左數既師兄記得留入數紙同通知我,我見有一個人應該入錯左,只入左20蚊!
作者: jsg08 時間: 2013-7-31 22:02
Leap motion X 1
作者: symrise 時間: 2013-8-1 00:12
Leap motion x1
Thanks
作者: Ericson 時間: 2013-8-1 00:41
Leap motion x 1
作者: 壞氣 時間: 2013-8-1 00:44
Leap motion x 1
作者: monoceros 時間: 2013-8-1 01:16
Leap motion x 1
作者: Hana 時間: 2013-8-1 01:40
Leap motion x 1
作者: monza165 時間: 2013-8-1 02:08
Leap motion x 1
作者: MikuMeow 時間: 2013-8-1 04:10
Leap motion x 1
thanks ching
作者: barrychung11 時間: 2013-8-1 10:09
barrychung11:
Leap motion x 1 please~
Thanks!
作者: ranlai 時間: 2013-8-1 10:37
ranlai
Leap motion x 2
作者: ranlai 時間: 2013-8-1 12:48
改做1隻
thanks~thanks
作者: 長勝飛龍 時間: 2013-8-1 12:51
搞掂
作者: ranlai 時間: 2013-8-1 12:51
thanks thanks
作者: 長勝飛龍 時間: 2013-8-1 12:57
再提提有d 會員報左名未去填返聯絡資料既請儘快填寫啦
作者: macnoother 時間: 2013-8-1 15:12
Ching
Leap motion x 3
感謝師兄開團
作者: bm131 時間: 2013-8-1 15:26
Leap motion x 1
thanks
作者: ngansir 時間: 2013-8-1 16:52
Leap motion x 1
thanks
作者: kitho 時間: 2013-8-1 17:58
本帖最後由 kitho 於 2013-8-1 17:59 編輯
Leap motion x 2
嘩...趕得切呀!!! THANKS~~THANKS CHING!
作者: 長勝飛龍 時間: 2013-8-1 23:03
依家暫時截止,再落單既會做候補先,如果係聽日訂金cut off 前可以完成報名+落訂者會補上冇落訂團友
作者: helissio 時間: 2013-8-2 00:40
Leap motion x 1 候補
作者: summa 時間: 2013-8-2 00:52
Leap motion x 1 候補
剛回香港才發現。。。遲了:(
作者: Yo..... 時間: 2013-8-2 03:18
Leap motion x 2 候補, thanks!
作者: tlshum 時間: 2013-8-2 08:47
入數紙已email, Thx!
作者: owenyeung 時間: 2013-8-2 09:50
Sorry late, Leap motion x 1 候補, thanks!
作者: leonix 時間: 2013-8-2 10:41
本帖最後由 leonix 於 2013-8-2 13:52 編輯
Sorry, 師兄, 可唔可以加埋我, Leap motion x 2
作者: rex993 時間: 2013-8-2 11:52
Sorry for my late,
Leap motion x 1 候補,
Many thanks!
作者: wongspace 時間: 2013-8-2 15:11
本帖最後由 wongspace 於 2013-8-2 16:20 編輯
DEL...................................
作者: lyotahk 時間: 2013-8-2 15:51
Sorry for late,

Leap motion x 1 候補, thanks!
作者: 長勝飛龍 時間: 2013-8-2 23:23
如果有入左數未通知既師兄請儘快通知,因為有幾單見到錢但未有入數紙收到
作者: whmfwft 時間: 2013-8-4 21:30
Sorry late, Leap motion x 1 候補, thanks!
作者: ckwk 時間: 2013-8-5 11:02
後補一個,謝謝

