Board logo

標題: [極多圖]自製全鋁超頻架 (8月16日更新 - 100%完成) [打印本頁]

作者: majai214    時間: 2010-2-2 02:20     標題: [極多圖]自製全鋁超頻架 (8月16日更新 - 100%完成)

本帖最後由 majai214 於 2010-8-16 17:03 編輯

之前在另一個post都有提過, 因為計劃會升級evga既e762, 而衣塊板又係XL-ATX, 市面上跟本冇一個超頻架可放得下, 就算放到都會有大約1寸突左出黎, 影響外觀, 所以就開始左衣個diy計劃

今次我参考左多方既長處, 選擇左用鋁做主要材料...ok唔講太多, 睇圖啦

買左d鋁條, 又係因為外觀問題, 我用左最煩既方法 - cut 45度角, 咁樣會好睇d, 不過對於只有把cheap cheap鋸既我係一件好難既事...



ok...終於鋸完一條.....


鋸完要打磨一下



完成了一堆....


拉釘出埸


開始將d鋸好既鋁條釘在一起



開始成型了!! 完來有個mid tower咁大....:funk:


不停釘釘釘....




左邊用了一隻lianli唔知叫咩既hdd cage, 可放4隻3.5" hdd
中間有兩個5.25"位放fan controller & dvd writer, 夠曬用了~






另一主角出埸 - aluminipc既舊款超頻架!
一般diy超頻架, 多數人會用亞加力板放最上面, 再上銅柱同mb, 今次用左aluminipc塊鋁板, 成本係會高好多, 點解仲要用? - 又係外觀問題...

開始度位從新裝銅柱



上銅柱, 後來換了25mm高的銅柱, 咁樣會比較通風



主角出埸! evga e762!! (一日都係衣塊ma煩野, 搞到我咁大工程!!)




另一part - 隻fan controller係用blue led, 外觀問題....完全唔襯色!!!
一於換曬佢!!



拆拆拆!



先換一粒試下先....唔錯wor!


換曬!


暫時搞左咁多, 最近忙d, 有時間再搞....
thx

作者: majai214    時間: 2010-2-2 02:27

本帖最後由 majai214 於 2010-8-16 17:06 編輯

新年後又黎開工~
3月1日
開始加個位放火牛


裝上完本aluminipc固定火牛果幾碌野

加條野係上面夾實隻牛牛...


暫時係咁多....weekend再黎!
--------------------------------------------------------------------------------------------------

3月7日再update...
衣兩碌野係原本aluminipc固定火牛既其中兩碌
因為塊板比我升高左, 所以固定插卡個架都要改一改....



做法都係同aluminipc既一樣, 只係改一改位就ok了



其實到衣到已經完成左7成左右, 先黎個半成品總結




作者: majai214    時間: 2010-2-2 02:27

本帖最後由 majai214 於 2010-8-16 21:36 編輯

3月13日
今日有時間噴下色, 不過只係噴左一層, 遲d噴多層再噴光油





果然如asir所講, 鋁係好難上色, 雖然上到, 不過都好易比d包多蛇網既線刮花, 噴埋光油應該會好d

8月16日, 對上一兩個星期再搞左一輪, 等左半年終於完成了
早排有人比左個"令梳"我, 不過有差唔多=冇, 結果要用埋電鑽先搞得掂, 最後終於上到把12cm風扇上去


應該唔會有人會估到用電鑽圍住衣個12cm直徑圓形狂鑽有幾辛苦!! 塊鋁板有5mm厚, 我都唔記得鑽左幾多個小孔先完成一大圈, 我一定唔會再試多次!!!





跟住係再返噴一噴個架, 因為用左一排花曬, d油完全食唔實d鋁角....之後係加返d防滑0係火牛底同架底



期間今個月上左上, 整左個架放冷排, 基本上同個超頻架做法差唔多








最後係加返塊網0係前面, 衣到要多謝gogogomp5 ching, 塊網係佢比我仲要開埋, 萬分感謝!!



搞左半年喇, 完成了!!!!!
作者: 救世主    時間: 2010-2-2 02:49

support diy...樓主繼續加油
作者: cuina    時間: 2010-2-2 04:26

見你第一把鋸:funk:
作者: majai214    時間: 2010-2-2 09:50

見你第一把鋸
cuina 發表於 2010-2-2 04:26


一開始咩都唔識...後來換了一把大既, 好鋸好多了~
作者: lap2000lap    時間: 2010-2-2 11:14

樓主o既DIY精神真係
想問問D,LEDo係邊倒買加,''鴨記''?
我o係''鴨記''買過不過唔夠光
作者: upatchow    時間: 2010-2-2 11:32

強貼留名
作者: majai214    時間: 2010-2-2 11:32

樓主o既DIY精神真係
想問問D,LEDo係邊倒買加,''鴨記''?
我o係''鴨記''買過不過唔夠光 ...
lap2000lap 發表於 2010-2-2 11:14

我去鴨記華輝買的, 貪佢方便唔洗4圍搵, 貴就會貴d...
你試下去華輝搵d有注明"高亮"果d啦
作者: sunderstan    時間: 2010-2-2 12:08

強勁! 俾五個GOOD你!

作者: lap2000lap    時間: 2010-2-2 12:49

回復 9# majai214
THX晒呀''majai214''兄,咁我去華輝睇睇!
我俾你6個GOOD!
作者: majai214    時間: 2010-2-2 13:24

多謝曬~ 我盡量會在新年前完成
作者: CKASERIC    時間: 2010-2-2 13:57

加油!!!樓主^^
正.....可惜我唔識玩DIY
作者: 最強幻象    時間: 2010-2-2 14:09

樓主加油

我平時好懶都唔郁既 XD
不過樓主可以去買 , 有個 tool 成個合仔咁, 上面有幾行, 專俾人用黎鋸 45 度 ga, 我搵到圖再 post 上來
作者: godming    時間: 2010-2-2 14:28

樓主努力
見你換哂LED
就知你完成後一定好多野睇
作者: 最強幻象    時間: 2010-2-2 14:32

本帖最後由 最強幻象 於 2010-2-2 14:39 編輯



大約咁上下樣
作者: 孖孖B    時間: 2010-2-2 14:44

回復 16# 最強幻象


呢種架生用幾野就可以........用多幾次條坑闊左就
作者: 最強幻象    時間: 2010-2-2 15:13

回復 17# 孖孖B


    我知, 不過如果用黎度位之後介一野就羅返出黎鋸未可以用耐 d, 岩好似我呢 d 咁既懶人用
作者: majai214    時間: 2010-2-2 16:00

回復  孖孖B


    我知, 不過如果用黎度位之後介一野就羅返出黎鋸未可以用耐 d, 岩好似我呢 d 咁既懶人用 ...
最強幻象 發表於 2010-2-2 15:13

今次之後, 我發覺我需要一把積梳.....果幾條45度角真係鋸到我....
作者: KKKK    時間: 2010-2-2 16:05

今次之後, 我發覺我需要一把積梳.....果幾條45度角真係鋸到我....
majai214 發表於 2010-2-2 16:00


如果你成日要用,咁都可以買嘅.... 其實如果你度啱尺寸,可唔可以叫料行幫你開45度呢?
作者: majai214    時間: 2010-2-2 16:19

如果你成日要用,咁都可以買嘅.... 其實如果你度啱尺寸,可唔可以叫料行幫你開45度呢? ...
KKKK 發表於 2010-2-2 16:05

我一開始都想搵人幫我鋸, 但係只搵到一d5金鋪, 佢地話唔會幫我鋸, 另一間做亞加力的又話唔鋸鋁, 唯有自己搞......
作者: 孖孖B    時間: 2010-2-2 16:33

回復 19# majai214

積梳唔係要黎咁用

你呢種用途,當你拎住把積梳你就知唔係你家陣諗既
作者: majai214    時間: 2010-2-2 16:37

回復  majai214

積梳唔係要黎咁用

你呢種用途,當你拎住把積梳你就知唔係你家陣諗既 ...
孖孖B 發表於 2010-2-2 16:33

icic, 不過有積梳就會輕鬆d lor, 唔洗鋸到呀媽都唔認得....
另外我想在塊鋁板底盤(4mm厚), 開個12cm左右既圓洞, 而家仲諗緊點搞.....
我得d最最最basic既架生........
作者: KKKK    時間: 2010-2-2 16:40

回復 21# majai214

我最近自己裝窗廉,條鋁都係我用細鋸自己鋸,因為係現成同阿人借用,唔想依啲唔常用嘅野留咁多係屋企﹗
作者: 孖孖B    時間: 2010-2-2 16:54

回復 23# majai214


用一般大鐵鋸鋸鋁無難度,問題係你用把鋸弓仔

在塊鋁板底盤(4mm厚), 開個12cm左右既圓洞<----呢樣兩種做法
1.買個120mm 拎梳黎囉
2.用積梳梳出黎

但用1,2方法搞出黎,條邊都係鋁(銀)色,唔介意先落手.
作者: casemodder97    時間: 2010-2-2 17:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: majai214    時間: 2010-2-2 17:29

回復  majai214


用一般大鐵鋸鋸鋁無難度,問題係你用把鋸弓仔

在塊鋁板底盤(4mm厚), 開個12cm左右 ...
孖孖B 發表於 2010-2-2 16:54

鋸仔換左把大架喇, 第2張相有, 爽好多~(一開始比人老點左先會買把鋸仔...)

拎梳係咩黎架?
作者: 孖孖B    時間: 2010-2-2 17:34

本帖最後由 孖孖B 於 2010-2-2 17:37 編輯

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2

參考下~~

正路就用13#果種,記住要配埋鑽芯
作者: poonpoon098    時間: 2010-2-2 17:47

好靚仔  整得  樓主打唔打算 幫個架 上油上蠟€
作者: majai214    時間: 2010-2-2 17:55

本帖最後由 majai214 於 2010-2-2 17:57 編輯
參考下~~

正路就用13#果種,記住要配埋鑽芯
孖孖B 發表於 2010-2-2 17:34

ok thx~~

好靚仔  整得  樓主打唔打算 幫個架 上油上蠟€
poonpoon098 發表於 2010-2-2 17:47

本來有人可以幫我做陽極化, 不過唔想欠人地人情, 遲d自己會上油
作者: poonpoon098    時間: 2010-2-2 22:18

ok thx~~


本來有人可以幫我做陽極化, 不過唔想欠人地人情, 遲d自己會上油 ...
majai214 發表於 2010-2-2 17:55


樓主識唔識 點先陽極化  小弟屎蠢 乜都唔識
作者: aR_man    時間: 2010-2-2 22:26

俾個GOOD你
作者: wl01422387    時間: 2010-2-2 22:27

勁呀快D電渡上色
作者: 最強幻象    時間: 2010-2-2 23:46

回復 20# KKKK


    出面好多都有代鋸, 不過佢地好多都做得好求奇, 返去可以有排執 / 唔岩心水仲煩
作者: KKKK    時間: 2010-2-3 00:34

回復  KKKK


    出面好多都有代鋸, 不過佢地好多都做得好求奇, 返去可以有排執 / 唔岩心水仲煩 ...
最強幻象 發表於 2010-2-2 23:46


所以我自己嚟囉﹗我自己無技術但係有心機﹗可以慢慢搞﹗
作者: MK燊    時間: 2010-2-4 11:58

同意樓上講, 積梳唔係咁用
老實講句積梳用途唔算廣, 同埋都幾多限制

界平面野就真係好駛好用, 最岩大家開側板同界阿加力膠
但其他用途, 我都係用鋸仔算數
作者: realken    時間: 2010-2-4 13:38

Excellent report!
作者: 孖孖B    時間: 2010-2-4 16:39

回復 36# MK燊


其實每做一件"事",要做得好都需要用適當之架生.

再講,比喻用積梳,識用同唔識用做出黎效果都會差好遠,亦等同用同一支辣雞,識用同唔識用焊出黎亦兩回事.
作者: KYF    時間: 2010-2-4 17:33

幾有創意Good
作者: blueuma    時間: 2010-2-4 18:36

我見到我部調速器.......改左燈。..........
作者: majai214    時間: 2010-2-4 23:38

我見到我部調速器.......改左燈。..........
blueuma 發表於 2010-2-4 18:36

就係你果個lor, 只有衣隻先support到30w per channel, 超強!!
一般只得12w
作者: salabear1974    時間: 2010-2-4 23:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: salabear1974    時間: 2010-2-4 23:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amoslee    時間: 2010-2-5 07:40

本帖最後由 amoslee 於 2010-2-5 07:42 編輯
就係你果個lor, 只有衣隻先support到30w per channel, 超強!!
一般只得12w
majai214 發表於 2010-2-4 23:38

我都有用緊E個,1拖2,用在我的自制水塔上

C Hing你部機會唔會上水呢?
上賣水好似仲靚喎!
作者: majai214    時間: 2010-2-5 09:57

我都有用緊E個,1拖2,用在我的自制水塔上

C Hing你部機會唔會上水呢?
上賣水好似仲靚喎!: ...
amoslee 發表於 2010-2-5 07:40

我搵左大過1A per channel既 fan controller都一段時間, 好彩搵到!~
唔洗毒我wor, 我個架都有留位走喉架! 不過可能等埋你一齊上chiller
作者: CHIU    時間: 2010-2-5 11:37

大工程!!!
樓主好有心機!!
作者: blueuma    時間: 2010-2-5 19:41

我都有用緊E個,1拖2,用在我的自制水塔上

C Hing你部機會唔會上水呢?
上賣水好似仲靚喎!: ...
amoslee 發表於 2010-2-5 07:40


呢隻野係用來玩水多,30w風扇一開六都得。

光管,轉插插晒上去。
作者: amoslee    時間: 2010-2-6 00:50

本帖最後由 amoslee 於 2010-2-6 00:51 編輯
我搵左大過1A per channel既 fan controller都一段時間, 好彩搵到!~
唔洗毒我wor, 我個架都有留位走喉架!  ...
majai214 發表於 2010-2-5 09:57

C Hing,你話毒你?
....不敢不敢....
好想快D睇到你完工就真!
作者: majai214    時間: 2010-2-6 01:25

本帖最後由 majai214 於 2010-2-6 01:33 編輯
C Hing,你話毒你?
....不敢不敢....
好想快D睇到你完工就真!
amoslee 發表於 2010-2-6 00:50

講真我一直想上水, 只係見CHILLER咁強, 想一想就上CHILLER姐
衣個架新年前完成唔到喇, 新年後我會盡快搞~
#2 加了些預告
作者: amoslee    時間: 2010-2-6 08:32

預告~
1) 個架加邊會想方法上隻牛
2) 鋁板位於socket底下開一個洞裝12cm fan, 用黎吹住個板底
3) 裝返碌野 ...
majai214 發表於 2010-2-2 02:27

好有心思
但咁攪法,就唔係一個超頻架啦!
靚就肯定好靚,但又會無咗超頻架方便換hardware的好處....
當然,又點都比入機箱flexable。
(都係塊e762....小弟亦深明此患...)
作者: 輕基黃    時間: 2010-2-6 11:09

估唔到CHING都係DIY強者
作者: majai214    時間: 2010-3-3 12:06

3月1日update多少少於#2
黎緊會再update
作者: Z高達-HI    時間: 2010-3-3 21:40

你真係好有心幾!
樓主繼續加油!
作者: majai214    時間: 2010-3-7 19:46

3月7日update左0係#2
作者: Tackle    時間: 2010-3-7 20:24

首先真系要俾句利害你...同埋, C兄你D工具都好齊下..
作者: marge    時間: 2010-3-8 15:56

樓主好勁!!!
作者: bedragon29    時間: 2010-3-8 18:13

超勁.....
想問下樓主可否賜教一下怎樣才可以在鋁板上開洞&介圖案.
作者: Tackle    時間: 2010-3-10 22:11

C兄, 你圖入面紅色果幾條柱, 自己羅定買?
作者: ahrock    時間: 2010-3-10 22:21

C兄, 你圖入面紅色果幾條柱, 自己羅定買?
Tackle 發表於 10/3/2010 22:11


Me too!!


But, CHING , 好有心機, 新年前做到宜家!!
作者: majai214    時間: 2010-3-10 22:28

C兄, 你圖入面紅色果幾條柱, 自己羅定買?
Tackle 發表於 2010-3-10 22:11

aluminipc超頻架跟黎架
作者: Tackle    時間: 2010-3-10 22:39

本帖最後由 Tackle 於 2010-3-10 22:41 編輯
aluminipc超頻架跟黎架
majai214 發表於 2010-3-10 22:28


IC..仲以為你自己羅得咁靚@@

等緊睇你的完成品@@
作者: majai214    時間: 2010-3-11 10:20

IC..仲以為你自己羅得咁靚@@

等緊睇你的完成品@@
Tackle 發表於 2010-3-10 22:39

最緊忙緊其他野, 希望4月前可以完成啦
作者: ahrock    時間: 2010-3-11 15:07

回復 60# majai214




    紅色果幾條柱真係好鬼正,
可惜冇得散賣!
作者: majai214    時間: 2010-3-11 15:50

回復  majai214




    紅色果幾條柱真係好鬼正,
可惜冇得散賣!
ahrock 發表於 2010-3-11 15:07

你試下問下asir啦
作者: lap2000lap    時間: 2010-3-11 20:44

''majai214''兄,手功真係好好,期待100%圖
THX晒上次問o個D LED 我搵到啦,真係好鬼光
作者: majai214    時間: 2010-3-11 22:58

本帖最後由 majai214 於 2010-3-11 23:01 編輯
''majai214''兄,手功真係好好,期待100%圖
THX晒上次問o個D LED 我搵到啦,真係好鬼光 ...
lap2000lap 發表於 2010-3-11 20:44

我衣d diy beginner黎架ja
有時間你都要分享下呀~
作者: lap2000lap    時間: 2010-3-11 23:06

我衣d diy beginner黎架ja
有時間你都要分享下呀~
majai214 發表於 11-3-2010 22:58

一定一定
作者: ijack2001    時間: 2010-3-12 23:33

估不到DIY 都咁靚...勁.....
作者: majai214    時間: 2010-3-13 18:56

3月13日, 噴左黑色, update左0係#3
作者: A君    時間: 2010-8-16 14:27

OPEN
作者: VATSHU    時間: 2010-8-16 14:40

ching 好心機會!!勁!!!
作者: majai214    時間: 2010-8-16 14:41

最後update, 終於完成了!!
作者: K_C_    時間: 2010-8-16 17:16

回復 72# majai214

ching~~~

點解今次個冷排架唔鋸45度接口o既???
作者: majai214    時間: 2010-8-16 17:23

本帖最後由 majai214 於 2010-8-16 17:25 編輯
回復  majai214

ching~~~

點解今次個冷排架唔鋸45度接口o既???
K_C_ 發表於 2010-8-16 17:16

懶lor...手鋸好"支力"架大佬
作者: Casemodder    時間: 2010-8-16 17:57

回復 3# majai214


    好毒.....
作者: gogogomp5    時間: 2010-8-16 18:51

回復 72# majai214

紅黑色配置得很好看,在極少工具下還可造出高質數既DIY,可見CHING好有恆心同毅力,佩服!佩服!!!!!!!
作者: majai214    時間: 2010-8-16 21:16

本帖最後由 majai214 於 2010-8-16 21:24 編輯
回復  majai214

紅黑色配置得很好看,在極少工具下還可造出高質數既DIY,可見CHING好有恆心同毅力,佩服!佩 ...
gogogomp5 發表於 2010-8-16 18:51


如果有d pro d既架生相信可以事半功倍, 而家咁就用多左時間同辛苦左, 好彩ching果個 post都比左好多動力我

(果個5mm鋁板開個12cm洞....真係開到我想死 )
作者: kahei0447    時間: 2010-8-16 23:59

個網點搵嫁
我都想要
再試下DIY 個架
作者: bigrayhk    時間: 2010-8-17 00:09

樓主好有心機,
作者: charlie1991922    時間: 2010-8-17 01:07

C兄勁--"服左你
作者: majai214    時間: 2010-8-17 09:05

個網點搵嫁
我都想要
再試下DIY 個架
kahei0447 發表於 2010-8-16 23:59


冇聽書....個網係另一個ching比我既
香港好難買到
作者: JACK2120    時間: 2010-8-17 13:05

冇聽書....個網係另一個ching比我既
香港好難買到
majai214 發表於 2010-8-17 09:05

看圖識字係差d
我都打算搵e種網做幾個外殼
作者: majai214    時間: 2010-8-17 13:12

看圖識字係差d
我都打算搵e種網做幾個外殼
JACK2120 發表於 2010-8-17 13:05

本地都真係好難搵, 試下搵下asir, 不過唔好太大希望, 因為人地間野都唔肯賣比佢地, 已經唔係講緊碎料, 係6'x8'都唔肯...
再冇就上performance pc都有, 不過連運費會貴d, taobao我就未搵過, 你可以試下
作者: hunterhk    時間: 2010-8-17 13:58

太強拉.朋友來家要好好介紹一下..
作者: kahei0447    時間: 2010-8-18 23:16

performance pc
好貴@@
作者: elvako    時間: 2010-8-19 22:58

ching好強呀....
作者: elvako    時間: 2010-8-19 22:59

ching好強呀....
作者: keaan91    時間: 2010-8-19 23:05

好靚呀!!!
作者: 孖孖B    時間: 2010-8-20 16:04

回復 82# JACK2120


不"锈"鋼沖孔網響新田地街賣不"锈"鋼材既一定會有,電鍍廠都係去果D舖頭買黎做陽極.
作者: kahei0447    時間: 2010-9-4 14:25

回復 89# 孖孖B


    WOW THX
作者: sky_return    時間: 2010-9-17 17:18

好毒下bo~ 見到d水我真係要
作者: 笨小傻;]    時間: 2010-10-8 18:56

勁,!全部相睇曬真係佩服/_|
作者: Mr.J    時間: 2010-12-13 09:45

好正~!
我諗住放假都自己改下個機箱
到時大把野要向各位師兄請教
作者: Mr.J    時間: 2010-12-13 09:46

回復 16# 最強幻象


  成把菜刀咁
作者: ibmhp    時間: 2012-5-26 19:15

awesome





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2