作者: 167pk 時間: 2014-5-31 09:39 標題: Mikrotik 視頻最佳拍檔 (2014/6/28)
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 167pk 時間: 2014-5-31 09:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: taxman123 時間: 2014-5-31 09:43
快D開啦!
作者: taxman123 時間: 2014-5-31 09:47
太節是貧禾HDX植播已经睇吾到央五
睇黎BBB已經郁手
作者: marco173 時間: 2014-5-31 09:51
我等你好耐了
作者: liverpool 時間: 2014-5-31 09:58
167 兄好波
作者: wing_sung 時間: 2014-5-31 10:18
回覆 1# 167pk
我打比東張西望搵你做專訪

作者: 167pk 時間: 2014-5-31 10:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wing_sung 時間: 2014-5-31 10:26
回覆 8# 167pk
其實淨係去pptv第一体育都已經可以睇哂, 不過要聽普通話
作者: 167pk 時間: 2014-5-31 10:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worldcat 時間: 2014-5-31 10:44
以往經驗、pptv大賽都會block hk ip.
作者: wing_sung 時間: 2014-5-31 10:48
回覆 11# worldcat
我地都係用routeros, 你懂的

作者: taxman123 時間: 2014-5-31 11:04
routeros 士什麼?
鵝弗懂?
請教……
作者: wing_sung 時間: 2014-5-31 11:08
回覆 13# taxman123
等167兄開壇作法, 你就懂
作者: worldcat 時間: 2014-5-31 11:12
行vpn嘅話、上cctv官網都得、應該有播。
作者: wing_sung 時間: 2014-5-31 11:14
回覆 15# worldcat
其實仲有好多, 咩QQ視頻, 乜乜視頻都都體育呢欄, 就算唔行VPN, 改DNS都一樣睇到用電腦
作者: oopsxp 時間: 2014-5-31 11:16
不要問,只要信

作者: 167pk 時間: 2014-5-31 11:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worldcat 時間: 2014-5-31 11:17
多人用個啲 dns多數到其時會失效
作者: wing_sung 時間: 2014-5-31 11:21
回覆 18# 167pk
呢個一早當佢死左

作者: wing_sung 時間: 2014-5-31 11:22
回覆 19# worldcat
其實坊間仲有好多正DNS, 我未用ROUTEROS之前搵到個上海既DNS, 十幾MB上下載, 而家唔知仲WORK唔WORK呢

作者: worldcat 時間: 2014-5-31 11:27
所以我話多人用果啲

作者: hkd 時間: 2014-5-31 11:36
回覆 1# 167pk
167pk兄
唔驚東張西望黎訪問/介紹
你呢場導想"世界各地出產的水杯"??
人地扯晒火、吹晒雞
都要同佢玩過??
可能係吹你唔帳,但又何必呢。
作者: 167pk 時間: 2014-5-31 11:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wing_sung 時間: 2014-5-31 11:45
回覆 24# 167pk
其實tbb都多九魚, 以前畸宝播又唔見fifa會做野(咪一樣大把人上網睇), 我懷疑緊tbb呢單野都唔知係咪自己老作出黎
作者: 167pk 時間: 2014-5-31 11:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wing_sung 時間: 2014-5-31 11:58
回覆 26# 167pk
167兄, 你呢個easy setup file入面既認証ip, 定自動追蹤認証ip檔案??
作者: 167pk 時間: 2014-5-31 11:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wing_sung 時間: 2014-5-31 11:59
回覆 26# 167pk
仲有rsc檔用咩software可以作修改??
作者: 167pk 時間: 2014-5-31 12:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oopsxp 時間: 2014-5-31 12:01
一雞死, 一雞嗚 仲有呢個dns唔只香港人用

作者: wing_sung 時間: 2014-5-31 12:03
回覆 28# 167pk
細細聲話我知啦
作者: 167pk 時間: 2014-5-31 12:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wing_sung 時間: 2014-5-31 12:06
回覆 33# 167pk
咁人地換認証ip, 可唔可以幫到手先
作者: 167pk 時間: 2014-5-31 12:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wing_sung 時間: 2014-5-31 12:17
回覆 35# 167pk
搵認証ip好鬼辛苦架
作者: frankiepoon 時間: 2014-5-31 13:35
用proxy

作者: 多試何妨 時間: 2014-5-31 13:46
感謝教學,雖然我唔係好明
作者: 167pk 時間: 2014-5-31 13:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 某人兄 時間: 2014-5-31 14:15
我就寫php經Proxy,嘗試跳過台灣網站既地域IP限制
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1679846&k=e990f0872b6abc9a01e97a9979cd1798&t=1782587550&sid=jz6U3jtK6c

作者: taxman123 時間: 2014-5-31 14:19
時啦 !
禾是电腦低能宜
D設定要在电腦做 , 兼且幾復習貢 ,
貢吾係睇吾到"世界各地出產的水杯" ?
作者: 多試何妨 時間: 2014-5-31 15:28
回覆 39# 167pk
我知啊,我一早單撈定你之前個簡易設定rsc檔以防自己唔覺意買左,但自己真係好吻水

作者: 國大代表 時間: 2014-5-31 15:52
回覆 41# taxman123
睇番167ching之前一個教學,由四月份到現在,睇完再睇,吾明再睇!終於上星期入手routerOS 部機,現在終於開心使用中!多謝167及postmastur兩位教學
作者: taxman123 時間: 2014-5-31 16:18
教学连结,please
請問樹吾樹一定要在电腦个芒睇?
吾該
作者: hkhappy945 時間: 2014-5-31 16:19
好多謝各位既好介紹, 快樂用緊mikrotik 中
作者: naxingxiao 時間: 2014-5-31 16:27
留位觀賞中。。。。。
作者: dicklui 時間: 2014-5-31 18:18
想通了!
Support教學
作者: worldcat 時間: 2014-5-31 18:21
借位一用、如果有師兄想買rb450g可以聯絡下、有部月左兩個月左右想放。
因為想轉rb2011。
作者: postmastur 時間: 2014-5-31 19:54
本帖最後由 postmastur 於 2014-5-31 20:02 編輯
不如整隻呢d 加隻AC router 做Wifi 仲快喎. 部野唔大部.

RB2011 問題係上唔到1000M 同個Wifi speed and coverage 真係爭d....仲要無820.11AC
http://item.taobao.com/item.htm? ... 419&ns=1#detail
作者: worldcat 時間: 2014-5-31 21:33
不如整隻呢d 加隻AC router 做Wifi 仲快喎. 部野唔大部.
RB2011 問題係上唔到1000M 同個Wifi sp ...
postmastur 發表於 2014-5-31 19:54
就算計埋ap (router) 差兩個port.
我得8m plan
想換rb2011係多啲port 同埋有usb直插4g usb modem, 唔洗經多個4g router
作者: postmastur 時間: 2014-5-31 21:36
本帖最後由 postmastur 於 2014-5-31 21:42 編輯
我recommend 你買隻8 port 1G switch (2舊水3舊就有), 無論用咩router 都好, 你d LAN access 最好俾番隻switch 處理. 我隻router 只用2 個port, 一個LAN, 一個WAN. 隻LAN port 會插住一隻8 port 1G switch. 所有野插落隻switch 到.
作者: worldcat 時間: 2014-5-31 21:55
我recommend 你買隻8 port 1G switch (2舊水3舊就有), 無論用咩router 都好, 你d LAN access 最好 ...
postmastur 發表於 2014-5-31 21:36
都有諗過、但有usb port就可以用少隻router, 但又唔係必要。
搞到心大心細先無買switch又無換rb2011.
作者: 167pk 時間: 2014-6-1 05:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AMan 時間: 2014-6-1 10:42
回復 50 #worldcat
加隻totolink 做ap唔錯
via HKEPC Reader for Android
作者: white44water 時間: 2014-6-1 11:42
請問用MikroTik的話
是指
唔要本身個router,用MikroTik一部就得
定係在原本個router外,插多部MikroTik
謝謝你
作者: worldcat 時間: 2014-6-1 12:02
係a2004ns抵玩、之前早啲用routeros就唔會a2004ns轉ac56u .
作者: worldcat 時間: 2014-6-1 12:05
請問用MikroTik的話
是指
唔要本身個router,用MikroTik一部就得
定係在原本個router外,插多部MikroTik
謝 ...
white44water 發表於 2014-6-1 11:42
rputeros 有啲型號有wifi、咁無特別要求可以一部過。
但多數師兄都會另加ap
作者: 某人兄 時間: 2014-6-1 12:22
求其php space,不過要做到CURL,另外搭配Proxy
作者: white44water 時間: 2014-6-1 12:39
回覆 57# worldcat
如果我本身用time capsule
咁加多部MikroTik做vpn得唔得?
謝
作者: taxman123 時間: 2014-6-1 13:03
似在看外星人post
地球人睇吾明

作者: 167pk 時間: 2014-6-1 13:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 167pk 時間: 2014-6-1 13:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dicklui 時間: 2014-6-1 14:22
搵個大陸fd set 條私人VPN,是否可行?
作者: white44water 時間: 2014-6-1 14:26
回覆 61# 167pk
謝謝先
想問下如果唔駛wifi,剩係用黎set vpn比麥X
買邊款ok?
謝
作者: HenryHH 時間: 2014-6-1 14:45
唔買ROUTER,直接用167樓主果兩個VPN連老麥順暢嗎?
作者: 167pk 時間: 2014-6-1 15:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: postmastur 時間: 2014-6-1 15:05
麥格無內置VPN setup, 你係一定要有一隻router 行到VPN client 先會得.
作者: worldcat 時間: 2014-6-1 15:20
睇menu tc 有port forwarding 所以routeros可以擺係tc 後面。
但會唔會大才少用? routeros 擺返係tc前面功能全面啲。
作者: blueLakH 時間: 2014-6-1 16:57
其實個usb port 有乜用?
可以駁隻 external HDD 做 BT 嗎?
作者: Leotcf 時間: 2014-6-1 18:59
我本身有個belkin既router
如果我想用呢個係咪先用呢個連個麥仔,之後分一個port俾belkin?
作者: 167pk 時間: 2014-6-1 19:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 167pk 時間: 2014-6-1 19:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 167pk 時間: 2014-6-1 19:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 167pk 時間: 2014-6-1 19:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Zben 時間: 2014-6-1 22:18
支持167兄出此報告!
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: no_ming 時間: 2014-6-1 22:20
本帖最後由 no_ming 於 2014-6-1 22:29 編輯
167pk 兄...我對你篇教學好有興趣..但真係唔係好明...想問..
1. 係咪一定要呢隻router..我用asus n56u 俄仔用個兩個vpn ac 玩唔玩到..?
2. 可否詳細少少寫個教學..我好q憎bbb搞住哂..一陣俄仔torrentstream都睇唔到
3. https://www.astrill.com < 好似冇china vpn 喎?
作者: chungsm 時間: 2014-6-1 22:29
我recommend 你買隻8 port 1G switch (2舊水3舊就有), 無論用咩router 都好, 你d LAN access 最好 ...
postmastur 發表於 2014-5-31 21:36
我試緊喇
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1680326&k=7cc0dbf79b92aac99636d698509cb6d2&t=1782587550&sid=jz6U3jtK6c

作者: postmastur 時間: 2014-6-1 22:38
上面係cisco RV180 VPN router, 下面個隻咩黎.
作者: chungsm 時間: 2014-6-1 22:40
係 hp 1810-8g giga switch
作者: hkCBR954 時間: 2014-6-2 07:36
167師兄幾時教搵ip
作者: no_ming 時間: 2014-6-2 08:51
留翻個底先
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
作者: 167pk 時間: 2014-6-2 10:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 167pk 時間: 2014-6-2 10:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 國大代表 時間: 2014-6-2 11:29
167兄,我用你嘅unblock list,在iPad apps 嘅Tudou HD 睇,好多都睇吾到!你有無這個情況

作者: 167pk 時間: 2014-6-2 11:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 阿肥 時間: 2014-6-2 11:35
167兄,請問Mikrotik RB450G同RB951G有咩分別?如果我自己有Wifi AP的話,係咪買RB450G比較好,謝謝?
作者: 167pk 時間: 2014-6-2 11:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 167pk 時間: 2014-6-2 11:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 阿肥 時間: 2014-6-2 11:49
回覆 88# 167pk
其實我驚佢個Wifi唔夠力,而家屋企用緊ASUS N56U都好炆水
作者: 國大代表 時間: 2014-6-2 11:52
回覆 85# 167pk
當然用你這個post嘅 file
作者: 國大代表 時間: 2014-6-2 11:56
我都用爛蘋果嘅router轉做AP,效果巧巧多
作者: chungsm 時間: 2014-6-2 12:01
我就用ac68u 轉做ap
強呀
作者: worldcat 時間: 2014-6-2 12:03
an 機 hd版都唔得。
作者: worldcat 時間: 2014-6-2 12:09
rb450g價錢貴啲, 效能高啲。
如果要用5ghz、951gl rb2011 你都要接返n56u做ap.
如果唔起server並且wan行300m以下, 750gl都夠用。
作者: postmastur 時間: 2014-6-2 12:14
試下add
111.206.111.35
123.126.99.116
123.126.98.122
作者: 阿肥 時間: 2014-6-2 12:15
本帖最後由 阿肥 於 2014-6-2 12:16 編輯
回覆 94# worldcat
我用緊老電300M,LAN行1000M,是否RG450G+N56U頂到?行2.4G都冇所謂,謝謝
RB2011太大部,冇位放
作者: postmastur 時間: 2014-6-2 12:18
300M 樓下, 450G, 951G, 750GL, RB2011 其實係一樣.
高過500M 既話, 選擇一係RB1100AHx2 , 一係淘寶Atom router.
作者: 167pk 時間: 2014-6-2 12:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worldcat 時間: 2014-6-2 12:26
wan 300留下、邊部都食到。
rb450 rb2011可以同時行多啲option同policy.
我8m + lte dual wan, 3條 vpn client 2個 vpn server, vpn server 有另外3個connection入黎。 8m bt dl, 4g upload via vpn 約30m , 加埋都係食cpu 約30%
,朋友用p記300m 我都係幫佢裝750gl , bt 都食晒300, 記得約3xmbyte.
作者: hy9a00 時間: 2014-6-2 12:29
師兄, 想知道點用layer7 protocol去做分析認証ip?
求教學.


