Board logo

標題: [開箱] 暫時最強 Android RK3288 TVBox 既選擇同開箱(2樓)討論貼 (Sep 4) [打印本頁]

作者: postmastur    時間: 2014-8-24 19:36     標題: 暫時最強 Android RK3288 TVBox 既選擇同開箱(2樓)討論貼 (Sep 4)

本帖最後由 postmastur 於 2014-9-5 01:56 編輯

之前係呢個post 就講過, 我買隻飛鼠係為左買我人生第一部Android tv 盒.  之前買過一部糖豆盒子T4, 都係俾我屋企老人家用, 所以個陣買糖豆盒子要求係簡單, hardware 硬件要求反而係次要.  本來都諗住RK3288 chipset既機無咁快會有, 點知上大陸d website 做下research, 發現有3部唔同款既RK3288 chipset 既機係已經有得賣.

首先講下咩係RK3288.  其實好多Android 盒都係用唔同既cpu + gpu.  有快有慢.  而上一輪速度最快既係S802 既chipset.  即係七彩虹盒子個post 個部.  記憶部野行到32000分.  而呢個RK3288, 除左分數係上到40000分之外, 佢係可以硬解H265 既video, 亦支援HDMI 2.0 行到 4K @ 60hz 既video , 同10 bit color  呢3個算係RK3288 既賣點.  亦都係點解我一定要買呢個chipset 既原因.  就係要佢 硬解H265同support hdmi 2.0



選擇其實係有3款 (以8月尾暫時黎講), 一部係天敏D8+, 一部係雲網行CR12, 一部就係創思奇CS-928.  我諗呢度最多人識既, 一定係創思奇.  因為之前最多人買既android tv box, 就係創思奇CS918.  而CS928 正正就係佢既後繼機.  天敏呢個牌子其實都幾出名, 香港係直頭有佢既產品買.  而雲網行我諗呢個牌子無人會聽過, 我睇番佢website 先知佢之前係做出口貨, 全部OEM 生意.  3部其實都唔同, 有好有壞, 價錢亦有差距.   其實仲有第4部, 不過佢係target 外國, 叫做Ugoos UT3.  部野賣到$149蚊美金, 貴成咁當然有原因.  佢個spec 係最好.  我當然唔會考慮, 不過會用佢黎做比較.   我機就買一部, 所以都做左小小research 先係淘寶落手.  

天敏D8+
- 價錢最平, 每部$399人仔就係佢最大賣點.  不過之前要抽又要搶, 先會買得到.  暫時無聽到佢幾時有得再賣. 佢黎緊8月26號都係比上一轉抽完但係搶唔到機既人買.
- 公版設計, 無任何自家野改過.
- 包hdmi 2.0. 不過係細頭hdmi. 即係話你用開既hdmi 線實要買轉頭    wifi 得2.4Ghz, 無5.0Ghz.  亦無802.11AC.  bluetooth 佢話有包, 不過唔知係唔係4.0.
- 2G ram + 8G Rom , 2個USB 2.0 + 1G LAN插頭 (review 係話1G 插頭現時係行唔足1G 速度, 都係要等fix)
- 最大問題亦係公版設計, 部機好熱好熱, 公版塊logic board 細, d 野全部癡埋一齊, 有overheat 到自己reboot 既問題.
- 剛出廠個陣firmware 好多問題, 俾如hdmi 出無聲, 好多app 會閃退, 部機硬件應該行到4K@60hz, 但係firmware 原因高過30hz 都會窒.
- 差唔多每日都有firmware update.
  
D8+ 後邊


D8+ 底版


D8+ spec



創思奇CS-928 (有鏡頭) CS-918II (無鏡頭)
- 價錢第2平.  CS928 賣$618 , CS918II 8G Rom賣 $578人仔, $598人仔就包16G Rom.  賣點係名人之後.
- 人氣產品 CS918 既後繼機
- 一樣係公版設計, 個樣基本上同天敏D8+ 係一模一樣.
- 有2G ram + 16G Rom選擇, bluetooth 4.0.  2.4Ghz + 5Ghz Wifi  (無802.11AC)+ 2個USB 2.0 + 1G LAN插頭
- 一樣係細頭HDMI.   即係話你用開既hdmi 線實要買轉頭.  只係HDMI 1.4, 無HDMI 2.0.  
- 搵唔到有人用過或者有review 報告.  不過因為都係公版設計, 我諗過熱情況同D8+ 應該一樣.

CS-928 後邊 , 睇到同D8+ 係1樣.


CS-928 Spec (update as of Aug 29)



雲網行CR12
- 除左外銷貨Ugoos UT3 之外, 雲網行CR12係最貴.  $769人仔唔包鏡頭. (我用佢promo 買回贈150人仔, 即係實則俾619人仔)
- 之前雲網行呢間公司係專做外銷.  所以係國內係無track record唔知做成點.  不過鬼佬d 舊model review 就ok 既.
- 非公版設計.  塊logic board 大塊好多.
- HDMI 2.0 大頭, 正常hdmi cable 就插到入去.
- 2G ram + 8G Rom , 4個USB 2.0 + 1G LAN插頭 + 2.4Gz + 5.0Gz Wifi (無802.11AC) + Bluetooth 4.0
- 暫時睇review firmware 無大問題.  4k@60hz 既video 唔窒, 測試最高可以上到 4k@100hz.  
- 現時最大問題係國內無知名度.  唔知佢firmware upgrade, fix bug 個d做成點.  價錢亦係最貴.

CR12 後邊


CR12 底板


CR12  spec



最後睇下最貴既出口貨Ugoos UT3, HDMI 2.0 output, 2.4G + 5G 802.11AC wifi, 2G ram + 16G Rom, HDMI 1.4 Input.  牌面睇就知贏晒.  塊底板都係靚料, 比較even 雲網行CR12, 都仲要再靚仔d.  賣到成$149蚊美金, 自然係有個原因.  不過唔似香港/國內會買到, 我估要經佢美國website order.





好啦, 我就試下做白老鼠, 部野真係太新, 好多廠商都係新出機, 好多firmware 都未穩定.  唔趕既話, 我會建議可以睇定d 先.  當然, 有冒險精神既你既話, 咁可以一齊試新野.
作者: postmastur    時間: 2014-8-24 19:36

本帖最後由 postmastur 於 2014-11-22 17:25 編輯

CR12箱已開

Firmware download:
http://pan.baidu.com/s/1o66wgiQ
pwd: nsqx

上面條link 除左有官方firmware download 之外, 仲有大陸某大神用官方firmware 改, 加上其他優化, 軟件等等.  呢個大神做既firmware 叫做 "云网行CR12 普天同庆固件".  一路都有更新.     應該CR13 都用得

固件基本說明:
1.去除GOOGLE框架和驗證
2.系統精簡優化
3.優化WIFI和以太網
4.去除狀態欄
5.修正NTP服務器,解決某些機器時間不能自動同步問題
6.修改啟動畫面為原生安卓畫面
7.系統分區擴大為4G,採用系統4G+內置SD卡2G形式
8.添加關機重啟軟件,方便重啟機器
9.默認ROOT
10.系統3G+ SD卡的3G格式
11.集成飛智遊戲廳
12.FN數字快捷鍵可用

集成軟件列表
1.安兔兔X防作弊版本
2.沙發管家
3.高清電視(原橙子直播)
4.泰捷視頻
5.ES文件瀏覽器和任務管理器
6.HDP直播
7.芒果
8.電視貓
9.MXPLAYER
10.電視家
11.雅視直播

版本11月22號新版本更新:
01.更新底包及解碼庫
02.分區為2 + 4
03.打開應用程序寫入外置TF卡權限
04.系統字體為雅黑全字庫
05.文件管理器優化網絡共享
06.系統精簡及優化
07.集成外置卡文件夾掛載
08.完全的ROOT權限管理
09.內置集成軟件更新
10更新SPMC版本為13.34







分數係嚇一跳



介面係最普通既Android





先試download 落黎既4K@60hz  H264,   畫面流暢.



套video 係windows 睇既編碼




跟住試下我自己既4K H265 encode, 畫面同聲無問題,  




同一套片係windows 睇番個編碼



玩完個benchmark, 部野係熱既, 不過比我想像中好.  未叫辣手.   4K H265@30hz video 係無問題 , 4K H265@60hz 都無問題.  測試過全部ok.  不過唔識play .ts file.


成功用XBMC load 到 bluray



亦load 到DTS 有聲



True HD 一樣有聲無問題.  我用呢個video 試
http://www.demo-world.eu/trailers/redirect-high-definition.php?file=hd_dolby_catalyst_lossless-DWEU.m2ts&pic=hd_dolby_catalyst.jpg


Dolby AC 5.1 都無問題



Youku 當然正常運作.  點解可以穿牆而過去到大陸?  因為我同佢辦左大陸身份證.




我so far 都幾buy 佢地做事方式.  我上開佢地個QQ group, 八到佢地係真係買電視同Amp 黎試佢地d 機.  起碼叫有d 誠意.


作者: worldcat    時間: 2014-8-24 21:23

仲有部潘朵拉699, 果款ok、問過賣家又係主力外貿。

原本星期五落左cr12, 但見cs918ii 就快出所以睇定啲先。
暫時佢都未賣夠100部。

cs918ii 話聽日有確價、星期三到貨。
我都叫賣家有貨通知我。(oss忘唔記得另計)

d8+ 月底有機會有大貨、

希望等到你cr12開箱
作者: postmastur    時間: 2014-8-24 21:36

仲有部潘朵拉699, 果款ok、問過賣家又係主力外貿。

原本星期五落左cr12, 但見cs918ii 就快出所以睇定啲先 ...
worldcat 發表於 2014-8-24 21:23



    天敏D8+ 係最平, 不過真係問題最多, firmware 呢d 可以時間執, 佢d 硬件問題係無得執. 我個人就唔會考慮.  價錢係考慮因數, 不過一定唔係最大既原因.  不過咁, 佢真係堅平.  實會有擁躉.
作者: worldcat    時間: 2014-8-24 21:51

天敏D8+ 係最平, 不過真係問題最多, firmware 呢d 可以時間執, 佢d 硬件問題係無得執. 我個人就唔會 ...
postmastur 發表於 2014-8-24 21:36



    活動價先398, 我估大貨點都賣一排499-599, 同cr12 / cs918ii 差唔多。
作者: countryboy    時間: 2014-8-24 22:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oopsxp    時間: 2014-8-24 22:59

postmastur開箱點都要支持下, 小米2真係想換
作者: kofz    時間: 2014-8-24 23:18

我想知邊部有外國神人寫rom
作者: 正宗球迷    時間: 2014-8-24 23:40

CS918好似有德國佬寫rom
作者: terrykeung01    時間: 2014-8-24 23:58

Hdmi2.0 中於有d野睇,好有興趣
作者: srw    時間: 2014-8-25 01:50

我就再觀望下先, 睇下A80會唔會有盒仔出再比較下
作者: K_C_    時間: 2014-8-25 10:24

支持ching!! CR12我都有性趣

不過傳聞冇藍光導航......
作者: hellfighter    時間: 2014-8-25 10:26

CS918/928 果隻藍色真係好醜樣下.
作者: kofz    時間: 2014-8-25 10:55

CS918/928 果隻藍色真係好醜樣下.
hellfighter 發表於 2014-8-25 10:26


樣唔係問題,我要內涵
作者: triangle020    時間: 2014-8-25 11:00

雲網行明顯地厚好多,要來方便散熱?
作者: triangle020    時間: 2014-8-25 11:13

本帖最後由 triangle020 於 2014-8-25 11:16 編輯



http://item.taobao.com/item.htm?id=40347106849

0岩0岩見到呢款,起晒角咁既,唔知係唔係又會過熱…

晶片既效能只會越來越勁,過一兩年,呢d機頂盒會唔會要加把風扇係入邊散熱?
作者: taxman123    時間: 2014-8-25 11:24

七彩虹盒子 Rom 有老外Bob 大師恒常更新
作者: kofz    時間: 2014-8-25 11:28

七彩虹盒子 Rom 有老外Bob 大師恒常更新
taxman123 發表於 2014-8-25 11:24


7盒粒u都唔係rk3288
作者: taxman123    時間: 2014-8-25 11:45

HDMI 2.0 ?
暫時好少TV,AMP 支援到
作者: worldcat    時間: 2014-8-25 11:49

回覆 13# hellfighter


    第一眼、我以為山寨版創思奇。
如果cs918ii 顏色唔係咁衰同天線咁粗、我唔會考慮咁多。

cs918ii今日有貨、最後爭扎買cr12定cs918ii, 晏啲落柯打。
作者: taxman123    時間: 2014-8-25 11:56

CR 12 啦
有買貴,冇買錯
作者: hellfighter    時間: 2014-8-25 12:14

回覆 20# worldcat


    個樣真係好山寨FEEL, 用公版但個外型咁樣
作者: kofz    時間: 2014-8-25 12:19

CR 12 啦
有買貴,冇買錯
taxman123 發表於 2014-8-25 11:56


如果有外國高人出rom就好.........官方rom得個等字.........
作者: taxman123    時間: 2014-8-25 12:26

部机新出冇幾耐
老外神人rom 可能要等一陣
作者: frankiepoon    時間: 2014-8-25 12:39

雲網行CR12之前睇review係播唔到H265
作者: kofz    時間: 2014-8-25 12:41

雲網行CR12之前睇review係播唔到H265
frankiepoon 發表於 2014-8-25 12:39


等下先, 都唔急用
作者: postmastur    時間: 2014-8-25 13:13

本帖最後由 postmastur 於 2014-8-25 13:16 編輯

我都係見人試完先買,不過正如我之前講,唔急既等下先,頭先順豐打俾我話貨已到,今晚深夜應該有初步報告

http://www.hdpfans.com/thread-471868-1-1.html
作者: manonbed69    時間: 2014-8-25 13:54

期待包膠中, 我也對 CR12 有興趣
作者: K_C_    時間: 2014-8-25 13:59

我都係見人試完先買,不過正如我之前講,唔急既等下先,頭先順豐打俾我話貨已到,今晚深夜應該有初步報告

...
postmastur 發表於 2014-8-25 13:13


麻煩ching測試吓有冇藍光導航~~~
作者: bee8013    時間: 2014-8-25 14:17

其實ROCKCHIP在前一個星期先RELEASE咗"最終"版本既設計圖, 修正咗幾個比較嚴重嘅硬件BUG, 由前一個星期起計, 加埋改板同測試既時間, 9月底前先有可能正式上市第一批冇硬件設計問題嘅產品

能夠喺呢個時間點前出嘅都定必係沿用舊設計, 是有軟件解決唔到的缺憾的

我建議喺: 唔急就等吓先, 呢D野唔係早買早享受架
作者: bee8013    時間: 2014-8-25 14:17

麻煩ching測試吓有冇藍光導航~~~
K_C_ 發表於 2014-8-25 13:59



    沒有的, 話有, 但實際沒有
作者: bee8013    時間: 2014-8-25 14:18

等下先, 都唔急用
kofz 發表於 2014-8-25 12:41



這只不過是N個BUG中的其中一個而已,
最簡單的.ISO播放都是綠色畫面的... 話解決中...
作者: bee8013    時間: 2014-8-25 14:20

4K @ 60Hz 目前都係會閃屏, 亦都未解決,
最麻煩係冇聲, 冇DOLBY, 冇DTS, PASSTHROUGH/BISTREAM 又未搞掂,
幾乎睇咩都冇聲, 呢個係最最最大的問題!
作者: K_C_    時間: 2014-8-25 14:43

回覆 31# bee8013

藍光導航係粒chip唔十卜?
作者: taxman123    時間: 2014-8-25 15:01

播藍光或iso 片
Sigma 或 realtek 会否好D?
作者: kofz    時間: 2014-8-25 15:02

本帖最後由 kofz 於 2014-8-25 15:11 編輯
4K @ 60Hz 目前都係會閃屏, 亦都未解決,
最麻煩係冇聲, 冇DOLBY, 冇DTS, PASSTHROUGH/BISTREAM 又未搞掂,
...
bee8013 發表於 2014-8-25 14:20


如果一出廠標明可以 PASSTHROUGH/BISTREAM DOLBY+ DTS

因為要比錢買授權, 一定較貴

當然如果非官方rom改到出到就係免費
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2090123
作者: devinchan    時間: 2014-8-25 15:09

試下vulkano 會唔會窒下窒下咁
作者: kofz    時間: 2014-8-25 15:24

本帖最後由 kofz 於 2014-8-25 15:53 編輯
播藍光或iso 片
Sigma 或 realtek 会否好D?
taxman123 發表於 2014-8-25 15:01


如果只播(藍光或iso)建議買 魅視 M55

但係要播埋mkv........etc 就要買 M3
作者: bee8013    時間: 2014-8-25 15:52

本帖最後由 bee8013 於 2014-8-25 15:54 編輯
如果一出廠標明可以 PASSTHROUGH/BISTREAM DOLBY+ DTS

因為要比錢買授權, 一定較貴

當然如果非官方rom ...
kofz 發表於 2014-8-25 15:02



不是, 他們今年正式做左DOLBY會員, 絕對不敢亂搞, 罰得非常之重
其實用XBMC 就可以, 但XBMC對RK支持一直都不太好...
以後芯片分兩個版本, 硬件EFUSE上鎖是冇得破解的, 只有軟解的可能性
RK3188可以破係因為當時RK仲未正式入會姐, 以後冇呢支歌仔唱的了
作者: bee8013    時間: 2014-8-25 15:53

回覆  bee8013

藍光導航係粒chip唔十卜?
K_C_ 發表於 2014-8-25 14:43


話會支持, 但唔知幾時?
作者: avg    時間: 2014-8-25 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: postmastur    時間: 2014-8-26 00:51

睇  page 1, post #2.  試住小小先, 好鬼支力
作者: taxman123    時間: 2014-8-26 07:06

支持師兄深夜一点寫開箱文。
掌声鼓勵
作者: worldcat    時間: 2014-8-26 07:48

回覆 42# postmastur

支持师兄開箱。
但用睇左初步結果、應該會放棄rk3288先。

都係入部s802  算數。
作者: kofz    時間: 2014-8-26 08:03

日本 4K 廣播 TS (h.265 60fps)
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 89&pid=31898597
作者: manonbed69    時間: 2014-8-26 08:51

http://www.4k123.com/forum-43-1.html
我見呢到有,唔知幫唔幫到 C 兄

回覆 2# postmastur
作者: bee8013    時間: 2014-8-26 10:12

本帖最後由 bee8013 於 2014-8-26 10:14 編輯

我睇晒樓主貼嘅所有設計, 都有一個致命傷 -> 太逼, 散唔到熱
作者: worldcat    時間: 2014-8-26 10:56

回覆  postmastur

支持师兄開箱。
但用睇左初步結果、應該會放棄rk3288先。

都係入部s802  算數。 ...
worldcat 發表於 2014-8-26 07:48


踩下場、最後買左 csm8 (s802b).

辛苦postmastur兄做白老鼠。
作者: mkboy76    時間: 2014-8-26 10:59

想問下呢幾部幾support miracast 嗎? 想睇下可否video cut 部win 8 tab

via HKEPC Reader for Android
作者: postmastur    時間: 2014-8-26 11:36

踩下場、最後買左 csm8 (s802b).

辛苦postmastur兄做白老鼠。
worldcat 發表於 2014-8-26 10:56


咩原因令你改變計畫,出於好奇
作者: postmastur    時間: 2014-8-26 11:40

我睇晒樓主貼嘅所有設計, 都有一個致命傷 -> 太逼, 散唔到熱
bee8013 發表於 2014-8-26 10:12



   

無錯,部野現時最大問題確實係個熱力,無論咩牌子或底版,都有一樣問題,只係分多與少,我得閒試下loop住部機行stress test 睇下會唔會死機,尋晚暫時無事
作者: worldcat    時間: 2014-8-26 12:07

回覆 50# postmastur

其實自己唔打機、主力media. 只係見rk3288性能好、有新買新。
但見宜家過熱情況、fw又未搞好。

因為屋企人部機壞左、拎左自己部機俾佢用。所以係有少少急買、都係買返成熟啲嘅產品。
作者: taxman123    時間: 2014-8-26 18:25

都係嘅。。
係網上睇片。煲下剧,,其实四核都夠用。。部机吾会太熱
七彩虹盒子用802, 又有老外bob 老爺不時更新个rom
真想換左个濕九勁疾双核盒子
作者: taxman123    時間: 2014-8-26 18:34

踩下場、最後買左 csm8 (s802b).

辛苦postmastur兄做白老鼠。
worldcat 發表於 2014-8-26 10:56


請問師兄csm8是什麼幾多錢?
作者: worldcat    時間: 2014-8-26 20:06

請問師兄csm8是什麼幾多錢?
taxman123 發表於 2014-8-26 18:34


人仔475.
csm8老外試左可用s82/s89 rom(要夾wifi chip ver), 係差remote.cfg要自己改. 老外都係月頭先正式收到機、佢地話散熱好過em8(即係2/8g版), 原廠0725 rom都無大問題
有人拆機cpu 係s802b (s802h/s802dd), 好過七彩虹少少同米盒3一樣。

過幾日收到貨再開post, 唔踩postmatur兄場。
作者: taxman123    時間: 2014-8-26 20:26

本帖最後由 taxman123 於 2014-8-26 20:27 編輯

大家上黎吹下水,交流下盒子訊息
集思廣益
我諗postmatru大師兄都吾会太介意卦?
作者: taxman123    時間: 2014-8-26 20:29

師兄的是16G+2G 板?
作者: postmastur    時間: 2014-8-26 20:50

本帖最後由 postmastur 於 2014-8-26 20:51 編輯
大家上黎吹下水,交流下盒子訊息
集思廣益
我諗postmatru大師兄都吾会太介意卦? ...
taxman123 發表於 2014-8-26 20:26



    我無乜所謂, 我個post 乜都講得.  無限制.  同埋我對worldcat 兄講部野都想知多d.
作者: postmastur    時間: 2014-8-26 22:19

本帖最後由 postmastur 於 2014-8-26 22:22 編輯

好, 我試到我部野係有問題, 就係插線個LAN port 唔得.  要寄番番去換啦.  不過跟據群裡面個群主話, 聽日就有新firmware

所以要試bluray 既話, 都要等下個firmware.  同埋有無人搵到BT 既 link 或者直頭有bittorent file 係有原裝無改過既 bluray ISO download?  好多site download 個d 都唔係完裝iso...好多都係mp4 或者mkv 黎...


作者: kofz    時間: 2014-8-27 08:44

本帖最後由 kofz 於 2014-8-27 08:52 編輯
好, 我試到我部野係有問題, 就係插線個LAN port 唔得.  要寄番番去換啦.  不過跟據群裡面個群主話, 聽日就 ...
postmastur 發表於 2014-8-26 22:19


我部 MINIX Neo X7 內置 LAN port 都壞左

試下插  USB 3.0 Gigabit LAN
http://detail.tmall.com/item.htm ... &_u=r1va3ted747

用到仲快過之前, 內置大約60MB, 外置百幾MB

大量BD ISO , 一般都係愛情動作片
http://www.torrentkitty.org/search/bd%20iso/
作者: postmastur    時間: 2014-8-27 08:59

本帖最後由 postmastur 於 2014-8-27 09:00 編輯
我部 MINIX Neo X7 內置 LAN port 都壞左

試下插  USB 3.0 Gigabit LAN


用到仲快過之前, 內置大約60MB ...
kofz 發表於 2014-8-27 08:44



   

唔該晒靚仔,愛情動作片大好き ^_^
作者: manonbed69    時間: 2014-8-27 09:26

http://www.bttiantang.com/

找番 該電影的 iso format 去下載就得

好, 我試到我部野係有問題, 就係插線個LAN port 唔得.  要寄番番去換啦.  不過跟據群裡面個群主話, 聽日就 ...
postmastur 發表於 2014-8-26 22:19

作者: manonbed69    時間: 2014-8-27 11:27

http://lab.znds.com/591
國內的測試, 樓主可以參考下
作者: taxman123    時間: 2014-8-27 12:19

3288 国內評測吾錯
有点兒心動
作者: taxman123    時間: 2014-8-27 13:44

吾知有冇深圳实体店
稔住明天請假九衝
作者: rosewrx7    時間: 2014-8-27 13:56

反而想買隻手制打機,有冇好介紹?
作者: 372366    時間: 2014-8-27 16:02

請問 cr12 播 3d 用乜 apps 架, andorid 外掛 app 定跟機 app?自己有堆 3d片 (mkv format, s/s, t/b) 係 nas 度,想買部 media player 經 samba 放。重點係可以調較字幕高低大小! thx.
作者: postmastur    時間: 2014-8-27 21:03

本帖最後由 postmastur 於 2014-8-27 22:20 編輯
國內的測試, 樓主可以參考下
manonbed69 發表於 2014-8-27 11:27



    ok 喎個大陸review.  最緊要佢試左個熱力 test.  個面唔算熱喎咁樣.



我無咁薑好似佢咁開個盒黎睇, 不過睇d 料, 全部都叫係有牌子野, 唔錯.  好過天敏d8+ 係用d 無聽過既牌子


作者: manonbed69    時間: 2014-8-28 08:44

而家買,係咪有回贈番架???
作者: rosewrx7    時間: 2014-8-28 10:00

今日TAO記多左幾款.
作者: taxman123    時間: 2014-8-28 11:22

美譽?
作者: worldcat    時間: 2014-8-28 14:03

買唔成rk3288 box, 走左去淘rk3288 pad.
作者: taxman123    時間: 2014-8-28 14:27

之前都有稔过買3288PAD
可兩用。。做TV BOX或做PAD都得
師兄睇啱那款?
THx
作者: worldcat    時間: 2014-8-28 15:25

要買8.9"先有hdmi出、太大唔啱我出街用。
訂左pipo p8 3g版、未有耐發貨。
作者: postmastur    時間: 2014-8-28 23:38

今日TAO記多左幾款.
rosewrx7 發表於 2014-8-28 10:00



    頭先睇左,有d 係平d, 不過你見平d 個d 係無左hdmi 2.0.  咁你要研究下你想要咩...
作者: avg    時間: 2014-8-28 23:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: postmastur    時間: 2014-8-28 23:54

我想問, 你地買RK3288 TVBOX的朋友,是不是已經換了4K電視?你地買咩型號? ...
avg 發表於 2014-8-28 23:47


未, 等緊買4k Monitor.  都係等hdmi 2.0 既 4k monitor.  牌子考慮首選Eizo, 跟住就Dell, 最後 Samsung... 我用緊個2560x1440 個 mon 都用左幾年...就黎夠期換.
作者: taxman123    時間: 2014-8-29 00:05

本帖最後由 taxman123 於 2014-8-29 00:07 編輯

#65話左沖,冇食言
今午真係北上桑達,敗左cs-918ii
五張小朋友有找

圖片附件: 20140828_221428.jpg (2014-8-29 00:07, 99.12 KB) / 下載次數 55
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711895&k=711521c98c49b81553195efaaad0081b&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb



圖片附件: 20140828_221450.jpg (2014-8-29 00:07, 105.15 KB) / 下載次數 53
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711896&k=67f6e6a5fef7c233115abedadb5f53ea&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb



圖片附件: 20140828_221517.jpg (2014-8-29 00:07, 97.01 KB) / 下載次數 52
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711897&k=2df977dd03f2fcf1a47f5dda717203ce&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb



圖片附件: 20140828_221528.jpg (2014-8-29 00:07, 90.48 KB) / 下載次數 55
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711898&k=b80d73590367b26305684ebf254ea62e&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb



圖片附件: 20140828_221559.jpg (2014-8-29 00:07, 103.84 KB) / 下載次數 66
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711899&k=b7d21ba9a42bf9f89919b034d69c3cd9&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb



圖片附件: 20140828_221612.jpg (2014-8-29 00:07, 101.74 KB) / 下載次數 62
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711900&k=2b60bd941d62d0b43c10c4f7f3170f72&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb



圖片附件: 20140828_221639.jpg (2014-8-29 00:07, 92.56 KB) / 下載次數 52
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711901&k=c05942d1e85bd902ee2b1d1afc37c45f&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb


作者: postmastur    時間: 2014-8-29 00:10

#65話左沖,冇食言
今午真係北上桑達,敗左cs-918ii
五張小朋友有找
taxman123 發表於 2014-8-29 00:05



    等你做測試
作者: avg    時間: 2014-8-29 00:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: taxman123    時間: 2014-8-29 00:21

本帖最後由 taxman123 於 2014-8-29 00:35 編輯

初步報告
駁好机。。用1920*1080 47吋TV,
反應及畫面靚过部濕九双核好很多
个遥控好簡單。。長用要買飛鼠。播泰捷及一D預装好的西片好順,
不过吾知点解冇声音
跟机是mini hdmi to hdmi
有天線,wifi 都收得好(用艾奇保50m炸)
作者: postmastur    時間: 2014-8-29 00:22

回覆  postmastur


    咁講法1920 x 1080p tv都能播4k片嗎?
avg 發表於 2014-8-29 00:20



    無問題架.  你用唔盡套戲個解像度咁解咋嘛.
作者: avg    時間: 2014-8-29 00:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: taxman123    時間: 2014-8-29 00:32

係亞。。桑達个間是创思奇專門店。
等左好耐先輪到,因为前面有幾个大叔買貨(上一代之3188),要逐个試。。
店女主話个D大叔起呢度買貨然後網上賣。她賣价是最平的
作者: devinchan    時間: 2014-8-29 08:50

#65話左沖,冇食言
今午真係北上桑達,敗左cs-918ii
五張小朋友有找
taxman123 發表於 2014-8-29 00:05


點解係三腳牛?叫佢轉?
作者: manonbed69    時間: 2014-8-29 08:54

桑達个間创思奇專門店,
有無 CS928 試?
作者: worldcat    時間: 2014-8-29 09:21

回覆 85# devinchan


    創思奇做外貿單, 可配3腳牛.
淘記買好多間都可轉, 唔好蝕. 但以往其他CHING經驗, 隻牛係好易死.
作者: devinchan    時間: 2014-8-29 09:23

回覆  devinchan


    創思奇做外貿單, 可配3腳牛.
淘記買好多間都可轉, 唔好蝕. 但以往其他CHING經驗,  ...
worldcat 發表於 2014-8-29 09:21


有三腳方便好多,我而家下下加個轉插都幾煩
作者: taxman123    時間: 2014-8-29 09:24

講兩句佢都知係香港用,自动波幫換英規三脚牛。
未見有928.
.918ii 得幾部。。。買的似是出口板,連netfix 都有(本地用吾到)
重有幾个睇洋片apps
吾急可等
作者: taxman123    時間: 2014-8-29 09:27

今早試左
將HDMI插入部av Amp
畫+声都好正。。。(比起之前个部濕九双核)
作者: taxman123    時間: 2014-8-29 09:40

吾另開新post 講918 ii 盒子
因为都係用RK3288
就跟番個header 啦
作者: terrykeung01    時間: 2014-8-29 10:38

點解我上網睇cs-929又冇寫hdmi2.0但你個又有寫樓主咩網可以睇到
http://www.sz-csq.com/index.php? ... a=view&p_id=398
作者: postmastur    時間: 2014-8-29 10:50

本帖最後由 postmastur 於 2014-8-29 10:53 編輯
點解我上網睇cs-929又冇寫hdmi2.0但你個又有寫樓主咩網可以睇到
terrykeung01 發表於 2014-8-29 10:38


改左,我做research 個陣cap 個圖係寫2.0,家下變左1.4。即係話有HDMI 2.0既得番天敏同雲網行
作者: 流氓大亨    時間: 2014-8-29 14:21

雲網行有無16G ver?
作者: postmastur    時間: 2014-8-29 20:56

雲網行有無16G ver?
流氓大亨 發表於 2014-8-29 14:21



    唔似有.
作者: avg    時間: 2014-8-29 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frankiepoon    時間: 2014-8-29 23:24

呢度有Samsung Demo H265 4K 60fps:
http://www.demo-uhd3d.com/fiche.php?cat=uhd&id=26
作者: avg    時間: 2014-8-29 23:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: postmastur    時間: 2014-8-30 00:08

美譽B4S 用得過嗎?
avg 發表於 2014-8-29 23:37



    無人會知, 唯一方法就好似我同Taxman 做白老鼠自己試完寫report 係度.
作者: taxman123    時間: 2014-8-30 08:52

创思奇918ii 及928都是hdmi 1.4
吾是hdmi 2.0
中伏鳥





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2