作者: postmastur 時間: 2014-8-24 19:36 標題: 暫時最強 Android RK3288 TVBox 既選擇同開箱(2樓)討論貼 (Sep 4)
本帖最後由 postmastur 於 2014-9-5 01:56 編輯
之前係呢個post 就講過, 我買隻飛鼠係為左買我人生第一部Android tv 盒. 之前買過一部糖豆盒子T4, 都係俾我屋企老人家用, 所以個陣買糖豆盒子要求係簡單, hardware 硬件要求反而係次要. 本來都諗住RK3288 chipset既機無咁快會有, 點知上大陸d website 做下research, 發現有3部唔同款既RK3288 chipset 既機係已經有得賣.
首先講下咩係RK3288. 其實好多Android 盒都係用唔同既cpu + gpu. 有快有慢. 而上一輪速度最快既係S802 既chipset. 即係七彩虹盒子個post 個部. 記憶部野行到32000分. 而呢個RK3288, 除左分數係上到40000分之外, 佢係可以硬解H265 既video, 亦支援HDMI 2.0 行到 4K @ 60hz 既video , 同10 bit color 呢3個算係RK3288 既賣點. 亦都係點解我一定要買呢個chipset 既原因. 就係要佢 硬解H265同support hdmi 2.0

選擇其實係有3款 (以8月尾暫時黎講), 一部係天敏D8+, 一部係雲網行CR12, 一部就係創思奇CS-928. 我諗呢度最多人識既, 一定係創思奇. 因為之前最多人買既android tv box, 就係創思奇CS918. 而CS928 正正就係佢既後繼機. 天敏呢個牌子其實都幾出名, 香港係直頭有佢既產品買. 而雲網行我諗呢個牌子無人會聽過, 我睇番佢website 先知佢之前係做出口貨, 全部OEM 生意. 3部其實都唔同, 有好有壞, 價錢亦有差距. 其實仲有第4部, 不過佢係target 外國, 叫做Ugoos UT3. 部野賣到$149蚊美金, 貴成咁當然有原因. 佢個spec 係最好. 我當然唔會考慮, 不過會用佢黎做比較. 我機就買一部, 所以都做左小小research 先係淘寶落手.
天敏D8+
- 價錢最平, 每部$399人仔就係佢最大賣點. 不過之前要抽又要搶, 先會買得到. 暫時無聽到佢幾時有得再賣. 佢黎緊8月26號都係比上一轉抽完但係搶唔到機既人買.
- 公版設計, 無任何自家野改過.
- 包hdmi 2.0. 不過係細頭hdmi. 即係話你用開既hdmi 線實要買轉頭 wifi 得2.4Ghz, 無5.0Ghz. 亦無802.11AC. bluetooth 佢話有包, 不過唔知係唔係4.0.
- 2G ram + 8G Rom , 2個USB 2.0 + 1G LAN插頭 (review 係話1G 插頭現時係行唔足1G 速度, 都係要等fix)
- 最大問題亦係公版設計, 部機好熱好熱, 公版塊logic board 細, d 野全部癡埋一齊, 有overheat 到自己reboot 既問題.
- 剛出廠個陣firmware 好多問題, 俾如hdmi 出無聲, 好多app 會閃退, 部機硬件應該行到4K@60hz, 但係firmware 原因高過30hz 都會窒.
- 差唔多每日都有firmware update.
D8+ 後邊

D8+ 底版

D8+ spec

創思奇CS-928 (有鏡頭) CS-918II (無鏡頭)
- 價錢第2平. CS928 賣$618 , CS918II 8G Rom賣 $578人仔, $598人仔就包16G Rom. 賣點係名人之後.
- 人氣產品 CS918 既後繼機
- 一樣係公版設計, 個樣基本上同天敏D8+ 係一模一樣.
- 有2G ram + 16G Rom選擇, bluetooth 4.0. 2.4Ghz + 5Ghz Wifi (無802.11AC)+ 2個USB 2.0 + 1G LAN插頭
- 一樣係細頭HDMI. 即係話你用開既hdmi 線實要買轉頭. 只係HDMI 1.4, 無HDMI 2.0.
- 搵唔到有人用過或者有review 報告. 不過因為都係公版設計, 我諗過熱情況同D8+ 應該一樣.
CS-928 後邊 , 睇到同D8+ 係1樣.

CS-928 Spec (update as of Aug 29)

雲網行CR12
- 除左外銷貨Ugoos UT3 之外, 雲網行CR12係最貴. $769人仔唔包鏡頭. (我用佢promo 買回贈150人仔, 即係實則俾619人仔)
- 之前雲網行呢間公司係專做外銷. 所以係國內係無track record唔知做成點. 不過鬼佬d 舊model review 就ok 既.
- 非公版設計. 塊logic board 大塊好多.
- HDMI 2.0 大頭, 正常hdmi cable 就插到入去.
- 2G ram + 8G Rom , 4個USB 2.0 + 1G LAN插頭 + 2.4Gz + 5.0Gz Wifi (無802.11AC) + Bluetooth 4.0
- 暫時睇review firmware 無大問題. 4k@60hz 既video 唔窒, 測試最高可以上到 4k@100hz.
- 現時最大問題係國內無知名度. 唔知佢firmware upgrade, fix bug 個d做成點. 價錢亦係最貴.
CR12 後邊

CR12 底板

CR12 spec

最後睇下最貴既出口貨Ugoos UT3, HDMI 2.0 output, 2.4G + 5G 802.11AC wifi, 2G ram + 16G Rom, HDMI 1.4 Input. 牌面睇就知贏晒. 塊底板都係靚料, 比較even 雲網行CR12, 都仲要再靚仔d. 賣到成$149蚊美金, 自然係有個原因. 不過唔似香港/國內會買到, 我估要經佢美國website order.

好啦, 我就試下做白老鼠, 部野真係太新, 好多廠商都係新出機, 好多firmware 都未穩定. 唔趕既話, 我會建議可以睇定d 先. 當然, 有冒險精神既你既話, 咁可以一齊試新野.
作者: postmastur 時間: 2014-8-24 19:36
本帖最後由 postmastur 於 2014-11-22 17:25 編輯
CR12箱已開
Firmware download:
http://pan.baidu.com/s/1o66wgiQ
pwd: nsqx
上面條link 除左有官方firmware download 之外, 仲有大陸某大神用官方firmware 改, 加上其他優化, 軟件等等. 呢個大神做既firmware 叫做 "云网行CR12 普天同庆固件". 一路都有更新. 應該CR13 都用得
固件基本說明:
1.去除GOOGLE框架和驗證
2.系統精簡優化
3.優化WIFI和以太網
4.去除狀態欄
5.修正NTP服務器,解決某些機器時間不能自動同步問題
6.修改啟動畫面為原生安卓畫面
7.系統分區擴大為4G,採用系統4G+內置SD卡2G形式
8.添加關機重啟軟件,方便重啟機器
9.默認ROOT
10.系統3G+ SD卡的3G格式
11.集成飛智遊戲廳
12.FN數字快捷鍵可用
集成軟件列表
1.安兔兔X防作弊版本
2.沙發管家
3.高清電視(原橙子直播)
4.泰捷視頻
5.ES文件瀏覽器和任務管理器
6.HDP直播
7.芒果
8.電視貓
9.MXPLAYER
10.電視家
11.雅視直播
版本11月22號新版本更新:
01.更新底包及解碼庫
02.分區為2 + 4
03.打開應用程序寫入外置TF卡權限
04.系統字體為雅黑全字庫
05.文件管理器優化網絡共享
06.系統精簡及優化
07.集成外置卡文件夾掛載
08.完全的ROOT權限管理
09.內置集成軟件更新
10更新SPMC版本為13.34


分數係嚇一跳

介面係最普通既Android


先試download 落黎既4K@60hz H264, 畫面流暢.

套video 係windows 睇既編碼

跟住試下我自己既4K H265 encode, 畫面同聲無問題,

同一套片係windows 睇番個編碼

玩完個benchmark, 部野係熱既, 不過比我想像中好. 未叫辣手. 4K H265@30hz video 係無問題 , 4K H265@60hz 都無問題. 測試過全部ok. 不過唔識play .ts file.
成功用XBMC load 到 bluray

亦load 到DTS 有聲

True HD 一樣有聲無問題. 我用呢個video 試
http://www.demo-world.eu/trailers/redirect-high-definition.php?file=hd_dolby_catalyst_lossless-DWEU.m2ts&pic=hd_dolby_catalyst.jpg
Dolby AC 5.1 都無問題

Youku 當然正常運作. 點解可以穿牆而過去到大陸? 因為我同佢辦左大陸身份證.

我so far 都幾buy 佢地做事方式. 我上開佢地個QQ group, 八到佢地係真係買電視同Amp 黎試佢地d 機. 起碼叫有d 誠意.

作者: worldcat 時間: 2014-8-24 21:23
仲有部潘朵拉699, 果款ok、問過賣家又係主力外貿。
原本星期五落左cr12, 但見cs918ii 就快出所以睇定啲先。
暫時佢都未賣夠100部。
cs918ii 話聽日有確價、星期三到貨。
我都叫賣家有貨通知我。(oss忘唔記得另計)
d8+ 月底有機會有大貨、
希望等到你cr12開箱

作者: postmastur 時間: 2014-8-24 21:36
天敏D8+ 係最平, 不過真係問題最多, firmware 呢d 可以時間執, 佢d 硬件問題係無得執. 我個人就唔會考慮. 價錢係考慮因數, 不過一定唔係最大既原因. 不過咁, 佢真係堅平. 實會有擁躉.
作者: worldcat 時間: 2014-8-24 21:51
活動價先398, 我估大貨點都賣一排499-599, 同cr12 / cs918ii 差唔多。
作者: countryboy 時間: 2014-8-24 22:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oopsxp 時間: 2014-8-24 22:59
postmastur開箱點都要支持下, 小米2真係想換
作者: kofz 時間: 2014-8-24 23:18
我想知邊部有外國神人寫rom
作者: 正宗球迷 時間: 2014-8-24 23:40
CS918好似有德國佬寫rom
作者: terrykeung01 時間: 2014-8-24 23:58
Hdmi2.0 中於有d野睇,好有興趣
作者: srw 時間: 2014-8-25 01:50
我就再觀望下先, 睇下A80會唔會有盒仔出再比較下
作者: K_C_ 時間: 2014-8-25 10:24
支持ching!! CR12我都有性趣
不過傳聞冇藍光導航......

作者: hellfighter 時間: 2014-8-25 10:26
CS918/928 果隻藍色真係好醜樣下.
作者: kofz 時間: 2014-8-25 10:55
樣唔係問題,我要內涵
作者: triangle020 時間: 2014-8-25 11:00
雲網行明顯地厚好多,要來方便散熱?
作者: triangle020 時間: 2014-8-25 11:13
本帖最後由 triangle020 於 2014-8-25 11:16 編輯

http://item.taobao.com/item.htm?id=40347106849
0岩0岩見到呢款,起晒角咁既,唔知係唔係又會過熱…
晶片既效能只會越來越勁,過一兩年,呢d機頂盒會唔會要加把風扇係入邊散熱?
作者: taxman123 時間: 2014-8-25 11:24
七彩虹盒子 Rom 有老外Bob 大師恒常更新
作者: kofz 時間: 2014-8-25 11:28
7盒粒u都唔係rk3288
作者: taxman123 時間: 2014-8-25 11:45
HDMI 2.0 ?
暫時好少TV,AMP 支援到
作者: worldcat 時間: 2014-8-25 11:49
回覆 13# hellfighter
第一眼、我以為山寨版創思奇。
如果cs918ii 顏色唔係咁衰同天線咁粗、我唔會考慮咁多。
cs918ii今日有貨、最後爭扎買cr12定cs918ii, 晏啲落柯打。
作者: taxman123 時間: 2014-8-25 11:56
CR 12 啦
有買貴,冇買錯
作者: hellfighter 時間: 2014-8-25 12:14
回覆 20# worldcat
個樣真係好山寨FEEL, 用公版但個外型咁樣

作者: kofz 時間: 2014-8-25 12:19
如果有外國高人出rom就好.........官方rom得個等字.........
作者: taxman123 時間: 2014-8-25 12:26
部机新出冇幾耐
老外神人rom 可能要等一陣
作者: frankiepoon 時間: 2014-8-25 12:39
雲網行CR12之前睇review係播唔到H265
作者: kofz 時間: 2014-8-25 12:41
等下先, 都唔急用
作者: postmastur 時間: 2014-8-25 13:13
本帖最後由 postmastur 於 2014-8-25 13:16 編輯
我都係見人試完先買,不過正如我之前講,唔急既等下先,頭先順豐打俾我話貨已到,今晚深夜應該有初步報告
http://www.hdpfans.com/thread-471868-1-1.html
作者: manonbed69 時間: 2014-8-25 13:54
期待包膠中, 我也對 CR12 有興趣
作者: K_C_ 時間: 2014-8-25 13:59
麻煩ching測試吓有冇藍光導航~~~
作者: bee8013 時間: 2014-8-25 14:17
其實ROCKCHIP在前一個星期先RELEASE咗"最終"版本既設計圖, 修正咗幾個比較嚴重嘅硬件BUG, 由前一個星期起計, 加埋改板同測試既時間, 9月底前先有可能正式上市第一批冇硬件設計問題嘅產品
能夠喺呢個時間點前出嘅都定必係沿用舊設計, 是有軟件解決唔到的缺憾的
我建議喺: 唔急就等吓先, 呢D野唔係早買早享受架
作者: bee8013 時間: 2014-8-25 14:17
沒有的, 話有, 但實際沒有
作者: bee8013 時間: 2014-8-25 14:18
這只不過是N個BUG中的其中一個而已,
最簡單的.ISO播放都是綠色畫面的... 話解決中...
作者: bee8013 時間: 2014-8-25 14:20
4K @ 60Hz 目前都係會閃屏, 亦都未解決,
最麻煩係冇聲, 冇DOLBY, 冇DTS, PASSTHROUGH/BISTREAM 又未搞掂,
幾乎睇咩都冇聲, 呢個係最最最大的問題!
作者: K_C_ 時間: 2014-8-25 14:43
回覆 31# bee8013
藍光導航係粒chip唔十卜?
作者: taxman123 時間: 2014-8-25 15:01
播藍光或iso 片
Sigma 或 realtek 会否好D?
作者: kofz 時間: 2014-8-25 15:02
本帖最後由 kofz 於 2014-8-25 15:11 編輯
4K @ 60Hz 目前都係會閃屏, 亦都未解決,
最麻煩係冇聲, 冇DOLBY, 冇DTS, PASSTHROUGH/BISTREAM 又未搞掂,
...
bee8013 發表於 2014-8-25 14:20
如果一出廠標明可以 PASSTHROUGH/BISTREAM DOLBY+ DTS
因為要比錢買授權, 一定較貴
當然如果非官方rom改到出到就係免費
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2090123
作者: devinchan 時間: 2014-8-25 15:09
試下vulkano 會唔會窒下窒下咁
作者: kofz 時間: 2014-8-25 15:24
本帖最後由 kofz 於 2014-8-25 15:53 編輯
如果只播(藍光或iso)建議買 魅視 M55
但係要播埋mkv........etc 就要買 M3
作者: bee8013 時間: 2014-8-25 15:52
本帖最後由 bee8013 於 2014-8-25 15:54 編輯
不是, 他們今年正式做左DOLBY會員, 絕對不敢亂搞, 罰得非常之重
其實用XBMC 就可以, 但XBMC對RK支持一直都不太好...
以後芯片分兩個版本, 硬件EFUSE上鎖是冇得破解的, 只有軟解的可能性
RK3188可以破係因為當時RK仲未正式入會姐, 以後冇呢支歌仔唱的了
作者: bee8013 時間: 2014-8-25 15:53
話會支持, 但唔知幾時?
作者: avg 時間: 2014-8-25 16:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: postmastur 時間: 2014-8-26 00:51
睇 page 1, post #2. 試住小小先, 好鬼支力
作者: taxman123 時間: 2014-8-26 07:06
支持師兄深夜一点寫開箱文。
掌声鼓勵
作者: worldcat 時間: 2014-8-26 07:48
回覆 42# postmastur
支持师兄開箱。
但用睇左初步結果、應該會放棄rk3288先。
都係入部s802 算數。
作者: kofz 時間: 2014-8-26 08:03
日本 4K 廣播 TS (h.265 60fps)
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 89&pid=31898597
作者: manonbed69 時間: 2014-8-26 08:51
http://www.4k123.com/forum-43-1.html
我見呢到有,唔知幫唔幫到 C 兄
回覆 2# postmastur
作者: bee8013 時間: 2014-8-26 10:12
本帖最後由 bee8013 於 2014-8-26 10:14 編輯
我睇晒樓主貼嘅所有設計, 都有一個致命傷 -> 太逼, 散唔到熱
作者: worldcat 時間: 2014-8-26 10:56
踩下場、最後買左 csm8 (s802b).
辛苦postmastur兄做白老鼠。
作者: mkboy76 時間: 2014-8-26 10:59
想問下呢幾部幾support miracast 嗎? 想睇下可否video cut 部win 8 tab
via HKEPC Reader for Android
作者: postmastur 時間: 2014-8-26 11:36
咩原因令你改變計畫,出於好奇
作者: postmastur 時間: 2014-8-26 11:40
無錯,部野現時最大問題確實係個熱力,無論咩牌子或底版,都有一樣問題,只係分多與少,我得閒試下loop住部機行stress test 睇下會唔會死機,尋晚暫時無事
作者: worldcat 時間: 2014-8-26 12:07
回覆 50# postmastur
其實自己唔打機、主力media. 只係見rk3288性能好、有新買新。
但見宜家過熱情況、fw又未搞好。
因為屋企人部機壞左、拎左自己部機俾佢用。所以係有少少急買、都係買返成熟啲嘅產品。
作者: taxman123 時間: 2014-8-26 18:25
都係嘅。。
係網上睇片。煲下剧,,其实四核都夠用。。部机吾会太熱
七彩虹盒子用802, 又有老外bob 老爺不時更新个rom
真想換左个濕九勁疾双核盒子
作者: taxman123 時間: 2014-8-26 18:34
請問師兄csm8是什麼幾多錢?
作者: worldcat 時間: 2014-8-26 20:06
人仔475.
csm8老外試左可用s82/s89 rom(要夾wifi chip ver), 係差remote.cfg要自己改. 老外都係月頭先正式收到機、佢地話散熱好過em8(即係2/8g版), 原廠0725 rom都無大問題
有人拆機cpu 係s802b (s802h/s802dd), 好過七彩虹少少同米盒3一樣。
過幾日收到貨再開post, 唔踩postmatur兄場。
作者: taxman123 時間: 2014-8-26 20:26
本帖最後由 taxman123 於 2014-8-26 20:27 編輯
大家上黎吹下水,交流下盒子訊息
集思廣益
我諗postmatru大師兄都吾会太介意卦?
作者: taxman123 時間: 2014-8-26 20:29
師兄的是16G+2G 板?
作者: postmastur 時間: 2014-8-26 20:50
本帖最後由 postmastur 於 2014-8-26 20:51 編輯
我無乜所謂, 我個post 乜都講得. 無限制. 同埋我對worldcat 兄講部野都想知多d.
作者: postmastur 時間: 2014-8-26 22:19
本帖最後由 postmastur 於 2014-8-26 22:22 編輯
好, 我試到我部野係有問題, 就係插線個LAN port 唔得. 要寄番番去換啦. 不過跟據群裡面個群主話, 聽日就有新firmware
所以要試bluray 既話, 都要等下個firmware. 同埋有無人搵到BT 既 link 或者直頭有bittorent file 係有原裝無改過既 bluray ISO download? 好多site download 個d 都唔係完裝iso...好多都係mp4 或者mkv 黎...

作者: kofz 時間: 2014-8-27 08:44
本帖最後由 kofz 於 2014-8-27 08:52 編輯
我部 MINIX Neo X7 內置 LAN port 都壞左
試下插 USB 3.0 Gigabit LAN
http://detail.tmall.com/item.htm ... &_u=r1va3ted747
用到仲快過之前, 內置大約60MB, 外置百幾MB
大量BD ISO , 一般都係愛情動作片
http://www.torrentkitty.org/search/bd%20iso/
作者: postmastur 時間: 2014-8-27 08:59
本帖最後由 postmastur 於 2014-8-27 09:00 編輯
我部 MINIX Neo X7 內置 LAN port 都壞左
試下插 USB 3.0 Gigabit LAN
用到仲快過之前, 內置大約60MB ...
kofz 發表於 2014-8-27 08:44
唔該晒靚仔,愛情動作片大好き ^_^
作者: manonbed69 時間: 2014-8-27 09:26
http://www.bttiantang.com/
找番 該電影的 iso format 去下載就得
作者: manonbed69 時間: 2014-8-27 11:27
http://lab.znds.com/591
國內的測試, 樓主可以參考下
作者: taxman123 時間: 2014-8-27 12:19
3288 国內評測吾錯
有点兒心動
作者: taxman123 時間: 2014-8-27 13:44
吾知有冇深圳实体店
稔住明天請假九衝
作者: rosewrx7 時間: 2014-8-27 13:56
反而想買隻手制打機,有冇好介紹?
作者: 372366 時間: 2014-8-27 16:02
請問 cr12 播 3d 用乜 apps 架, andorid 外掛 app 定跟機 app?自己有堆 3d片 (mkv format, s/s, t/b) 係 nas 度,想買部 media player 經 samba 放。重點係可以調較字幕高低大小! thx.
作者: postmastur 時間: 2014-8-27 21:03
本帖最後由 postmastur 於 2014-8-27 22:20 編輯
ok 喎個大陸review. 最緊要佢試左個熱力 test. 個面唔算熱喎咁樣.

我無咁薑好似佢咁開個盒黎睇, 不過睇d 料, 全部都叫係有牌子野, 唔錯. 好過天敏d8+ 係用d 無聽過既牌子

作者: manonbed69 時間: 2014-8-28 08:44
而家買,係咪有回贈番架???

作者: rosewrx7 時間: 2014-8-28 10:00
今日TAO記多左幾款.
作者: taxman123 時間: 2014-8-28 11:22
美譽?
作者: worldcat 時間: 2014-8-28 14:03
買唔成rk3288 box, 走左去淘rk3288 pad.
作者: taxman123 時間: 2014-8-28 14:27
之前都有稔过買3288PAD
可兩用。。做TV BOX或做PAD都得
師兄睇啱那款?
THx
作者: worldcat 時間: 2014-8-28 15:25
要買8.9"先有hdmi出、太大唔啱我出街用。
訂左pipo p8 3g版、未有耐發貨。
作者: postmastur 時間: 2014-8-28 23:38
頭先睇左,有d 係平d, 不過你見平d 個d 係無左hdmi 2.0. 咁你要研究下你想要咩...
作者: avg 時間: 2014-8-28 23:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: postmastur 時間: 2014-8-28 23:54
未, 等緊買4k Monitor. 都係等hdmi 2.0 既 4k monitor. 牌子考慮首選Eizo, 跟住就Dell, 最後 Samsung... 我用緊個2560x1440 個 mon 都用左幾年...就黎夠期換.
作者: taxman123 時間: 2014-8-29 00:05
本帖最後由 taxman123 於 2014-8-29 00:07 編輯
#65話左沖,冇食言
今午真係北上桑達,敗左cs-918ii
五張小朋友有找
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711895&k=711521c98c49b81553195efaaad0081b&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711896&k=67f6e6a5fef7c233115abedadb5f53ea&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711897&k=2df977dd03f2fcf1a47f5dda717203ce&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711898&k=b80d73590367b26305684ebf254ea62e&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711899&k=b7d21ba9a42bf9f89919b034d69c3cd9&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711900&k=2b60bd941d62d0b43c10c4f7f3170f72&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711901&k=c05942d1e85bd902ee2b1d1afc37c45f&t=1782536332&sid=2sWFLFuPsb

作者: postmastur 時間: 2014-8-29 00:10
等你做測試
作者: avg 時間: 2014-8-29 00:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: taxman123 時間: 2014-8-29 00:21
本帖最後由 taxman123 於 2014-8-29 00:35 編輯
初步報告
駁好机。。用1920*1080 47吋TV,
反應及畫面靚过部濕九双核好很多
个遥控好簡單。。長用要買飛鼠。播泰捷及一D預装好的西片好順,
不过吾知点解冇声音

跟机是mini hdmi to hdmi
有天線,wifi 都收得好(用艾奇保50m炸)
作者: postmastur 時間: 2014-8-29 00:22
無問題架. 你用唔盡套戲個解像度咁解咋嘛.
作者: avg 時間: 2014-8-29 00:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: taxman123 時間: 2014-8-29 00:32
係亞。。桑達个間是创思奇專門店。
等左好耐先輪到,因为前面有幾个大叔買貨(上一代之3188),要逐个試。。
店女主話个D大叔起呢度買貨然後網上賣。她賣价是最平的
作者: devinchan 時間: 2014-8-29 08:50
點解係三腳牛?叫佢轉?
作者: manonbed69 時間: 2014-8-29 08:54
桑達个間创思奇專門店,
有無 CS928 試?
作者: worldcat 時間: 2014-8-29 09:21
回覆 85# devinchan
創思奇做外貿單, 可配3腳牛.
淘記買好多間都可轉, 唔好蝕. 但以往其他CHING經驗, 隻牛係好易死.
作者: devinchan 時間: 2014-8-29 09:23
有三腳方便好多,我而家下下加個轉插都幾煩
作者: taxman123 時間: 2014-8-29 09:24
講兩句佢都知係香港用,自动波幫換英規三脚牛。
未見有928.
.918ii 得幾部。。。買的似是出口板,連netfix 都有(本地用吾到)
重有幾个睇洋片apps
吾急可等
作者: taxman123 時間: 2014-8-29 09:27
今早試左
將HDMI插入部av Amp
畫+声都好正。。。(比起之前个部濕九双核)
作者: taxman123 時間: 2014-8-29 09:40
吾另開新post 講918 ii 盒子
因为都係用RK3288
就跟番個header 啦
作者: terrykeung01 時間: 2014-8-29 10:38
點解我上網睇cs-929又冇寫hdmi2.0但你個又有寫樓主咩網可以睇到
http://www.sz-csq.com/index.php? ... a=view&p_id=398
作者: postmastur 時間: 2014-8-29 10:50
本帖最後由 postmastur 於 2014-8-29 10:53 編輯
改左,我做research 個陣cap 個圖係寫2.0,家下變左1.4。即係話有HDMI 2.0既得番天敏同雲網行
作者: 流氓大亨 時間: 2014-8-29 14:21
雲網行有無16G ver?
作者: postmastur 時間: 2014-8-29 20:56
唔似有.
作者: avg 時間: 2014-8-29 23:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frankiepoon 時間: 2014-8-29 23:24
呢度有Samsung Demo H265 4K 60fps:
http://www.demo-uhd3d.com/fiche.php?cat=uhd&id=26
作者: avg 時間: 2014-8-29 23:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: postmastur 時間: 2014-8-30 00:08
無人會知, 唯一方法就好似我同Taxman 做白老鼠自己試完寫report 係度.
作者: taxman123 時間: 2014-8-30 08:52
创思奇918ii 及928都是hdmi 1.4
吾是hdmi 2.0
中伏鳥


