Board logo

標題: 海美迪 Q5四核 有無用過? [打印本頁]

作者: wilkins    時間: 2014-10-31 11:15     標題: 海美迪 Q5四核 有無用過?

好用嗎?? 會唔會好易過熱 HANG 機?? 有 PLAY STORE 嗎?
作者: kwokfan    時間: 2014-10-31 11:18

本帖最後由 kwokfan 於 2014-10-31 11:22 編輯

回覆 1# wilkins

用緊, 偏熱,但未試過hang機
Google Play要自己裝
作者: Scholes173    時間: 2014-10-31 11:22

回覆 1# wilkins

淘寶個部無playstore,要自己裝,SSP個d有裝埋playstore
作者: frankiepoon    時間: 2014-10-31 11:22

本帖最後由 frankiepoon 於 2014-10-31 11:25 編輯

摸上手熱, 因為金屬外殼~
我覺得好用, 播4K/BD畫質好好
全部經SMB播都好順

P.S. 不過有個缺點係播HEVC 4K 30fps TS有聲冇畫面, 但HEVC 50/60fps又ok(但窒)
作者: wilkins    時間: 2014-10-31 11:30

謝謝各位回覆 ^^

請問有無行水之分, 個 PLAY STORE 係唔係求其裝一個VER. 佢會識自己UPDATE 番新VERSION?

係唔係用到其他GOOGLE SERVICE 功能?

我有部 HD300, 佢可以插 SATA CD-ROM, 唔知 Q5 可唔可以? 同埋行 APP READ 到 DVD ROM 嗎??
作者: frankiepoon    時間: 2014-10-31 11:51

水=大陸淘寶RMB699, 行=港版代理, $1xxx~
SATA Port插HDD ok, CD/DVD-ROM應該唔得~
作者: Monet90    時間: 2014-10-31 12:19

請問大陸版是否可以裝香港代理的Firmware, 即是加返Google play
作者: kwokfan    時間: 2014-11-1 08:44

回覆 7# Monet90


I'm using taobao version. Google play was download from here
  1. http://bbs.himedia.cn/thread-176108-1-1.html
複製代碼

作者: Monet90    時間: 2014-11-1 09:40

回覆  Monet90


I'm using taobao version. Google play was download from here
kwokfan 發表於 2014-11-1 08:44


Thx, kwofan 師兄
作者: frankiepoon    時間: 2014-11-1 12:13

回覆  Monet90


I'm using taobao version. Google play was download from here
kwokfan 發表於 2014-11-1 08:44

應該係"update_qualcore_Q5.zip"至o岩
作者: Monet90    時間: 2014-11-1 23:34

今日我買左部港版Q5四核, Play唔到HKTV, 反而舊果部Q16二核無事, 有無CHING用緊Q5四核有同樣問題?
作者: starwise    時間: 2014-11-2 09:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwokfan    時間: 2014-11-2 09:35

本帖最後由 kwokfan 於 2014-11-2 09:45 編輯

回覆 11# Monet90


用緊淘寶版Q5四核,我裝到HKTV喎!
作者: 蘇達陳    時間: 2014-11-2 09:38

可以畀條link來睇睇嗎
作者: 蘇達陳    時間: 2014-11-2 09:39

Q5太貴嘞!
在廣電殺得興起時淘了部X豆,四核八顯,2G+8G,178人仔(佢話原價499架!)夠快唔熱,開成晚都 ...
starwise 發表於 2014-11-2 09:08


    可以畀條link來睇睇嗎?
作者: Monet90    時間: 2014-11-2 10:08

回覆  Monet90


用緊淘寶版Q5四核,我裝到HKTV喎!
kwokfan 發表於 2014-11-2 09:35



kwokfan 兄, 我係裝到,但係一PLAY就只出"HKTV連接至直播頻道"畫面, 再插部舊Q16二核原來情況都一樣, 我估係相信係HKTV的問題
作者: johnson123    時間: 2014-11-2 11:21

本帖最後由 johnson123 於 2014-11-2 11:30 編輯
kwokfan 兄, 我係裝到,但係一PLAY就只出"HKTV連接至直播頻道"畫面, 再插部舊Q16二核原來情況都一樣, 我 ...
Monet90 發表於 2014-11-2 10:08



用緊Q5 4核
行vpn?
我行緊日本vpn 4-5MB,網速都唔夠快
播唔到
解除vpn就正常

更新:
剛剛試,我都播唔到.....
之前係播到
作者: cycyrus    時間: 2014-11-2 12:13

今日我買左部港版Q5四核, Play唔到HKTV, 反而舊果部Q16二核無事, 有無CHING用緊Q5四核有同樣問題? ...
Monet90 發表於 2014-11-1 23:34



    港版幾多錢?我都想買部~
作者: frankiepoon    時間: 2014-11-2 12:29

今日我買左部港版Q5四核, Play唔到HKTV, 反而舊果部Q16二核無事, 有無CHING用緊Q5四核有同樣問題? ...
Monet90 發表於 2014-11-1 23:34
我水貨版今日都睇唔到
作者: kwokfan    時間: 2014-11-2 13:19

回覆 19# frankiepoon

淘寶版Q5四核
Same here...今日只出"HKTV連接至直播頻道"畫面
作者: Monet90    時間: 2014-11-2 14:24

唔該曬各位Ching,禁即是經Andriod Box 暫時睇唔到係正常
作者: edenli    時間: 2014-11-2 21:39

本帖最後由 edenli 於 2014-11-2 21:42 編輯
Q5太貴嘞!
在廣電殺得興起時淘了部X豆,四核八顯,2G+8G,178人仔(佢話原價499架!)夠快唔熱,開成晚都 ...
starwise 發表於 2014-11-2 09:08



    2G+8G唔係188蚊咩? 1G+4G先係178?

BTW

垃圾机顶盒,用了不到一个月,发应速度如龟行,经常死机,动不动就卡住,系统严重老化跟不上时代,以后也不会有系统更新了,X豆公司已经倒闭了!真后悔便宜买了个“很二的”机顶盒!真是便宜没好货,贪便宜吃大亏!提醒大家不要重蹈覆辙!
作者: starwise    時間: 2014-11-2 21:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edenli    時間: 2014-11-2 21:43

買的時候未加價,1+4之前158。
starwise 發表於 2014-11-2 21:40



    CHING想問你係咪買左? 有無CHECK係咪真係有2GB RAM?
作者: starwise    時間: 2014-11-2 22:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yauwan    時間: 2014-11-8 18:14

想淘Q5 四核, 現在HKTV OK 嗎?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2