Board logo

標題: [已解決]HD600A 内置“浏览器++”被屏蔽了,睇HKTV點播有難度 [打印本頁]

作者: cheetah    時間: 2014-11-23 11:45     標題: [已解決]HD600A 内置“浏览器++”被屏蔽了,睇HKTV點播有難度

本帖最後由 cheetah 於 2014-12-7 01:22 編輯

【#48解決】

把原生瀏覽器都屏蔽起來,看來是有意不讓人連去自行輸入的網址:-

今天升级到最新芒果嗨Q了,但是很多用户喜欢的浏览器不见了,因为怀疑是不是官方给去掉了,经过一番查找,发现并不是这样,浏览器只是被屏蔽了,想不通为什么这样,下面是浏览器的开启方法,成功的请回复下

打开【应用管理】-【wifi分析仪】
第一次打开会弹出是否查看在线帮助,选择【是】,哈哈,浏览器就出来了

或者用遥控器上的鼠标键现在最右上角的竖条点击,点击【在线帮助】一样可以打开浏览器

经过测试可以正常播放影片,观看在线视频,不过遥控操作还是没有鼠标方便,大家试试吧


http://boyin.tv/thread-46830-1-1.html
http://bbs.zn8.com/thread-662-1-1.html
http://bbs.himedia.cn/thread-177172-1-1.html

好了,到了剛剛的新Android版:【HMD-1.0.6 2014-11-08.195224】,原來就連上面引文中的【wifi分析仪】都屏蔽起來!!【應用管理】裡再找不到【wifi分析仪】

原生瀏覽器是其實可以成功去HKTV網址登入點播,但偏偏HMD-1.0.6【應用管理】裡找不到原生瀏覽器的icon如下圖【浏览器++】。(在此借用lineager ching分享圖)


GooglePlay 裡後加裝的 chrome / firefox 都不能成功播到HKTV,要求【最新版本的 Adobe Flash Player】,但即使裝了【Flash_Player_11.1.115.81_for_4.4.apk】也不能成功播到HKTV。
AdobeFlashPlayer.png


又要再試,真煩人.......

圖片附件: AdobeFlashPlayer.png (2014-11-24 12:50, 20.58 KB) / 下載次數 89
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1738519&k=98f120b987bbd92a8fdb3cdc9536a34f&t=1782624075&sid=4sHLLO3yRi


作者: cokeefs    時間: 2014-11-23 14:30

關於 “浏览器++”, 可先到 "360 電視助手" 的 "管理" 的 "我的應用" 找找看. 找不到的話就
自行安裝 browser.apk. browser.apk 可在升級固件 "update_qualcore_HD600A.zip" 內的
system/app 找到.

安裝後可從 "360 電視助手" 的 "管理" 的 "我的應用" 找到 “浏览器++” 並執行.
作者: cheetah    時間: 2014-11-23 15:21

本帖最後由 cheetah 於 2014-11-23 15:27 編輯

由google大神得悉,見到有人提及裝【电视家浏览器】可能會有機會“...浏览器可以顺利看到网页影片...”,

http://bbs.himedia.cn/thread-177172-1-1.html

跟手又見到有“...推荐在盒子或者电视上安装【沙发管家】,可一键下载更新【电视家浏览器】!...”

http://app.shafa.com/apk/TVliulanqi.html

點知一裝好【沙发管家】,"Android原生瀏覽器" 就同時出現了,也不必再裝那個【电视家浏览器】,就可以在“沙发管家”裡的“我的应用”,找到“瀏覽器++”。
SANY3253.JPG

SANY3254.JPG

SANY3252.JPG

兜兜轉轉之下,終於實現網頁睇"HKTV點播",淨用遙控都可以入HKTV主頁再點,用 wireless keyboard set 更好,要逐個session咁點黎睇 (不能4part一次播,要按OK來part接part),效果良好,“瀏覽器++”比較輕快,好用,唯獨是不知可否放粒icon上主頁。


p.s. 之前屏蔽起來的【wifi分析仪】也同樣能在【沙发管家】見到,海美迪...其實搞咩呢?!
SANY3256.JPG

圖片附件: SANY3252.JPG (2014-11-23 15:16, 104.86 KB) / 下載次數 64
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1738219&k=de8905dc452d01b7a4594a24427ecc2d&t=1782624075&sid=4sHLLO3yRi



圖片附件: SANY3253.JPG (2014-11-23 15:16, 94.96 KB) / 下載次數 78
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1738220&k=60ab8ee61d1736c6b449811a13ea9dc1&t=1782624075&sid=4sHLLO3yRi



圖片附件: SANY3254.JPG (2014-11-23 15:16, 87.62 KB) / 下載次數 86
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1738221&k=158ca3baf2baf50a2920b21b2f5f95a5&t=1782624075&sid=4sHLLO3yRi



圖片附件: SANY3256.JPG (2014-11-23 15:27, 89.3 KB) / 下載次數 63
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1738222&k=c2ff206c4243fb90be0da37f574b7015&t=1782624075&sid=4sHLLO3yRi


作者: chue    時間: 2014-11-23 21:20

倒自己米,叫人唔好買
作者: frankfrank    時間: 2014-11-23 22:13

把原生瀏覽器都屏蔽起來,看來是有意不讓人連去自行輸入的網址:-

『今天升级到最新芒果嗨Q了,但是很多用 ...
cheetah 發表於 2014-11-23 11:45

唔使搞咁多,開機後唔好噤任何制按: 上上下下左左右右++––進入工程模式就可以call嗮屏蔽嘅程式出來
不過我唔明ching你話嘅兜兜轉轉睇到係做咗d乜野?
作者: crazylazy169    時間: 2014-11-23 23:16

唔使搞咁多,開機後唔好噤任何制按: 上上下下左左右右++––進入工程模式就可以call嗮屏蔽嘅程式出來
不過 ...
frankfrank 發表於 2014-11-23 22:13



Ching 想問下入左工程模式後去邊度可以搵番D 隱藏程式出黎?
作者: frankfrank    時間: 2014-11-23 23:24

回覆 6# crazylazy169
左下角嘅應用管理會多咗d隱藏程式,有可能首頁中間都會多咗野
作者: porozo    時間: 2014-11-24 08:08

把原生瀏覽器都屏蔽起來,看來是有意不讓人連去自行輸入的網址:-

『今天升级到最新芒果嗨Q了,但是很多用 ...
cheetah 發表於 2014-11-23 11:45

請教ching,我用機内瀏覽器同樣裝了最新版flash但一樣看不到hktv,說要裝flash其實已經裝了,請問你是怎樣成功的?
作者: dbs1978    時間: 2014-11-24 10:35

你去 google store搵個叫 Photonflash 嘅 瀏覽器,裝咗佢就可以睇有 flash 口嘅網頁。
作者: 翹    時間: 2014-11-24 10:49

唔使搞咁多,開機後唔好噤任何制按: 上上下下左左右右++––進入工程模式就可以call嗮屏蔽嘅程式出來
不過 ...
frankfrank 發表於 2014-11-23 22:13

不過無hitv同直播要自己裝

via HKEPC Reader for Android
作者: lineager    時間: 2014-11-24 12:05

不過無hitv同直播要自己裝

via HKEPC Reader for Android
翹 發表於 2014-11-24 10:49

睇過有人話整番Hitv出黎都係冇野睇

via HKEPC Reader for Android
作者: Scholes173    時間: 2014-11-24 12:20

睇過有人話整番Hitv出黎都係冇野睇

via HKEPC Reader for Android
lineager 發表於 2014-11-24 12:05


有野睇,唔使搞任何翻墻睇到pptv,youku個d,比老人家用唔使煩啊
作者: jc917    時間: 2014-11-24 13:11

YUNOS版本 1.7.4
入工模..有browser++
但無hitv
作者: oystercake    時間: 2014-11-24 13:19

自動更新完,都裝到HKTV睇到冇問題,之後照ching 講進入工程模式抽番個覽遊器出泥,點播HKTV 都冇問題.
作者: cheetah    時間: 2014-11-24 13:49

本帖最後由 cheetah 於 2014-11-24 17:48 編輯
請教ching,我用機内瀏覽器同樣裝了最新版flash但一樣看不到hktv,說要裝flash其實已經裝了,請問你是怎樣 ...
porozo 發表於 2014-11-24 08:08



如理解無錯, 機內原生瀏覽器是一早可以睇到HKTV網頁版。

刷完Android後,在googleplay一口氣裝apps時見到其中一個簡介時見到有條熟website既link,咪點入去好奇下,點知HD600A突彈出要選那一個apps來開的對話框:一個是剛裝的Chrome一個是瀏覽器++,之前有睇其他ching分享要不知怎的尋找“瀏覽器++”,嘩! 即試試用瀏覽器++入 www.hktvmall.com 睇“HKTV點播”,用pointer cursor + 菜單鍵(入bookmark點“OK”,唔使再key-in網址字母)+ OK鍵,睇“HKTV點播”重温 - 掂!!

點知出翻去,完成埋其他googleplay,瀏覽器即無影無踪,當時真係 dxmn!!,海美迪搞咩呢?!之後再裝一大堆重身 browser + flash update apk + adobe etc,都唔掂!


尋找他鄉的 “瀏覽器++”
一裝完【沙發管家】apk,就隨即見到“瀏覽器++”icon,但此icon不能移去主頁,之後裝埋【沙發桌面】apk(這apk是optional!!),就可以做下personal tweak,theme,custom pic下,set default開機進入沙發桌面當主頁之類,但一開機即睇"HKTV直播.apk"時間由30秒變成要1分鐘 (沙發管家無能力把海美迪主頁取代掉,要load完原先主頁後再load沙發桌面主頁)。

shafa.JPG

p.s. 前天刷完Android後,隨後發現遙控器上的"主頁"鍵...從此...失去功能。

圖片附件: shafa.JPG (2014-11-24 14:30, 95.93 KB) / 下載次數 36
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1738533&k=380a7cef76f0589da83d2dd6451cf7a1&t=1782624075&sid=4sHLLO3yRi


作者: ivannwk    時間: 2014-11-24 14:46

網頁睇質素好似差d。但有點播。
C兄們我是否正確?
謝回答。
作者: lineager    時間: 2014-11-24 15:21

網頁睇質素好似差d。但有點播。
C兄們我是否正確?
謝回答。
ivannwk 發表於 2014-11-24 14:46

之前答過, 網頁版會睇你連線速度去定畫質, 即是有時會好清, 但間中會起哂格, 等一陣又好番, 如果用app, 可能會停畫面睇唔到。

via HKEPC Reader for Android
作者: appleman1234    時間: 2014-11-24 16:58

我自己測試過,証實用HKTV官方app是可以睇點播的;不過畫面最下條白色bar就不會消失。
作者: tamty    時間: 2014-11-24 17:14

請問師兄蘋果動新聞開唔開到? 係咪要裝google play先裝到, 因為我試過就咁裝apk開唔到動新聞. thanks

如理解無錯, 機內原生瀏覽器是一早可以睇到HKTV網頁版。

刷完Android後在googleplay一口氣裝apps時見 ...
cheetah 發表於 2014-11-24 13:49

作者: tamty    時間: 2014-11-24 17:15

其實睇hktv 點播,可以裝佢個手機版apk, 不過入到去, 出唔返home (quit app), 要熄機開過
作者: cheetah    時間: 2014-11-24 17:34

請問師兄蘋果動新聞開唔開到? 係咪要裝google play先裝到, 因為我試過就咁裝apk開唔到動新聞. thanks

...
tamty 發表於 2014-11-24 17:14



開到!但夾埋keyboard set 好用啲, youtube 都係。上圖見到個“蘋果動新聞”是在google play裝的。

(未試過就咁裝動新聞apk,但刷“Android 1.0.6”,後裝“googleplay”,加裝“沙發管家” etc 就要dl落USB手指再裝)
作者: lineager    時間: 2014-11-24 18:26

我自己測試過,証實用HKTV官方app是可以睇點播的;不過畫面最下條白色bar就不會消失。 ...
appleman1234 發表於 2014-11-24 16:58

可唔可以講下點選擇唔同嘅劇睇?
個點播app要左拉右拉先轉到, 但係我用remote個mouse pointer加埋確定都"拉"唔到個畫面
係咪要縮細個畫面?
我click到一條片, 但下面條bar always on top, click中間都冇出放大按鈕。。。


via HKEPC Reader for Android
作者: tamty    時間: 2014-11-24 18:38

入到去, 首先用mouse close左個直播先, 跟住用mouse click左下角電視節目, 跟住會出左堆片出黎, 跟住精選最好, 因為係可以播成套, 跟住disable返mouse, click remote  >>| 就去到下一頁, 跟住要開返mouse click play
但睇完唔想睇 quit app, 係出唔返去, 要熄機開過機

可唔可以講下點選擇唔同嘅劇睇?
個點播app要左拉右拉先轉到, 但係我用remote個mouse pointer加埋確定 ...
lineager 發表於 2014-11-24 18:26

作者: buynaka    時間: 2014-11-24 18:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: porozo    時間: 2014-11-24 18:57

如理解無錯, 機內原生瀏覽器是一早可以睇到HKTV網頁版。
刷完Android後,在googleplay一口氣裝apps時 ...
cheetah 發表於 2014-11-24 13:49

可能資質有限我完全看不明白你說什麽?
ching你的意思是否說單用機内瀏覽器++和最新版flash是看不到hktv點播,一定要用沙發管家/沙發桌面才可以用點播?
可以簡單點說不需要講過程了,非常感謝!
作者: cheetah    時間: 2014-11-24 19:09

可能資質有限我完全看不明白你說什麽?
ching你的意思是否說單用機内瀏覽器++和最新版flash是看不到hktv點 ...
porozo 發表於 2014-11-24 18:57



簡單說,用到機内“瀏覽器++”,就睇到網頁“HKTV點播”了。

幾日前已有不少 ching share 了很多:- http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2144551
作者: 11168011    時間: 2014-11-24 19:21

可能資質有限我完全看不明白你說什麽?
ching你的意思是否說單用機内瀏覽器++和最新版flash是看不到hktv點 ...
porozo 發表於 2014-11-24 18:57


升最新firmware,直接裝點播個apps用到啊,但一定要用keyboard,mouse或者佢個hicontrol
作者: 翹    時間: 2014-11-24 20:00

有野睇,唔使搞任何翻墻睇到pptv,youku個d,比老人家用唔使煩啊
Scholes173 發表於 2014-11-24 12:20

點解我無hitv走返出黎,有問我係咪啟用工程模式

via HKEPC Reader for Android
作者: 11168011    時間: 2014-11-24 20:09

點解我無hitv走返出黎,有問我係咪啟用工程模式

via HKEPC Reader for Android
翹 發表於 2014-11-24 20:00


download 個apk安裝啊
作者: porozo    時間: 2014-11-24 21:39

簡單說,用到機内“瀏覽器++”,就睇到網頁“HKTV點播”了。
幾日前已有不少 ching share 了很多:-  ...
cheetah 發表於 2014-11-24 19:09

用到機内"瀏覽器++”雖然裝了flash但依然提示要安裝最新flash,搞了2日都不成功,放棄了!
作者: tamty    時間: 2014-11-24 22:05

其實唔駛用browser,download hktv手機app就睇到
作者: timothy1704    時間: 2014-11-24 22:46

我岩岩都買左hd660a
個browser++原本都唔見左 但裝左沙發之後 唔知禁左咩制一之後又出現翻喺介面lol
另外我想問下行yunos既可唔可以裝play store?
爬完文都唔肯定
作者: cheetah    時間: 2014-11-24 23:57

本帖最後由 cheetah 於 2014-11-27 10:07 編輯
第一,唔駛左拉右拉,click左下角個TV就得,再揀VOD就有幾個點播劇你揀

第二,點播劇出唔哂要scroll dow ...
buynaka 發表於 2014-11-24 18:40


原本已uninstall左"HKTV手機apps",剛剛googleplay裝翻再試,跟ching做法:-

第一點, 必須先 mouse click 熄左上角個 “X”。再 mouse click 左下角個TV “電視節目”,入到 “精選” 版面。

第二點,
a. “精選”版面scroll mouse 就可揀片,好得。
b. mouse click 左上角可入翻睇 “HKTV直播頻道”,很好。
c. mouse click 右上角可睇 “節目表”,極正!
d. mouse click 右下角綠色 “V”,可回點播頁,要再 mouse click 左下角個TV “電視節目”,入翻 “精選” 。
e. mouse click 揀定節目,keyin password 登入,OK 播到!!

第二點,一路播,“下面白色條bar係冇得消失” 一樣,仲有兩旁黑bar,變左無得full screen。

第三點,剛發現點播只可以一路播住一個節目,無得退出再揀過,呢個唔多掂。

最後一點,同 tamty ching 一樣,“睇完唔想睇 quit app, 係出唔返去, 要熄機開過機”,呢個完全唔掂。
作者: postmastur    時間: 2014-11-25 00:06

點解咁複雜?

裝呢個咪得囉.  我用呢個無問題, 不過呢個就靜係睇直播.

http://tv.hktvmall.com/programs/apk/HKTVlivev1b.apk
作者: joshcheng    時間: 2014-11-25 00:43

點解咁複雜?

裝呢個咪得囉.  我用呢個無問題, 不過呢個就靜係睇直播.
postmastur 發表於 2014-11-25 00:06

Ching, 大家咁辛苦就係為左在電視睇點播,唔係人人都可以八點坐定定睇直播...
作者: postmastur    時間: 2014-11-25 01:08

Ching, 大家咁辛苦就係為左在電視睇點播,唔係人人都可以八點坐定定睇直播... ...
joshcheng 發表於 2014-11-25 00:43



    咁係局裝手機版.  手機版用個陣係一定要用飛鼠, 唔係control 唔到.  quit app 個陣要經下面條bar 個制kill job 先會quit 到.


作者: lineager    時間: 2014-11-25 01:30

咁辛苦用個app睇點播, 不如跟我用browser輕輕鬆鬆咁睇, 又有full screen 又唔洗用keyboard同mouse. 用remote搞掂

via HKEPC Reader for Android
作者: cheetah    時間: 2014-11-25 09:54

用到機内"瀏覽器++”雖然裝了flash但依然提示要安裝最新flash,搞了2日都不成功,放棄了! ...
porozo 發表於 2014-11-24 21:39


是咁的,原生是 YunOS:-

型號【HD600A四核.2002】
版本號【HMD-2.0.6 2014-11-08 202030】
Yunos版本【1.74-R-20141108.1421】

系統設置  =》系統升級  =》本地升級

型號【HD600A四核.2002】
版本號【HMD-1.0.6 2014-11-08 195224】
Android版本【4.4.2】

p.s. 無用過“reset 強刷”,只用“本地升級”,可恨的是‘升級’後遙控器上的"主頁"鍵從此失去功能
作者: buynaka    時間: 2014-11-25 10:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buynaka    時間: 2014-11-25 10:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 01234567    時間: 2014-11-25 11:15

H600A同我香港買的Q3四核唔一樣?我直接裝個點播apps睇到
作者: cheetah    時間: 2014-11-25 21:08

按右mouse可quit睇緊既節目再揀過。

冇exit,我用remote home鍵就可出返launcher,因我用舊himedia remo ...
buynaka 發表於 2014-11-25 10:01



剛試過ching方法,(用緊HMD-1.0.6 2014-11-08 195224)right click mouse 沒有動靜, 點播仍然只可以一路播住一個節目, 無得退出睇緊既節目再揀過, no luck。
作者: Cartesius    時間: 2014-11-25 21:43

posted by mobile
作者: ngreg    時間: 2014-11-25 23:23

回復 24 #buynaka

請問你用盒子睇hktv手機 app清嗎?我直插lan線都差到睇緊3仔咁

via HKEPC Reader for Android
作者: postmastur    時間: 2014-11-25 23:30

回復 buynaka

請問你用盒子睇hktv手機 app清嗎?我直插lan線都差到睇緊3仔咁

via HKEPC Reader for Andro ...
ngreg 發表於 2014-11-25 23:23



   
作者: ToyotaAE86    時間: 2014-11-26 18:46

小弟用Himedia H8,del左Adobe Flash 11.1之後,用原裝Browser上hktvmall,都播到佢地既直播頻道+點播節目
但係熄左機再開返機之後,再用返原裝Browser上hktvmall,只係load到直播頻道,而load點播節目就會卡住左晌呢個畫面,load極都load唔到

作者: cheetah    時間: 2014-11-27 11:08

點解咁複雜?

裝呢個咪得囉.  我用呢個無問題, 不過呢個就靜係睇直播.
postmastur 發表於 2014-11-25 00:06


TVbox.png
http://tv.hktvmall.com/programs/faq/


『據HKTV I.T部的Associate Directer— Anthony解釋,HKTV的特點在於點播頻道:「我們也有按節目表播放節目的直播頻道,但主要特點,反而在於點播頻道。這個點播頻道有點反傳統,其實會比電視直播更早的時間,把我們的節目先行放在網上點播頻道。例如直播時間在八、九時,但早上六時,節目已經放了上網。這方式讓各位不論是在吃早餐、坐車上班或上學等等,都能夠看我們的節目。」』

http://hk.apple.nextmedia.com/su ... t/20141119/18939561

圖片附件: TVbox.png (2014-11-27 11:04, 77.33 KB) / 下載次數 47
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1739347&k=d5209057739fb1300f9249518875eae2&t=1782624075&sid=4sHLLO3yRi


作者: cheetah    時間: 2014-12-2 03:02

本帖最後由 cheetah 於 2014-12-3 10:58 編輯

找到了!! 終於找到了完美的解決方法。解決了Browser睇點播,flash version/ 1:1 fullscreen/ exit/ double click/ mouse pointer etc 等問題

Maxthon Browser - Fast
Maxthon Cloud Browser for Android v 4.3.5.2000
2014-Nov-24 version

GooglePlay:-
https://play.google.com/store/ap ... x.browser&hl=en

Apk4Fun direct download:- (已測)
http://www.apk4fun.com/apps/com.mx.browser/
https://www.sendspace.com/file/rqduoi

於HD600A剛試了,這 browser 輕身且快,multi-tab,bookmark + favorite 齊全。UI 比“浏览器++”好上百倍,睇 hktv 網的利器,用黎上其他網亦非常得,兼容性方面完勝chrome/firefox/電視家瀏覽器/飛視瀏覽器TV etc 之類。

實測:-
a. 一鍵入 www.hktvmall.com 立即自動 fullscreen 播直播
b. 一 return exit,用 mouse leftclick 點一下 “點播” session,即自動 fullscreen 開播。
c. 唔想睇,一 return 或 一 mouse rightclick,即 exit 去翻主頁。
d. 係主頁 leftclick 點一下任何另外一段 “點播” session,又會再隨即自動 fullscreen 開播。
e. 一旦點播開始,仲會自動連續播晒一集幾個session,完成套劇最後一集如無動作,自動跳出,自動播翻直播。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2