作者: itandy 時間: 2014-12-29 10:48 標題: Himedia/Vdigit 遙控問題
我一直用緊Vdigit 機頂盒睇電視,最近買左部Himedia Q5,竟然發現佢地個遙控用同一個signal,開機一齊開,關機一齊關。

作者: kofz 時間: 2014-12-29 11:05
撞遙控好正常, 特別常發生係國產機
作者: starwise 時間: 2014-12-29 12:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |