Board logo

標題: 又有¥149 八核电视机顶盒 [打印本頁]

作者: oo11    時間: 2015-6-1 10:46     標題: 又有¥149 八核电视机顶盒

¥259 -¥10 -事後好評返現¥100 =¥149
http://detail.tmall.com/item.htm ... p;skuId=82446795824

*桃保官方集運用唔倒
作者: nelsons    時間: 2015-6-1 11:08

買返來玩下都低:p:...不過昨日買了部天蚊D6+(1G+16G)....今日到深圳:drool:
作者: lotus123    時間: 2015-6-1 13:07

都系用全志H8,比Inphic I6 血虧¥159 平 ¥10 。
似乎有新野出,¥299-,要走緊D貨先。
作者: nelsons    時間: 2015-6-1 15:28

都系用全志H8,比Inphic I6 血虧¥159 平 ¥10 。
似乎有新野出,¥299-,要走緊D貨先。 ...
lotus123 發表於 2015-6-1 13:07

可能6月中有新野....價錢又貴的
作者: finepix    時間: 2015-6-1 16:21

呢部個樣幾好, 但要好評先有得返現¥100, 唔及直接減咁好.
H8到年尾可能¥99就有部. :d:
作者: lotus123    時間: 2015-6-1 16:38

可能6月中有新野....價錢又貴的
nelsons 發表於 2015-6-1 15:28

對, Himedia HD600A 新版好似話用全志4核,可能系全志A64,HD600A 定價¥299,天敏可能會平幾十。 隻FiberHome I11賣 ¥259,要散貨,個價要平過Inphic I6 血虧價 ¥159。 ¥149 同開博爾 F1  ¥149 一樣,但H8好過RK3128 。 宜家買機,FiberHome I11 個價都幾好。
作者: chue    時間: 2015-6-1 20:00

平就得啦,唔駛諗其他
好似$50 蚊果隻咁,有平就買平
買返黎做學習機都ok
作者: oo11    時間: 2015-6-1 20:27

佢e兩日做緊 promote ,早上10點開始頭 100 名買家免費,我睇翻d 記錄 ,d 人 10點零2秒已完成交易,唔知係米做假...
作者: cheetah    時間: 2015-6-1 22:16

呢部個樣幾好, 但要好評先有得返現¥100, 唔及直接減咁好.
H8到年尾可能¥99就有部.  ...
finepix 發表於 2015-6-1 16:21



看來是有條件性的,有很大可能最多只俾¥60都唔定,一定要cap圖+叫客服寫低晒,返現很被動,真要小心問清楚:-

¥249 - ¥60 = ?!¥189,可能同F2差唔多。
2015-06-01 22:05:49 的螢幕擷圖.png



圖片附件: 2015-06-01 22:05:49 的螢幕擷圖.png (2015-6-1 22:12, 43.21 KB) / 下載次數 50
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1796809&k=4bd7f9ccab15e3896d990ce5c8f74c26&t=1782191824&sid=8yECZhtsD


作者: lotus123    時間: 2015-6-1 23:12

每日頭果100個買家都唔知系嘜水,睇黎 ¥189 的機會最大。
2.gif

圖片附件: 2.gif (2015-6-1 23:13, 120.97 KB) / 下載次數 89
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1796847&k=0c6de8ec454b4c7520d8cf24c6237126&t=1782191824&sid=8yECZhtsD


作者: nelsons    時間: 2015-6-1 23:28

看來是有條件性的,有很大可能最多只俾¥60都唔定,一定要cap圖+叫客服寫低晒,返現很被動,真要小心問 ...
cheetah 發表於 2015-6-1 22:16

買返F1/F2好過...最起碼唔使同佢博
作者: ntepc    時間: 2015-6-2 00:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2