Board logo

標題: HD2S麥仔搖控問題 [打印本頁]

作者: gotoken    時間: 2015-6-11 02:33     標題: HD2S麥仔搖控問題

我的HD2S個搖控壞咗問題,我想換一個萬用的搖控好按D, 因為HD2S太細少了,不好按,請問有介紹嗎?
作者: yanchoki    時間: 2015-6-11 08:54

我個都壞左,依家用IPAD/ Z3 REMOTE算
作者: 多試何妨    時間: 2015-6-11 09:16

大陸網站有人推介視 x b102, 但我未用過
作者: gotoken    時間: 2015-6-12 00:19

回覆 3# 多試何妨


    謝謝多大





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2