作者: gotoken 時間: 2015-6-11 02:33 標題: HD2S麥仔搖控問題
我的HD2S個搖控壞咗問題,我想換一個萬用的搖控好按D, 因為HD2S太細少了,不好按,請問有介紹嗎?
作者: yanchoki 時間: 2015-6-11 08:54
我個都壞左,依家用IPAD/ Z3 REMOTE算
作者: 多試何妨 時間: 2015-6-11 09:16
大陸網站有人推介視 x b102, 但我未用過
作者: gotoken 時間: 2015-6-12 00:19
回覆 3# 多試何妨
謝謝多大
