作者: chun229 時間: 2015-6-11 23:08 標題: 想買個盒睇日本電視台
如題,各位CHING有無咩好推介
我有追過POST,有iHome ,麥仔,仲有光世代
邊一個會比較好呢
作者: kofz 時間: 2015-6-12 00:22
ihome同麥仔睇唔到15+節目,光世代就冇限制
以畫質計麥仔最好,ihome同光世代差不多
台數光世代最齊,第二ihome,最後麥仔
所以各有優劣,睇你要乜
作者: kaijinx1 時間: 2015-6-12 01:33
咁價錢呢?
作者: kofz 時間: 2015-6-12 02:13
本帖最後由 kofz 於 2015-6-12 02:32 編輯
淘寶有晒價,全部都係人仔價(專機+首年年費)
ihome 同 光世代 大約 $14xx~15xx
麥仔 $19xx,之後每年年費大約$500
作者: ntepc 時間: 2015-6-12 08:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2015-6-12 15:17
唔知你講邊部,睇日本台一般都係哩三部,口碑較好
其他平台未用過,你唔怕可以做勇士報告
作者: alfredku 時間: 2015-6-12 16:05
‘’身雷‘’
作者: yanchoki 時間: 2015-6-12 16:18
本帖最後由 yanchoki 於 2015-6-12 16:23 編輯
麥仔有埋電影,電視劇。如果唔係純睇日本台,麥仔較好。而且可以share去ipad iphone an機睇。電視都唔使開
作者: kofz 時間: 2015-6-12 17:35
辛記台係多,不過唔適合睇日本台
都係哥句,多台唔代表睇到,睇到又代表會高清流暢
哩d大包圍apk通常睇到你好彩,睇唔到應該,只係比免費源好少少
我建議如果只睇日本台,只推薦以上三部專機
作者: chun229 時間: 2015-6-12 23:41
15+節目??
作者: alfredku 時間: 2015-6-13 00:26
For adult?
作者: ntepc 時間: 2015-6-13 01:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2015-6-13 01:53
少少咸多多趣節目
日本電視節目都有分級制
深夜有露點節目,評級係15+
即係要15歲以上觀看
冇記錯好似仲有18+
不過應該唔會係免費頻道出現
作者: kofz 時間: 2015-6-13 02:01
仲有大量收費衛星台
http://bangumi.skyperfectv.co.jp/index/channel/HD/
包括4k頻道
http://www.skyperfectv.co.jp/4k/
作者: ntepc 時間: 2015-6-13 08:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2015-6-13 11:47
iptv 只有部份熱門收費頻道
作者: pantherjovi 時間: 2015-6-13 12:29
我用緊一個, "菓粉"粉,人仔 200一世直到佢摺, 無高清要求,只求看的話都可以,台算多,重可以用电腦睇
作者: kofz 時間: 2015-6-13 12:32
哩個價加哩種收費模式=盜連
作者: ntepc 時間: 2015-6-13 20:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2015-6-13 23:17
始終iptv會因為網絡因素影響,唔可以同傳統電視比較
一般貴價iptv會有89成機會睇到
作者: 正宗球迷 時間: 2015-6-13 23:44
月記算唔算貴價?佢都係自己采集,不過都熄燈多過開工
via HKEPC Reader for Android
作者: DickyCheng 時間: 2015-6-14 10:53
回覆 9# kofz
辛囡d日本台舊年已經好多睇唔到
今年3月尾無埋難收連NHK都無得睇得返d原本都已經係用衛星既台

如果睇nhk world駛咩搵佢現在電視免費有得睇
叫人join辛囡睇日本台係靠害wo
作者: kofz 時間: 2015-6-14 13:16
我從來只推薦人買以上三部專機
有勇士唔怕死我阻止唔到
作者: ntepc 時間: 2015-6-14 16:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2015-6-14 16:32
我只可以話睇iptv有一定風險,唔一定睇到,如果你可以接受,就去馬
作者: domon 時間: 2015-6-14 16:57
我喺呢度講過幾次,本地的日本 family 是收看一隻收月費的.畫質不知幾正,配合4K 電視晝面一絶.月費八百幾九百蚊一個月.
作者: chun229 時間: 2015-6-14 19:17
我想知如果我買左麥仔
我連左上我屋企上網
我係wifi開個port
比我係街到睇呢
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: kofz 時間: 2015-6-14 20:21
只限海外日本人申請
作者: postmastur 時間: 2015-6-14 20:51
係指每一個台都有一兩成機會\時間熄燈睇唔到
不過仍然係個句, 9成收視仍然有一成機會熄燈. 要99%既話, 上面user Domon 用個款900蚊一個月, 睇你俾得起幾多錢
作者: sun2142s 時間: 2015-6-14 21:03
而加Ihome II android APK 好像有兩種板本
兩種都有Tokyo mx 同回看
不過都係得外國網站先開到要29X~3XX左右
作者: sun2142s 時間: 2015-6-14 21:25
要求唔高可以用TVAPP 而加PCCW都睇到
作者: ToyotaAE86 時間: 2015-6-14 22:53
呢個除左Android盒用唔到之外,都冇咩地方抵鬧

作者: ntepc 時間: 2015-6-15 01:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ntepc 時間: 2015-6-15 01:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2015-6-15 01:31
如果要專睇日本節目,香港根本冇正常途徑收看
作者: GIS 時間: 2015-6-15 04:18
個價都幾緊下
其實係淘仔見到果D
而家似係俾錢
買私服台轉播台咁
作者: DickyCheng 時間: 2015-6-15 07:49
回覆 34# ntepc
鬧電視既日本台咪得nhk world同nhk premium
仲有佢同日本播既9成野都唔同
就好似你係鬧電視睇珠江台同你拉起條天線收珠江台睇既野係二回事.........
作者: alfredku 時間: 2015-6-15 07:54
請問Android盒真係用唔到嗎?什麼原因呢?謝謝你。
作者: ntepc 時間: 2015-6-15 08:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ntepc 時間: 2015-6-15 08:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yanchoki 時間: 2015-6-15 09:18
講日本台你走去講now,收費電視肯做埋日本台就唔使咁煩搵方法睇日本台啦。
btw 900一個月真係比唔起,我都係用麥仔一年8舊,但求有得睇下日文
作者: Hidekii 時間: 2015-6-15 09:49
熱烈歡迎某f又回歸
作者: ntepc 時間: 2015-6-15 11:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: black_pig 時間: 2015-6-15 13:08
你唔知佢嗡乜?但我知喎!你唔識,就唔怪得知你話NHK world好睇囉!
作者: domon 時間: 2015-6-15 14:55
本帖最後由 domon 於 2015-6-15 14:56 編輯
九百蚊一個月因為佢係同你一對一服務,即係佢哋在日本的數據中心(office),係專開/用一部 only for 你的專機跟你屋企的機頂盒連接着.如果日本部機的製造商一推出更高清的新型號,這間公司唔使出聲會幫客戶換哂更高檔的新機,費用全免.他們表示如果一旦有4K 接收傳送能力的産品推出,當然會第一時間採用.
所以咪要行會員制囉.
作者: kyasyi 時間: 2015-6-15 14:56
回覆 1# chun229
我都係麥仔新手XD 只想睇日本台~ 買左個幾月, 覺得好正~
其實計落條數.. 似乎麥仔抵D, 所以我最後都揀左麥仔呀.. 因為另外兩部年費都唔平... 長遠黎講可能麥仔會平D..(不過都要睇你會用幾多年XD)
不過好似3部機既台都有少少唔同, 可能要睇返你既需要~
題外話.. 想睇日本台.. 仲要考慮得買咁貴既IPTV既人.. 應該NHK係無法滿足?XD|||
作者: domon 時間: 2015-6-15 15:19
本帖最後由 domon 於 2015-6-15 15:29 編輯
回覆 46# kyasyi
使用最好的是因為要玩錄影,潻置了些都算見得吓人的錄影設備.如果錄影的訊源係唔掂嘅咁點講得通呀.好像昨晚 wowow 播出電影"戰狼 300 續集",錄出來的效果算係滿意.
作者: kyasyi 時間: 2015-6-15 15:46
咁又唔一定下下要最好, 要視乎返買果個人需要~
咁有人需要錄影覺得9XX/月係值得又俾得起既咪OK..
但如果好似我咁, 唔想再用NIJI..想要D再穩定D.. 畫質再好D.. 咁麥仔已經好好~ (而且對唔少人黎講已經唔少錢XD)
其實只係見到有樓上有人建議香港某收費電視, 當係有得睇日本台..就似乎連基本想睇日本台都講唔上XD
作者: domon 時間: 2015-6-15 16:04
回覆 48# kyasyi
其實喺我心目中都係求盡量追住日本咖炸,希望有幾多追得幾多,唔好比佢掟得太甩.
請你去日本看看他們的HD 數碼廣播(在電器店或人哋屋企),再返來望望你部 IPTV 就明白我講乜咖啦.
作者: kyasyi 時間: 2015-6-15 16:16
回覆 49# domon
咁日本都去過唔少次既~ 甚至住過一段日子..
SO FAR我覺得而家部IPTV OK呀~
可能我要求低啦XD 唔能夠同CHING你相提並論
但在於我既BUDGET, 我既角度黎講.. 而家部機就已經好夠...
可能我會比較PREFER慳埋D月費夠每年再買多幾張機票飛日本wwwww
作者: domon 時間: 2015-6-15 16:47
本帖最後由 domon 於 2015-6-15 18:32 編輯
好可能我在日本住得耐過你,當年我喺由 VHS 影帶, VHD 影碟 (Victor), Laser disc (Pioneer) 制式起歩,呢三十年來經歷過許多過不同制式的階段(當然包括電視劇的潮流),諗返起都覺得開心.
作者: black_pig 時間: 2015-6-15 18:16
師兄可否介紹邊間公司有?我只要NHKG, TBS ,富士同日本電視。如果now有,我願出三佰蚊一個月。
作者: DickyCheng 時間: 2015-6-15 19:57
香港正路無可能有啦
有直播既話我都唔介意俾月費
但nhk premium除左新聞全部都係二手野我就唔會俾90蚊一個月睇啦
直播既話牽涉到版權/節目分級既法律問題
就好似nico用香港ip好多野都無得睇咁 (所以我有租vpn)
深夜番實俾班道德塔利班投訴到你關台
仲未計廣告/電視台分帳/ 買片d代理損傷慘重
同埋now d畫面好心就upgrade下啦
俾錢睇都仲衰過辛囡壓到矇查查
作者: postmastur 時間: 2015-6-15 20:19
本帖最後由 postmastur 於 2015-6-15 20:20 編輯
如果係有正途 (NowTV/CableTV) 俾錢睇衛星直播1080i source 既日本台既話, 有齊關東關西+小量BS, CS 台, 我諗月費500蚊港幣內, 我都會即刻俾錢.
問題係無.
我諗大部份人要用呢d iptv 盒, 係因為完全無選擇. (我無睇無線好耐, 所以無線唔係我既選擇之一)
作者: yanchoki 時間: 2015-6-15 21:03
如果係有正途 (NowTV/CableTV) 俾錢睇衛星直播1080i source 既日本台既話, 有齊關東關西+小量BS, CS ...
postmastur 發表於 2015-6-15 20:19
作者: postmastur 時間: 2015-6-15 23:52
本帖最後由 postmastur 於 2015-6-15 23:54 編輯
而加Ihome II android APK 好像有兩種板本
兩種都有Tokyo mx 同回看
不過都係得外國網站先開到要29X~3XX左 ...
sun2142s 發表於 2015-6-14 21:03
我search 左一論, 其實個 ihome II android, 即係 楽TV.
https://www.youtube.com/watch?v=d0Er1SMGQiI
畫質黎講, 差過麥仔. 不過, 好很多台.
你見我圈住個d, 加埋都幾十個, 同有tokyomx........... 可以係 光世代既代替品

作者: kofz 時間: 2015-6-16 01:57
其實哩d所謂平價apk日本iptv
都係盜連自ihome/光世代
專機一做野全部收皮
自採成本高,特別係日本源
非專機收到高質iptv根本冇可能
所以一般都係盜連
作者: dicklui 時間: 2015-6-16 02:06
淘寶有ihome ii, 同ihome價錢差不多. 台灣亦有人賣緊, 講明唔係ihome二代, 只係山寨
仲有一款叫KSTV既機, 同一個機身唔同plan, 除日本台版本, 仲有韓國台, 泰國台, 印度台....
等白老鼠

作者: kofz 時間: 2015-6-16 04:29
係時候做個總結,費事新手睇唔明
日本iptv主要分四個檔次
1. 免費app(源),唔駛錢任睇,睇到你好彩,睇唔到應該
可持續收看機率低於30%,採源/開server全部要成本
各大iptv論壇經常有人分享免費源,不過通常見光死
畫質一般低於2m
2. 盜連apps,一般收費較平,通常標榜幾百蚊永久任睇
可持續收看機率低於50%,因為盜連自專機
如果專機反盜連,就乜都睇唔到
賣家可能從始潛水,畫質等同專機 5~8mb
3. 自採專機,例如麥仔/ihome/光世代
分別同價格請參考2樓,可持續收看機率大約8/9成
有人做客服,出問題既時候一般幾天內修好
專機畫質 5~8mb
4. 日本專線,哩類主要服務海外日本人
聽講要真係日本人先申請到(或者你有日本親友代申請)
月費8xx~9xx,可持續收看機率9成以上
畫質8mb以上,接近無損
以上係本人經驗+部份網友提供,有錯請糾正
作者: black_pig 時間: 2015-6-16 05:47
唔係㗎師兄,有D人自己唔識聽唔識講,就以為人地都係一樣,重叫人聽同睇英文台就算,佢真係認為自己無錯㗎,仲成日用呢D自己嘅標準嚟指正你㗎。
作者: postmastur 時間: 2015-6-16 07:17
呢隻 楽TV 唔似係平野. 佢定價貴過麥仔同光世代. 同睇channel list, 佢有d 台, 麥仔同光世代都無, 你睇下佢個關西channel list 就見. 定位同定價, 都唔似係盜鏈.
作者: anthonywkho 時間: 2015-6-16 08:44
try unblock tv there are a lot japanese channels
作者: domon 時間: 2015-6-16 15:40
本帖最後由 domon 於 2015-6-16 16:09 編輯
回覆 59# kofz
4 號這個日本專線係 100% 合法,完全沒有被封的風險.點解? 因為幾年前佢哋已經被各地上波電視台話侵權合力告上法庭.點知東京地方法院鑑於佢哋的生意模式是全會員制,而每個會員亦有清楚的日本和海外住宅地址記錄.故此佢哋只係替會員們提供兩處住所的訊號傳送服務,所以談不上侵犯著作權.結果法院判無問題,激氣哂D 電視台.
從此有咗免死金牌,所以佢哋可以放心投資在接收器材上.更加專注做得更好.這就是為什麼客戶一定要有日本地址.
畫質有 10Mbps, 唔係點會成千蚊一個月都不乏訂戶.
作者: sun2142s 時間: 2015-6-18 20:04
本帖最後由 sun2142s 於 2015-6-18 20:06 編輯
回覆 56# postmastur
我search左有兩個 ihome II android 一個係所謂的楽TV
而令一個GUI係用Ihome本身個個 佢重有PC板
https://japannettv.com/shop/inde ... 7&product_id=51
作者: ernestyung 時間: 2015-6-19 15:24
睇日本台除左買以上盒子外,有無app可以睇到架?
作者: ntepc 時間: 2015-6-19 16:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: domon 時間: 2015-6-19 19:04
點解咁多人硬係想食免費餐,係唔係以前嗰種鴨寮街盒仔收免費有線嘅心態不滅?
作者: hanzawa 時間: 2015-6-19 19:04
會發現....

作者: ntepc 時間: 2015-6-19 19:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2015-6-19 20:31
公廁有冇賣日本專機?
作者: lays 時間: 2015-6-19 22:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: domon 時間: 2015-6-20 13:44
用日本專線插落日系品牌 4K 解像電視度睇,雖然唔敢話拍得住在日本國內收看.但都好接近.
作者: sony_vaio 時間: 2015-6-20 18:17
如果係有正途 (NowTV/CableTV) 俾錢睇衛星直播1080i source 既日本台既話, 有齊關東關西+小量BS, CS ...
postmastur 發表於 2015-6-15 20:19
同意
比錢唔係問題
係肯比錢都無source
作者: chun229 時間: 2015-6-20 18:52
我想知有無方法可以share 麥仔的畫面比人睇
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: kofz 時間: 2015-6-20 20:18
淘寶有個hdmi轉http盒
任何裝置裝左vlc就睇到
作者: marmot 時間: 2015-6-26 03:18
第一次想試試,見個有個叫安博unblock ok嗎?
作者: alfredku 時間: 2015-6-26 13:07
中級會員都唔識用搜索去找尋之前已經有師兄發同樣既帖文定係太懶惰呢?
作者: marmot 時間: 2015-6-26 14:35
有找過,不過好像唔多講呢個所以問問。唔該
作者: alfredku 時間: 2015-6-26 14:39
師兄
請看PM.
作者: kofz 時間: 2015-6-26 14:57
安博官方facebook,大量苦主
https://m.facebook.com/hkunblocktech
作者: denilson 時間: 2015-6-27 20:59
邊個台有深夜15+ 節目睇?

作者: worldcat 時間: 2015-6-27 21:43
安博官方facebook,大量苦主
https://m.facebook.com/hkunblocktech
kofz 發表於 2015-6-26 14:57
宜家變身做小七,改個名又散貨。
作者: kofz 時間: 2015-6-27 22:37
改個名都衰個人

預左比人小爆
作者: kimi1999 時間: 2015-6-28 11:41
今天拍了麥格HD3!期待呀!
作者: hanzawa 時間: 2015-6-28 17:00
good luck!
作者: fung_peace 時間: 2015-6-28 23:20
本帖最後由 fung_peace 於 2015-6-28 23:41 編輯
估唔到收費機頂盒都搞到咁差...
俾左錢都有可能一無所有
所以要求唔高的人,
現存的免費野好夠用,仲可以響手機/平板睇(WIN8/ANDROID)
日劇仲可以搵中文字幕,直情方便過頭
又要買機,又要續年費(每年約$1,300左右),又無字幕/翻譯,又突然無緊幾個台
其實真係好睇用家決心+日文能力
作者: kimi1999 時間: 2015-6-29 18:47
收到了!暫時幾滿意!
作者: alfredku 時間: 2015-6-29 19:03
師兄
請問你可以將你買的TB店資訊PM給我?
多謝你。
作者: kimi1999 時間: 2015-6-29 19:32
已PM!
作者: yanchoki 時間: 2015-6-29 20:45
http://www.tvapp.so/
個APP有幾個日本台,免費的
作者: g1jockey 時間: 2015-6-30 16:57
回覆 90# yanchoki
唔錯,係平板經wifi都行得幾順
作者: black_pig 時間: 2015-6-30 22:06
裝咗,有常睇嘅日本台,包括nhk係列同wow係例,用手機睇還算可以,10”平板就非常麻麻,出46”sorry tv就慘不忍睹,非繁忙時間流暢,繁忙時間比較多起格同彩虹畫面,總括係手機還可以,其他不能接受。
作者: kofz 時間: 2015-6-30 23:26
唔洗錢係咁上下,有要求就要比錢
作者: ntepc 時間: 2015-7-1 08:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alfredku 時間: 2015-7-1 13:25
師兄,請問你是否知道這軟件有木馬、可疑軟件亦或後門等,可否解釋什麼唔喇更權限?
謝謝。
作者: ntepc 時間: 2015-7-1 15:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g1jockey 時間: 2015-7-1 16:22
我自己就裝咗落部Lenovo A1000度睇,淨機一部冇任何通訊軟件、相片、video等等,即係乜都攞我唔到。(權限有:獲取位置、手機狀態)
作者: okpm 時間: 2015-7-3 17:12
其實又聽唔明
作者: ngreg 時間: 2015-7-3 20:15
裝咗落cs918,幾順喎,我用42寸電視,效果可接受啦,免費嘢唔要求得咁多
via HKEPC Reader for Android
作者: black_pig 時間: 2015-7-4 16:00
係你聽唔明!你唔係想代表我呀?

