Board logo

標題: 準備退樂視盒子 [打印本頁]

作者: pioneer0106    時間: 2016-1-31 14:23     標題: 準備退樂視盒子

都駁咗幾個月都無乜點睇,始終用開米盒裝齊晒app齊片,準備拎去退,有無咩要注音?
作者: buynaka    時間: 2016-1-31 14:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edward1906    時間: 2016-1-31 14:59

點解退貨要打mac地址
作者: lotus123    時間: 2016-1-31 15:04

刷咗第三方固件,個mac地址改咗   
作者: edward1906    時間: 2016-1-31 16:38

刷咗第三方固件,個mac地址改咗
lotus123 發表於 2016-1-31 15:04



    其實比個流既mac地址都無野架?
作者: lotus123    時間: 2016-1-31 17:43

佢應該有佢D機的mac地址的記錄,退機果時唔知佢會掂樣去演繹。
作者: buynaka    時間: 2016-1-31 20:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: h10m    時間: 2016-2-1 15:59

老老實實,我上年10月買佢box睇,6個月內退機,即係4月前退機,唔退就用到今年10月啦;
如果我4月退完機拎返$389,再買返部$399返黎咪即係今年4月開始計又可以用到下年4月?
即係呢半年睇左豪10蚊比佢,我咁樣玩得唔得?
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-1 18:54

唔駛注音唔駛速成,上網登記完先退得,有埋 fsq 你睇。
buynaka 發表於 2016-1-31 14:26


CHING, 即係要上網登記, 然後等回覆再交box???
作者: 01234567    時間: 2016-2-1 19:19

退到先算啦
作者: buynaka    時間: 2016-2-1 19:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buynaka    時間: 2016-2-1 19:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dieago    時間: 2016-2-1 20:38

請成功refund人士出場,等英超再算個4k tv。
作者: pkw022003    時間: 2016-2-2 18:00

回覆 4# lotus123


    第三方固件 !!!!!
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-3 12:43

請成功refund人士出場,等英超再算個4k tv。
dieago 發表於 2016-2-1 20:38


已經上網搞緊退機....
希望成功啦~
作者: shukfam    時間: 2016-2-3 13:12

用得好好地, 暫時未諗住退
作者: caihk    時間: 2016-2-7 08:49

用落都幾好, 其實部機既 config 唔錯, Cortex A9 2GHz 4 核,2GB RAM 4GB ROM, 又可以裝第3方 apps. 如果退左拎返4舊水買唔買得返咁上下既電視盒 ? 如果真係退既話, 我諗住買個部 Remix mini.
作者: shineon    時間: 2016-2-7 20:15

雖然我都係會去退.但呢幾個月來睇既"港產片"真係俾到驚喜我~
如果唔係佢連NAS/區網 入唔倒ID 都重可以留來用下
作者: hanzawa    時間: 2016-2-8 01:32

為幾舊水千方百計出賣人格,乜人格只值399咋咩?
作者: ntony    時間: 2016-2-10 21:29

其實呢隻盒有咩睇?
我是是但但幫老豆續HKBN之後,成屋得細妹會上網,父母只會用WiFi收發WhatsApp。有隻LeTV盒送,但睇乜鬼片都要俾錢,兼且1080p都無,咁我點解唔去樓下租bluray?免費睇嘅只係少量陳年港產片或劇,又或者陳年大陸劇。

老老實實,唔自己改機或用VPN上大陸睇之後,有無嘢睇先?
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-11 16:04

其實呢隻盒有咩睇?
我是是但但幫老豆續HKBN之後,成屋得細妹會上網,父母只會用WiFi收發WhatsApp。有隻LeT ...
ntony 發表於 2016-2-10 21:29

咁又未必,裝個hdp睇大陸台都已經夠啦~
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-11 16:05

請成功refund人士出場,等英超再算個4k tv。
dieago 發表於 2016-2-1 20:38



已成功收到樂視電話,呢個星期六會去退機,然後等支票寄屋企~
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-11 16:06

為幾舊水千方百計出賣人格,乜人格只值399咋咩?
hanzawa 發表於 2016-2-8 01:32


人格?
有d人買返黎試,唔o岩咪退囉,有咩問題?
作者: ntony    時間: 2016-2-11 22:38

咁又未必,裝個hdp睇大陸台都已經夠啦~
charcsc2000 發表於 2016-2-11 16:04



大陸台即係睇內地直播節目?
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-11 23:16

大陸台即係睇內地直播節目?
ntony 發表於 2016-2-11 22:38


係呀,CCTV和衛視台都夠睇啦~
我媽好like睇湖南和南方台~
作者: ntony    時間: 2016-2-11 23:21

係呀,CCTV和衛視台都夠睇啦~
我媽好like睇湖南和南方台~
charcsc2000 發表於 2016-2-11 23:16



呢個大廈好似有接收,同埋美國收費電視台就話想睇下,內地電視台真係人生無幾多個晚上。
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-12 00:06

呢個大廈好似有接收,同埋美國收費電視台就話想睇下,內地電視台真係人生無幾多個晚上。 ...
ntony 發表於 2016-2-11 23:21


咁樣既話就沒需買電視盒啦~
作者: traveller    時間: 2016-2-12 10:05

係呀,CCTV和衛視台都夠睇啦~
我媽好like睇湖南和南方台~
charcsc2000 發表於 2016-2-11 23:16



    係囉, 我外母都好鍾意睇南方台, 真難明...
ching, 知唔知有無簡單方法, 可以方便D喺盒子開到喱D台黎睇, 例如set shortcut icon ?
宜家教幾個老人家開機, 轉去下面menu, 再搵個app icon, 再選台... 都教得幾吃力... v_v
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-12 12:19

係囉, 我外母都好鍾意睇南方台, 真難明...
ching, 知唔知有無簡單方法, 可以方便D喺盒子開到喱D台黎 ...
traveller 發表於 2016-2-12 10:05


好似沒呀...預設做app icon個畫面就有...呢下係麻煩d...
作者: bbsunny    時間: 2016-2-12 17:07

係囉, 我外母都好鍾意睇南方台, 真難明...
ching, 知唔知有無簡單方法, 可以方便D喺盒子開到喱D台黎 ...
traveller 發表於 2016-2-12 10:05



    一鍵直達APP,SET好左禁1~9可直達預設既APP
作者: bbsunny    時間: 2016-2-12 17:13

人格?
有d人買返黎試,唔o岩咪退囉,有咩問題?
charcsc2000 發表於 2016-2-11 16:06



   有咩注意,佢有冇跟埋HDMI線我都有啲想退
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-12 17:42

有咩注意,佢有冇跟埋HDMI線我都有啲想退
bbsunny 發表於 2016-2-12 17:13


有呀, 有hdmi線呀~
要成盒d野退...佢話配件唔齊要計返錢...

1) 去呢度登錄, 入面有個選擇係退機...
http://hk.shop.letv.com/
2) 填好表就等電話~
3) 帶齊單和所有野去官塘退機~
4) 支票會寄去你屋企~
作者: bbsunny    時間: 2016-2-12 17:45

有呀, 有hdmi線呀~
要成盒d野退...佢話配件唔齊要計返錢...

1) 去呢度登錄, 入面有個選擇係退機...

2)  ...
charcsc2000 發表於 2016-2-12 17:42



    睇下齊唔齊先其實退完再買過抵過之前一出就買
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-12 17:46

本帖最後由 charcsc2000 於 2016-2-12 17:51 編輯
睇下齊唔齊先其實退完再買過抵過之前一出就買
bbsunny 發表於 2016-2-12 17:45


原裝係有呢d配件...
1) 盒子+火牛
2) remote
3) 兩粒電
4) hdmi線
5) vip卡+說明書...

而加再買有咩著數????
我都係第一批買, 咩都沒優惠個d...
作者: bollywood    時間: 2016-2-12 18:19

退左邊有得睇?
唔退咯!
作者: shineon    時間: 2016-2-12 20:41

退左邊有得睇?
唔退咯!
bollywood 發表於 2016-2-12 18:19

您唔係特登開個account來回呢幾隻字咁搞笑啊?
作者: keungngan    時間: 2016-2-13 00:30

原裝係有呢d配件...
1) 盒子+火牛
2) remote
3) 兩粒電
4) hdmi線
5) vip卡+說明書...

而加再買有咩著數 ...
charcsc2000 發表於 2016-2-12 17:46

之前有雪糕/嘉年華飛送,呢排冇野送,
睇多一排先,睇下有乜野送至決定退唔退。
作者: ntony    時間: 2016-2-13 00:40

咁樣既話就沒需買電視盒啦~
charcsc2000 發表於 2016-2-12 00:06


我用電視盒睇Netflix同埋播返來嘅美劇。可惜而家Netflix真係廢,唔係想幫趁,而係我想俾月費睇都無乜好睇。Netflix咁廢就好心佢咪來香港開啦⋯⋯重要話明遲下要block VPN。
作者: hanzawa    時間: 2016-2-13 09:55

如果退左真係搣甩條癮唔再用盒子就恭喜曬咯!
最弊心思思再磅過水買D唔知乜狗屎垃圾或者掠水呃騙TV就得不償失啦!
作者: bbsunny    時間: 2016-2-13 10:17

如果退左真係搣甩條癮唔再用盒子就恭喜曬咯!
最弊心思思再磅過水買D唔知乜狗屎垃圾或者掠水呃騙TV就得不償 ...
hanzawa 發表於 2016-2-13 09:55



    其實佢哩部就係你所講既狗屎垃圾或者掠水呃騙TV之前追卡通去到最尾定最個幾集突然會有地區問題。我買佢SUPOST佢顯示到有既野都睇到。btw留了個盒一命,始終觀塘有啲遠
作者: hanzawa    時間: 2016-2-13 11:46

我意思係話再擂個頭落其他度狗屎垃圾再伏多次就真係....
作者: caihk    時間: 2016-2-13 12:32

其實呢隻盒有咩睇?
我是是但但幫老豆續HKBN之後,成屋得細妹會上網,父母只會用WiFi收發WhatsApp。有隻LeTV盒送,但睇乜鬼片都要俾錢,兼且1080p都無,咁我點解唔去樓下租bluray?免費睇嘅只係少量陳年港產片或劇,又或者陳年大陸劇。

老老實實,唔自己改機或用VPN上大陸睇之後,有無嘢睇先?
ntony 發表於 2016-2-10 21:29


部機本身既免費片源好多都係舊片, 史提芬周個d好多都有, 仲有邵氏個d彩色片, 仲有d冷門戲, 例如澳門個套"無花果".

其實舊片比新片難搵, 而且香港以前拍左咁多片, 真係未睇得哂. 鐘意舊片既人我諗個盒都幾岩心水. 如果裝埋第三方app, 咁就新個d戲都有得睇.

我部野仲係禁售期, 所以仲有時間諗下. 暫時覺得留返部機都冇問題, 只係少少唔滿意就係冇 headphone 接口同埋得1個 USB, 迫住要用籃牙耳機.
作者: buynaka    時間: 2016-2-13 13:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GASPOWER    時間: 2016-2-13 13:14

原來個盒子仲可以做router?
作者: buynaka    時間: 2016-2-13 13:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ntony    時間: 2016-2-13 20:13

部機本身既免費片源好多都係舊片, 史提芬周個d好多都有, 仲有邵氏個d彩色片, 仲有d冷門戲, 例如澳門個套" ...
caihk 發表於 2016-2-13 12:32



之前拎隻盒返去,唔覺有咁多陳年片。如果陳年港產片多(唔包插王晶),咁都可以用下嘅。Netflix,真係令我好失望。買個AppleTV一套套片咁租來睇好過。
作者: buynaka    時間: 2016-2-13 20:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ngreg    時間: 2016-2-13 20:42

之前拎隻盒返去,唔覺有咁多陳年片。如果陳年港產片多(唔包插王晶),咁都可以用下嘅。Netflix,真係令 ...
ntony 發表於 2016-2-13 20:13

有好多,僵屍系列多到

via HKEPC Reader for Android
作者: shineon    時間: 2016-2-13 21:05

話時話樓主有無用埋幾張"套票"先退機?
驚佢到時另外收費,一直未用 =3=;
作者: xo_n70    時間: 2016-2-13 21:51

唸住睇下D美劇。。但成日load 完error03...新舊劇都係咁。。。又轉睇番D港產舊野。。又係咁。。。唉。。。成個新年真係得過圈比你睇.......ps :network 正常使用中,用平板睇viu直播超順

via HKEPC Reader for Android
作者: peterchu    時間: 2016-2-13 23:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ngreg    時間: 2016-2-14 10:06

回復 50 #xo_n70

我新年睇警察故事1,2, fear factor, 全美一叮,日劇天使與惡魔好順喎

via HKEPC Reader for Android
作者: winstercafe    時間: 2016-2-14 11:46

對我黎講退唔到都冇所謂,$399用6個月hkbn,即係$66.6一個月,重送盒子,已經賺硬佢,當然退完賺得更多。 ...
buynaka 發表於 2016-2-1 19:24

我十二月買盒子
裝左寬頻四月先開始生效使用
呢兩個月開機唔夠十次
(其實開電視都唔夠廿次)
所以唔會退了
擺夠一年後睇睇有咩 rom 可以 flash 來玩
做 guest AP 都好
作者: ntony    時間: 2016-2-14 18:15

有好多,僵屍系列多到  

via HKEPC Reader for Android
ngreg 發表於 2016-2-13 20:42



睇返林正英系列先,要套票嗎?
作者: buynaka    時間: 2016-2-14 20:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buynaka    時間: 2016-2-14 20:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leewe    時間: 2016-2-14 22:43

邊個網頁可以退機? 老人家睇左一陣之後只當router 用,寧願玩手機可以用手寫輸入法
作者: dc97_2013    時間: 2016-2-14 22:54

我都準備退~
等英超出先再買或換TV~
呢排港產片少左@@
作者: walkingdead    時間: 2016-2-14 22:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-15 10:32

回覆  edward1906


    點解退貨要打mac地址 x 2
peterchu 發表於 2016-2-13 23:54

其實大家留意下個包裝盒後面, 係有印mac地址....
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-15 10:33

回復 xo_n70

我新年睇警察故事1,2, fear factor, 全美一叮,日劇天使與惡魔好順喎

via HKEPC Reader for  ...
ngreg 發表於 2016-2-14 10:06


x2...新年沒野睇真係開套成龍, 周星星都夠哂...
親朋戚友黎又開tvb咩...
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-15 10:33

邊個網頁可以退機? 老人家睇左一陣之後只當router 用,寧願玩手機可以用手寫輸入法 ...
leewe 發表於 2016-2-14 22:43


係呢度...你登錄完就會係自己帳號見到退機, 要apply先~

http://hk.shop.letv.com/
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-15 10:34

點解樂視咁多戲都要用戲卷??
walkingdead 發表於 2016-2-14 22:56


其實要戲卷果d...通常出面vst, 千尋既app都有得睇..
反而舊片先難搵~
作者: buynaka    時間: 2016-2-15 10:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buynaka    時間: 2016-2-15 10:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-15 10:56

係,但有啲好新如007佢係最清的。

有套舊韓片”不可xx"幾好睇架。 ...
buynaka 發表於 2016-2-15 10:39


人地用點卷....唔清唔得呀...
我用點卷睇佢套反轉腦朋友添...貪佢有粵語...
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-15 10:57

星期六已完成退機....
等支票寄屋企...
作者: ekchk    時間: 2016-2-15 12:58

HKBN送既BOX有無得退
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-15 13:03

HKBN送既BOX有無得退
ekchk 發表於 2016-2-15 12:58


沒呀....人地一早講明....
做人不能太貪心...
作者: whatasite    時間: 2016-2-15 14:47

x2...新年沒野睇真係開套成龍, 周星星都夠哂...
親朋戚友黎又開tvb咩...
charcsc2000 發表於 2016-2-15 10:33

拜年真係睇返套戲好過有tvbb
作者: kevin169    時間: 2016-2-15 17:45

佢個電影庫D港產片有沒有粵語架??
作者: buynaka    時間: 2016-2-15 19:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shineon    時間: 2016-2-15 19:49

星期六已完成退機....
等支票寄屋企...
charcsc2000 發表於 2016-2-15 10:57


正,唔洗拎刀上門退XD
等我用鬼埋D卷先~
作者: ekchk    時間: 2016-2-16 01:16

沒呀....人地一早講明....
做人不能太貪心...
charcsc2000 發表於 2016-2-15 01:03 PM

咁我見人地買盒送寬頻仲有得退
點解寬頻送盒就唔退得............
作者: hanzawa    時間: 2016-2-16 08:08

回覆  edward1906


    點解退貨要打mac地址 x 2
peterchu 發表於 2016-2-13 23:54


mac地址即係部機ID,必需資料!
作者: wear    時間: 2016-2-16 08:55

咁我見人地買盒送寬頻仲有得退
點解寬頻送盒就唔退得............
ekchk 發表於 2016-2-16 01:16

你向樂視買盒子, 樂視就肯退比你, 咪好羅
你向寬頻買寬頻, 送盒子, 你問下寬頻公司肯唔肯比你退錢?
作者: buynaka    時間: 2016-2-16 09:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buynaka    時間: 2016-2-16 09:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-16 13:25

咁我見人地買盒送寬頻仲有得退
點解寬頻送盒就唔退得............
ekchk 發表於 2016-2-16 01:16


點同....你打橫黎講=_=""""
你研究下咩叫贈品呀先啦....
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-16 13:26

正,唔洗拎刀上門退XD
等我用鬼埋D卷先~
shineon 發表於 2016-2-15 19:49


其實佢個辦公時間好怪....
星期六係開12~4PM...
星期日休息...
作者: buynaka    時間: 2016-2-16 14:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 9587    時間: 2016-2-18 16:24

是不是註册了才可退盒子?但我老是註用不到。
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-19 12:28

是不是註册了才可退盒子?但我老是註用不到。
9587 發表於 2016-2-18 16:24


你要用註册email先退到機喎..
作者: buynaka    時間: 2016-2-19 12:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: brainiepc    時間: 2016-2-19 16:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-19 17:26

有無人 reg 完後 二手放出黎
brainiepc 發表於 2016-2-19 16:31


有....但本身都只係399...
比你賣二手可能200都沒....

講真佢沒個12個月跟埋...一定唔會買呢個盒啦~
作者: stta800    時間: 2016-2-22 01:32

星期六已完成退機....
等支票寄屋企...
charcsc2000 發表於 2016-2-15 10:57



    請問係拎去邊到退??
有無時間地點睇下??
作者: buynaka    時間: 2016-2-22 11:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-22 12:05

請問係拎去邊到退??
有無時間地點睇下??
stta800 發表於 2016-2-22 01:32


其實我之前講左嫁....
要拎去官塘退機~

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 12&pid=34491332
作者: smith    時間: 2016-2-22 22:24

我上年11月買的,吾知可以退未呢?
作者: chue    時間: 2016-2-22 23:26

而家又話有歐國杯
作者: stta800    時間: 2016-2-23 02:19

其實我之前講左嫁....
要拎去官塘退機~
charcsc2000 發表於 2016-2-22 12:05



    我見到, 想問下詳細地址同時間
想幫朋友退機
作者: stta800    時間: 2016-2-23 02:20

我上年11月買的,吾知可以退未呢?
smith 發表於 2016-2-22 22:24



    計返4個月
作者: buynaka    時間: 2016-2-23 10:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-23 11:19

我見到, 想問下詳細地址同時間
想幫朋友退機
stta800 發表於 2016-2-23 02:19


係觀塘鴻圖道57號南洋廣場7/f呀, 星期六係12:00pm~4:00pm..
一至五我唔知啦...

基本上你apply左後, 佢會打比你, 然後一個月內上去還機~
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-23 11:22

今日公報中午同夜晚都有直播波,睇下咩料先,我拖到五月先退都得。 ...
buynaka 發表於 2016-2-23 10:21


我已經收到hkbn送果部盒子....要睇下今日咩料先會開封....哈~
作者: buynaka    時間: 2016-2-23 11:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2016-2-23 11:31

點解唔開封?送既都冇得退。
buynaka 發表於 2016-2-23 11:26


有ching話要5月先開封...話會睇唔哂2年英超....唔知係唔係呀...
作者: buynaka    時間: 2016-2-23 13:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ngreg    時間: 2016-2-23 15:36

回復 94 #buynaka

中超,有都唔睇

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2