作者: pioneer0106 時間: 2016-1-31 14:23 標題: 準備退樂視盒子
都駁咗幾個月都無乜點睇,始終用開米盒裝齊晒app齊片,準備拎去退,有無咩要注音?
作者: buynaka 時間: 2016-1-31 14:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edward1906 時間: 2016-1-31 14:59
點解退貨要打mac地址
作者: lotus123 時間: 2016-1-31 15:04
刷咗第三方固件,個mac地址改咗
作者: edward1906 時間: 2016-1-31 16:38
其實比個流既mac地址都無野架?
作者: lotus123 時間: 2016-1-31 17:43
佢應該有佢D機的mac地址的記錄,退機果時唔知佢會掂樣去演繹。
作者: buynaka 時間: 2016-1-31 20:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: h10m 時間: 2016-2-1 15:59
老老實實,我上年10月買佢box睇,6個月內退機,即係4月前退機,唔退就用到今年10月啦;
如果我4月退完機拎返$389,再買返部$399返黎咪即係今年4月開始計又可以用到下年4月?
即係呢半年睇左豪10蚊比佢,我咁樣玩得唔得?
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-1 18:54
CHING, 即係要上網登記, 然後等回覆再交box???
作者: 01234567 時間: 2016-2-1 19:19
退到先算啦
作者: buynaka 時間: 2016-2-1 19:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buynaka 時間: 2016-2-1 19:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dieago 時間: 2016-2-1 20:38
請成功refund人士出場,等英超再算個4k tv。
作者: pkw022003 時間: 2016-2-2 18:00
回覆 4# lotus123
第三方固件 !!!!!
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-3 12:43
已經上網搞緊退機....
希望成功啦~
作者: shukfam 時間: 2016-2-3 13:12
用得好好地, 暫時未諗住退
作者: caihk 時間: 2016-2-7 08:49
用落都幾好, 其實部機既 config 唔錯, Cortex A9 2GHz 4 核,2GB RAM 4GB ROM, 又可以裝第3方 apps. 如果退左拎返4舊水買唔買得返咁上下既電視盒 ? 如果真係退既話, 我諗住買個部 Remix mini.
作者: shineon 時間: 2016-2-7 20:15
雖然我都係會去退.但呢幾個月來睇既"港產片"真係俾到驚喜我~
如果唔係佢連NAS/區網 入唔倒ID 都重可以留來用下
作者: hanzawa 時間: 2016-2-8 01:32
為幾舊水千方百計出賣人格,乜人格只值399咋咩?
作者: ntony 時間: 2016-2-10 21:29
其實呢隻盒有咩睇?
我是是但但幫老豆續HKBN之後,成屋得細妹會上網,父母只會用WiFi收發WhatsApp。有隻LeTV盒送,但睇乜鬼片都要俾錢,兼且1080p都無,咁我點解唔去樓下租bluray?免費睇嘅只係少量陳年港產片或劇,又或者陳年大陸劇。
老老實實,唔自己改機或用VPN上大陸睇之後,有無嘢睇先?
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-11 16:04
咁又未必,裝個hdp睇大陸台都已經夠啦~
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-11 16:05
已成功收到樂視電話,呢個星期六會去退機,然後等支票寄屋企~
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-11 16:06
人格?
有d人買返黎試,唔o岩咪退囉,有咩問題?
作者: ntony 時間: 2016-2-11 22:38
大陸台即係睇內地直播節目?
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-11 23:16
係呀,CCTV和衛視台都夠睇啦~
我媽好like睇湖南和南方台~
作者: ntony 時間: 2016-2-11 23:21
呢個大廈好似有接收,同埋美國收費電視台就話想睇下,內地電視台真係人生無幾多個晚上。
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-12 00:06
咁樣既話就沒需買電視盒啦~
作者: traveller 時間: 2016-2-12 10:05
係囉, 我外母都好鍾意睇南方台, 真難明...
ching, 知唔知有無簡單方法, 可以方便D喺盒子開到喱D台黎睇, 例如set shortcut icon ?
宜家教幾個老人家開機, 轉去下面menu, 再搵個app icon, 再選台... 都教得幾吃力... v_v
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-12 12:19
好似沒呀...預設做app icon個畫面就有...呢下係麻煩d...
作者: bbsunny 時間: 2016-2-12 17:07
一鍵直達APP,SET好左禁1~9可直達預設既APP
作者: bbsunny 時間: 2016-2-12 17:13
有咩注意,佢有冇跟埋HDMI線
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-12 17:42
有呀, 有hdmi線呀~
要成盒d野退...佢話配件唔齊要計返錢...
1) 去呢度登錄, 入面有個選擇係退機...
http://hk.shop.letv.com/
2) 填好表就等電話~
3) 帶齊單和所有野去官塘退機~
4) 支票會寄去你屋企~
作者: bbsunny 時間: 2016-2-12 17:45
睇下齊唔齊先
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-12 17:46
本帖最後由 charcsc2000 於 2016-2-12 17:51 編輯
原裝係有呢d配件...
1) 盒子+火牛
2) remote
3) 兩粒電
4) hdmi線
5) vip卡+說明書...
而加再買有咩著數????
我都係第一批買, 咩都沒優惠個d...
作者: bollywood 時間: 2016-2-12 18:19
退左邊有得睇?
唔退咯!
作者: shineon 時間: 2016-2-12 20:41
您唔係特登開個account來回呢幾隻字咁搞笑啊?
作者: keungngan 時間: 2016-2-13 00:30
原裝係有呢d配件...
1) 盒子+火牛
2) remote
3) 兩粒電
4) hdmi線
5) vip卡+說明書...
而加再買有咩著數 ...
charcsc2000 發表於 2016-2-12 17:46
之前有雪糕/嘉年華飛送,呢排冇野送,
睇多一排先,睇下有乜野送至決定退唔退。
作者: ntony 時間: 2016-2-13 00:40
我用電視盒睇Netflix同埋播

作者: hanzawa 時間: 2016-2-13 09:55
如果退左真係搣甩條癮唔再用盒子就恭喜曬咯!
最弊心思思再磅過水買D唔知乜狗屎垃圾或者掠水呃騙TV就得不償失啦!
作者: bbsunny 時間: 2016-2-13 10:17
其實佢哩部就係你所講既狗屎垃圾或者掠水呃騙TV
作者: hanzawa 時間: 2016-2-13 11:46
我意思係話再擂個頭落其他度狗屎垃圾再伏多次就真係....
作者: caihk 時間: 2016-2-13 12:32
其實呢隻盒有咩睇?
我是是但但幫老豆續HKBN之後,成屋得細妹會上網,父母只會用WiFi收發WhatsApp。有隻LeTV盒送,但睇乜鬼片都要俾錢,兼且1080p都無,咁我點解唔去樓下租bluray?免費睇嘅只係少量陳年港產片或劇,又或者陳年大陸劇。
老老實實,唔自己改機或用VPN上大陸睇之後,有無嘢睇先?
ntony 發表於 2016-2-10 21:29
部機本身既免費片源好多都係舊片, 史提芬周個d好多都有, 仲有邵氏個d彩色片, 仲有d冷門戲, 例如澳門個套"無花果".
其實舊片比新片難搵, 而且香港以前拍左咁多片, 真係未睇得哂. 鐘意舊片既人我諗個盒都幾岩心水. 如果裝埋第三方app, 咁就新個d戲都有得睇.
我部野仲係禁售期, 所以仲有時間諗下. 暫時覺得留返部機都冇問題, 只係少少唔滿意就係冇 headphone 接口同埋得1個 USB, 迫住要用籃牙耳機.
作者: buynaka 時間: 2016-2-13 13:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GASPOWER 時間: 2016-2-13 13:14
原來個盒子仲可以做router?
作者: buynaka 時間: 2016-2-13 13:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ntony 時間: 2016-2-13 20:13
之前拎隻盒返去,唔覺有咁多陳年片。如果陳年港產片多(唔包插王晶),咁都可以用下嘅。Netflix,真係令我好失望。買個AppleTV一套套片咁租來睇好過。
作者: buynaka 時間: 2016-2-13 20:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ngreg 時間: 2016-2-13 20:42
有好多,僵屍系列多到
via HKEPC Reader for Android
作者: shineon 時間: 2016-2-13 21:05
話時話樓主有無用埋幾張"套票"先退機?
驚佢到時另外收費,一直未用 =3=;
作者: xo_n70 時間: 2016-2-13 21:51
唸住睇下D美劇。。但成日load 完error03...新舊劇都係咁。。。又轉睇番D港產舊野。。又係咁。。。唉。。。成個新年真係得過圈比你睇.......ps :network 正常使用中,用平板睇viu直播超順
via HKEPC Reader for Android
作者: peterchu 時間: 2016-2-13 23:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ngreg 時間: 2016-2-14 10:06
回復 50 #xo_n70
我新年睇警察故事1,2, fear factor, 全美一叮,日劇天使與惡魔好順喎
via HKEPC Reader for Android
作者: winstercafe 時間: 2016-2-14 11:46
我十二月買盒子
裝左寬頻四月先開始生效使用
呢兩個月開機唔夠十次
(其實開電視都唔夠廿次)
所以唔會退了
擺夠一年後睇睇有咩 rom 可以 flash 來玩
做 guest AP 都好
作者: ntony 時間: 2016-2-14 18:15
睇返林正英系列先,要套票嗎?
作者: buynaka 時間: 2016-2-14 20:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buynaka 時間: 2016-2-14 20:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leewe 時間: 2016-2-14 22:43
邊個網頁可以退機? 老人家睇左一陣之後只當router 用,寧願玩手機可以用手寫輸入法
作者: dc97_2013 時間: 2016-2-14 22:54
我都準備退~
等英超出先再買或換TV~
呢排港產片少左@@
作者: walkingdead 時間: 2016-2-14 22:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-15 10:32
其實大家留意下個包裝盒後面, 係有印mac地址....
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-15 10:33
回復 xo_n70
我新年睇警察故事1,2, fear factor, 全美一叮,日劇天使與惡魔好順喎
via HKEPC Reader for ...
ngreg 發表於 2016-2-14 10:06
x2...新年沒野睇真係開套成龍, 周星星都夠哂...
親朋戚友黎又開tvb咩...
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-15 10:33
係呢度...你登錄完就會係自己帳號見到退機, 要apply先~
http://hk.shop.letv.com/
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-15 10:34
其實要戲卷果d...通常出面vst, 千尋既app都有得睇..
反而舊片先難搵~
作者: buynaka 時間: 2016-2-15 10:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buynaka 時間: 2016-2-15 10:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-15 10:56
人地用點卷....唔清唔得呀...
我用點卷睇佢套反轉腦朋友添...貪佢有粵語...
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-15 10:57
星期六已完成退機....
等支票寄屋企...
作者: ekchk 時間: 2016-2-15 12:58
HKBN送既BOX有無得退

作者: charcsc2000 時間: 2016-2-15 13:03
沒呀....人地一早講明....
做人不能太貪心...
作者: whatasite 時間: 2016-2-15 14:47
拜年真係睇返套戲好過有tvbb
作者: kevin169 時間: 2016-2-15 17:45
佢個電影庫D港產片有沒有粵語架??
作者: buynaka 時間: 2016-2-15 19:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shineon 時間: 2016-2-15 19:49
正,唔洗拎刀上門退XD
等我用鬼埋D卷先~
作者: ekchk 時間: 2016-2-16 01:16
咁我見人地買盒送寬頻仲有得退
點解寬頻送盒就唔退得............
作者: hanzawa 時間: 2016-2-16 08:08
mac地址即係部機ID,必需資料!
作者: wear 時間: 2016-2-16 08:55
你向樂視買盒子, 樂視就肯退比你, 咪好羅
你向寬頻買寬頻, 送盒子, 你問下寬頻公司肯唔肯比你退錢?
作者: buynaka 時間: 2016-2-16 09:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buynaka 時間: 2016-2-16 09:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-16 13:25
點同....你打橫黎講=_=""""
你研究下咩叫贈品呀先啦....
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-16 13:26
其實佢個辦公時間好怪....
星期六係開12~4PM...
星期日休息...
作者: buynaka 時間: 2016-2-16 14:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 9587 時間: 2016-2-18 16:24
是不是註册了才可退盒子?但我老是註用不到。
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-19 12:28
你要用註册email先退到機喎..
作者: buynaka 時間: 2016-2-19 12:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: brainiepc 時間: 2016-2-19 16:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-19 17:26
有....但本身都只係399...
比你賣二手可能200都沒....
講真佢沒個12個月跟埋...一定唔會買呢個盒啦~
作者: stta800 時間: 2016-2-22 01:32
請問係拎去邊到退??
有無時間地點睇下??
作者: buynaka 時間: 2016-2-22 11:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-22 12:05
其實我之前講左嫁....
要拎去官塘退機~
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 12&pid=34491332
作者: smith 時間: 2016-2-22 22:24
我上年11月買的,吾知可以退未呢?
作者: chue 時間: 2016-2-22 23:26
而家又話有歐國杯
作者: stta800 時間: 2016-2-23 02:19
我見到, 想問下詳細地址同時間
想幫朋友退機
作者: stta800 時間: 2016-2-23 02:20
計返4個月
作者: buynaka 時間: 2016-2-23 10:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-23 11:19
係觀塘鴻圖道57號南洋廣場7/f呀, 星期六係12:00pm~4:00pm..
一至五我唔知啦...
基本上你apply左後, 佢會打比你, 然後一個月內上去還機~
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-23 11:22
我已經收到hkbn送果部盒子....要睇下今日咩料先會開封....哈~
作者: buynaka 時間: 2016-2-23 11:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-23 11:31
有ching話要5月先開封...話會睇唔哂2年英超....唔知係唔係呀...
作者: buynaka 時間: 2016-2-23 13:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ngreg 時間: 2016-2-23 15:36
回復 94 #buynaka
中超,有都唔睇
via HKEPC Reader for Android

