作者: yinhk 時間: 2013-9-9 22:15 標題: deleted
本帖最後由 yinhk 於 2014-9-17 10:08 編輯
deleted
作者: ellis 時間: 2013-9-10 02:09
回復 1# yinhk
Kingston DDR3 1600MHz 4GB Ram 雙面 (256*8) KVR16N11/4 HK$ 250
Intel Core i5-4430 Haswell (3GHz, 6M Cache, LGA 1150, 22nm) CPU BOX 盒裝 HK$ 1449
ASRock 華擎 B85M-ITX B85,DDR3,LGA 1150,USB3.0,SATA3 6Gb/s,Mini-ITX M/B HK$ 690
Buffalo DVSM-PC58U2VW (白色) MediaStation 8x Ultra-Slim Portable DVD Writer 外置盒裝 HK$ 249
Lian-Li聯力 PC-Q09FW(白色) M-ITX Case W/150W Flex P.S.前置USB3.0 x2 HK$ 650
<NB>HGST TravelStar 2.5" 500GB 7200rpm/SATA HDD HTS725050A7E630 (7mm) HK$ 404
總數: HK$ 3942


haswell i5 itx, 8g ram
dvd 可以折左佢放進入case 或 一直當外置
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 06:08
本帖最後由 yinhk 於 2013-9-10 06:23 編輯
回復 yinhk
Kingston DDR3 1600MHz 4GB Ram 雙面 (256*8) KVR16N11/4 HK$ 250
Intel Core i5-4430 ...
ellis 發表於 2013-9-10 02:09
個CASE幾好
你話個DVD RE WRITER 可以拆左放入CASE,係咪前面個2.5? 自己拆難唔難?會唔會好易整爛?
放入去係用SATA線?
因為我PREFER放埋入去好睇D
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 07:01
回復 yinhk
Kingston DDR3 1600MHz 4GB Ram 雙面 (256*8) KVR16N11/4 HK$ 250
Intel Core i5-4430 ...
ellis 發表於 2013-9-10 02:09
CHING 想問下呢個CASE包唔包牛? 上面個CONFIG洗唔洗另外買隻牛?
作者: oliverkof 時間: 2013-9-10 09:41
回復 4# yinhk
包300W 80+ 牛
作者: ellis 時間: 2013-9-10 10:02
回復 4# yinhk
150W
個DVD 如果常用就放
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1766125
睇下呢位CHING 就明哂
作者: ellis 時間: 2013-9-10 10:06
本帖最後由 ellis 於 2013-9-10 10:12 編輯
回復 3# yinhk
自己砌
= 你條女會唔會俾人地砌?

http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=174&t=2110448
睇埋你就知線點走
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 10:27
我講錯左,我既意思係叫腦場D人砌埋個REWRITER入去
作者: ellis 時間: 2013-9-10 10:28
回復 8# yinhk
自己砌
因為佢只暴力對待你D野
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 10:32
CHING,跟CASE 牛係咪夠推 SET CONFIG?
作者: ellis 時間: 2013-9-10 10:36
回復 10# yinhk
夠哂
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 10:37
我唔係好明, 本身個WRITER 係用USB,拆左要另外買USB TO SATA ADAPTER?
另外篇文個個係咪SLIM DVD 唔洗拆就咁放入去?
作者: ellis 時間: 2013-9-10 10:39
回復 12# yinhk
就咁
因DVD 佢有 SATA 頭
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 10:42
IC,我諗住晏就出SSP買,但個CASE難唔難搵? 個CASE送8CM FAN, 仲有個8CM位同大面積FAN位,即係幾多
作者: ellis 時間: 2013-9-10 10:44
回復 14# yinhk
唔會好熱
FAN 係砌好哂睇溫度再決定
作者: 現金卷 時間: 2013-9-10 10:50
自己砌
= 你條女會唔會俾人地砌?
正啊依句
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 10:51
個CASE係咪好易搵呀CHING

作者: ellis 時間: 2013-9-10 11:25
本帖最後由 ellis 於 2013-9-10 11:39 編輯
回復 17# yinhk
打電話問左先去
OR TRY MK COM CENTRE JXMBO
作者: ellis 時間: 2013-9-10 11:26
回復 16# 現金卷
條女俾腦場D人暴力砌
就會由咁 0 到 咁 {O}
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 11:27
MK COM CENTRE 係邊間
作者: ellis 時間: 2013-9-10 11:27
本帖最後由 ellis 於 2013-9-10 11:39 編輯
回復 20# yinhk
JUMBX
再唔係打電話 問中X田
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 11:59
回復 20# yinhk
中文: 旺電.
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 12:00
旺電JUMBX 有代
Lian-Li聯力 PC-Q09FW(白色) M-ITX Case W/150W Flex P.S.前置USB3.0 x2 HK$ 650
Lian-Li 而家愈來愈貴
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 12:01
岩岩問左中央田ssp有 但$750
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 12:04
回復 23# dougowong
咁我買晒料先番旺電買個case
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 12:05
中央田話有跟300w , 其實我諗緊好唔好換隻靚牛,始終買俾女友,想穩陣d, 唔想有意外
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 12:11
回復 26# yinhk
你睇住喎, SFX PSU 唔係好多選擇,好野又唔平。。。
http://www.lian-li.com/tw/dt_portfolio/pc-q09fn/
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 12:15
本帖最後由 dougowong 於 2013-9-10 12:18 編輯
原來, Q09FN 同 FW 係唔同咖,FN跟300W, FW上網話跟150W
同埋,FW DVD位在下面, FN在上面, size 都唔同....
唔好搞錯....我岩岩都中伏.
呢條拎先岩.http://www.lian-li.com/en/dt_portfolio/pc-q09f/
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 12:17
Ching 有咩推介, 最緊要安全
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 12:19
CHing 覺得邊款好d?
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 12:19
都係旺電.
High Power HPF-350BR-F08S Compact Series SFX 350W 80Plus Bronze MATX 火牛 HK$ 350
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 12:20
or
SilverStone SFX 系列 ST45SF 450W Micro ATX 80Plus Bronze 火牛 HK$ 560
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 12:23
官網話 Max CPU Heat sink height 60mm, 又係時候推薦 CM 既 Gemini M4, 58MM 岩岩好.
不過, ITX 機箱執死人.......你睇下我上次執 Silverstone ML05b
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 12:24
[quote]都係旺電.
High Power HPF-350BR-F08S Compact Series SFX 350W 80Plus Bronze MATX 火牛
Thx ching 一陣去睇下先
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 12:25
比我用, 揀 FN, 唔洗換牛平幾舊.
比我幫女砌, FW, 換牛, 多幾舊. 我估 SSP 果隻貴1舊係FN
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 12:25
回復 34# yinhk
WELCOME!
作者: ellis 時間: 2013-9-10 12:27
本帖最後由 ellis 於 2013-9-10 12:29 編輯
回復 35# dougowong
HAHA 我自己有隻Q09F 其實唔難執
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 12:29
回復 37# ellis
我冇丫....不過, ITX 都唔太多位嘛.....
話時話, ching 你都幾多貨......
作者: ellis 時間: 2013-9-10 12:31
回復 38# dougowong
HAHA 對ITX有興趣之外 其他無咩
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 12:31
好似冇咩人回你 WLAN, 其實主要睇下你多唔多牆, 冇牆既話, 一般使用分別不大
有牆就試下 home plug la....
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 12:32
回復 39# ellis
點解呢? retail/pos system 人士?
作者: 50421054 時間: 2013-9-10 12:36
文書機都要用到i5???
作者: ellis 時間: 2013-9-10 12:41
回復 42# 50421054
人地對條女好姐
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 12:49
作者: ellis 時間: 2013-9-10 12:52
回復 44# dougowong
咁我就1610算喇
作者: 50421054 時間: 2013-9-10 12:54
唔好比我條女見到依個Post,我只幫佢砌i3.怕一陣佢話我對佢唔夠好飛左我呀.
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 13:19
咁i3,5,7我都係取中間ja
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 13:20
回復 46# 50421054
你地真係好, 我自己都係用 i3, 我比部退役 Duo Core 佢睇 mytv 咋....
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 13:21
其實呢個世界唔止 i3,i5,i7 咖....
作者: ellis 時間: 2013-9-10 14:06
回復 46# 50421054
呢到都無絲打
唔洗劣
作者: ellis 時間: 2013-9-10 14:06
回復 48# dougowong
C2D?
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 14:10
總有既....
作者: dougowong 時間: 2013-9-10 14:11
未 check, D auntie 比我既回收機黎(唔好晒野嘛).....未得閒搞, 以年份估應該係!
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 19:24
最後買左N版黑色,佢話無晒白色,我廢事等,原來冇前罝AUDIO
但內建DISPLAY PLAY 1080P畫質 得480P 質素
作者: ellis 時間: 2013-9-10 20:32
回復 54# yinhk
TOTAL: 幾$?
LIST?
作者: edwinleong 時間: 2013-9-10 20:57
epc文書機, xeon最minimum
作者: yinhk 時間: 2013-9-10 22:26
第1頁個LIST
作者: ellis 時間: 2013-9-11 13:28
回復 57# yinhk
你落去價$可以唔同
箱都唔同左
所以先問list n price 幾多
作者: administrator~ 時間: 2013-9-11 14:32
窮人恩物
作者: yinhk 時間: 2013-9-11 20:16
總數$4440 牛係300W 所以個CASE好似9XX

